Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz bambano #250 üzenetére

    "nehezebb felni + nagy méret miatt nehezebb gumi = sok rugózatlan tömeg a futóműben, ami gyilkolja a futómű alkatrészeit.

    Feltétlenül a legolcsóbb és legvacakabb terméket kell megvásárolni?
    amúgy sem a futómű terhelése a baj. Az csak az Opelek specialitása. Más autóknál a fogyasztás és fékút növekedése jelent gondot. Persze az Opel esetében ez belefér.

    A nagykerék nem öncélú megoldás. A gyors autók nagy kerekűek. A forgó kerék tömege növeli a jármű stabilitását.

    Olvasnivaló:
    https://www.gumi-b2b.hu/home/technologia/14-acelfelni-vagy-alufelni

    A többi feltételezett dolgokról, jobb nem is beszélni.
    Ha annyira rosszak lettek az új járművek, hogy mernek a gyártók 5-7 év teljes garanciát adni?
    A Ford annyira leadott a gyártás minőségéből, hogy most már csak kettő évente kötelező szervizelésre vinni a személyautóinak egy részét. Az összes Fiesta ebbe a körbe tartozik.

    A menetbiztonságot javító berendezések többsége a már meglévőeszközökkel operál. Nincs sok extra ami elromolhat. Egyik sem veszi át a vezetés felelősségét, legfeljebb segítenek megakadályozni vagy csökkenteni a baj mértékét.

    PS:
    A totalcar oldal inkább a népszerűségre törekszik, mint a szakszerűségre.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák