- Nyomtató topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hisense LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- Lenovo Thinkbook, Yoga széria
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Használt VGA / videókártya ajánló
- Melyik tápegységet vegyem?
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AC.Milan
csendes tag
A lányomnak vásároltam, diploma munka csinált rajta, mindig gond volt vele mikor online dolgozott vele, nagyon bosszantó hogy azért vásároltam közel 600 ezerért hogy tudja dolgozni. Nem foglalkoztam vele mert garis, de nem tudom miért nem tudják javítani, vagy nem értenek hozzá vagy leszarják az ügyfeleket. Régebben vittem már telefont az Asusnál sajnos nem csinálták vele semmit, arra hivatkoztak hogy beáztatott az alap lap, meg fényképet is csinálták róla, az viszont megtalálás a netten egy másik ügyfél felrakta. Érdekes hogy egyformán a jobb sarkában ázott be. Most arra is gondoltam hogy eladtam a notebookokat, soha többet veszek Asus márkát
-
AC.Milan
csendes tag
Üdv, én vettem tavaly itthon egy tuf gépet, kb két hétig tudtam használni. Kikapcsol magától fél óránként, van amikor még kell várni pár órát hogy egyáltalán tudjam használni. Volt már két alkalommal szervizben, csak új Windows rakták rá, is szar az egész. Jövő héten viszem megint. Ugyan az a hiba. Nem vennék még egyszer Asus Tuf
-
Mad_Wolf
aktív tag
válasz
logitech25 #259 üzenetére
Na, legkirályabb 😀, jó dolog akkor ha regisztrált
-
logitech25
tag
Bevan regisztrálva, hívtam az Asust.
Ezt válaszolták :Tisztelt Mocsár Dezső!
A M3NRKD020175095 sorozatszámú FX516PR#B08BR98HPX laptop rendszerünk szerint 2023/08/26-ig garanciális!
Abban az esetben ha garanciális szervizbe szeretné küldeni számla nélkül is megtudja tenni, ekkor a rendszerben szereplő dátum a mérvadó. Két féle képpen tehet meg.
Leadhatja személyesen (https://fixdirect.hu/Static?name=Contact#ContentTop) vagy igényelhet garanciafutárt az alábbi linken:https://rma.asus-europe.eu/huUÚgy hogy, boldogság van 😉😁
-
lev258
veterán
válasz
logitech25 #256 üzenetére
Külföldről rendelés esetén valószínűleg a garanciáztatást is külföldön kell intézned (saját költségen elküldeni a kinti üzletbe, szervizbe). Másrészt számla nélkül szerintem csak akkor menne a dolog, ha az online rendszerükbe be lennél regisztrálva a géppel együtt.
-
Mad_Wolf
aktív tag
válasz
logitech25 #256 üzenetére
vedd fel a kapcsolatot az asussal, de szerintem számla nélkül nem valószínű hogy menni fog a gari. De egy esélyt megér.
-
logitech25
tag
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék.
Vásárolni szeretnék egy Tuf gaming gépet.
Kűlföldről származik!
A lényeg az, hogy nincs papírja de az Asus rendszerében 2023.08.27-ig garanciás.
Számla nélkül, ha baj van él a garancia???
Dobozra rá van írva hogy Warranty 24months -
válasz
zeno94772 #254 üzenetére
Azt lehet tudni mi volt a baja? (elvégzett csere, javítás, stb?)
Előfordul, hogy nem ugyanazt a memót kapta vissza (a gép) ami benne volt)
Én is felküldtem a G752VSK-t és úgy küldtem fel, ahogy a gyártói spec. szerint annak lennie kell. (kivettem a 2x16GB RAM-om és a 2.-ik NVMe 1TB SSD-m) mert ha ezeket benne hagyom, a + alkatrészekre, tartozékokra nincs garancia, hogy vissza kapom (telefonos RMA-s Asusnál is azt mondta, azokat vegyem ki és eredeti állapotában küldjem vissza (ahogyan lett véve, gyári dobozán is rajta van a spec. vagyis felszereltsége) - kábel+adapterrel egyetemben) és így is tettem.Fenti kérdéseke várom a választ.
-
zeno94772
csendes tag
Kedves Asus tulajdonosok!
Gondoltam megosztom veletek is hogy jártam a garancia szervizzel. Megpróbálok rövid lenni.
Tehát adott egy Asus rog strix gl503vs-ei005t scar edition notebook. Ami egyik pillanatról a másikra kikapcsolt és úgy gondolta nem is kapcsol vissza. Futár jött elvitte majd másfél hét után jött is vissza. Azóta rendszeresen windows összeomlás és elsőre úgy tűnt, hogy a 16GB ram-ból csak 8-at ismer fel. De miután értesítettem a szervizt ők kérték hogy küldjek fotót a ram-ról illetve a bios-ról, majd jött a megoldás küldjem vissza újabb szervízre. Ekkor tűnt fel, hogy a ram-on nem ugyan az a sorozat szám szerepel ráütve a nyomtatott áramkörre, mint a ráragasztott címkén. A neten rákerestem a sorozat számokra és két memória modult találtam a sorozatszámok alapján. Az egyik sorozat szám alapján ami magára az áramkörre van sütve egy Samsung 8GB DDR4 2133MHz ram-ot találtam, a másik ami a címkén szerepel pedig egy Samsung 16GB DDR4 2400MHz ram-ot. Valaki volt-e már hasonló helyzetben, illetve nem-e tud valaki valami elérhetőséget az Asus-hoz ezt az elég nagy problémát jelezni, mármint ahol értelme is lenne?
Válaszokat előre is köszönöm. -
lexus-8
csendes tag
Sziasztok!Történetem 2011.szeptemberében kezdődött,amikor megvettem egy 1015b tipusú netbook-ot.Új korától problémák voltak a géppel,ezért úgy döntöttem szervizbe viszem.Röviden:3 alkalommal volt már szervizben a gép,de nem sikerült megjavitani.Első két alkalommal személyesen vittük be a gépet,harmadjára már futárt kértem.Ezután ismét vissza akartam küldeni ( ugyanis még most is az a baja mint a legelső alkalomkor ) de úgy döntött az Asus,hogy nem küld futárt, vigyük be ismét személyesen ( 300km-re lakom )és a technikus kollégának mutassuk be,hogy mi a baja a készüléknek.Ez megtörtént 2012.02.16-án.Akkor azt mondták,hogy nem javitható a készülék ezért kártalanitva leszek,küldenek készülék ajánlatot.Mondanom sem kell,hogy semmit nem küldtek.Felhivtam az ügyfélszolgálatot( kb: 20-k alkalommal amióta elkezdődött ez a cirkusz ) azt mondták elakadt a dolog a szerviz és az ügyfélszolgálat között ( ezek szerint magasan tesznek az ÜGYFELEKRE ),de másnapra megkapom a készülék ajánlatot.Persze most sem kaptam semmit ezért ismét felhivtam őket(21.alkalommal )és most azzal magyarázták a dolgot,hogy az Asus-nál személycserék vannak.Nem értem mi közöm van nekem ehhez,ha naponta cserélik a munkatársaikat engem az sem érdekel mert ezzel az és készülékem még ugyanúgy nem jó!Egyszerűen azt csinálnak az emberekkel amit akarnak?Ha valakinek van ötlete,hogy mit lehetne ezek után csinálni azt szivesen fogadom.Mindenkinek azt tanácsolom aki készülék vásárlás előtt áll,hogy messze kerülje el az asus gépeket,mert ha valami garanciás probléma merül fel akkor magasról tesznek a kedves vásárlókra!!ASUS-t SOHA TÖBBÉ!
-
mark77
tag
Az EEE Pc fórumban már leírtam. Tömören szarakodik a wifi.
A wifivel együtt a hang is. Na ez nem éppen a wifi modul hibája. -
Az írásomat biztosan, hisz több alkalommal is emlegették. Persze hamár a cikket, akkor szerintem a hozzászólásokat is.
Amúgy a történet második fele elkészült, csak a PH jóváhagyására vár.Amúgy a házi statisztikából kiderült, hogy a szervizek nagyrészt első alkalommal, és hamar megbírkoznak a feladattal. Az esetek ~30%-ban kell több kört futni.
-
odipapa
senior tag
Csak hogy legyen egy friss tapasztalat is: Nekem 1 hét alatt (szállítással együtt) megcsinálták a laptopomat.
Alaplap, touchpad csere, folyamatos tájékoztatás, udvarias ügyfélszolgálat.Lehet hogy olvasták a fórumot?
-
-
fgordon
senior tag
Nyilván nem a te hibád, hanem az ASUS-é, hogy sok új terméket próbál készíteni, és nyilván nem sikerül mindegyik jól... Mondjuk nem bántani akarom az ASUS-t és akik megvették az EEE-t, de látszik a terméken, hogy nem strapabíró, heti pár alkalmú netezésre való kb... Így aki ennél többet vár a terméktől, az túlértékelte...
-
zsoltti
senior tag
Vettem egy eee 1000h pc-t még régen, aztán végül 1 év után megadta magát:
1, a mikrofon (szalagkábel)
2, egy halott pixel,
3, és a ventilátor, egy idegig kerregett, majd meg sem indult.
Egyszerre vitettem vissza az összes hibával, pixel hibát nem vállaltak.
Előtte Én magam lecseréltem a 80vinyót egy 500asra nem akartam hogy azzal a vinyóval menjen be a szervizbe, hátha elkallódik.. (a 80as meg már eladtam) tettem bele egy xbox360ból kiszerelt rossz 20as vinyót.
pár hét alatt elkészült, bár nekem nem küldözgettek semmilyen emailt.Legnagyobb meglepetésemre a hibalistán a vinyó is rajta volt, amit én be sem jelentettem. Ők Kicserélték egy vadi új 160as toshibára LOL. szóval "jól" jártam.
Majd egy félév múlva megint meg adta magát a ventilátor... de akkor inkább eladtam a gépet..
-
Atos23
senior tag
A homar egy viccoldal, muszaki analfabeta emberek haborognak, akik nem tudnak az asztalra csapni.
Nagyon jokat szoktam nevetni azon, mit kepesek osszekinlodani egy-egy ugy megoldasa erdekeben.
Tipikusan olyan emberek irnak oda, akik ha bemennek egy boltba, az elado legszivesebben kikergetne vasvillaval oket, de mivel nem teheti, igy csak a titkolt de jogos Fkalap-ozas marad
-
-
nyogo83
senior tag
Homár
Igy kell ezt csinálni. -
kenwood
veterán
x
-
raus
aktív tag
Most gondolj bele ha 50x visszaküldtem volna akkor meg most sem lenne alaplapom
Javitassal nem sokat segithettek volna rajta, mert ha egy masik heatpipe blokkot is tettek volna ra akkor is szar lenne. A megoldas az egyedi hütes. Gondolj bele aki vizezi az alaplapjat az is bevallalja a rizikot. Hat en bevallaltam leggel -
-
hettaki
tag
Nyugati mentalitás, magyar mentalitás, ennyi különbség, nyugatabbra már rájöttek, hogy ha nem tesz az ügy érdekében, akkor nem biztos, hogy jobban jár, mintha leszarná. Ezért tartunk itt. Az más kérdés, hogy az esze is megvolt hozzá, hogy ezt megcsinálja, és tudta is, hogy an álljon neki, hogy ne egy leégett elektronikai végterméket kapjon.
Jól csinálta. Majd ha mi is eljutunk idáig, akkor lesz ebből az országból valami, addig pedig csak mutogatás, veszekedés, meg süllyedés a fekete föld felé.
szvsz.
-
-
-
Napfénysüti
nagyúr
Szomorú történet.
Remélem vagy kapsz egy hibátlan gépet vagy kifizetik a végén.
-
Hunpriest
senior tag
Eléggé nevetséges ez a hozzáállás az ASUS részéről. Szerintem nem elfogadható hogy egy szolgáltatást/terméket nyújtó cég szórakozik azokkal az emberekkel, akiknek a pénzéből él. Eddig sem favorizáltam az ASUS-t és a sztori nem is javította a renoméjukat...
Nagy gratula nekik!
-
fgordon
senior tag
A Ramiris az cserélni szokta miután bevizsgálta, legalábbis régebben ha volt ilyen, így ment.
A Juventus Team, JTC pedig kiküldi ki tudja hova javíttatni, és bár nincs leírva, de ha nem a gyári dobozában viszed vissza az alaplapot, akkor elvileg nem is intézik/elvész a garancia, csak ha nagyon keménykedsz, szájhúzás után intézik ebben az esetben... Én mondjuk nem a JTC-ben vásárolok, nem adják meg sok termékre a maximális garanciát, a 3-5 évet helyszíni cserével, mint más nagyker... -
Nem szerencsétlen szituáció. Vagy 10 ember számolt itt a topicban be arról, hogy gariztatta a cuccot, és nem csináltak vele semmit. Ez nem szerencsétlen szituáció, hanem átbaszás.
Azzal, hogy elromlik, senkinek nem lenne baja, mert ugye minden el tud romlani, Elküldi gariba, visszakapja működően -> nem fog hisztizni. -
Hol írtam én hogy maga az asus mint gyártó/márka megbízhatatlan? Az írásomban és a hozzászólók is, elsősorban a szervízre panaszkodnak. Ugyanis az természetes, ha valami elromlik. Az a természetellenes, ahogyan a szerviz végzi a munkáját, és a brand még aszisztál is ehez. Ráadásul nem egyedi esetről van szó (egyébként egy eset is több lenne a kelleténél).
Mi történik, ha veszel egy Toyota Corolla-t, de az országban csak egy márkaszervize van, futár elviszi az autót, 1 hónapig molyolnak vele, és mikor visszakapod rosszabb műszaki állapotban van mint volt. Reklamálsz a Toyotánál de - anélkül hogy a konkrét estnek utánnanézne - egyből azt közli, hogy a szervízben megjavították, letesztelték, rendben működött. Nálad lett megint rossz, küld vissza nyugodtan, majd megint megjavítják.
Ez brand-et is minősíti nem?A nagyker intéz szervizelést? Nemhinném. Szerintem egész egszerüen kicseréli darab, darab alapon, a hibásat meg visszaküldi az asus-nak.
-
fgordon
senior tag
Mások a tapasztalataink, nekem és a környezetemben mint alaplap / vga bevált az ASUS, mint legjobb, legmegbízhatóbb márka.
Ez a téma pedig egy netbook-ról szól, így én nem írok többet, mert én nem vennék netbook-ot. ASUS-ban notebook-ot és netbook-ot sem.
Nézzétek máshogy: ASUS nagyon jó bizonyos IT alkatrész gyártásokban, másban pedig kezdő, és azért próbál mindent gyártani, hogy több profitot szerezzen, és nem lehet elsőre kimagasló, mert nincs benne tapasztalata.
Nyilván nem a téma nyitója a hibás, hogy ASUS netbook-ot vett, hanem az ASUS, hogy ilyen lett a terméke és nem jól javította meg, esetleg valami szerencsétlenség történt azért romlott el másodjára...
Ez egy szerencsétlen szituáció.
Az ismerősömnek akinek az ASUS alaplapjával volt gond, tökéletesen megjavították a szervizben a nagyker intézte, azóta is megy.
-
Zolee11
senior tag
Nekem ugyanez a tapasztalatom az ASUS szervizzel, illetve a supporttal. Csak épp 6-7 évvel ezelőttről. Látom semmit nem változtak, hozzá nem értő, mindent nagy ívben lesz@ró, mi vagyunk a királyok, nekünk ne mond meg mik vonatkoznak ránk hozzáállású *@*#*.
A support kb. semmire nem jó, hozzáértési szintjük az IT-hoz semmi! De cíkét meg kutát biztos jó főznek.
Egy ismerősömnek is alaplap javítása, ugyanez az alátétes gányolással próbálkoztak, olyan smucig egy cég, hogy arra nem képes, hogy a selejt hűtőbordát jóra cseréljék, inkább ráerőszakoljak a rosszat, jó az oda. Gusztustalan. Az ASUS nem más mint egy szép név, rothadó belsővel.
Persze ha sikerül valamit jól legyártani, akkor az sokáig jó lehet, de Isten ments a szervizüktől. Pedig sokan dicsérik azt hittem már kezdenek jó útra térni. -
zörbi
csendes tag
Nos leírtam már máshol is de ez az a fórum ahova igazán illik. Szóval az én történetem:
Vettem egy ASUS tunert egy htpc részeként. Mind az ASUS mind a Microsoft honlapján leelenőriztem hogy a tuner kompatibilis e a 64 bites windows 7-el. Állításuk szerint igen.
A valóságban a tunerhez mellékelt Arcsoft TotalMedia nem komptaibilis, így a tuner nem volt használható. A Media center ugyan felismerte de a távirányító nem működött vele, így HTPC lévén még mindig nem volt jó. Az ASUS oldalán találtam egy patch-et ami a media centerben való távirányító hasznlatot hivatott megoldani. Nos ezzel már működött a távirányító a következő képpen: filmben előtekerés - teletext zöld gomb, menüben visszalépés - előretekés gombés így tovább. Mindezen felül ha egy időzített felvételt akartam beállítani akkor 1 db számjegyet csak egyszer vett be. Tehát nem lehetett megadni olyan időt hogy 12:21 csak ilyesmit: 12:34. Írtam az Arcsoftnak hogy szar a progijuk. Azt mondták tudják de van újabb ami jó csak a CD-n nekem régi volt, kérjem az ASUS-tól az újat.
Írtam hát az ASUS supportnak.Másnapra a levelem eltűnt a rendszerükből. Írtam hát még egyszer hogy befejeztem velük, bár 5 éve csak ASUS-t vásárolok, ez volt az ucsó, Tudjanak róla. AZONNAL jött válasz hogy valami adatbázis hiba miatt biztos eltűnt az előző levelem, írjam már le még egyszer mi a gond. Hát leírtam. A válasz:Media center driver jó úgy ahogy van, én bajom hogy egy film néha 11:00 től 12:00 ig tart és abban 3db 1-es és 4db nullás is van. TotalMedia-t pedig az arcsofttól kérjem ha nekem nem működik (ők küldtek az ASUShoz). Ígyhát írtam egy utolsó levelet hogy most akkor nekem tele a pohár, lehet hogy nem a 40.000Ft-os csak a 11.000Ft-os tunerüket vettem meg de attól még elvárható hogy működjön.
Még annyit tennék hozzá hogy a tuner infra aljzata gyártási hibás volt ezért úgy beleszorult az infra vevő hogy mikor ki akartam húzni teépte az egész hóbelebancot a nyákról. így végül megoldódott a problémám mert így már semennyire se működött. Továbbá az elmúlt 3 évben már cseréltem egy ASUS VGA-t és egy alaplapot, mindkettő kb 1,5 évet bírt de nem kínlódtam a garival hanem vettem újat.Szóval most ott tartok hogy SOHATÖBBET ASUS, mi befejztük együtt. Pápá
-
Sajnos itt a topicban túl sokan számolnak be ugyanarról a furcsaságról, ez nem lehet véletlen. Ez természetesen nem minősíti a márkát, hanem a magyar márkaszervízt.
Amúgy ne csodálkozz, hogy a régi cuccok tartósabbak; akárhogyan hűtöd, a BGA technológia a mai chipek hőtermelését nem bírja sokáig.
-
fgordon
senior tag
Ebből az 1 esetből egy egész márkára következtetni olyan helyes dolog, mintha veszel egy Toyota Corolla-t, valami történik vele, és kijelenteni, hogy a Toyota egy megbízhatatlan autómárka...
Nekem van 1999-ben vásárolt Asus alaplapom, amit azóta is minden nap használok (desktop, de inkább file server), néha hetekig 0/24-ben megy. Benne egy Asus Geforce 256 (!) van, még AGP-s, az is 1999-es az is. Tápot többször, HDD-t is cseréltem már benne, volt benne ideiglenesen másik VGA is.
Van másik Asus alaplapom, az is gari lejárta után is megy, az is sokat megy 0/24-ben.
Ismerősi körben kb 20 Asus alaplapból 1 tönkre ment garin belül és javították, azóta is megy. Más márkákkal több a gond, de nem akarok offtopic lenni...
De ítélkezzetek csak 1 ilyen eset miatt.
Mondjuk én Asus notebook-ot / netbook-ot nem vennék, mert nem érzem abban nagyon jónak az Asus-t (inkább Thinkpad...
), de komolyabb alaplapokban, jobb VGA-kban nagyon megbízható márka.
Továbbá a márkát sem minősíti, hogy milyen az 1 db szervizük egyetlen esetben a viselkedésük.
További szép napot mindenkinek...
-
-
dave666
aktív tag
Akkor én is leírom, a véleményemet az Asus szervizről. Véső utca...
Bevittem a frissen vásárolt notimat, nem működött a DVD-RW.
2 hét várakozás után elkészült.
Azt mondják kicserélték a dvdírót és tesztelték.
Nálam ugyanúgy nem működött
Visszaviszem azt mondják kicserélik egy másikra.
LG lesz, de csak 2-3 hét mire megérkezik a megrendelt alkatrész.
Megyek érte, nem is Lg van benne ugyan az a gagyi író van benne.
Még mindig nem ír lemezeket.
2 hónapos a gép, de 1,5 hónapot a szervizben töltött
Visszamentem és kértem egy szerviz vezetőt és elmondtam neki, a problémámat.
Azt mondták alaposabban átnézik.
Eltelt 2 hét elkészült.
Megnézem a szervízlapját, odd csere, + odd vezérlő csere az alaplapon.
Eltelt 2 hónap megint csak kijött a hiba, nincsen dvd íróm.
Nem látja a gép, beszereztem 1 külső írót és azt használom.
Az Asus meg csessze meg.
4 hónapos gép 2 hónapot szervizben volt -
raus
aktív tag
Kb 65€ azaz akkor 17.800Ft
TR HR-05 SLI/IFX
Tettem ra egy nagyon csendes Noiseblocker 80x20-as ventit.
Enzotech SLF-1
Enzotech MST-81 VRM bordak
Enzotech MOS-C1 VRM
Enzotech MOS-C10
Swiftech MC-14 BGA
Új hozzászólás Aktív témák
lo Amíg működik, nincs sok probléma, de mi történik akkor amikor egy garanciális eszközük elromlik?
- Huawei MediaPad T5 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest