Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
Frenky vazz.... most jöttem rá! Mivel minden futam replay-e megvan, ezért csak meg kell nézni a Bahrein elején a rajtrácsot, hogyan állunk fel, hiszen az az időmérő eredménye. Úgyhogy ma megnézem is megírom.
-
vizza
csendes tag
Ace en nem akarlak el hagyni, csak a Mclaren a kedvenc autom Amugy farkas teso majd fogadj el
-
Farkas23
aktív tag
Aki akar felmehet a szerveremre gyakorolni!
Név Farkas23
Jelszo genius
IP:80.99.60.171 -
Farkas23
aktív tag
Aki még nem szavazott, hogy hány körös legyen a futam, azt megkérném, hogy szavazzon az oldalon!
Ennek a segítségével! -
akoska07
nagyúr
válasz Farkas23 #9514 üzenetére
azt gondolom,igy mégjobban szét fogja huzni a mezőnyt.
ennyi csata sem lesz mint eddig volt.az sem biztos,hogy mindenkinek lesz annyi ideje.
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
őstag
-
akoska07
nagyúr
válasz Szabesz #9516 üzenetére
na akkor az jó lesz,ha lesz idő felzárkózni.
cska majd szólni kell az elejének,hogy mi most épp felzárkózunk,
és ahogy mi "gyorsulunk" ők egyenes arányban lassuljanak#9518 Farkas23 : nem céloztam senkire. általánosságban mondtam.
az én szereplésem majd kiderül.[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Farkas23
aktív tag
válasz akoska07 #9515 üzenetére
Hát ha nem jelezték, h nekik nem jó, akkor valószínűnek tartjuk, hogy jó lesz nekik. Sokkal tovább nem fog tartani egyébként! Max fél óra, de sztem még sokat is mondtam.
Hacsak most épp nem magadra céloztál ezzel? És akkor neked nem jó. De reméljük, h neked is jó lesz!!Aki meg nagyon lassú, az ígyis úgyis leszakad, akkor neki tök mind1, h hány kör. De többieknek nem, ráadásul, ha 2 box lesz, akkor meg még jobban izgalmasabb lesz, mer több a hibázási lehetőség! Többet lehet taktikázni. 20 körnél, nem lehetett taktikázni sehogy se, miután kimentél boxba utána nem volt esélyed semmire se.
[ Szerkesztve ]
-
akoska07
nagyúr
-
proof88
addikt
A hosszabb verseny kifejezetten jó azoknak, akik a verseny első köreiben küszködnek, de a bemelegedés után már jól mennek, így több idejük lesz visszaszerezni az elvesztett pozíciókat.
Nem értem én ezt. 1080p-s wmv fájl, 3 gigás, kb fél órás. Mondjuk WMP elkezdi lejátszani, eszik 70 megát. A lejátszás folyamatos és nem is eszik több memóriát közben. Beletekernék 5 percet, 20 mp alatt megeszik majdnem 2 giga memóriát és azt mondja, hogy bocs fiam, ennyi volt, kevés a memória. Többször is próbáltam. Poénból eltekertem a 25. perchez, akkor meg 15 mp alatt megeszik másfél giga memóriát és sikerül folytatni onnan a lejátszást. Nem értem, a végéhez könnyebben eljutok, mint az elejéhez. Így hogy kezeljek egy rohadt HD-filmet?! Nem tehetek róla, hogy wmv-ben van. Lehet, hogy nem elég friss a wmv dekóderem? Csak azért írtam, hátha belefutott már valaki ebbe a problémába... amúgy 4 giga ram van a gépben, E7200-as procival, HD4850-nel. Vagy konvertáljam át a wmv-t avi-ba, hogy nézni tudjam?
szerk.: vegyük csak elő rESET régi ötletét, hogy is mondta? mingyá előkeresem. Szóval itt van, még novembernem volt neki egy ötlete.
Szabesz: ok megnézem. köszi
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
azért remélem, a megnövekedett versenytávokat is sikerült majd kerékcsere nélkül abszolválni
-
Farkas23
aktív tag
Hát nem tom. Én csak az izgalmakat akarom növelni. Ha végig gondoljuk, akkor rögtön rájövünk arra is, h ha a rendes táv normál üzemanyagon megy és normál gumikopáson, akkor ha felére vesszük a távot, akkor 2x-re is kell növelni a gumikopást és a fogyasztást is.
Vagy nem igy van? Javítsatok ki, ha nem így van!! Csak gondoltam hátha, vhogy így van!Én megértem azt, h senki nem akar boxolni, de ha még több izgalmakat akarunk, akkor sztem szükség van a több boxra vagy nem?
Amugy nem kötelezővé tettem a 2 boxot, csak kb-ra kiszámoltam. Mivel a kocsikban a tankok csak 115L-ek, az 2x-en 15 körre elég, de ha abból leveszed az időmérő, plusz a felvezetőt, akkor már rájövünk, h 1 box nem elég. És akkor itt jobban kijönne a taktika, mivel van aki hamarabb megy ki van aki késöbb, mer kevesebb kört ment, és utána a kövi tankolásnál meg is látszik, vagy ha nem ott akkor az utso tankolásnál, h menyi benzine is van végülis.
[ Szerkesztve ]
-
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #9528 üzenetére
RFT-ben 115l-t ir, mert megnéztem. Na akkor szted megéri leveni normálra? Így legalább okvetlen kötelező, mivel kifogy az üzemanyag. Majd ha 1x lesz kedvem leviszek 29 kört megnézem melbourne-ba, h hányszor kell kiállni, csak egyedül nem sok kedvem van, ha esetleg vannak jelentkezők, akik szivesen megnéznék velem, őket bármikor szívesen látom! Pl ma is! Csak akkor irjatok!
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #9530 üzenetére
Ja jó, akkor majd kezdés előtt 1 héttel megjelenik az Fsone és akkor addig mindenki napozzon... Talán vmit addig kéne megbeszélni h mivel menyünk, mert ez h jaj még a mod se biztos, ez kb még augusztusra se lesz biztos. Én csak mondtam, h az RFT-ben h van.
De akkor ok. Mindenki vár, míg kijön az FSone, h boldog légy[ Szerkesztve ]
-
Farkas23
aktív tag
Jó akkor mondjatok 1 modot, amivel addig gyakorlunk, amig kijön az Fsone, ha persze még idén kijön. De kezdek benne már kételkedni, ha eddig nem jött ki. Ennyi idő alatt már 1 teljes játékot elkészítenek, ez meg csak 1 szaros mod. Na mind1. Engem nem izgat, majd lesz, ami lesz akkor. Mindenki menyen nyaralni nyugodtan, meg amit akar, mert mire az Fsone kijön, jövő nyár lesz.
-
proof88
addikt
válasz Farkas23 #9531 üzenetére
nem azt mondtam, de előbb le kéne zárni a szezont, megnézni a replay-eket vagy valami jó mondjuk most nem érek rá, de ezen a héten valamikor megnézzük, nem?
amúgy az lenne a jó, ha 1 hsz-be összegyűjtenénk a szóba jövő modokat, kipróbáljuk őket és a leginkább bejövővel gyakorolnánk addig, amíg ki nem jön egy újabb valami! Egyelőre csak a 2009-es RFT-t próbáltuk ki. Illetve én még nem, de majd igen. Mit lehet még kipróbálni? -
Farkas23
aktív tag
Dehogynem. Szeptember 5.-én kezdünk!!!! Mondtam már nekem mind1. Csak azt is bele kell venni h most még mindenki otthon van mer még tart a suli, de ha vége akkor mindenki máskor nyaral másképpen nagy létszámot nehéz lesz összehozni! Na mind1 talán igazatok van, rosszul fogom fel, na mind1!
-
proof88
addikt
látatlanban csak annyit mondok az áttételekhez, hogy pl FSone08-ban általában mindig az volt, hogy ha 6.-ból 7.-be váltottam, akkor ilyen 16 ezerről indult a fordulat. Ez általában az összes pályán így volt, mert így jött ki. De pl ha megnézel 2009-es onboardokat, én azt vettem észre, ahol mutatták a fordulatszámot, mindig ilyen 17 ezernél "kezdődött" már a 7. fokozat a 6.-ból. Remélem érted amit írok. Azt is figyelembe kell venni, hogy ezerrel csökkent a max fordulatszám.
A mechanikai tapadás annyiban biztos változott, hogy a gumik adta tapadás hátul csökkent. Pontosabban, nyilván hátul is nőtt 2008-hoz képest, de elöl nagyobb mértékben nőtt, mint hátul, ezért csak a gumikat nézve, túlkormányzottabbak lettek az autók. Ha szélesebb első szárnyat és keskenyebb hátsó szárnyat nézem, akkor az még inkább kevesebb tapadást eredményez hátul. De ez már aero. Valamennyit azért visszaadnak a dupladiffúzorok. De 2009-ben nem egyszer lehetett olyat látni, hogy hátul nem volt elég tapadás és ezért gond lett. Persze az okát egyiknek sem lehet tudni így kívülállóként, de azért gyanús, hogy 2008-hoz képest mennyi olyan incidens volt 2009-ben, ami erre vezethető vissza. Akár lassú, akár gyors kanyarokról beszéljünk. Példának okáért fejből ilyenekt tudok mondani, hogy:
- Malajziában gyors részen Kovalainen autója hátul instabillá válik ezért gumifalnak megy;
- Monacoban Kovalainen és Vettel is azért estek ki, mert előretört az autó háta;
- Törökországban mindkét Rönó háta látványos instabilitással rendelkezett a gyors részeken, Barrichello-t meg most nem veszem elő mert ott hibás volt a váltója;
- Szingapúr Rosberg kifelé a boxból és egy Force India mielőtt oldalba bökte volna az egyik Bömöst;
- Abu-Dhabiban iszonyat lassú tempónál ment el egy BMW háta;
és még nem tom hány példát lehetne felhozni, azért 2008-ban nem volt ennyi ilyen jellegű probléma, pedig akkor már nem volt kipörgésgátló...
Kíváncsi leszek, hogy ezekből mennyit veszek majd észre a 2009-es modokban. -
akoska07
nagyúr
nekünk is ilyen rajtokat kellene felmutatnunk as köv szezonban.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
JColee
őstag
válasz proof88 #9537 üzenetére
látatlanban csak annyit mondok az áttételekhez, hogy pl FSone08-ban általában mindig az volt, hogy ha 6.-ból 7.-be váltottam, akkor ilyen 16 ezerről indult a fordulat
Mert úgy állítottad be. Én csak annyit mondtam, hogy nagyon kicsi tartományon lehet áttételeket állítani (csökkenteni szinte nem lehet, lassú pályákon szar, folyamatosan váltogatni kell, és 7es fokozatot nem lehet kihasználni). Én ennyit mondtam, a többit nem tudom minek írtad.
Egyébként ha jól emlékszem, akkor viszont lehet állítani motorféket, ami nagyon hiányzott idén.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Mert úgy állítottad be
na igen, de miért így? Nem direkt. Azért mert így jött ki. Mindegy, hogy Monaco vagy Monza, én csak arra figyeltem, hogy egyenlően legyenek elosztva a fokozatok. Aztán mégis így jött ki mindig.
A többit csak érdekességként írtam.
A motorfék állítást úgy tudom betiltották szintén valamelyik évben. Valahol olvastam. -
Iron Funeral
őstag
válasz proof88 #9534 üzenetére
Nem tudom igazság szerint a sufnituning modok közül az RFT volt a legjobb, WCP meg ilyenek felejtősek szerintem, alapvetően ők is csak az RFT-t másolják. CTDP nagyon jó modokat csinál, és elvileg hamarosan lesz nekik '94-es modjuk, az mondjuk más kérdés hogy milyen szezonnal akar menni a liga Esetleg MMG is játszhat de nem figyeltem őket régóta, azt sem tudom pl., hogy elkészültek-e a 2008-as modjukkal
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #9541 üzenetére
RFT-n, WCP-n, CTDP-n, MMG-n és FSone-on kívül van egyéb mod? Annak idején szó volt a Simco-ról, abból van 2009-es?
-
ervin33
tag
válasz Iron Funeral #9541 üzenetére
mmg ha lesz biztos jo lesz csak az megint 2008,az már uncsi lenne. wcp meg a final 2009 es modja nem volt ám olyan rossz nekem fent van gépen jol össze van rakva mind a fizika mind a graf. meg már készitik ökis a 2010 et és elég jol álnak azt mondják,és a minöségel sem lesz gond.
[ Szerkesztve ]
-
cila1
aktív tag
Szerintem + tök mindegy hogy melyik évvel játszunk.Ez csak szórakozás.Olyan modot kell választani ami játszható és nem kínlódik vele az ember mert szar az autó kezelhetősége miegymás.Jól akarja érezni magát.
[ Szerkesztve ]
-
vizza
csendes tag
Az fsone nagyon jo, en sztem az rft mod nagyon gamat lehet azert tunt nekem annak mert az fsonet meg szoktam, de csuszkal is az auto meg mas is de ez sem rosz
-
vizza
csendes tag
Hat el mondom neked Bar nem irtam semmi ertetlent Az fsone mod amivel eddig jatszodtunk Az jobb az rft modnal mint ami a farkas szerveren fut nagyon csuszkal az auto meg sok mas nem ugyan az probald ki
-
woody724
csendes tag
csati én is bragyo jólenne az fson 2009 is, de aszt válaszuk ami mindekinek bejön