- Aliexpress tapasztalatok
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Crypto Trade
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #2647 üzenetére
Az első hsz-ben van linkelve néhány dolog, és abból a 2009-es TrackPack kell, abban van ez a 2009-es Monza pálya is, persze nem tartalmazza a napokban eszközölt változtatásokat a sikánokban... meg szerintem az első sikán után szélesebb a rázókő, mint a valóságban... legalábbis jútyúb videó alapján, de nem tudom...
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #3401 üzenetére
sosem javul, de vb-futamon szoktunk figyelni jobban
-
Stirlitz
senior tag
válasz Iron Funeral #3473 üzenetére
Legyél sikeres vele! Jobban tetszik a festése, mint a Red Bullnak, de egyelőre úgytünik, a csapattárs is számít. (Red Bull egy kicsit azért más. Máskép gyorsít ki a kanyarokbol mint a Torro Rosso) Van kivel megbeszélni a dolgokat, és ott egyedül voltam.
-
Sub-S
senior tag
válasz Iron Funeral #3476 üzenetére
Érdekeseket írtok, másnak is vannak hasonló tapasztalatai?
A játékban ugyanis egyenfizika van... -
Farkas23
aktív tag
válasz Iron Funeral #3480 üzenetére
Üdv.
Lehet egyen fizika van benne, de viszont belehet állitani az egységes beállitást, meg még vmit, ami viszont nincs! -
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #3480 üzenetére
De ha MP játék, akkor miért csak egyen fizika lehetne benne?
-
Sub-S
senior tag
válasz Iron Funeral #3500 üzenetére
"Egyébként meg elég ciki lenne, ha a Renault motorokat erősebbnek szimulálná a játék"
Ne aggódj abból is csak 1 fajta van ebben a modban.
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #3500 üzenetére
hát ahogy elnézem nincs különbség motorok között a játékban, minden ugyanúgy van szimulálva az autóknál... viszont tuti, hogy ez nem ilyen egyszerű, mert a Meki akkor is más volt ugyanazzal a setuppal...
-
Farkas23
aktív tag
válasz Iron Funeral #3508 üzenetére
lesz gyakorló futam, persze ha leszünk anyian!
salival: Kivan kapcsolva a virusirtoban a tűzfal? v vmi? Meer nekem az is volt a problémám!
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #3581 üzenetére
Mark Webber ékes példa erre a leszorítósdira... el lehet kezdeni zárni az utat, de levezetni a pályáról, olyat nem! Ráadásul a bünti felé viszed magad, mert ha valaki épp előzni próbál téged az egyenesben, és 3-szor váltasz irányt előtte, akkor az külön bünti még... na neked 2 volt, úgyhogy ha még1 lett volna, az már 3.
Na szóval a jövőben így leszorítani a másikat nem szabad! Velem egész korrekt voltál, na úgy még korrekt! -
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #3702 üzenetére
A végleteket kerülni kell... tehát a sterilség sem jó, de az sem amit te műveltél JColee-val a célegyenesben múltkor... ha mindenki azt a mozdulatod utánozná, akkor nem lenne előzés, csak ha valaki kipördül a másik elől.
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #3791 üzenetére
csao.nézdmeg az oldalt: versenynaptár: köv törökország utánna monaco. http://ph-rfactorf1team.lapunk.hu/?modul=oldal&tartalom=939104
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #3791 üzenetére
igen, ahogy ervin mondja: előbb Törökország jön (Isztambul Park).
Jobb is, egyelőre gondolni se mernék arra, hány embert ütnének ki mások hátulról Monacoban. -
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #3808 üzenetére
legalább nem a nulláról kell elkezdened majd Monacora készülni!
Láttam jútyúbon egy videót anno, ahol a gyerek 1:08 körüli időt ment. Akkoriban Farkasékkal megállapodtunk abban, hogy cheatel, de most azt mondom, közelítsük meg azt az időt! -
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #3814 üzenetére
egy monacot megnéznék még ezzel a gondolattal
amúgy lehetne repülő rajt is az már mind1Az meg, hogy ennyi baleset van, az a rutintalanság miatt van, majd mire végigértek a szezonon addigra simán tudtok majd jól rajtolni anélkül, hogy carmageddon lenne belőle
remélem igaz, a rutintalanság része minden bizonnyal
[ Szerkesztve ]
-
Stirlitz
senior tag
válasz Iron Funeral #3870 üzenetére
Zsír! Ki kell probálni a villanyautó érzést.
-
őstag
válasz Iron Funeral #3870 üzenetére
Mindegyikben lesz, vagy csak amiben eredetileg volt/van?
¯\_(ツ)_/¯
-
Stirlitz
senior tag
válasz Iron Funeral #3891 üzenetére
Szasz! Ne aggódj, megvan. 1.26.7xx es időt láttam én
-
cila1
aktív tag
válasz Iron Funeral #3891 üzenetére
Szia.A letöltöttem a TvStyle-t amit linkeltél de hibát jelez mikormegnyomom a PREVIEW gombot.MIÉRT??
-
Farkas23
aktív tag
válasz Iron Funeral #3950 üzenetére
Ha RFT akkor nem kell, mer megvan és nekem egyáltalán nem teccik:S Elég szutyi!
-
Stirlitz
senior tag
válasz Iron Funeral #3988 üzenetére
Mért nem jössz VB futamokra? Jó lenne, gyors vagy Te is.
-
Farkas23
aktív tag
válasz Iron Funeral #3988 üzenetére
Egy gond van, most kinek van kedve lenyomni egyhuzamba 35 kört pl? Az átforditva több mint 40 perc, plusz a box! Az azt jelenti h kb 8-9-ig tartana 1 futam! Még ha vb-re be is hoznánk, az 1 dolog, de a gyakorlón nem lenne semmi értelme! Egy az csak 1 sima gyakorló aminek az a lényege h összeszokjunk tapasztalatokat szerezzünk, meg stb.
Most ha valaki kiesik 5 kör után, akkor ő fél orát vár arra h ujra rajtrácsra állhessen!
És még akkor a szellemi fáradtságokat el se kezdtem mondani! Miután sok embernél láccodik h 16-18 kör után már lankadtabb a figyelme!
Mielött döntést hoztunk, vagy hozunk minden dolgot fel kell hozni, hogy mindenki birná-e szellemelileg, meg stb.
Van aki reggeltől estig melozik még hétvégén is, és nem bizti h birná-e szellemileg!
Ezt a döntést nagyon végig kell gondolni!Ha jönnél vb-re akkor nem ártana a nevezésed, mivel szabadon van az autod!!!
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #3988 üzenetére
pont a gumizaba a lényeg
ha úgy érzed, hogy szar, tegyél fel közepeset, keményet stb
eddig a keményet amúgy soha nem kellett használni
és a gumizabán nagyon sok múlik, pl sztem barcában proofnak kevésbé fogyott, mint a többieknek (nekem), és ezen emiatt nagyon sok tud múlni[ Szerkesztve ]
-
Farkas23
aktív tag
válasz Iron Funeral #4002 üzenetére
Régebben én is mentem hoszukat de nagyon lefárasztott szellemileg, utána 2 óráig semmi!
Ugy h szerintem még egyenlőre hanyagoljuk ezt! Majd a késöbbiekben lehet róla szó! -
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #4065 üzenetére
csao.semmi gond,énis egresziv voltam kicsit,bocs hogy meg koccoltalak hátulrol. multkor irtad priviben hogy valamire meg akarsz kérni,halgatom kérésed:-)
-
macy
addikt
válasz Iron Funeral #4162 üzenetére
Mert ez élvezetesebb, sokkal nagyobb a kihívás
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #4195 üzenetére
nem szabja ki mindig sajnos, volt már rá példa, hogy nem... van amikor egyszerűen nem veszi észre. Mint ahogy a kanyar levágásokat sem mindig veszi észre, én spanyolban az 1. kanyart vágtam már le úgy, hogy nyertem vele 4 tizedet és nem szólt érte semmit, pedig rendesen végigszántottam a füvet. Van amikor meg észreveszi. Szóval nem elég pontos, és sajnos valószínűleg ezért van az is, hogy pl Monzában a célegyenes végén a bukótérre falakat raktak, pedig a valóságban nincs ott fal... hogy ne lehessen úgy levágni, hogy ne vegye észre a program.
-
őstag
válasz Iron Funeral #4199 üzenetére
Ilyen velem is volt, mondtam francokat, én már voltam bent, biztos csak a jelzés ragadt benn. Hát nem kizárt a versenyből köv körben?
¯\_(ツ)_/¯
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #4235 üzenetére
van 1 olyan patch-em fsone 2008 hoz ami még pluszban berakja a brawn gp, és a jaguar csapatot. ha esetleg elkel majd minden ülés, de még akarna vki jöni a bajnokságba. lehetne alkalmazni.:-)
-
Iron Funeral
őstag
válasz Iron Funeral #4376 üzenetére
Jaaaaaa csak most olvasom, hogy mi volt
Ezek a replayek tiszta carmageddon
Ha benne lettem volna valószínű nem tetszene de így egész jópofa
tehát akkor majd csak 1 hét tolás múlva lesz MonacoWhich Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
őstag
válasz Iron Funeral #4378 üzenetére
Jó volt az Mármint gyakorlófutamnak
Remélem legközelebbre mindenki alaposan megnézi, mit hol miért hibázott.¯\_(ツ)_/¯
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #4494 üzenetére
2005-ben v10-es motorok voltak még, nem? Mert 2006-ban jöttek az új motorok, kivéve a red bullnál talán, az lefojtott v10-es volt akkor is...
na nézd meg az eredményeket, reális az időd alul fastest lap 1:24.770
2006-ban fastest: 1:28.00ez versenyen futott leggyorsabb kör egyébként.
-
Frenky89
őstag
válasz Iron Funeral #4494 üzenetére
Sub-1:26!? na neeee, késő van már ehhez....
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #4497 üzenetére
ja ok, értelek viszont most hova legyen reális a játék jobban, egyrészt nem hiszem, hogy teljesen über-pontos a terep a játékban, másrészt meg a valóságban gondolom több mindentől függ az a pár tized. meg hát nagyon nem mindegy, hogy milyen tapadást állítanak a pályára, néztük valamelyik Hungaroring mapot a nyáron és komoly időbeli eltérés volt egy másik Hungaroringhez képest, szal a játék sztem elég reális, über-reális meg nem lehet, mert akkor mindent tartalmaznia kéne az adott évről a pálya adott állapotáról. széljárás is, stb.
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #4497 üzenetére
csao reset. szoval a 2005 ös 950 loerö az csak becsült adat,viszont 2005 szezon közepe utánn lett bemérve a mclaren 1 csapatoktol független mérés volt 917 le mértek és azzal a 917 le-vel !! a mezöny legerössebb eröforása volt!
-
macy
addikt
válasz Iron Funeral #4501 üzenetére
-
Iron Funeral
őstag
válasz Iron Funeral #4501 üzenetére
A dologhoz hozzá tartozik hogy a Ferrari 2005-ben 3 féle motort használt, KEzdve a sort a Type053-al, amit 2004-ben is használtak,aztán Type054, és végül a Type 055:
Type: Tipo 053 | Tipo 054 | Tipo 055
Year: 2004-2005 | 2005 | 2005
Number of cylinders: 10 | 10 | 10
Configuration: 90° vee, 40 valves | 90° vee, 40 valves | 90° vee, 40 valves
Weight: 94 kg | 94 kg | N/A
Capacity: 2997 | 2997 | 2997
RPM: 18800 | 18700 | 19000
Power: 880 bhp | 880 bhp | 940bhpna de jó lesz most már az offból
na sikeresen összecsúszott a hsz hiába szépítgettem
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #4501 üzenetére
az csak egy mese volt a hondátol,meg a palik laci mondogatta ezt. kimi 2005 canada nagydijon elérte a 21e fordulatszámot. bmv 2003 ban 850 le motort csinált év végén érték el a 880 at a ferrári 830-840 tudot év elején év végén elérték a 865le. szoval 2 év alatt 80 le fejlödni?? ha azt veszed hogy 98 ban ilmor mercedes 780/ ferrari 760 le és 72 fokos dölés szög volt egészen 2000 ig a mercedes volt a legerössebb, 2001 ben betiltot anyag a belirium az nagy érvágás volt nekik. 2002 ben jöttek ki az uj 90 fokos 840le motorjukal. ezt olvasd el: http://www.origo.hu/auto/sporthirek/f-1/20051012amercedese.html
-
Iron Funeral
őstag
válasz Iron Funeral #4508 üzenetére
És akkor hozzá tartozik, hogy a 950LE átlag sem valós Hiányzik az a ~150 lóerő és t*köm tudja mennyi nyomaték, mióta V8 megy kevesebb az előzés, pláne a befagyasztásokkal...
Mindegy, igazság szerint kár, hogy levágtak 2 hengert, mióta "javítják" az F1-et, el is veszítette az ízét , de ez már más történet.Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #4508 üzenetére
ez jo vita! 2003-2004 renault 110 fokos motor azért is volt nagyon gyenge a renault nem tudtak kihozni belole többet meg nagy volta motor vibráciolya. ilmor merceds motor hivatalos 98 as teljesitménye 780 vel kezdték a szezont. 100 kilos motor volt, a legkönyebb és legerössebb a mezönyben.pl: mario ilien külön motorral hajtatta a meg az olajpumpát.
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #4517 üzenetére
igen a renault a 111fokot használta 2002-2003 ban. mivel ez volt a leglaposab v10 alacsonyan volt nagyon a sujpontja is és ugy gondolták hogy ez nyerö lesz,csak jöttek a gondok: nem volt elég erö mikor meg erösiteték akkor meg nagy volt a vibrácioja és instabillá tette az autot. ferrari: fö problémája az volt hogy versenyen a hatásfoka a motornak elmaradt a mercédesétöl. nem tudta egyeletesen leadni a teljesitményét. hamar vesztet az erejéböl a motor.
-
Sub-S
senior tag
válasz Iron Funeral #4521 üzenetére
22:40-re azért mindneki jöjjön majd vissza.
-
JColee
őstag
válasz Iron Funeral #4602 üzenetére
eddig 6 secről tudtam, lehet azóta változott
-
Stirlitz
senior tag
válasz Iron Funeral #4612 üzenetére
Ezek nekem kiesnek a látótérből. az angol makogását a programnak, meg jó lenne lecserélni magyarra Nézegettem a hang file-okat már, de okosabb nem lettem, hogy lehetne összehozni. Pedig zsír lenne. esetleg ha van valaki köztünk, aki kedvet érezz hozzá, jelentkezzen nálam, én is benne lennék egy kisebb magyarosításnak. (csak hang)
Cila az egész pályás sárga zászló-t eddig mindig követte a safety car is. Miután ez megszűnik, csak a szerón nincs kikapcsolva még, reméljük ez a gond sem lesz gond a jövőben. Jah, és azért vezettem a versenyt, mert ekkor volt az amit írtam, hogy Frenky-t beelőztem, de akkor már sárga zászló volt. Csak Ő hamarább észrevette és lereagálta. De mondom, hamar vissza is engedtem magam elé.
[ Szerkesztve ]
-
Farkas23
aktív tag
válasz Iron Funeral #4621 üzenetére
Monaco 20-án lesz pont!
Nem tom h mit lehetn-e kezdeni a SC-vel! Én azt se tom h hol lehet kikapcsolni:S
Abban lehet igazad, de nem tom![ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
válasz Iron Funeral #4636 üzenetére
Frapssal.
-
őstag
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #4657 üzenetére
hát ami az elsö körökben folyt abbol inkább ne akarlyál ellesni. komolytalan ez az egész. össze vissza megy mindenki. örület! nekem nagyon elment a kedvem az egésztöl.
-
macy
addikt
válasz Iron Funeral #4657 üzenetére
Monacot tesztelgetjük éppen, elég elszomorító időket megy Sub: 1.12.264 meg Proof: 1.13.176.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #4682 üzenetére
jó!
egyébként készül 2. flash beadandóm, jövő hétre kell leadni, remélem nektek is tetszeni fog!macy: én majd szívesen felmásznék egyszer egy ilyen szerveredre, de csak a téli szünetben!