Új hozzászólás Aktív témák

  • SityiSXT

    őstag

    válasz Joshi #269 üzenetére

    Pár javaslat a többi WMD tagtól:
    - 300 SEL AMG @ Belgian Forest Historic
    - Zakspeed Ford Capri @ Brands Hatch GP (laserscan pálya)
    - Caterham SP/300.R @ Oulton Park International (laserscan pálya)
    - Gumpert Apollo S @ Cadwell Park (laserscan pálya)
    - Ariel Atom V8 500 @ Bathurst
    - Audi R18 @ Azure Coast
    - BMW M3 GT2 @ Florence
    - RUF RGT Road @ California Highway Reverse

    ---

    @zsiz: Lehet, hogy ezért az Igazzy Szimesek most megköveznek, de én úgy vagyok vele, hogy a valóságban is a szemembe tűz a nap és torzítja a levegőt a forró kipufogógáz, így a teljes szimulációhoz ezek az effektek is hozzátartoznak. Szerintem. Amin sok fps-t lehet nyerni az az, ha az élsimítási lehetőségek közül (Anti-Aliasing, FXAA, SMAA) mindent offra raksz, és az FXAA-t állítod Lowra. Megint csak magánvélemény, de full HD felbontásnál a pixelek mérete miatt szerintem nem olyan zavaró az élek recésége, egy kicsi FXAA meg pont annyit segít, hogy a sebességet ne belyoásolja jelentősen. A Reflections tud gépzabáló lenni, azt érdemes először picit lejjebb tekerni, aztán a Car detailt (itt konkrét számokat is lehet tudni: ultrán 200 000 poligon egy autó, highon 60 000). Illetve nem árt tudni, hogy AMD kártyával jelenleg rosszabbul fut a játék, mert valamilyen driveres limitet nagyon hamar elér a grafikus motor. Ezt is igyekeznek javítani, de az AMD is jelezte, hogy megjelenéskor ad ki majd profilt a játékhoz, ami segít majd ennek a limitnek a kitolásában/elkerülésében.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák