Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz Ghoosty #90 üzenetére

    Pontosan, ebbol is latszodik, hogy a korulmenyekkel van a baj, azaz a belsoegesu motorokkal. Tehat szintetikus uzemanyag ide vagy oda, a problema ugyan ugy jelen lesz, csak a CO2 merleg lesz jobb.

    Most is olyan iranyban mennek, hogy ezeket a mellektermekeket(NxOy, PM) csokkentsek, mert a kornyezetvedelmi eloirasok erre kenyszeritik. Ha a CO2 nem szamit, akkor legfeljebb visszafejlodni lehet az alacsonyabb hatasfoku(aka. kisebb homersekletu es nyomasu egester) motorok fele. Esetleg a dizelt betiltani, mert annal sokkal elobb jelennek meg ezek a problemak, de akkor az ipari hulladek(dizelolaj) novekvo aranya fogja baromira megdragitani. Ebbol is erzodik, hogy hosszutavon az elektromos autozas a jovo. A szintetikus uzemanyag csak egy kapalozas a gyartok reszerol, hogy a belsoegesu motorokba beleontott penz hosszabban tudjon megterulni azaltal, hogy a CO2 korlatozas alol kibuvot talalnak. De a levego minosege nem ettol lesz jobb, a CO2 az uveghazhatast leszamitva nem zavar senkit.

    (#96) llax: Egy taxi kihasznaltsaganak novelese mar nem igazan javit a koltsegeken, ugyanis az ertekvesztes es elhasznalodas sokkal inkabb a megtett kilometereknek tudhato be, mint a hasznaltan eladott taxi eletkoranak. A magasabb rendelkezesre allas csak annyit jelent, hogy nagyobb tavolsagot megy egy nap, az meg amortizacio.

    (#92) borg25: Teslarol egy rakat kamu mendemonda letezik, kar ezekben bizni, csak eltereli a figyelmet a letezo megoldasokrol.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák