Új hozzászólás Aktív témák

  • kisfurko

    senior tag

    válasz mjani1172 #258 üzenetére

    Te miről beszélsz? A távolságtartó autópályára való. Beállítom 3-asra, vagy 4-esre a távolságot (hogy legyen időm reagálni!), aztán ha valaki intenzíven fékez, akkor úgyis én fékezek. Nem fékasszisztens ez, hanem ha valaki kicsivel lassabban megy előtted, vagy nem bír állandó sebességgel menni, akkor leköveti helyetted. Egyébként, még egyszer nem baromkodott (Octavia III és legújabb VW Polo).
    Ugyanez a sávtartó. Autópályán kívül értelme nincs. Van autópályán biciklis? Mellesleg, én nem szeretem a sávtartót, ahhoz nagyon fáradtnak kell lenni, hogy segítsen, akkor meg már inkább ne vezessen senki.
    Az ESP is jól jött, amikor jött egy hóvihar, és megfogta az autót a hókásás úton, mert rosszul mértem fel, hogy mennyi lehet az úton. Egy pillanat volt, anélkül max. egy autóversenyző fogta volna meg. Mégse driftelek a kanyarokban, hogy majd úgyis megfog.
    Száz százalékos megbízhatóság nincs.
    Az meg, hogy totalcar szintű dolgok is be lettek hozva... Amikor egy autót megnéznek, és kevesebbet tudnak róla, mint én laikus, akit érdekel. Azon megy a lihegés, hogy a levedlett, elhanyagolt 10-15 éves szarok milyen sokba kerülnek, mert bezzeg 30 éve még kézzel buherálta az autópálya mellett... Meg prémium autó 2 millióért...
    Érdekel engem, hogy nem tudom a Xenont kicserélni? 4 éve nem kellett hozzányúlni. Ha kibír 5 évet, nem megéri nekem akár 20 euróért kicseréltetni, de nem vakít senkit, és jól látok vele? És nem kell 10 másodpercenként fel-le kapcsolgatnom, megteszi magától. Ha meg 50-ből egyszer mégsem, még mindig meg tudom tenni én, de 49-szer nem nekem kellett.
    Az biztos, hogy többe kerül a móka, mint 20-30 éve, de sokkal többet is kapsz ezért. De, pl. házat építeni is. Ezt hívják az életszínvonal emelkedésének. Csak vannak, akik sajnos ebből kevésbé részesülnek. 20-30 éve sokkal kevesebb autó volt, mert akinek nem telt rá, annak nem volt. Most, akinek nem telik rá, megy egy bontószökevénnyel.
    Én is szerettem az F Astrát, elnyűhetetlennek tűnt, de amikor az Octavia után beleültem, hát, majdnem halálfélelmem volt.

Új hozzászólás Aktív témák