Új hozzászólás Aktív témák

  • dino_m

    senior tag

    válasz Penge@Borisz #950 üzenetére

    Na igen. Ez teljesen így van. Minden szimben kicsit más a "fizika", noha alapvetően azért egyikben se hazudtolják meg teljesen, a földi fizikai törvényeket. Szerintem ha adott autóval adott pályán a valóságos köridőket meg lehet futni és még mellette élvezzük is a vezetést, tehát nem túl könnyű vagy nem túl nehéz, vagyis élvezetes az már jónak számít. Elvégre aki otthon az írósztalára felcsavaroz egy aránylag jó FFB-s kormányt és egy gurulós irodai széken ülve rója a köröket, az játékos és nem versenyző. És a lényeg, hogy ezek játékok és kár nagyobb feneket keríteni neki. Általában az FFB az ami meg tudja fogni a játékost, az autó visszajeléze úgymond. Ebben meg a legjobb az AC, jelenleg. Viszont semmivel se jobb a fizikája az iR-nél vagy éppenséggel a CARS-nál, de az FFB nagyon tud dobni az élményen.
    Kövezzenek meg de ha jól belegondolok, fizikára szerintem még mindig az LFS a legjobb, legalább is nekem valahogy az tűnik a legvalóságosabbnak. Az nem misztifikálja túl ezt a szimulátor dolgot, de valahogy nagyon jól megkülönböztethetők benne a kulönféle vezetési modellek, értem ezalatt az elsőkerék meghajtást vagy a hátsókerék meghajtást, de éppen úgy formula autók közti különbségeket, vagy a rallycross feelinget. De sokan driftelés szempontjából is a legjobbnak tartják, noha ez a vezetési stílus tőlem távol áll. Mindig is úgy gondolok az LFS-re, mint egy kihagyott lehetőségre. Ha valami, akkor ez a játék megérdemelte volna, hogy a szimulátorok képzeletbeli trónját elfoglalja. Végül is tényleg elég szubjektív, hogy melyik a legjobb. :K

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

Új hozzászólás Aktív témák