- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- VoIP telefonálás
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
"A cikk lényege szerintem az, hogy ha valaki hozzáfér az autóhoz és be tudja szerelni a saját CAN-es kütyüét a tulaj tudta nélkül, akkor tud csúnya dolgokat okozni."
Ez eddig is így volt, lásd amit korábban írtam szervizek esetében. Más jelenleg nem nagyon ért hozzá azon emberek közül aki hozzá is fér az autóhoz esetleg. Innentől viszont egyértelmű ki a felelős.
-
deusrache
csendes tag
-
#06658560
törölt tag
volt szönyeg is, másik történet.
Bambano: nem volt eketronikai meghibásodás, egyszerüen szar a megírt szoftver, hogy a fékezésnél ha vészféket érzékel akkor nem veszi el a gázt.
deusrache: kölcsönautó, nem saját, így ez belefér, illetve a Toyota is sok marhaságot elkövetett ott remekül. Müszakilag amúgy az amerikai megoldás igényesebb a konkurenshez mérten, csak ramaty tesztelések, rossz müszaki felépítés együttesen eredményezte a mutatványt. Arról ne is beszéljünk, hogy a gépet elötte már hazavágta egy másik c´soka, nem volt az sem rendesen kivizsgálva. Amúgy ha tényleg emberi hiba lenne annak nem ismerete, hogy folyamatosan több másodpercig kell nyomni a gombot a vészleálláshoz, akkor nem változtatná meg a toyo az erre vonatkozó protokollt, hogy a gyakori ismételt megnyomás is vészleállás legyen. nem a pedál mögé teszik, magába a pedál szerkezetbe.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
Nem, az a baleset sok, egymásra ható körülmény és korábbi tervezési döntés szerencsétlen összejátszása miatt következett be. Mondok egy példát:
annak érdekében, hogy amikor padlógázzal előzöl és esetleg szűk a hely, nehogy véletlenül leállítsák a motort, több másodpercig nyomni kell folyamatosan a start/stop gombot, Ezt a rendőr pánikhelyzetben nem tudta vagy nem tudta végrehajtani. nyomogatta a gombot, amire nem állt le az autó.A beragadó pedál csak a lavina elindítója volt, de nem az egyetlen felelőse a balesetnek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Ha tudnád, hogy már régen is arattak úgy a nagy melegben, hogy lekötötték a kormányt és kiszálltak belőle, hogy ne főzzék meg magukat...
Meg felmegy a jóember a gazdatüntetésre, leparkol a néhai felvonulási téren, éjjel meg pár rossz arc elhajtja a csordát...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
őstag
Most nem tudom hogyan került 10 éve mérésre az üzemanyagszint és ma. Pedig már mesélték. Nekem autóm meg nincs (tömegközlekedek) és annyira nem vagyok autó megszállott hogy utánajárjak magamtól.
De ott a jelentős amper mennyiség mágneses hatására inkább a deprez műszer tért ki magától, mint sem az esetlegesen felhasznált elektronika.