Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz ervin33 #10108 üzenetére

    ne a diffit állítgasd, hanem a hátsó rugózást kell lágyítani (csökkenteni)! illetve a nyomást is csökkentheted hátul. És ha lágyabbra veszed a rugózást, kicsit emelni kell a hátsó magasságon is. Én a diffit max finomhangolásra használom a legvégén.

    egyébként ott van hotlapsban az időm, hogy mennyit mentem, az 26-24-es szárnnyal volt.

    egyébként nekem egyelőre csak az nem tetszik rft-ben, hogy bebugzott a grafikon, amikor állítani akartam a váltón és tiszta fos lett. kiment a piros vonalazás a képernyőn szélén túlra meg ilyenek. kényelmetlen, idegesítő. Hogy lehet ilyet művelni???

    na én most folytatom a segédlet írást. Úgyis utána kell olvasnom 1-2 dolgok külföldi szimes fórumokon, sok okosságot lehet olvasni. Minél többet olvasok, annál jobban tudom, hogyan kéne működnie tisztességesen az autónak egy modban.

    Amúgy hagy legyek most kissé szkeptikus: RFT-től komolyságot vártam. Mert hallottam, hogy fasza, meg Sompir, meg minden. Nekem tetszik és sztem irányítható (egyébként Farkasnak Formula Force Ex-e van és ő jól is megy általában, neki kéne most kicsit Melbörnöznie, mert ha jó időt menne, akkor kijönne, hogy nem a kormány számít), de egyrészt a motorfék állíthatósága meglepett, mert én mintha úgy tudnám, hogy TILTVA VAN a motorfék állítása egy ideje az F1-ben, persze lehet csak beképzelem, de mintha ezt olvastam volna. Most az más kérdés, hogy jó dolog, ha lehet állítani, de attól még nem kéne benne lennie, ha tiltva van. Persze nem vagyok benne biztos, hogy tiltva van. :D A másik, az az említett grafikon bugzás. Nem kell hozzá sokat kattintgatni, szóval nem is valami rejtett bug, simán előhozható bármikor. Szóval most kettősség van bennem a moddal kapcsolatban. Sompir egy kókler. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák