H​ird​e​t​é​s

2017. december 12., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) a2d2


a2d2
(senior tag)

Ötletes :)

A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt

(#2) Kasya válasza a2d2 (#1) üzenetére


Kasya
(PH! nagyúr)

Csak nem nagyon eletkepes :D

Az egyetemi kollegiumok es egyes munkahelyek valyon mennyi bányászt látnak el?

Samsung Note 8

(#3) Darthforce92


Darthforce92
(tag)

A bányászatnál tudtommal nem az áram ára a legfőbb tényező. Mellesleg az autó akksijának cikklus ideje drágább mint maga a beletöltött áram.

(#4) Duracellm...


Duracellm...
(PH! kedvence)

Elég hihetetlen, hogy ezzel közlekedni lehet szikraeső nélkül.

/kamu a kép-hír, inkább viszik A-B-be a rig-et?!/

[ Szerkesztve ]

Pacalos-Rizsa szemetesben.

(#5) nzozz válasza Kasya (#2) üzenetére


nzozz
(fanatikus tag)

Hehe, tudod mennyit gondolkodtam már azon hogy a koliba szerezzek egy ilyen "bányagépet"... :DD De hát hiányzik a tőke meg a kockázatvállalásra való hajlandóság (hogy ilyen szépen fejezzem ki, hogy nincs rá pénzem és amúgy is félnék a pofára eséstől, ha esetleg lezuhan az árfolyam vagy drasztikusan megnő a "kitermelés gépigénye").

(#6) shteer válasza Duracellm... (#4) üzenetére


shteer
(Jómunkásember)

kamu persze, csak behányták az alkatrészeket :K

Eladó Kalor 3 öntöttvas radiátor, 130+ tag | Alessio Polar 17" 4x alufelni szett 55k

(#7) Apollyon


Apollyon
(Korrektor)

Hogyne.
Akinek Teslára van pénze, majd pont a bányászgép villanyán fog spórolni? Nemá...

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#8) MongolZ válasza Apollyon (#7) üzenetére


MongolZ
(PH! addikt)
LOGOUT blog

A Teslás ember az egy külön állatfaj. Akármit megetethetsz vele.

Kedvencem egy olyan videó, ahol a Teslások azt javasolják, hogy mivel a Tesla hidegeben eléggé befagy (ajtók, tükrök, stb. nem nyílnak), hogy hidegben fél órával indulás előtt kezdjék el felfűteni az autót...

(#9) olle


olle
(senior tag)

:C

ASUS ROG B350-F Strix. AMD Ryzen 1600X. R9 390.

(#10) tibaimp válasza Apollyon (#7) üzenetére


tibaimp
(senior tag)

Ugyan ez jutott eszembe nekem is. A 30-40 millás kocsit meg tudja venni, de nincs áramra pénze....valószínű

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#11) kalmani


kalmani
(kvázi-tag)

Az ingyen(?) energiával mondjuk 10 év alatt megtermeli a Tesla árát. Addigra épp nullára amortizálódik a Tesla. Piaci érték 2 misi, akku csere 2 misi. Megéri?
Amúgy kamu az egész.

Zx Spectrum

(#12) .mf válasza Apollyon (#7) üzenetére


.mf
(PH! kedvence)

2 szó: Lagzi Lajcsi ;]
Meglepődnél, hogy néhány gazdag ember mennyire sz@rrágó, százforintokon rugózik mintha az élete múlna rajta, párezer forint spórolásáért szemrebbenés nélkül okoz gondot más embereknek (pl. természetvédelmi területen illegális szemétlerakás, Merciből...)

MongolZ: és akkor most jöhetnek a BMW-s, Audis, Mercis viccek...

(#13) Danex válasza tibaimp (#10) üzenetére


Danex
(őstag)

Itt nem az áramra van-e pénze a lényeg, így teljesen félreértetted.

Bányászatnál a gépeken kívül még 1 valami kerül pénzbe, az pedig az áram.

Na most, ha ő az állandó költséget(áram) 0-ra tudja csökkenteni akkor amit megtermelt minden Ft profit, nem pedig 60%-ka áram.

Xiaomi Redmi Note 4 || Suzuki SX4 S-Cross GL+ 1L 6AT

(#14) Danex válasza Kasya (#2) üzenetére


Danex
(őstag)

Irodákban/koliban az a baj, hogy a vezetékezés nem feltétlen bírná el a terhelést, plusz koliban a zaj is egy szempont. Illetve 1 bányászgép kitenné 6-8 szoba áramfogyasztását amit, hogy ha már 1-2 embernél több csinálna feltűnő lenne.

Xiaomi Redmi Note 4 || Suzuki SX4 S-Cross GL+ 1L 6AT

(#15) atike


atike
(PH! nagyúr)

"Olcsó" játék h*lye gyerekeknek... Vegyél egy Teslát, hogy legyen "ingyen" áramod a bányászáshoz. Hát na. Ha meg adott volt a Tesla - akkor meg b*szd el a bányászatért. És van aki szerint ez milyen ötletes...

"Nem harcolhatunk valami ellen. Annak semmi értelme. Valamiért kell harcolni."

(#16) apatyas


apatyas
(Korrektor)

Azon túl, hogy kamu.. Miért nem közvetlen az akku feszültségből csinálja a tápellátást.. ahelyett, hogy a 230V váltófeszes áramot hozza létre és azt dolgozza fel a kommersz tápokkal, az utóbbiak látszanak a képen. Innen is látszik, hogy kamu. "Honnan vegyünk ingyen áramot" kategóriában persze helyt áll.

[ Szerkesztve ]

(#17) Televan


Televan
(PH! kedvence)

Téli autó fűtés meg lenne oldva. ;] Amúgy elég furcsa elképzelés.

Bányászat eléggé energia igényes,talán mással kellene próbálkozni,de ma még nem lehet elkerülni a GPU -k használatát. Bár a bitcoint már nem éri meg grafikus kártyákkal bányászni,speciális hardverek vannak rá.

Egy boldog,GTX1080 -as kártyát használó,aki Custom Vega56 -ot szeretett volna vásárolni!!!

(#18) milangfx válasza Televan (#17) üzenetére


milangfx
(őstag)

"különben villámgyorsan nullára merítené az akkumulátort."

Az a villamgyorsan inkabb egy - masfel nap, tekintve hogy az eredeti cikkben is 57.6 kWh / nap fogyasztas jott ki.
// nem valasz akart lenni

[ Szerkesztve ]

(#19) do3om válasza .mf (#12) üzenetére


do3om
(PH! addikt)

Volt már részem ilyen állatfajhoz.
Saját víztározónk van (ivóvíz), gazdag jön megveszi azt a házat amire szintén rá van kötve a víz (1 ember lakott ott előtte, fogyasztása minimális). Gazdagfasz látja ingyér van a víz így adott: medence, jakuzzi, sok hektáros földjeit permetezés, milliárdos géppark tisztítása.....nekünk meg inni nem marad. Ez megy hónapokig ő meg szemedbe mondja hogy neki a városi víz van. Persze hazudott mert bementem amikor nem volt otthon és megnéztem. Na ezek alapján simán berakják ezt a gépet bányászni, és ha lenne aki ilyet árul ezekhez az autókhoz meg is vennék az ilyen faszok.

http://www.kephost.com/image/F37A

(#20) Füleske válasza MongolZ (#8) üzenetére


Füleske
(őstag)

Nem értem mi itt a gondod. Ha befagy előre kell gondolkodni ? Miért nem jó ez szerinted ? :F

(#21) apatyas válasza Füleske (#20) üzenetére


apatyas
(Korrektor)

Úgy igen, jó tanács. Csak ez valószínűleg design hiba, hogy ilyesmire érzékeny.
Az meg nem tom hogy van, ha be van fagyva az ajtó akkor hogy száll be fél órával előtte elindítani? Raknak a távirányítóra előfűtés gombot is?

(#22) hemaka


hemaka
(PH! nagyúr)

Mekkora hulyeseg :)

"Turn your face to the sun and the shadows fall behind you!" | Vasak: pici.tk/e

(#23) zolko74 válasza apatyas (#21) üzenetére


zolko74
(kvázi-tag)

A Teslákon telefonon keresztül is tudod indítani a fűtést.

[ Szerkesztve ]

(#24) Füleske válasza apatyas (#21) üzenetére


Füleske
(őstag)

"Csak ez valószínűleg design hiba, hogy ilyesmire érzékeny."
Kb. az összes autó befagy , csak itt ki tudod ezt védeni , mert távolról is indítható a fűtés. Tehát mire kiérsz a parkolóba melegített autó vár , jégkaparás, befagyott dolgok nélkül.

(#25) apatyas válasza Füleske (#24) üzenetére


apatyas
(Korrektor)

Úgy értettem az a baj, hogy az ajtó maga fagy be annyira, hogy ki se nyitható. Persze, mindenre lecsapódik a pára aztán jég lesz belőle, az természetes, bármelyik kocsinál. Eszerint tévedtem a hiba természetét illetően. (azért ennyire finnyásak ne legyenek már, hogy nem dívik lekaparni a szélvédőről a zúzmarát)

(#26) Danex válasza apatyas (#25) üzenetére


Danex
(őstag)

Minden keret nélküli ajtóval rendelkező autónál probléma az, de hozzá kell tenni azt is, hogy aki Teslát vesz annak jó eséllyel nem csillagfény alatt alszik a kocsija, illetve az előfűtéssel megoldható.

Xiaomi Redmi Note 4 || Suzuki SX4 S-Cross GL+ 1L 6AT

(#27) tibaimp válasza Danex (#13) üzenetére


tibaimp
(senior tag)

Igazad van, köszi a kiigazítást :)

A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

(#28) kibic71


kibic71
(újonc)

Emberek ez tuti kamu. Akinek van pénze teslára az nem fog bányászni, inkább beteszi a pénzét crypoba és vár 1-2 hónapot, évet. Elmúlt 6 hónapban bitcoin árfolyama 4-szeresére nőtt. Ekkora hozamot ingyen-áramos bányászattal sem tud elérni.

(#29) Lacok


Lacok
(őstag)

" pincékbe telepítik – egyrészt zajosak, másrészt melegítenek,"

Padlófűtés megoldva.

(#30) MongolZ válasza .mf (#12) üzenetére


MongolZ
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Az a baj, hogy ez nem vicc. Ha akarod, keress rá YT-on, hogy mennyire szenvednek a Teslák a gagyi minőségtől.

(#20) Füleske: Teslát a gazdag ember a sznobizmuson kívül a "környezettudatosság" miatt is vesz, és ennek eléggé ellentmond az, hogy indítsd be a fűtést fél órán keresztül, ha be akarsz szállni.
Lehet, hogy valakinek befagy az autója, de amíg a Teslák fagypont környékén néha nyithatatlanok (ablak beragad, emiatt nem engedi nyitni), addig pl. nekem a -20 fokban tavaly sem volt gondom, igaz, én használatra vettem az autót.

[ Szerkesztve ]

(#31) milangfx válasza MongolZ (#30) üzenetére


milangfx
(őstag)

Teslát a gazdag ember a sznobizmuson kívül a "környezettudatosság" miatt is vesz,

Az fel sem merülhet, hogy például az elektromos motor jobb teljesítménye is szempont.

igaz, én használatra vettem az autót.

Köztudott, hogy a teslások nem használatra veszik az autót, hanem hogy a garázsban tárolva bitcoint bányásszanak vele.

(#32) Kékes525


Kékes525
(PH! félisten)

Napenergiával még nem próbáltak működtetni bányász gépet?

A topik műfaja nem teszi lehetővé az alapos, részletes, mindenre kiterjedő hozzászólásokat, így hozzászólásom tartalmazhat félreérthető részeket is.

(#33) MongolZ válasza milangfx (#31) üzenetére


MongolZ
(PH! addikt)
LOGOUT blog

"Az fel sem merülhet, hogy például az elektromos motor jobb teljesítménye is szempont."

Aha, hogyne, a gyakorlati felhasznlás során ez kijön az esetek 0,00001%-ában. Közben meg autópályán mehetsz 90-nel, ha nomrális hatótávot akarsz. Marha jól jön az a "jobb teljesítmény".

"Köztudott, hogy a teslások nem használatra veszik az autót, hanem hogy a garázsban tárolva bitcoint bányásszanak vele."

Lehet jönni a szarkazmussal, de attól még a Tesla egy abszolút újgazdagoknak való, kihaénnem típusú sznob autó.
Milliónyi ennél sokkal normálisabb villanyautó van töredék áron, hogy mást ne mondjak, pl. a Hyundai Ioniq.

[ Szerkesztve ]

(#34) Füleske válasza MongolZ (#30) üzenetére


Füleske
(őstag)

Környezettudatosság miatt szerintem még ember nem vett autót , azt csak a marketing nyomja. Ha lenne előre fűtés/hűtés átlag autókban is , kb mindenki használná.
Trabantot is lehet használatra venni , ott még a sok elektronika sem fogja felmondani a szolgálatot.

(#35) apatyas válasza Füleske (#34) üzenetére


apatyas
(Korrektor)

Csak a disznók meg ne egyék. Trabantot legalább itthon is lehet gyártani, két munkahelyet teremt: 1 hajtogat, 1 ragaszt ;] bocsi! Amúgy szeretem, volt nekünk is.

(#36) milangfx válasza MongolZ (#33) üzenetére


milangfx
(őstag)

Lehet jönni a szarkazmussal, de attól még a Tesla egy abszolút újgazdagoknak való, kihaénnem típusú sznob autó.

Remelem nem mondok ujat, de mar nem csak a Roadster, az S, meg az X van. Ezen premium kategorias autok eladasai jarultak hozza a 3 fejlesztesehez es gyartasahoz. A Tesla celja soha nem a "abszolút újgazdagoknak való, kihaénnem típusú sznob autó" gyartasa volt, viszont uj startupkent a piacon nem tudtak egybol olcso tomegtermeket gyartani.

Csak peldakent, az okostelefonok elterjedese sem a 20000 ft-os androidos gepekkel kezdodott es ahogy ma iPhone nelkul nem lenne belepokategorias android, ugy Roadster nelkul se lenne Hyundai Ioniq.

(#37) MongolZ válasza Füleske (#34) üzenetére


MongolZ
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Csak szólok, van ilyen. Állófűtésnek hívják.
Nem értem, hogy hogyan jön ide a Trabant, a két autó (Tesla és Trabant) van pár józan választási lehetőség. Legközelebb a lovaskocsival fogsz jönni?

(#36) milangfx: Ez nettó hülyeség, évtizedek óta folyik a villanyautók fejlesztése sorozatgyártás szempontjából, marha nagy hiba azt hinni, hogy a Teslák miatt terjednek, terjedtek el a villanyautók.
A Tesla autói meg maximum áruk szempontjából prémium, az összeszerelés minősége, a belső anyaghasználat, a kapcsolók, stb. finoman úgy jellemezhető, hogy "amerikai", vagy inkább botrányos. Ha nagyon sarkalatos akarok lenni, alig találni párhuzamos éleket egy Teslán. Ez minden, csak nem prémium.

"viszont uj startupkent a piacon nem tudtak egybol olcso tomegtermeket gyartani"

Startupnak nem nevezenék egy milliárdos által alapított céget. Egyébként miért is ne lehetne statupként olcsónak lenni? Pont azok szoktak olcsók lenni, a (várt) piaci penetráció miatt... A Tesla a marketingre, az életérzésre, a sznobizmusra épít, ez adja el az autóit. Semmi más.
A telefonos példádban említett Apple sem a csóróságáról híres, és az ő termékeit is a marketing és sznobság adta el. (Mostanra azért javult a helyzet)

[ Szerkesztve ]

(#38) shteer válasza MongolZ (#33) üzenetére


shteer
(Jómunkásember)

attól még a Tesla egy abszolút újgazdagoknak való, kihaénnem típusú sznob autó

anno de sokan gondolták ugyanezt a priusról :)

az Ioniq-ot próbáltam, nem rossz, de a br 200km hatótáv nekem kevés, 300 már elég lenne

Eladó Kalor 3 öntöttvas radiátor, 130+ tag | Alessio Polar 17" 4x alufelni szett 55k

(#39) MongolZ válasza shteer (#38) üzenetére


MongolZ
(PH! addikt)
LOGOUT blog

Papíron 280 km. Valóban nem sok, nyugodtan pakolhattak volna bele többet.

Priusról szvsz nagyon kevesen gondolták ezt, ez is leginkább csak az usa-ban terjedt... Halkan megjegyzem, az egyik egy kb. 10 MFt-os autó, a másik meg 40 MFt+.

[ Szerkesztve ]

(#40) Danex válasza MongolZ (#39) üzenetére


Danex
(őstag)

Értjük mi, hogy utálod a Teslát és csak azért is szar, de nem kell ráerőltetned a megalapozatlan Smoke and Charm szintű tudással a hülyeséget.

Kiemeltél egy olyan dolgot ami dizájnból ered és minden más hasonló dizájnnal rendelkező autót érint (keret nélküli ajtók télen nem tudják lehúzni az ablakot, hogy nyitni lehessen az ajtót). De van rá megoldás az előre elindított fűtés.

-> Erre mondod az is káros, persze, csak ipari szinten előállított áram (ami lehet teljesen zöld energia is) lényegesen kevesebb káros anyagot ereget, mint ,ha te reggel elindítod -20ban a kocsidat, hogy pöfékeljen alapjáraton, hogy el lehessen indulni vele. Ja hát igen a katalizátor -20 fok, pont szart sem dolgozik kb. DPF-edet is kinyírod, az automataszívató miatt pedig 2-3* a fogyasztás.

--------------

"Aha, hogyne, a gyakorlati felhasznlás során ez kijön az esetek 0,00001%-ában. Közben meg autópályán mehetsz 90-nel, ha nomrális hatótávot akarsz. Marha jól jön az a "jobb teljesítmény"."

Ja, szóval az, hogy alapjaiba véve az elektromos motornak 90%+ a hatékonysága, addig a belsőégésűnek 30%+, az neked 0.00001%-ban igaz, végül is majdnem igazat állítasz ;)

Az emberek 90%-ka arra használja az autót ,hogy munkába járjon ami külterületről is max 60km/nap. De szar is nekem, hogy hétvégente rá kell dugnom fél perc időbefektetéssel a töltőre..., szar 2,5másodperces kocsim, fogyaszt 3-4L -t.

--------------

"Milliónyi ennél sokkal normálisabb villanyautó van töredék áron, hogy mást ne mondjak, pl. a Hyundai Ioniq."

Ahogy a 2m-s új Lada is elvisz téged A-ból B-be, aztán mégis árulnak 3millio$ -ért is Bugattit.
Nem mellesleg a Hyundai Ioniq gyorsulása 10s, a Tesláé 3s, nem top felszereltségben. Ja, meg a fos Teslának 3* akkora akkuja van.

--------------

"Ez nettó hülyeség, évtizedek óta folyik a villanyautók fejlesztése sorozatgyártás szempontjából, marha nagy hiba azt hinni, hogy a Teslák miatt terjednek, terjedtek el a villanyautók."

A probléma az, hogy ha nincs a Tesla, akkor a nagyobb cégek ültek volna a benzin/dízel kocsijaikon és adták volna el azt a népnek, mert senki sem akart ennyi pénzt fejlesztésekre költeni. De jött a Tesla aki behozott egy autót ami jól néz ki, ergó szakított azzal a ténnyel, hogy elektromos = ronda autó. Elektromos = 100km hatótáv. És ez kulcspont volt, mert sokan azért nem vettek priuszt, meg leaf-et mert egyik egy szappantartó, másik meg egy bűn ronda autó volt.

Hatótávban pedig még mindig le van maradva kb az összes konkurencia, teljesítményről meg ne is beszéljünk.

-----------------

Mielőtt jön a visszatámadás, hogy de környezettudatosság mellé minek a teljesítmény, azért mert az autózás mint élményéhez kell az, hogy megpakolva se 15s legyen a 0-100 és ne 140-nél tiltson az elektronika

------

Tehát te 40 misiért, megkapod a 150misi feletti sportautók teljesítményét, egy 1.6szívó fogyasztásával. Ellenben 10 misiért megkapod a 5misis autó teljesítményét, egy 5 misis autó fogyasztásának felével.

Xiaomi Redmi Note 4 || Suzuki SX4 S-Cross GL+ 1L 6AT

(#41) milangfx válasza Danex (#40) üzenetére


milangfx
(őstag)

Köszi, hogy helyettem is megcáfoltál néhány hazugságot.

(#42) MongolZ válasza Danex (#40) üzenetére


MongolZ
(PH! addikt)
LOGOUT blog

"Értjük mi, hogy utálod a Teslát és csak azért is szar"

Felsoroltam milliónyi érvet, és egy szóval sem mondtam, hogy szar, csak hogy eszméletlenül túl van árazva és emiatt a sznob újgazdagok játéka. Ennyi az egész. De látom ez fáj neked :(

"Kiemeltél egy olyan dolgot ami dizájnból ered és minden más hasonló dizájnnal rendelkező autót érint (keret nélküli ajtók télen nem tudják lehúzni az ablakot, hogy nyitni lehessen az ajtót)."

Hülyeség. Érdekes módon pl. az ezer éves Subaro Outbacknél meg tudták oldani a keret nélküli ajtóknál, hogy ne fagyjon be télen. Leírtam, hogy milyen minőségi kifogásom van a Teslával kapcsolatban (anyaghasználat, illesztések, stb.), ez nem olyan, ami akármelyik másik autóban meglenne. Nem tudok mondani olyan európai, japán, dél-koreai gyártót, amelyik hasonló rossz minőséggel szerelne. Igazi Ladás érzés.

"De van rá megoldás az előre elindított fűtés."

Ez nagyon prémium.

"te reggel elindítod -20ban a kocsidat, hogy pöfékeljen alapjáraton, hogy el lehessen indulni vele. Ja hát igen a katalizátor -20 fok, pont szart sem dolgozik kb. DPF-edet is kinyírod, az automataszívató miatt pedig 2-3* a fogyasztás."

Fogalmad sincs a modern autók működéséről, most sikerült ideböfögnöd valamit. Egy az, hogy mivel nem dízellel járok, ezért részecskeszűrő nincs a kocsimban, de te biztos jobban tudod. Valamint alapjáraton sem szoktam pöfögtetni, úgyhogy ez nagyon mellément :/

"Ja, szóval az, hogy alapjaiba véve az elektromos motornak 90%+ a hatékonysága"

Ha nem tűnt volna fel, teljesítményről beszéltünk. Plusz a töltési veszteség, tárolási veszteség, előállítási veszteség...

"belsőégésűnek 30%+"

Jó lesz az 40%-nak is.

Egyébként fogalmam sincs, hogy miért csapott át a téma villany-benzin vitára, amikor erről szó sem volt, te hoztad fel. Én egész eddig más villanyautókhoz hasonlítottam a Teslát.

"De szar is nekem, hogy hétvégente rá kell dugnom fél perc időbefektetéssel a töltőre..."

Neked tömegközlekedéssel kellene járnod, vagy gyalog, ha nem használod ki a hatótávot a héten. Ugye-ugye, úri móka. Minek foglalod az utat???

"szar 2,5másodperces kocsim, fogyaszt 3-4L -t"

Mit fogyaszt???

"Ahogy a 2m-s új Lada is elvisz téged A-ból B-be, aztán mégis árulnak 3millio$ -ért is Bugattit."

Ember, egy méretileg hasonló, körülbelül ugyanolyan autót mondtam, mint a Model 3, cserébe töredéke az ára, igaz, a hatótávja nincs annyi (vagy messze nincs annyi, akkupakktól függően). Vagy hasonlítsuk a Model S-hez, ami 4-5x annyiba kerül? A Bugatti is sznobok játékszere, miért, mi lenne, a hétköznapi 3 műszakban dolgozó melós hétvégi autója?

"Nem mellesleg a Hyundai Ioniq gyorsulása 10s, a Tesláé 3s"

Ez igen, a naponta 60 km-t munkába ingázó embert ez izgatja a legjobban. Döntsd már el, hogy milyen példát hozol föl, és ragaszkodj is hozzá.

"meg a fos Teslának 3* akkora akkuja van."

Mint ahogy írtam már korábban is, ez az egyetlen értékelhető előnye a Teslának.

"sokan azért nem vettek priuszt, meg leaf-et mert egyik egy szappantartó, másik meg egy bűn ronda autó volt"

Úgy is mondhatnánk, hogy a Toyota kitalálta a hétköznap is használható elektromos és hibrid autót, beleölt eszméletlen mennyiségű zsét, majd jött a Tesla és feltalálta a spanyolviaszt (micsoda párhuzam az Apple-el). A Tesla annyit csinált, hogy divatot teremtett, a 1-2 éves gyártási idővel mesterséges hiányt támaszt, hogy mégjobban izguljanak rá az emberek. De ugye azért te sem akarod azt mondani, hogy a 40-45 MFt-ba kerülő Tesla és az 10 MFt körül levő Ioniq, i3, VW stb. célközönsége azonos???

(#41) milangfx: Milyen hazugságot cáfolt volna meg??? Mondj egyet.

Srácok, értem én, hogy vettetek egy Teslát és most mindenkit győzködtök, hogy mennyire logikus döntés volt, csak az a nagy büdös helyzet, hogy nem volt az. De ha ez a lelketeknek jót tesz, higgyétek azt.

[ Szerkesztve ]

(#43) milangfx válasza MongolZ (#42) üzenetére


milangfx
(őstag)

Milyen hazugságot cáfolt volna meg??? Mondj egyet.

"Aha, hogyne, a gyakorlati felhasznlás során ez kijön az esetek 0,00001%-ában."
>
"Ja, szóval az, hogy alapjaiba véve az elektromos motornak 90%+ a hatékonysága"
Tehát nem 0,00001%-ról van szó, hanem az esetek 100%-ában min. 2x jobb hatásfokkal (nagyobb kinyert teljesítménnyel, kisebb teljesítményveszteséggel) dolgoznak a villanymotorok.

"Ha nem tűnt volna fel, teljesítményről beszéltünk."

Hatásfok címszó alatt meg a bevezetett, kinyert teljesítményről és teljesítményveszteségről beszélünk. :U
Ez csak egy példa.
A teljesítmény kérdéskör végére meg pontot rakhat ez a videó.

Amúgy minősíthetelen ez a stílus, burkolt személyeskedés és fogalmatlanság, így én itt végeztem.

[ Szerkesztve ]

(#44) Danex


Danex
(őstag)

(Amúgy az új Euro minősítéssel már benzineseknek is lesz DPF ;) )

"Neked tömegközlekedéssel kellene járnod, vagy gyalog, ha nem használod ki a hatótávot a héten. Ugye-ugye, úri móka. Minek foglalod az utat???"

Azért döntsem már el én mire akarom használni az autómat, nem mellesleg olcsóbb, gyorsabb, kényelmesebb mint a tömegközlekedés és egészségügyi szempontból is előnyösebb nekem, de ez már magán.

------------

"szar 2,5másodperces kocsim, fogyaszt 3-4L -t"
Mit fogyaszt???

Az áram "átváltva" üzemanyagra, hogy kézzelfoghatóbb legyen a példa.

----------

Várj! mikor az árról beszélünk, behozod a Model S-t, de mikor tulajdonságokról akkor meg a Model 3-at? Szerintem nem vagy tisztába mennyibe kerül majd a Model 3.

------------

"Ez igen, a naponta 60 km-t munkába ingázó embert ez izgatja a legjobban. Döntsd már el, hogy milyen példát hozol föl, és ragaszkodj is hozzá."

Hát ha megkérdeznénk a vezetőket, hogy örülne-e ,hogy az autója gyorsul is nem csak megy, szerinted mi lenne a vélemény? Szerinted mennyien tartanak élményautókat, azokat csak hétvégén használják mert leeszik a gatyájukat az embernek, ha azzal járnának dolgozni.

Ellenben ott a Tesla amit ha akarsz, egy 90lóerős autó fogyasztásával használhatsz, de ha lenyomod a pedált akkor ott a 700+ lóerő és a nagy nyomaték. Azaz 1 autóban megkapod a 2-t.

------------

A Tesla azért kerül annyiba amennyibe, mert gyakorlatilag egy autós svájci bicska.
Ha kell:
takarékos
gyors
jól néz ki (bár ez szubjektív)
modern (autopilot, rakás assist feature)
tágas stb.

Ellenben a konkurensek általában, ha a felét tudják felhozni. És mint mindenben az utolsó 30%-kért 50-60% pénzt kérnek.

[ Szerkesztve ]

Xiaomi Redmi Note 4 || Suzuki SX4 S-Cross GL+ 1L 6AT

(#45) emelhu válasza shteer (#38) üzenetére


emelhu
(tag)

<<"attól még a Tesla egy abszolút újgazdagoknak való, kihaénnem típusú sznob autó"
anno de sokan gondolták ugyanezt a priusról :) >>

Én még mindig így gondolom :)
Drágán, nagyobb, nehezebb autó, így a valóságban nem kevesebb üzemanyaggal.... hát inkább politikus vakító, mint hasznos lépés.

Pedig én hiszek a vegyes rendszerben.
De elég egy akkora kis benzinmotor a korrekt 200 km-nyi aksi mellé, hogyha leakadnál valahol, akkor 30 perc alatt töltsön annyit, hogy vagy 20 km-re eljuthass, ahol már lehet árammal is tölteni.

(#46) #Morcosmedve válasza MongolZ (#30) üzenetére


#Morcosmedve
(PH! kedvence)

Elég megnézni a biztonsági övet, akár melyik 1 évnél régebbiben. Foszlik szét..

© asszongya'hogy: komplett CPU Delidet vállalok! -> érdeklődni privátban!

(#47) ReFleXx válasza tibaimp (#10) üzenetére


ReFleXx
(őstag)

teslara sincs penze, ezert lizingeli

(#48) ic2qq9550 válasza MongolZ (#42) üzenetére


ic2qq9550
(újonc)

MongolZ ez a szépen, és hosszasan megfogalmazott írás nem az általad remélt hatást váltotta ki.

Sajnos manapság rengeteg ember gondolja és látja hasonlóan a dolgokat (és őszintén hiszi, állítja hogy igaza van, majd támad mindenki mást aki netán nem az ő elvakult ferde szemüvegével nézi a dolgokat), pláne itthon, de attól még ez egyáltalán nem jó.

A hatás amit a monológod kiváltott csupán egy újabb döbbenet, még egy élő példája az előbb leírt "problémának".

Buta, elvakult, csökönyös, tájékozatlan, DE "legalább" magabiztos! :DDD :( :W (remélem az irónia átment ;) )

(#49) aelod


aelod
(PH! addikt)

Ennyi pénzből lehetett volna egy folyóra vízi erőművet építeni, hogy az pörgesse a bányagépet. Pont annyira agyament dolog mint egy Teslába beépíteni...

"Aki embernek hitvány az magyarnak alkalmatlan."

(#50) shteer válasza aelod (#49) üzenetére


shteer
(Jómunkásember)

nem lett beépítve a teslába :) a vízi erőmű pedig nem agyament, se a szélturbina se a napelem

[ Szerkesztve ]

Eladó Kalor 3 öntöttvas radiátor, 130+ tag | Alessio Polar 17" 4x alufelni szett 55k

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.