Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Danex

    addikt

    válasz tibaimp #10 üzenetére

    Itt nem az áramra van-e pénze a lényeg, így teljesen félreértetted.

    Bányászatnál a gépeken kívül még 1 valami kerül pénzbe, az pedig az áram.

    Na most, ha ő az állandó költséget(áram) 0-ra tudja csökkenteni akkor amit megtermelt minden Ft profit, nem pedig 60%-ka áram.

  • Danex

    addikt

    válasz Kasya #2 üzenetére

    Irodákban/koliban az a baj, hogy a vezetékezés nem feltétlen bírná el a terhelést, plusz koliban a zaj is egy szempont. Illetve 1 bányászgép kitenné 6-8 szoba áramfogyasztását amit, hogy ha már 1-2 embernél több csinálna feltűnő lenne.

  • Danex

    addikt

    válasz apatyas #25 üzenetére

    Minden keret nélküli ajtóval rendelkező autónál probléma az, de hozzá kell tenni azt is, hogy aki Teslát vesz annak jó eséllyel nem csillagfény alatt alszik a kocsija, illetve az előfűtéssel megoldható.

  • Danex

    addikt

    válasz MongolZ #39 üzenetére

    Értjük mi, hogy utálod a Teslát és csak azért is szar, de nem kell ráerőltetned a megalapozatlan Smoke and Charm szintű tudással a hülyeséget.

    Kiemeltél egy olyan dolgot ami dizájnból ered és minden más hasonló dizájnnal rendelkező autót érint (keret nélküli ajtók télen nem tudják lehúzni az ablakot, hogy nyitni lehessen az ajtót). De van rá megoldás az előre elindított fűtés.

    -> Erre mondod az is káros, persze, csak ipari szinten előállított áram (ami lehet teljesen zöld energia is) lényegesen kevesebb káros anyagot ereget, mint ,ha te reggel elindítod -20ban a kocsidat, hogy pöfékeljen alapjáraton, hogy el lehessen indulni vele. Ja hát igen a katalizátor -20 fok, pont szart sem dolgozik kb. DPF-edet is kinyírod, az automataszívató miatt pedig 2-3* a fogyasztás.

    --------------

    "Aha, hogyne, a gyakorlati felhasznlás során ez kijön az esetek 0,00001%-ában. Közben meg autópályán mehetsz 90-nel, ha nomrális hatótávot akarsz. Marha jól jön az a "jobb teljesítmény"."

    Ja, szóval az, hogy alapjaiba véve az elektromos motornak 90%+ a hatékonysága, addig a belsőégésűnek 30%+, az neked 0.00001%-ban igaz, végül is majdnem igazat állítasz ;)

    Az emberek 90%-ka arra használja az autót ,hogy munkába járjon ami külterületről is max 60km/nap. De szar is nekem, hogy hétvégente rá kell dugnom fél perc időbefektetéssel a töltőre..., szar 2,5másodperces kocsim, fogyaszt 3-4L -t.

    --------------

    "Milliónyi ennél sokkal normálisabb villanyautó van töredék áron, hogy mást ne mondjak, pl. a Hyundai Ioniq."

    Ahogy a 2m-s új Lada is elvisz téged A-ból B-be, aztán mégis árulnak 3millio$ -ért is Bugattit.
    Nem mellesleg a Hyundai Ioniq gyorsulása 10s, a Tesláé 3s, nem top felszereltségben. Ja, meg a fos Teslának 3* akkora akkuja van.

    --------------

    "Ez nettó hülyeség, évtizedek óta folyik a villanyautók fejlesztése sorozatgyártás szempontjából, marha nagy hiba azt hinni, hogy a Teslák miatt terjednek, terjedtek el a villanyautók."

    A probléma az, hogy ha nincs a Tesla, akkor a nagyobb cégek ültek volna a benzin/dízel kocsijaikon és adták volna el azt a népnek, mert senki sem akart ennyi pénzt fejlesztésekre költeni. De jött a Tesla aki behozott egy autót ami jól néz ki, ergó szakított azzal a ténnyel, hogy elektromos = ronda autó. Elektromos = 100km hatótáv. És ez kulcspont volt, mert sokan azért nem vettek priuszt, meg leaf-et mert egyik egy szappantartó, másik meg egy bűn ronda autó volt.

    Hatótávban pedig még mindig le van maradva kb az összes konkurencia, teljesítményről meg ne is beszéljünk.

    -----------------

    Mielőtt jön a visszatámadás, hogy de környezettudatosság mellé minek a teljesítmény, azért mert az autózás mint élményéhez kell az, hogy megpakolva se 15s legyen a 0-100 és ne 140-nél tiltson az elektronika

    ------

    Tehát te 40 misiért, megkapod a 150misi feletti sportautók teljesítményét, egy 1.6szívó fogyasztásával. Ellenben 10 misiért megkapod a 5misis autó teljesítményét, egy 5 misis autó fogyasztásának felével.

  • Danex

    addikt

    (Amúgy az új Euro minősítéssel már benzineseknek is lesz DPF ;) )

    "Neked tömegközlekedéssel kellene járnod, vagy gyalog, ha nem használod ki a hatótávot a héten. Ugye-ugye, úri móka. Minek foglalod az utat???"

    Azért döntsem már el én mire akarom használni az autómat, nem mellesleg olcsóbb, gyorsabb, kényelmesebb mint a tömegközlekedés és egészségügyi szempontból is előnyösebb nekem, de ez már magán.

    ------------

    "szar 2,5másodperces kocsim, fogyaszt 3-4L -t"
    Mit fogyaszt???

    Az áram "átváltva" üzemanyagra, hogy kézzelfoghatóbb legyen a példa.

    ----------

    Várj! mikor az árról beszélünk, behozod a Model S-t, de mikor tulajdonságokról akkor meg a Model 3-at? Szerintem nem vagy tisztába mennyibe kerül majd a Model 3.

    ------------

    "Ez igen, a naponta 60 km-t munkába ingázó embert ez izgatja a legjobban. Döntsd már el, hogy milyen példát hozol föl, és ragaszkodj is hozzá."

    Hát ha megkérdeznénk a vezetőket, hogy örülne-e ,hogy az autója gyorsul is nem csak megy, szerinted mi lenne a vélemény? Szerinted mennyien tartanak élményautókat, azokat csak hétvégén használják mert leeszik a gatyájukat az embernek, ha azzal járnának dolgozni.

    Ellenben ott a Tesla amit ha akarsz, egy 90lóerős autó fogyasztásával használhatsz, de ha lenyomod a pedált akkor ott a 700+ lóerő és a nagy nyomaték. Azaz 1 autóban megkapod a 2-t.

    ------------

    A Tesla azért kerül annyiba amennyibe, mert gyakorlatilag egy autós svájci bicska.
    Ha kell:
    takarékos
    gyors
    jól néz ki (bár ez szubjektív)
    modern (autopilot, rakás assist feature)
    tágas stb.

    Ellenben a konkurensek általában, ha a felét tudják felhozni. És mint mindenben az utolsó 30%-kért 50-60% pénzt kérnek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák