- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
Továbbá....
Leírom szó szerint . Vannak hibák, kisebb-nagyobb hiányosságok a CARS-ban. Pont e miatt csúszik is a megjelenés. Ostobaság lenne azt állítani, hogy ez tökéletes és minden jó, ahogy van. Mert ugye maguk a fejlesztők azok akik, arra hivatkoznak, hogy nem érte el még a kiadható szintet. Az tényleg hülyén hangzana, hogy ennek ellenére én azt mondanám, hogy minden oké. Tehát nem is mondtam.Na, az viszont más kérdés, hogy tételesen elkezdem sorolni, hogy hol, mi hibás benne. Mert ugye magam se vagyok biztos abban, hogy mi hiba és mi nincs még befejezve. Ráadásul ha a parancssorba beírjuk, hogy -gold, akkor hozzáférünk a fejlesztői felülethez, amiben elérhetők olyan funkciók, amik anélkül nem. Viszont az még inkább játszhatatlan, mert folyamatosan, bár egyre ritkábban, megszakítják a játékot amolyan felugró ablakok, amik a fejlesztőt tájékoztatják különféle kódok formájában, hibás programsorokról, miegyebekről, amihez nekem lövésem sincs. Tehát én nem használom a -gold funkciót. Viszont ha játék közben olyanvalami hibát észlelek, ami mondjuk ugyan ott reprodukálható, azt beírom WMD fórumra és beküldöm a dbg fájlt is ha szükséges. Ez már egy kezdetleges tesztelés. Többre nem futja mert inkább játsszom, ha lehet és szakember se vagyok és türelmem sincs sok hozzá. De ha már objektíven le akarok ide írni valamit, akkor mindenképpen hozzá tenném, hogy nálam ez a hiba fordult elő, aminek kismillió oka lehet. HW probléma, vagy internet kapcsolat stb... Na, ezért van a WMD fórum, hogy mindeki írja oda, hogy mit tapasztalt. A leírás alapján valamelyik fejlesztő megpróbálja rekonstruálni a hibát és ha találkozik vele kijavítja, ha nála nem fordul elő, akkor nem tud vele mit kezdeni. Ráadásul azért is jó oda beírni, mert ha többen is írják ugyanazt a problémát, akkor szignifikánssá válik és biztos, hogy programhiba.
Szóval ide is leírhatom, hogy húúú vazzze, ez is szar, az sincs még kész, de nem nagyon látom az értelmét, hacsak nem magamat akarnám itt fényezni. Legfeljebb elveszem néhány ember kedvét, akik már régóta szeretnék megkaparintani és lehet hogy a megjelenéssel ezek a végzetes hibákról szóló leírások okafogyottá válnak. Viszont aki benne van a fejlesztésben az még mindig tehet azért, legalábbis a maga szintjén, mert senkitől nem várható el hogy lépjen elő programozóvá, hogy ezek közül a hibák, bugok, hiányossságok közül, minél kevesebb kerüljön a kész játékba. Szóval nekem csak annyi a bajom, hogy ez nem a megfelelő fórum arra, hogy a CARS hibáit kibeszéljük, mert arra ott van egyelőre a WMD fórum és ott még haszna is van a dolognak. Itt legfeljebb csak a "szánkat" jártatjuk. Én így látom.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Penge@Borisz
tag
Érdekes, más fórumokon épp azt követelted másoktól, hogy teszteljék a játékot és fogalmazzák meg ott helyben a problémáikat. Nem csak a WMD-n, hanem a te álláspontoddal szemben. Én megtettem, erre most az jön, hogy á, ez legfeljebb a WMD-re való, itt nehogy már a játék hiányosságairól beszéljünk, mert az nem veszi ki jól magát. Döntsd már el. Mondjuk a saját szuverén döntésedtől függetlenül bárkinek pont annyira van joga bárhol a játék hibáiról beszélni, mint amennyire te nem veszed tudomásul azokat és kizárólag a jó oldalait akarod bemutatni, ezzel teljesen félrevezetve azokat, akik nem tudják tesztelni és abba a hitbe ringatni őket, hogy hát ez egy tökéletes és zseniális játék, ami minden vagyont megér és hülye aki nem így gondolja. Ehhez képest én maga vagyok a megtestesült objektivitás, mivel én mindkét oldalról megközelítem a dolgokat és ugye volt példa arra, hogy a fóbiások ellen is felléptem.
Meg ez a rossz duma, hogy nem lehet tudni, hogy mi a hiba és mi nem az, mert gold verzió meg blablabla. Ezek a teszt verziók. Ezeket adják ki tesztelésre, véleményezésre. Tehát nem abból indulok ki, hogy biztos van egy csodaverzió valakiknél eldugva, amit jól nem mutatnak meg, és akkor minden rendben, hanem azt fogom véleményezni, amit átadtak véleményezésre. És de, lehet tudni, hogy mik a hiányosságok. Hónapok óta milliószor leírom ugyanazokat, tehát ebben a kérdésben még megnyugtató fejlődést sem lehetett érzékelni az utóbbi fél évben. És egyik sem vezethető vissza internet kapcsolatra és hasonlókra, főleg úgy hogy, hogy közben más játékokkal kapcsolatban nem merülnek fel ugyanezek az anomáliák.
Most komolyan, az internetkapcsolatom (ami 100/80-as) miatt szar az egész boxutca és boxtaktika?
Esetleg a nem létező HW problémám miatt teljesít mérhetetlenül gyengén az AI és több pályán még csak végig sem tud menni még mindig?
A grafikai hibákat esetleg a headsetem okozhatja? Az aszfaltba süllyedő kerekek jelenségéért a pendrive-om a hibás? Az elavult és teljes F1-es versenytávra alkalmatlan FA-t azért nem cserélik ki, mert a hangkártyám a szar? A multiban a rendszeres és mindenkinél előforduló, töltés közbeni fagyásoknak mi az oka? Csak nem az egyébként nem létező optikai meghajtóm? Ne vicceljünk már… A végén itt mindenki és minden hibás, csak az SMS nem, és voltaképpen azért csúsztattak már háromszor a három év alatt, mert ezek a rohadt játékosok szar géppel játszanak meg szar az internetük!
Máshol az volt a gondod, hogy a kritizálók nem írták le részletesen, hogy mi a bajuk a játékkal. Most hogy leírom, az a baj, hogy nem a WMD-be írom, itt meg csak mosolyogjunk egymásra és tapsikoljunk és mindenkit jól verjünk át, akinek nincs rálátása arra, hogy milyen állapotban van a játék. Megmondom milyen állapotban van: Olyanban, hogy ezért ebben a formában nem szabad pénzt kiadni, mert garantáltan masszív csalódás lesz a vége.
(Ja igen, a végére még egy kérdés: Áruld már el, szerinted én mire fényezném magam? Az fényezés, hogy kritikai észrevételeket támasztok a játékkal kapcsolatban???)
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Penge@Borisz
tag
Dehogy szóllak meg! Mindenki úgy játszik, ahogy akar. Érdekes, WMD-n azt írják, hogy setupolásnak veszi a tankolást, de ha neked működött, akkor majd én is kipróbálom, köszi a tippet.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Penge@Borisz
tag
Na, köszi a tippet, bejött. Ezzel a módszerrel tényleg defaulton marad a setup, így már játszható a TT. Sikerült megfognom (El Nano néven futok ) az első defaultos időt, és még maradt is benne így hirtelen.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Penge@Borisz
tag
Elvégre aki otthon az írósztalára felcsavaroz egy aránylag jó FFB-s kormányt és egy gurulós irodai széken ülve rója a köröket, az játékos és nem versenyző. És a lényeg, hogy ezek játékok és kár nagyobb feneket keríteni neki.
Na, pontosan ez az, amiért rosszul tudok lenni néhány úgymond "szimulátoros" arctól. A "hácéktől". Ők valamiféle beteg téveszmébe ragadtak és azt hiszik, hogy bármilyen szinten lehet ennek a dolognak "szakmaiságot" meg "komolyságot" adni, meg hogy ők autóversenyzők. DD A legjobb poszt ebben a témában még évekkel ezelőtt volt az SG-n. Ember le tudta írni, hogy mivel ő évek óta szimulátorozik, biztos abban, hogy egy valódi F1-es autóval pár kör hozzászokás után elfogadható köröket tudna teljesíteni. Na, azon szakadtam. És ami a legrosszabb: néhányan hulla komolyan bólogattak hozzá, hogy hát igen. És ez a torz tudat valahol egy halom úgynevezett "szimulátorosban" ott motoszkál. Siralmas és persze kezelendő. Olyan, mintha a nagy valóság kergetés közben elveszítették volna a valóságérzetüket. A kis szimnácik, akiknek csak egy szimulátor az isten, minden más szar, mert azok mások, mint amivel játszanak. Bocsánat, versenyeznek.
Ja, meg emlékszem, amikor a hazai modder élet önjelőlt atyja elő akarta írni, hogy a különböző autóvereny játékokon belül az emberek milyen feltételek mellett vehetnek részt online futamokon. Nem csak a saját bajnokságán belül, hanem általánosságban. Azt hitte, ő lett a szimulátorosok miniszterelnöke, vagy nem tudom.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
#70869248
törölt tag
Kiss Norbi együtt szimezett egy Proex taggal, így kapott lehetőséget egy Opel Astra tesztvezetésre az EuroRing-n (még megvan a CD..amiben volt sóderágy is ) a lényeg hogy körrekordot döntött.
Így lett Proex versenyző.
Valahol le lett írva milyen lavírozások kellettek (rivális Zengő is segített neki) hogy aztán kamion europabajnok legyen, Astra kupár nyert, clio kupár nyert, Seat Leon kupát nyert, mind végigszurkoltam és a következő évre mégsem volt pénz. Akkor ment formula autoval, és jött pár beugrószereplés, majd a kamion.
itt lehet bővebben: [link]
Az Astra tesztvezetésről csak lemezem van (megpróbáltunk neki szponzort hajtani), de 'lacházán már ott voltam.
Sokakkal szimeztem akik aztán megpróbálkoztak a valós versenyzéssel, egy Nascar-s srác aki saját zsebből pénzelte az idényét, és bár nem volt kiemelkedő szimes, jó eredményei voltak a Suzuki kupában, de nem bírta tovább. Ingy driftelt szintén saját zsebből egy Sierra-val, de ez is sok pénz.
Itthon nagyon sok olyan valós versenyző van, aki inkább a pénze miatt van a pályán mint a tehetsége miatt, viszont támogatók nagyon kevesen, jó volt pénzmosásnak..azaz adnak 5milla pénzt támogatásnak könyvelve amiből 4 millát vissza kell adnod kézbe, elnézést a tisztességes szponzoroktól!.
A legtöbb szimes már nem fiatal...hiába van tehetsége, ha 30 évesen már csak akkor lenne lehetősége ha van mellé nagyon sok pénze.
Volt szimes ismerősöm aki kijutott Nordschleife-re is egy sportkocsival (RTL klubbnál dolgozott ha jól rémlik, és csaj). Nagyon sok jó szimes van, a Magyar szimeseknek nagy respektjük van nemzetközi szinten.
Csak pénz nincs.[ Szerkesztve ]
-
dino_m
senior tag
Azt kifelejtettem, ha tizenévesen vagy korábban szüleid vesznek neked egy konzolt vagy egy PC-ét és véletlenül megkedveled a szimulátorokat és ezáltal elhatározod, hogy versenyző lesz belőled, majd valahogy sikerül el is érned azt, akkor végül is a szimulátorozásból lesz belőled valódi pilóta, de ez már nagyon áttételes dolog. De azért rá lehet fogni, hogy a szimulátorozás segített a valódi "racetrack"-re.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
JoinR
senior tag
Pedig nem fogom bizonygatni, hogy a bolygóállásoknak nincs közük az autószimulátorozáshoz.
Vagy hogy miért baromság 3-4%-os pontosságra következtetni abból, hogy egy 5000 alkatrészes autót 150 alkatrésszel szimulálnak. Miért pont alkatrészekben mérjük a pontosságot, miért nem mondjuk atomokban? Vagy kvarkokban? Hiszen egyik alaktrész sem végtelenül merev (és van ahol még fontos is ennek a szerepe, mondjuk egy F1-es fixen befogott lengőkarjainál)...akkor akár a 0%-ot is el lehetne érni.
Az almát a körtével rengeteg módszertan szerint össze lehet hasonlítani, és 0 és 100% között bármit ki lehet hozni belőle.
Egyébként nemcsak laikus meg szakértő létezik, elég hosszú utat lehet bejárni a kettő között. Annyi biztos, hogy akárki akármicsoda, alapból ugyanannyit ér a szava (akármilyen stílusban is adja elő magát) - aztán egyénileg mindenki levonja a konklúziót, ahogy tudja. Lehet, hogy teljesen félrevezetik, lehet, hogy sokat segítenek neki. Persze nem muszáj senkire sem hallgatni. Valami ilyesmi lenne a fórum lényege (szerintem).Súlyt a mondandómnak csak egy pü formájában adok neked, hogy ne kezdődjön újra az, amire valszeg csak kevesen kíváncsiak.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Najó...közkívánatra.. de csak saját felelősségre ajánlom! Ha semmibe nézed a mai szimulátorokat, ne olvasd el (meg amúgy is csak akkor, ha kifejezetten érdekel egy egyéni vélemény, ami nem mérvadó)
Ez az egész "Mit nevezünk szimulátornak?" kérdés nagyon messzire vezető filozófiai kérdés. Amivel nekem semmi gondom nincs, amíg értelmes keretek között erről tudunk vitázni. Én igyekszem nem megbántani a másikat, bár sajnos néha én is úgy fogalmazok, amit második nekifutásra nem úgy írnék le...persze amíg a másik oldalról érvek helyett csak olyanok hangzanak el hogy "autóversenyző" (pont ráhibázott, még ha amatőr szinten is), "Napóleon", "Orákulum", "nyolcórábanalkalmazottkéntdolgozó" (ha ez tényleg sértés volt, az nagyon szomorú ) akkor jó eséllyel semmi értelme a vitának. Nincs szó mindent elsöprő bizonyítékokról, csak az állítások egy része ellentmond a józan észnek, de főleg az eddigi tapasztalataimnak.
Szoftveres oldalról:
Annyi biztos, hogy a szimuláció általánosságban (meg mondjuk mérnökök között, igen, akár napi 8 órában is) nem azt jelenti, hogy minden alkatrész egyesével le van modellezve. A pontossága végképp nem a lemodellezett és valódi modellek hányadosa. Azt sem jelenti, hogy olyan folyamatokat próbálunk leírni, amik nem hoznak kimutatható különbséget (pl. Föld-Nap távolság). Az egész lényege a célszerűség, hogy minél egyszerűbben (bonyolultan bárki tudja, csak győzd kivárni) egy olyan működő rendszert hozzunk létre, melyet használva le tudjunk vonni olyan következtetéseket, amelyket a valóságban is tapasztalnánk. Most hogy ez a konklúzió milyen szintű kell, hogy legyen, mennyire kell közel álljon a valósághoz, na itt kezdődik a filozófia és ez az amit nem lehet számszerűsíteni. 1 m^3 levegő nagyságrendileg 10^25 lemodellezésre váró atomot tartalmaz...sok sikert egyszerűsítések nélkül! A fentebb írt, - általam kritizált - gondolatmenet szerint a világon ma nem létezik olyan, hogy realisztikus szimuláció. Mert garantálom, hogy egyetlen termodinamikai vagy áramlástani szimulációban sem lesznek benne egyesével az atomok ekkora vizsgált térfogatok esetén (már ha megállunk az atomok részletességi szintjén, ugye).
Számomra a versenyszimulátor olyasmit jelent, amely a valóság viszonylag pontos kinematikai és dinamikai másaként egy, a valósággal legalább geometriában megegyező virtuális pályán a lehetőségek szerint azonos körülmények között, mondjuk 1-2%-nál kisebb eltéréssel futja meg a valódi köridőt. Ezt egy elég szigorú feltételnek tartom, tekintve, hogy a valóságban ennyit egy 10-15°C-os hőmérsékletváltozás is könnyen okoz (gumikeverékekről nem is beszélve). Tehát 1 perc alatt 0,6-1,2s különbség, vérmérséklettől függően lehet variálni a tűréshatárokat hogy mindenkinek a maga kedvenc szoftvere éppen tűrésen belülre essen
Ennél pontosabbat hova? Minek?
Hardveres oldalról:
"Elég sokan hiszik vagy próbálják elhitetni, hogy a szobai szimulátoruk több egy szimpla játéknál." - Ha egy kisgyereket beültetünk egy F1-es mozgó szimulátorba, ő játszani fog vele, de ha egy versenymérnök akinek még ha csak egy Momo-ja is van, hobbiból Atlas-ban telemetriát elemez, az számomra lehet több, mint játék. Ha van egy adott minőségű szoftver, ami alkalmas komolyabb alkalmazásra, a felhasználón múlik, hogy abból mi sül ki. A legtöbben játékra használják, azonban az nem determinálja a benne rejlő lehetőséget. Van igazság abban, hogy a fotelben (bár nem hiszem, hogy akik komolyan szimulátoroznak, nincs saját cockpit-jük) nem igazán élethű az egész, ez így van. Nem mozog, nem fordul fel a gyomra, nem csattan a plexin a darázs, nem utolsó sorban, ha törik a technika, nem evőkanállal kell összeszedni a sofőrt. Persze, sokan nyomják pillangóval, ezt megfelelő szoftverek esetén ki lehet küszöbölni, és nem jelent előnyt. Ezek nagy része mind elhatározás és pénz kérdése. Az összes általunk szimulátornak hívott szoftver alkalmas mozgó cockpitek vezérlésére, és megfelelő hardver esetén nincs értelme olyat leírni, hogy "csökevényes FFB, aminek köze nincs semmihez, nincs rázkódás, nincs semmi". Főleg ha esetleg valakinek volt szerencséje a 90-es évek villanyszervóihoz
"Micheliszt egyszer kérdezték, hogy mi a véleménye a szimulátorokról. Kristálytisztán megmondta: max pályaismeret tanulásra jó akármelyik, autóvezetés, autóversenyzés tanulására az összes konfekció szimulátor vicc osztály. Pont." - Én olyanra emlékszem, hogy azt mondta, a szimulátor legnagyobb előnye, hogy az ember megtanul benne szemmel vezetni. Nekem sincs forrásom, csak mondom...persze lehet csak azért mondta, hogy ne legyünk szomorúak (lehet ő is már megbánta a saját bevallása szerint 1 millió megtett virtuális km-t).
Nyilván egyik szim se tökéletes, egyiktől se lesz valaki Schumacher, a szimversenyzők nagy része a valóságban egy profi környezetben - felkészülés nélkül - természetesen labdába sem rúgna, aki meg igen, az meg valszeg alapból is tehetséges volt, csak nem jutott addig neki lehetőség stb.
Viszont aki azt mondja, hogy a szimulátoroknak semmi köze a valósághoz, első kézből (és több ezer valódi pályakm után) mondom: hazudik.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Szerintem a várakozásnak megfelelő dolgokat mondta a srác, elég korrekt teszt volt. Mondjuk egy AC-összehasonlítást is belevettem volna, ha már ott is van Mclaren. Röviden a konklúzió: a PC megbocsátóbb, könnyebb elérni a határokat, és a határon túl is még van remény. Illetve a fű nagyon tapad, amit már én is észrevettem, még a vizes is.
Érdekes, amit mondott, hogy Brands Hatch mennyivel döcögősebb a PC-ben, holott mindkettő laserscannelt. Persze ha évek elteltek a két scannelés között, mindkettő helyes lehet. Vagy az egyik túl van effektezve, esetleg a másik túl van egyszerűsítve(#1011) b-type: és az arcade gamerek hol maradnak? Persze költségben az se sokkal olcsóbb, valszeg az is China...
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Folytatva akkor a gondolatmenetedet, vagyis hogy az igazság valahol félúton van:
Itt van két videó, az egyikben a Williams szimulátoráról beszélnek pár percet, a másikban a McLarenéről. Lehet az én fantáziám szegényes, de elnézve a környezetet itt nem egy házi PC szolgálja ezt ki, hanem több (noha kétségkívül jó eséllyel PC alapú) célhardver. Emiatt nagyon kétlem, hogy az LFS-AC-iR-rF-RBR-PCars-Race-GTR-stb. szimulátorok képesek lennének arra a teljesítményre szimuláció terén, mint amit a két videóban láthattunk. De! A kihívás szerintem a fejlesztőknek is adott, így ha pontatlanabbul is, de közeledhetnek a "nagy" szimulátorok felé. A pontatlanságból adódóan lesz más az egyes szimek vezethetősége, és fordulhat elő, hogy késhegyre menő viták születnek egy-egy cím valóssághűségét illetően.
A Project Carsra konkétan rátérve: Korábban már linkeltem egy belsősöknek látható topikot, amiben a realizmust firató kérdésekre szedik össze a válaszokat. Noha még jelenleg ez erősen kidolgozás alatt van, de egy példát hadd ragadjak ki: a pálya tengerszint feletti elhelyezkedése. A Project Carsban a szívómotorok bizony gyengébben muzsikálnak a magasabb fekvésű pályákon, mivel ott ugyebár kevesebb az oxigén a levegőben. Dubai pl. olyan 30 m-rel van a tengerszint fölött, a Nürburgring meg olyan 620 m-rel, Bathurst legmagasabb pontja 862 m és 174 m-es tartományban változik a pálya magassága. -
szekto
aktív tag
Meg, de mivel az rF és rF Pro elég közeli rokonok, ezért úgy gondolom, hogy az rF állhat talán a legközelebb ehhez.
Egyébként meg totál felesleges vitatkoznotok ezen, melyik a legjobb, a legjobb és legrosszabb szimulátorprogram között maximum ha lehet 8-10%, akkor sokat mondtam.
Gigabyte B450M-DS3H // AMD Ryzen 5 2600 // 2*8 GB Kingston FURY DDR4 2666 MHz // Gigabyte RTX 2060 Gaming OC 6 GB // 1*Kingston FURY Renegade 500 GB nVME M.2 SSD // 500 GB + 1 TB WD Blue HDD
-
JoinR
senior tag
És hogyan szeretnél visszajelzést kapni róla? Ezt nem értem AC-ben sem, hogy ahogy blokkolnak a kerekek (még azelőtt, hogy kockára fékezném őket, szóval nem emiatt), úgy ráz a kormány, mintha felszabályozásra várna a féktárcsa Pedig az összes létező effektet kikapcsoltam...ilyen egyetlen másik szimben sincs (szerencsére) - max amikor az ABS rezgését felviszik a kormányra (Fanatec CSP pedálok híján), ami még talán elfogadható dolog.
-
#70869248
törölt tag
szervónál nem.Ezt egyébként hiányolom az AC-ban, a nincs brutális különbség a szervós és szervótlan autók között, azért bazi száées gumis öreg autót nem annyira egyszerű eltekerni álló helyzetben, és egyebek.
De az FFB egyébként zseniális az AC-ban, sokat piszkálgatom már egy fél éve, és olyan hatások kijönnek mint állat, mindenre reagál, széttartásra, csapdőlésre, de nem csak úgy hogy csapdőlésnél mintha egy egyszerű középrehúzást kapna mint mondjuk az rF-ben érezhető amikor maxra állítod. Itt előjön egy csomó más is olyan pályákon mint Grobnik pl.
A Chevy amit bütykölök az olyan hogy Magione hétsó egyenesének végén rendesen kapaszkodni kell a kormányba, szervó ide szervó oda. mert megdobálja a kormányzott kereket az egyenetlenség.
Sztem nagyon jó a tapadásvesztés is, de a CARS-t még nem tudtam próbálni, de az eddigi szimekhez képest király.
Na mindegy, csak annyit akartam hozzátenni, hogy moddolgatás közben nagyon nem mindegy mit hova állítunk, mert egyből kijön. -
JoinR
senior tag
Maradjunk annyiban, hogy ideális esetben (sík úton, egyenesen haladva) blokkoláskor a kormányba nem nagyon szabadna belerántania semminek Az egyetlen dolog, ami érződhet rajta, hogy az felkönnyül és könnyebb tekerni (persze akkor már régen rossz, ha ez történik).
(#1049) b-type: én azt nem gondolom negatív dolognak, szerintem praktikus. A többségnek úgysincs olyan komoly kormánya, hogy clipping nélkül érzékeltetni lehessen a különbséget. A G27-et mindig úgy állítom be, hogy éppen ne legyen clipping, és emiatt előfordul, hogy (iR-ben) kell állítani egy túlszervózott Mustang meg egy GT2 között (különben a Mustang-nak kb. nem lenne FFB-je). Persze van mikor a nagyobb utánfutás miatt is annyit nehezül, hogy amiatt is kell
-
#70869248
törölt tag
király
Én szeretném 'szívatni' a szimeseket,..de nem a féktávon.
Számítógépes (konzolos) vezetésnél nagyon sok olyan dolog nem jön át ami a valóságban meghatározó, olyan terhelésváltásokat lehet bevállalni ami a valóságban már (persze millás technikához nem volt szerencsém), kegyetlen felnyomja az adrenalint, mert érzed ahogy eltehetetlenül az autó. Szimekben meg semmi.
Nincs meg az a para amikor úgy döntesz hogy keményen ráteszed a rázóra.
A Chevy-nél ezt csak óvatosan lehet, mert az az autó a valós mozgását nézve egy kegyetlen stabil technika, míg a tavalyi Lada-nál el lehetett volna adni egy parásabb vezetést, a Chevy-nél kb. ennyi fért bele nekem, nem lett volna hihető ha olyanra csinálom hogy parásabb legyen vezetni.
Féktávon stabil sima aszfalton, egyfelől mert dolgozik benne az EDL motorfék alatt, meg dobálósabb féktávon is megálljon, és persze csatázható kell legyen, azaz ne túrja le a mezőnyt egy rajt utáni merész féktáv.
Köszi egyébként! Minden, de minden visszajelzés fontos. -
Penge@Borisz
tag
A DLC-kről nem lehet tudni valamit? Egyáltalán, rendszeresen dobálnak ki majd csomagokat a játékhoz? Ez nekem továbbra sem tiszta.
Jó lenne, ha a jövőben meglepnének minket újabb pályákkal. Pl. Albert Park, Montreal, Interlagos, állati jó lenne egy Kyalami, az A1 Ring sem lenne rossz, vagy Estoril.
Gondolom, ezek csak vágyálmok, de annak, aki már kb. 3 éve játszik ezzel a játékkal, komoly felüdülést jelentene néhány olyan, merőben új pálya, amik a meglepetés erejével hatnának. Igazából mindegy is, hogy miket dobnának be, csak az lenne a lényeg, hogy valami olyat is produkáljanak még idén, amiről nem igazán esett szó eddig.
(Egyébként már csak 23 napjuk van... )
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Joshi
titán
Szia. Nekem a DashMeterPro for AC/pCars van meg eredetiben, de én nem tudtam egyéni dolgokat kirakni a képernyőre. Ha jól emlékszem van ~5 féle képernyő és csak azok között enged lapozni. Mondjuk én csak az AC-val tudom kipróbálni, de ha egyénileg testre szabható lenne akkor ott se okozna gondot. Esetleg tudnál segíteni hogy mi a módja? Köszi.
-
Penge@Borisz
tag
Gyanítom, hogy valami gebasz lehet az öcsémnél, mert még az én régi gépemmel is ki lehetett sajtolni belőle közepes beállításokkal 25 frém körülit. És szintén ősrégi quad procival, meg koppra ugyanazzal a karival, ami most neki van. Majd megvizsgálom, lehet, hogy ráfér egy Win re.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Penge@Borisz
tag
Az rendes, kb, itt lennék én is, ha nem dobom el azt a 3 mp-t. Grat! (De nincs elfelejtve! )
Karrierben - nem szoktam ezt a kifejezést használni, de most illik ide - LOL pillanat :
SZERK: most nézem, hogy helpekkel mentél, ez így nem ér!
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
Csapoati
nagyúr
Mondjuk az igaz, hogy lassacskán 2 éve lett volna az első beígért megjelenési időpont. A feszültséget is elhiszem, a Bandai Namco gondolom mielőbb szeretné megjelentetni, az SMS meg még hegesztgetné.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
dino_m
senior tag
"So, apologies for this, but there won't be a fix for this today. The build isn't "bad", it includes exactly the right code and data, but unfortunately because a new build machine was used all time stamps were updated. It does need fixing, because it affects the official D1P as well, but this won't be done until next week now. So get it now if you don't mind the download size, otherwise wait (I can't promise when next week it will happen though, apparently it's a tricky problem to solve - and yes, I've asked if we could just go back to the old build PC and apparently that isn't an option).
Sorry again, I'm depressed that we managed to mess up the last build"
- Andy Garton, Development Director, SMS
Ezen felül azt is olvastam a fórumon pár napja, hogy a megjelenés előtt pár nappal a Junior és a Team Member tagok nem tudják majd elérni a játékot, mindaddig, amíg a kedvezményes kuponjukkal ki nem egyenlítették a játék árának rájuk eső részét.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Csapoati
nagyúr
Vicces, épp ma gondoltam úgy, hogy inkább tiszta lappal indulok, és leszedtem az egészet, aztán újra install. Remélem azért használható valamennyire, mert hétvégén mennék vele.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
dino_m
senior tag
Ahogy olvasom, lényegében az a hiba, hogy 11 GB-ot tölt le a mai build az időbélyegzők miatt. Lényegében nagy változásokat a mérettel arányosan nem tartalmaz, csak amit a mai "build notes" is ír. Tehát a fájlméret miatt exkuzálta magát Andy. A használhatóságot ez nem érinti.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
Enton
addikt
Hát most, hogy nem a steam-en hanem WMD oldalon szedtek így pénz az már részletkérdés, meg hogy több szinten adták így, nekem az attól még early access akárki akármit csinál. A legnagyobb baj, hogy én is lecsúsztam róla. Még idejében be kellett volna fektetni rá.
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
Új hozzászólás Aktív témák
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen videókártyát?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Elektromos autók - motorok
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Fujifilm X
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen