Új hozzászólás Aktív témák
-
Gdi
senior tag
Én azt olvastam mert hirdetőtáblának nézte. Arra meg van egy algoritmus ami kiszűri, és figyelmen kívül hagyja (mint más statikus útmenti tárgynak azonosított objektumot)
''Milliárdnyi meggyilkolt csillag sikolya elhal az éj békéjében, és a kétségbeesésnek csak néhány, törékeny, kőbevésett szó áll ellen.''
-
dabadab
titán
"Hirdetőtábla az út közepén? lehet azt hitte elfér alatta"
Útjelző tábla, az szokott lenni. Egyébként majdnem el is fért alatta, a pótkocsi csak az utastér tetejét vágta le, de az autó ment tovább.
(#8) Snoop-y: egyébként ez is igaz, az ilyen aláfutásos balesetek nagyon csúnyák szoktak lenni (és Tesla autopilot nélkül is bőven elő szoktak fordulni), ezért aztán szokás felszerelni pl. teherautók hátulját extra vasakkal, hogy megfogják az autókat.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
bambano
titán
a rajz láttán bennem még felmerül az a kérdés is, hogy vajon mekkora szerkezeti károsodásnak kellene bekövetkeznie egy teslában ahhoz, hogy az autopilot kikapcsoljon és/vagy megállítsa az autót?
ha jól látom, először letépte a kocsi tetejét, utána elgázolt két póznát, majd nekiment még egy villanyoszlopnak is. azt feltételezem, hogy a sofőr meghalt vagy legalább cselekvésképtelenné vált, mikor átmentek a teherautó alatt, vagyis az automatikának kellett volna megállni.
a magam részéről nem tartom normálisnak, hogy elémkanyarodik egy 18 kerekű és nemhogy nem teszek semmit, észre se veszem. azok az idióták a lockheednél évtizedeket görcsöltek lopakodó bombázók kifejlesztésével, miközben ott volt előttük. irakot is mack-ekkel meg freightlinerekkel kellett volna bombázni, nem ilyen ósdi elavult f-117a-kkal...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Deller2010
tag
A sebessegkorlatozas azon a szakaszon 65 mp/h, azaz 104 km/h, azaz 29 meter masodpercenkent.
A helyszin (tehat maga az FL-500/SR-500) pedig amerikai es kanadai mercevel nezve autopalya.Azt is tudni kell, hogy a fékút 100 km/órás sebesség száraz betonon kb. 52m, száraz aszfalton kb. 71m - de ez fugg az auto sulyatol is. Tehat az alobbi szamok lehetnek akar 62m es 81m is...
| regular IT guy |
-
Deller2010
tag
Gondolkodtam a dolgon.
A helyszinrajz alapjan:
a kamionnak pont a Tesla elott kellett befordulnia, azaz latnia kellett, mar a befordulas megkezdese elott, hogy a szemkozti iranybol egy auto erkezik.
Ugye a Model S a kamion kerekei mogott, de meg a treler kerekei elott utkozott a jarmu szerelvennyel, azaz pont "atcsuszott" a treler alatt. Ez - szerintem - erosen fektavon beluli "akcio" volt, azaz a baleset elsodleges kivalto oka az volt, hogy a kamionsofor nem adta meg az elsobbseget. Elkepzelheto, hogy ha a Tesla vezetoje latja, hogy a kamion belekezd a kanyarodasba es nem lassul, vagy kisse gyorsit, akkor veszfekezessel, iranyvaltassal elkerulhette volna az utkozest. Talan. De ez sem 100%...
Szerintem a legkevesbe a Tesla beta verzioju autopilot-ja hibazott.
| regular IT guy |
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
- OLED TV topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...