Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • apatyas

    Korrektor

    válasz Füleske #34 üzenetére

    Csak a disznók meg ne egyék. Trabantot legalább itthon is lehet gyártani, két munkahelyet teremt: 1 hajtogat, 1 ragaszt ;] bocsi! Amúgy szeretem, volt nekünk is.

    pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)

  • MongolZ

    addikt

    válasz Füleske #34 üzenetére

    Csak szólok, van ilyen. Állófűtésnek hívják.
    Nem értem, hogy hogyan jön ide a Trabant, a két autó (Tesla és Trabant) van pár józan választási lehetőség. Legközelebb a lovaskocsival fogsz jönni?

    (#36) milangfx: Ez nettó hülyeség, évtizedek óta folyik a villanyautók fejlesztése sorozatgyártás szempontjából, marha nagy hiba azt hinni, hogy a Teslák miatt terjednek, terjedtek el a villanyautók.
    A Tesla autói meg maximum áruk szempontjából prémium, az összeszerelés minősége, a belső anyaghasználat, a kapcsolók, stb. finoman úgy jellemezhető, hogy "amerikai", vagy inkább botrányos. Ha nagyon sarkalatos akarok lenni, alig találni párhuzamos éleket egy Teslán. Ez minden, csak nem prémium.

    "viszont uj startupkent a piacon nem tudtak egybol olcso tomegtermeket gyartani"

    Startupnak nem nevezenék egy milliárdos által alapított céget. Egyébként miért is ne lehetne statupként olcsónak lenni? Pont azok szoktak olcsók lenni, a (várt) piaci penetráció miatt... A Tesla a marketingre, az életérzésre, a sznobizmusra épít, ez adja el az autóit. Semmi más.
    A telefonos példádban említett Apple sem a csóróságáról híres, és az ő termékeit is a marketing és sznobság adta el. (Mostanra azért javult a helyzet)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák