- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Augusztustól nagyot változik a Shein élete
- Hálózati / IP kamera
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frenky89
őstag
Üdv srácok!
Szabad csatlakozni, ha jól látom a weblapon Vettel verdája még szabad.
-
Frenky89
őstag
rFactor-hoz tud valaki jó setup guide-ot? Eddig csak F1C-t setupoltam, rF setupolás kimaradt a karrieremből.
-
Frenky89
őstag
válasz proof88 #3670 üzenetére
Eddig nem nézegettem a verdákat kívülről, de most, hogy rájuk pillantottam, majdnem megijedtem azoktól a kerék dőlésektől.
más: rFactor féle difi beállításához nincs valakinek guide-ja? Mindenütt csak az F1C-shez találok, ami tök más (vagy csak én nem vágom hogy a pump-power-coast hármas közül melyik melyik F1C-snek felel meg ).
-
Frenky89
őstag
válasz proof88 #3692 üzenetére
Sztem, ok, de akkor azért lehet ki kellene esc-elni, ha már 100%, hogy nem tudja valaki folytatni a versenyt és olyan helyen állt meg a pályán, hogy az veszélyezteti a mögötte jövők "épségét", amig esetlegesen nem jön be a SC.
Rázókövekkel kapcsolatban meg azt szeretném kérdezni, hogy mi van akkor, ha úgy hagyom el, szélesítem ki a pályát, hogy a fehér vonalon és a rázón is kívülre kerülök mind a 4 kerékkel, de a bukótérben nem aszfalt van hanem fű vagy "kavics", ami FSONE-ban eléggé lelassít, mert elég furán mélyre van rakva a pálya széléhez képest.
Pl.: a sokat emlegetett 9-es kanyar kijáratánál, ha túlzásba viszi valaki a szélesítést, vagy éppen csak pont mind a négy kerékkel elhagyja a rázót, akkor sztem nem, hogy időt nyer, de még örülhet is ha normál köridőt sikerül futnia a végén, mert a sóder eléggé megdobálja és lelassítja a kocsiját.
-
Frenky89
őstag
Skacok, ha már a pályán egymásra való odafigyelésnél tartunk. A tükröket nem lehet valahol beállítani, hogy lehessen is látni bennük valamit, vagy nincs valami olyan külső nézet, ami nem csavarodik úgy a kanyarokban mint a default PgUp-os?
-
Frenky89
őstag
válasz Farkas23 #3795 üzenetére
A szeró profiljában egyénként be lehet állítani, hogy mi mennyi idő legyen + ami igazából lényeges lenne sztem az az, hogy az egyes szakaszok (edzés1-4, wu, qualy, verseny) között mennyi idő elteltével váltson automatikusan a szerver.
Ezt lehetne nagyobbra állítani, hogy legyen idő megbeszélni, hogy ki, hova, merre, meddig + az eredményeket is nyugisan el tudnátok menteni (nem mintha a szerver nem logolná ) a session change-eket meg úgyis admin csinálja, vagy ha nincs épp admin akkor ott a vote.
-
Frenky89
őstag
válasz Frenky89 #3801 üzenetére
Sőt még azt is be lehet állítani, hogy hány másodperc után távolítsa el az álló autót a pályáról.
Farkas23: ha ma még géphez kerülök otthon akkor megnézegetem mik a pontos paraméterek és konzultálok Szabesszel.
Jah, és verseny újrajátszást inkább ne.
Rajtbalesetes újraindítás dologba én nem szólok bele. Én inkább vesztek jó pár helyet a rajtnál, minthogy összetörjem magam, meg amúgy sem az első körben/kanyarban kell megnyerni egy versenyt.
Végül még egy dolog. Szerintem van elég idő a futamok között a beállítások tesztelésére, gyakorlásra, így a wu-ot meg kellene hagyni az időmérős lag és egyéb spec esetek lerendezésére és nem ott, illetve időmérő előtt az utolsó pillanatban állítgatni még az autón, hanem haladni, ha már ilyen későn kezdünk.
[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
őstag
Reggelt!
Lenne még egy ötletem. Ha arra juttok, hogy újrafutjuk barcelonát, akkor szerintem lehetne egy (barca1_pontok+barca2_pontok)/2-t csinálni.
Repülőrajtot meg inkább ne, helyette tényleg többször kellene nagylétszámú gyakorlásokat összehozni.
proof88: az az "aki nem" telepítés lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
őstag
válasz Farkas23 #3978 üzenetére
Hát végülis nekem az is jó, ha úgy lesz mint múltkor, csak tényleg ne warmup-on menjen még az állítgatás, de ha a többieknek is jó akkor kezdhetnénk kicsit hamarabb.
Boxutca meg egyértelmű, vagy csak szerintem? Gyorshajtásért a gép alapból áthajtásost ad, a vonal meg ugyan úgy van mint előben - hogy rámenni se lehet - csak a büntetés mértéke kérdéses + barca-ban befelé nincs is vonal.
-
Frenky89
őstag
De értetlenek vagytok....
A pole, vagyis az időmérő leggyorsabb körére lettem volna kíváncsi, de ha a futam leggyorsabb megvan az is jó.
mod: tisztelet a kivételnek
[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
őstag
halasszuk eeeeeeel
-
Frenky89
őstag
Én azt mondom, hogy lehet lenne létjogosultsága egy "kötelező" gyakfutamnak, egy korábbi időpontban.
mod: FlatOut ligán nem gondolkodtatok még?
[ Szerkesztve ]
-
Frenky89
őstag
Én egy olyanban is benne lennék, hogy: rajt > 1-2 kör > resi > rajt > ... és így tovább, ezzel sztem maradhatna az állórajt.
Az SC-t pedig tényleg meg kellene gondolni, hogy ne legyen, mert egy nagy sz@r. Kimegy előre és meg nem várná a mezőnyt, aztán meg sír, hogy túl lassan mész és hátrasorol... jah meg össze-vissza megy, teljesen oda nem illő tempóban (az első szárnyam is így veszettem el).macy:
-
Frenky89
őstag
Végeredmény?
-
Frenky89
őstag
válasz proof88 #4372 üzenetére
Szépen begyűjtötted az emberkéket a hátadba a célegyenesben.
Amúgy direkt a boxutca felé mentél, vagy csak arra csúsztál?
Btw, a Frenky vs. Farkas @ SC nem is Frenky vs. Farkas, hanem Frenky vs. JColee volt. Az esetért pedig ismételten elnézést kérek, hirtelen megtorpant a sor (a videóból nem lehet jól érzékelni a tempót), amire nem voltam felkészülve. Sry!
-
Frenky89
őstag
Up!
Látom módosítgattatok a szabályokon.
Szerintem jó ötlet a kötelező gyak, az SC kikapcsolása és a kicsúszott versenyző segítése, de a kötelző gyakon való büntetésosztást már nem tartom annak.
Maximum úgy, hogy kötelező gyakon figyelmeztetést kap az adott pilóta és, ha élesben ismét elköveti ugyan azt, vagy egy nagyban hasonló hibát, akkor x%-kal nagyobb büntit kap. -
Frenky89
őstag
válasz Iron Funeral #4494 üzenetére
Sub-1:26!? na neeee, késő van már ehhez....
-
Frenky89
őstag
Vicces volt ez a tegnapi SC fázis és ahogy látom másoknak is tetszett, nem csak nekem.
Az egész SC dologról meg annyit, hogy most már teljesen biztos vagyok benne - biztosabb mint eddig -, hogy ki kell kapcsolni.
Az még hagyján, hogy félreérhető szituációkat okoz, mert van aki esetleg észre se veszi, vagy hogy Stirlitz meg ace100 szana szét bombázták szegény Mayländer-t hátulról , de az már tényleg luxus, hogy a "8-asok"-ból kijövet, majd utána az egyenesben kétszer is hirtelen 80-100-ra lassít. -
Frenky89
őstag
válasz proof88 #4732 üzenetére
Csak azért nem akartam ott visszajönni, mert előtte eléggé elbénáztam a dolgokat és elég szerencsétlenül összeütköztünk Stirlitz-el, másrészről meg gyakfutam volt szóval belefért.
cila1 (4729) :
Nekem van MOMO-m és bár semmi bajom vele - mert egy nagyon jó kormány - én nem ajánlanám. Habár nagyon jó a fogása és még a pedálmizéria se jött elő (bízom benne, hogy nem is fog), de a műanyag csapágyak kopása miatt a kormány már eléggé kotyogós.
Használtan és újan is vannak olyan kormányok a MOMO kategóriájában, amik jobban megérik az árukat: DFP, DGT illetve a G25 is bestbuy volt 1-2 hónapja a G27 miatt, de most már sajna megint elég drága lett, talán a karácsony miatt. -
Frenky89
őstag
Jaah, hát akkor siethettem volna egy kicsit jobban.
Végülis nem arra akartam kilyukadni, hogy a MOMO szar, hanem csak arra, hogy léteznek strapabíróbb kormányok is a kategóriájában.
Amúgy újan mennyi lötyögés van a kormányban fel-le illetve jobbra-balra? Én már nem emlékszek milyen volt új korában és kíváncsi lennék, hogy mennyit romlott.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 5G Eladó...
- Samsung Galaxy S22 Ultra Eladó...
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- Intel NUC5CPYH (Celeron N3050, N3060, J3060) - 4GB RAM, 120GB SSD