Új hozzászólás Aktív témák
-
Iron Funeral
őstag
na kérem most már csak az a kérdésem, hogy milyen mod fut a szerveren?
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
ervin33
tag
válasz proof88 #10105 üzenetére
elvileg ugy kellene lennie igen de 30-30 szárnyal rft ben lacen setupjával ö jo idöket ment vele. fulltc és fickándozik a hátso pedig állitgatam a difit is.
már dolgoztam az ausztrál pályán ugy néz ki jo lesz igy.
de a top 5 pilotábol is ki kéne probálni valakinek hogy ök milyen idöt tudnak menni rajt. -
proof88
addikt
válasz ervin33 #10108 üzenetére
ne a diffit állítgasd, hanem a hátsó rugózást kell lágyítani (csökkenteni)! illetve a nyomást is csökkentheted hátul. És ha lágyabbra veszed a rugózást, kicsit emelni kell a hátsó magasságon is. Én a diffit max finomhangolásra használom a legvégén.
egyébként ott van hotlapsban az időm, hogy mennyit mentem, az 26-24-es szárnnyal volt.
egyébként nekem egyelőre csak az nem tetszik rft-ben, hogy bebugzott a grafikon, amikor állítani akartam a váltón és tiszta fos lett. kiment a piros vonalazás a képernyőn szélén túlra meg ilyenek. kényelmetlen, idegesítő. Hogy lehet ilyet művelni???
na én most folytatom a segédlet írást. Úgyis utána kell olvasnom 1-2 dolgok külföldi szimes fórumokon, sok okosságot lehet olvasni. Minél többet olvasok, annál jobban tudom, hogyan kéne működnie tisztességesen az autónak egy modban.
Amúgy hagy legyek most kissé szkeptikus: RFT-től komolyságot vártam. Mert hallottam, hogy fasza, meg Sompir, meg minden. Nekem tetszik és sztem irányítható (egyébként Farkasnak Formula Force Ex-e van és ő jól is megy általában, neki kéne most kicsit Melbörnöznie, mert ha jó időt menne, akkor kijönne, hogy nem a kormány számít), de egyrészt a motorfék állíthatósága meglepett, mert én mintha úgy tudnám, hogy TILTVA VAN a motorfék állítása egy ideje az F1-ben, persze lehet csak beképzelem, de mintha ezt olvastam volna. Most az más kérdés, hogy jó dolog, ha lehet állítani, de attól még nem kéne benne lennie, ha tiltva van. Persze nem vagyok benne biztos, hogy tiltva van. A másik, az az említett grafikon bugzás. Nem kell hozzá sokat kattintgatni, szóval nem is valami rejtett bug, simán előhozható bármikor. Szóval most kettősség van bennem a moddal kapcsolatban. Sompir egy kókler.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz JColee #10113 üzenetére
hát, nekem a szezon alatt egyszer sem volt ilyen problémám vele.
amúgy meg hogy mondhatsz olyat, hogy ez ilyen? gyakorlatilag nem tudom beállítani a váltót úgy, ahogy én akarom. mondjuk ettől még a kocsi úgy működik, ahogy állítottam, de innentől kezdve a fokozatokat nem tudom rendesen beállítani, mert nem látom a grafikont. Az meg nem játszik, hogy hang meg telemetria alapján állítgatom a váltót. Ez olyan érzés, csak hogy hasonlattal éljek, mintha nem tudnám az aktuális sebességemet, és mindig telemetriáról kéne visszanézni, hogy hol mennyivel mentem...[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #10115 üzenetére
hekkeléssel meg lehet oldani, én úgy tudom, alap dolog, hogy ha kicsit hangolni akar egy gyártó a motor fékezésén, akkor tud rajta, illetve elektronikusan kívülről... a motorvezérlő elektronikával is vagy mittomén hogy megy ez
de most amúgy te azt nem érted, hogy egyáltalán hogy kerülhet bele ilyen a programba, vagy velem nem értesz egyet? Vagy élőben hogy lehet ilyet?
Ott van az RFT-ben a motorfék állítására a lehetőség. Ha nagyobbra rakod, erősebb lesz a motorfék. Ez sokszor előnyös, főleg nekem, mert jobb lábbal is fékezek, így még többször megspórolhatom a lábam pakolgatását, ha erősre rakom viszont idegessé teheti az autó hátát. De én úgy tudom már nem lehet állítgatni. Régebben még lehetett. Egyébként megfelelő technikai ismeretek hiányában nem nagyon szeretek ilyenekről beszélgetni, mert félek hogy valami nagy baromságot mondok. De pl Stirlitz biztosan tudna 1-2 dolgot mondani.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz ervin33 #10118 üzenetére
de én a hátsó rugózásról beszélek! és a hátsó nyomásról!
Szabesz: az a helyzet, hogy én régen mintha azt olvastam volna, hogy a normál súrlódásból adódó lassulása a motornak olyan minimális, hogy önmagában nem elég. Mintha nagyon régen még okés lett volna, vagy nem tudom, de most már rásegítenek az önfékezésre. Ilyenkor egyébként gyakorlatilag nulla benzinfogyasztás van. Szóval még mielőtt bárki megkérdezné, hogy egy 5 km-es lejtőn hogy gazdaságosabb haladni: motorfékkel vagy kuplungot kinyomva, a válasz egyértelműen az előbbi, arról nem is beszélve, hogy mennyire balesetveszélyes kinyomott kuplunggal a közlekedés. Amúgy én azt is el tudom képzelni, hogy van olyan ember, akinek már van jogsija, és kinyomott kuplunggal veszi be a kanyarokat és csak akkor engedi fel, ha már egyenesben van az autó. Mondjuk ez egyszerűen annyira elképzelhetetlen, hogy nem hiszem. Nagyon elkanyarodtunk a témáról!
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #10122 üzenetére
ezt mire írtad?
-
macy
addikt
válasz Iron Funeral #10122 üzenetére
höhö?
-
Farkas23
aktív tag
Kipróbáltam a WCP2009-et.
Hát nem nagyon vette el a tetszésemet:S:S Az h középre nem lehet állitani a kormányt:S:S
Aránytalan az autók eleje sztem. Ha a pilota szemszögből nézem, ki se lehet látni:S:S
És sztem a motorhangok se az igaziak. De egyébként messziről kinézetre jól néz ki.
Kicsit érdekesnek tartom, h megyek ki a pályára és közbe ott vannak a fényképészek
Eddig sztem jobb az RFT, a WCP-nél.Proof v Szabesz: Sztem vegyétek le a gumikopást és az üzemanyag fogyasztást, próbáljátok ki úgy! Hát ha úgy mindenkinek jobban fekszik. Csak ötletnek gondoltam, ne hurrogjon le senki, h én követelem az RFT-t!
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Farkas23 #10125 üzenetére
Egyébként állíts az ülésen, hozzá lehet rendelni gombokat az ülés állításhoz és akkor beállíthatod, hogy akarsz kilátni a kocsiból. Nem lehet középre állítani a kormányt? Az mit jelent? FFB-t állítsd a játékban az ellenkező előjelűre!
Gumikopás, benzin: gumikopással sztem nagy gond nincs, így is lassan kopik a gumi. Benzin: lejjebb venném, de épp szerveren vagy, így csak később.
hú, de korán keltek!
[ Szerkesztve ]
-
Farkas23
aktív tag
-
proof88
addikt
Farkas: akkor félreértettelek!
Újraindítottam a szervert a következő változtatásokkal:
Multiplayer.ini:
Warmup Time="15" (60 volt)
Qualifying Time="30" (90 volt)DedicatedServer.PLR:
QUICK Fuel Consumption Multiplier="1"
MULTI Fuel Consumption Multiplier="1"
QUICK Tire Wear Multiplier="1"
MULTI Tire Wear Multiplier="1"
(mindegyik 2 volt)Az alábbi 2 beállítástól függ, hogy mikor nyit a box utca? És melyiktől? Nem tudom, mit jelentenek pontosan.
Recon Pit Open="300" // Time that pits remain open for recon laps (real-life is 900 seconds)
Recon Pit Closed="150" // Time that pits are closed before formation lap (real-life is 900 seconds)[ Szerkesztve ]
-
Farkas23
aktív tag
-
proof88
addikt
válasz Farkas23 #10130 üzenetére
Nem értelek.
Ervin tegnap már azt mondta, hogy a kormánytól is függ, hogy ki milyen időt tud menni, de ő nem a kipörgésgátlóra gondolt, mert ő magas tc-vel megy. Erre mondtam neki, hogy bármilyen olcsó is egy kormány, a kormány az kormány, ha magas TC-vel is kipördül, akkor az inkább már a setup problémája, nem a kormányé (én is ki tudok pördülni G25-tel magas TC-vel is, ha nagyon akarok). Még ha pontatlanabb is egy kormány, akkor is magas tc-vel nehéz kipördülni szerintem. Persze a gázpedál is képbe jön, hogy nem tudja elég pontosan nyomni, de ez is setup kérdése már. Lágyabb rugózás hátul és kisebb nyomás és kész. Lehet padlógázon magas tc-vel átmenni a kanyarokon. Persze hajtűkanyarnál nyilván sok lesz az a padlógáz.
Szóval pont azért említettelek meg téged, mert tudom hogy neked Ex-ed van, szóval ha mennél egy jó időt az Ex-szel, akkor azzal bizonyítanád, hogy Ex-szel is lehet jó időt menni, magas tc-vel!
Szóval ez nem az a sztori, ami a magas tc és kikapcsolt tc között van, ott tényleg a pedál is sokat számít.szerk.: látom mentél is jó időt! Na erről beszéltem. Magas TC-vel is lehet jó időt menni, Ex-szel is. A pilótán sok múlik, meg a személyre szabott setupon.
[ Szerkesztve ]
-
-
Frenky89
őstag
válasz proof88 #10129 üzenetére
Recon Pit Open - a rajtrácsra való leparkolás előtt ennyi ideig lehet ki-be mászkálni a boxba. Tehát kimész megnézed milyen a pálya, ha nem tetszik vmi visszamehetsz a boxba és kijöhetsz megint, vagy felállsz a rajtrácsra.
Recon Pit Closed - ez meg azt jelenti, hogy a felvezető kör megkezdése előtt mennyivel vált pirosra a lámpa a boxban.
Szvsz nálunk egyik se mérvadó, mert a rajtrácsra nem mi állunk ki (úgy, hogy körbemegyünk a pályán) hanem csak kirakjuk magunkat és jön a felvezető.
Btw, ha van SC, akkor felvezetőn is megy elől?
[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
Proof!
Neked Ausztráliára van valami jó kis beállításod?,mert Lacenn küldött egyet,és azzal hip-hop mentem 1.29.1-es kört. azt viszont elkavartam és azóta csak nagyon görcsösen, 30kör után sikerült 1.30 alá mennem. Azzal a beállítással,ennyi gyakorlás után sztem már vagy 1.28 elejét is tudnék. Amióta itt vagyok,már vagy 140 kört mentem ausztráliában . Kezdem érezni. Bár még mindig rengeteg munka vár reám.A féktáv kicentizése viszont még mindig nagyon nehéz.Baromi jó ez az rFactorF1. Igazán élvezetes. .Hodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #10135 üzenetére
ezzel mentem a 27-es időmet, de nem igazán foglalkoztam vele szóval a válaszom: nincs setupom a pályára
-
cila1
aktív tag
Hát gratula mindenkinek aki részese volt a rft javításba.Szerintem így most már sokkal jobb lett.Én 2 kört mentem eddig rajta és elsőre mentem kínlódás nélkűl 1.28-at.szerintem így már jó lesz.KÖSZI.
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #10140 üzenetére
végül is én még nem néztem meg, de ha bármi más is változott hátul a súly csökkenésén kívül, az valami baromi nagy bugra utal... 24 liter elég volt 3 körre korábban, most elég 6-ra. A súlynak is csak akkor szabad változnia, ha hozzáigazította és most a felét tankolta be. Nem vágom. A gumi kopás meg eddig sem számított 2-3 körre. Azt azért visszaállítom most.
szerk.: szerintem betöltötte a setupomat és megtanult autót vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #10141 üzenetére
Egyébként, elképzelhető, h a súly ekkorát dob rajta, mer én is mentem már normál fogyasztáson is és 2x-en is, és teljesen felboritotta az engyensúlyt a több benzin. Rengeteget vesztettem időben, és tapadásban is! Sokkal többet kellett korrigálnom, mint kevesebb benzinnel.
Most nem azért mondom h okvetlen maradjon, csak ezt tapasztaltam.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
visszaraktam 2x-esre a kopást
-
cila1
aktív tag
Találtam hangokat az RFT-hez.ITT
-
proof88
addikt
No BMW = No Party
-
proof88
addikt
válasz Farkas23 #10148 üzenetére
De ha versenyre kell tankolni, akkor megint ez lesz. Mert akkor meg kell majd tankolni rendesen. Illetve én még nem számoltam semmilyen taktikát. De nézzük csak a lehetőségeket: ha Ausztrált nézem, 35 kör lesz, durván 7-8 litert fogyasztott a kocsi 2x-es fogyasztással, mondjuk vegyük 7,5 literrel, akkor most olyan 3,75-öt fogyaszthat.
35 körre akkor 132 literre van szükség, tehát 1 kiállással lehet megcsinálni a versenytávot. Pl tankolok 75 litert első etapra, az 20 körre elég, aztán boxban meg tankolok a maradék 15 körre.
Vagy két kiállással csinálom meg: 15-box-10-box-10. Ez esetben csak 57 liter kell az első etapra, aztán 38, aztán megint 38. Annyival gyorsabb lehet az ember szerintem az egyes etapokban az 1 kiállásos taktikához képest, hogy szerintem megérheti bevállalni 2 kiállást, de akkor tisztességes köröket kell csinálni.
Vagy nézzünk 3 kiállásos taktikát (pole pozíció ez esetben biztosabbnak is mondható): 10-box-9-box-8-box-8. Ez esetben max 38 liter benzin lesz a tankban, aztán 34, aztán 30 és 30. Ez mondjuk már nem éri meg, mert nem lesz annyival gyorsabb a kocsi, hogy el lehessen tussolni 3 kiállás okozta időveszteséget. Úgyhogy azt mondom, a nyerő taktikák az 1 vagy 2 kiállásosak.
Vagy esetleg, amit én szívesen kipróbálnék, ha eltörölnénk a kötelező boxot, akkor végigmennék poénból 115 literrel, takarékos üzemmódba. Bár mondjuk nem kötelező eltörölni a boxot, hiszen lehet egyszer cserélnék gumit, de az gyors művelet, ha nincs mellette tankolás.Mondjuk ha én gyengusz időre lennék képes egy pályán, az lenne a taktikám többek között, hogy keveset tankolni, mondjuk 5 körre, úgy meglenne a pole, és 5 körön keresztül szépen levédeni az íveket meg minden, egyben tartanám a mezőny elejét, úgy csak ők veszítenek magukhoz képest, és még az esély is megvan, hogy összekoccannak. Meg kanyar kijáratoknál csinálnék ilyen kamu megcsúszásokat, olyankor sokan elveszik mögöttem a gázt. Senki nem tudja meg, hogy direkt csináltam, majd mosom kezeimet. Aztán bemegyek tankolok verseny végéig aztán szevasz.
Persze a fenti taktikába nem mértem bele, hogy milyen lesz a gumikopás.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Egyébként várom már a köv szezont, de most pihenésre és utána gyakorlásra van szükségem!
Kíváncsi leszek, hogy pszichésen mennyire lesz megterhelő 47 kör Monacoban.
Meg arra is, hogy Szingapúrban milyen lesz, mert ott az időt szerintem valahogy nem tökéletesen számolták ki annak idején, mert úgy emlékszem, hogy SC nélkül is valami 1 óra 35-40 perc minimum a verseny hossza. A szokásos másfél óra helyett. Mi is ez alapján számoltunk, ezért nálunk a 37 körös verseny tuti meglesz 1 óra. Persze másfél perces köröket mentünk tavaly, de az a pálya miatt volt, rft-ben gondolom reálisabb köridőt adó Szingapúr van. Jó, mondjuk Monaco is meglesz 1 óra, mert 55 perc jön ki, ha 1:10-es körökkel számolok. Durva lesz. Ehhez sokkal pontosabb időbeosztásra lesz szükség. Tényleg úgy járunk a legjobban, ha időmérőt fél órásra rakjuk, és akkor nincs olyan hogy valaki még 30 percen túl kezd el egy új kört. Aztán bemelegítőt is 5 vagy 10 percesre rakjuk. Nem lesz szükség arra se, hogy "go". Mert utána a verseny hossza fix és nem rövid, fél 10-re végezni kell elvileg.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...