Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz pakesz #338 üzenetére

    két probléma van a 40 éves rozsdaboglyákkal:
    1. negyven év alatt minden anyag fárad. az autó jobban, mint a metró, mert nincs benne annyi túltervezés és nem tükörsima sínen fut.
    2. 40 éve NEM IS VOLT szempont, hogy a kasztni mindent bírjon. tehát a 80-as évekbeli japó rizsrakéta elsősorban nem azért törik ripityára, mert elfáradt, hanem azért, mert nem volt olyan cél a tervezésekor, hogy ne törjön ripityára. szemben a mai autókkal, ahol az autó eleje úgy van megtervezve, hogy szanaszét szakad a karambolban és KÖZBEN elviszi az ütközési energia zömét, miközben az utascella meg rettenetes erőket is képes felvenni.

    de ez nem csak a 40 éves autókra igaz. nekem volt 4. generációs fóccvágen borám, kerékcserekor simán fel tudtam úgy emelni a hátsó kerekét, hogy a másik három kerék az aszfalton maradt. nem is járok már fóccvágennel...

    *úgy értem, 4. generációs golfból csúnyásított borám.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák