-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz Cheesy #84370 üzenetére
Nekem is tetszik a légrugó (mondjuk az ilyen alacsonyra ültetett nem sportautók nem), de a budapesti átlagos utakra fizikai fájdalom lenne használni. Ezeket az autókat nem ehhez az országhoz találták ki. A másik meg, hogy hányan fogják megvárni azt a pár pluszmásodpercet, amíg feltol a légrugó egy járdára felparkoláskor? Nem sokan, már akkor megy az anyázás, ha valaki nem elég gyorsan reagál egy zöldlámpánál. A közlekedéskultúra nem az erényeink közé sorolható.
[ Szerkesztve ]
-
-
Morris
veterán
válasz Cheesy #84584 üzenetére
Igazából a kerék méret a döntő.
A195/65 R15-nek a váltómérete 205/55 R16 vagy 225/45 R17.Ezeknél a kerékátmerő gyakorlatilag megegyezik.
Eltérés csak a felni méretében van és persze minél nagyobb a felni, annál peresebb a gumi.A 195/65 R15-ös gumihoz csak a 15"-os feni a jó.
[ Szerkesztve ]
-
-
Coyot
őstag
válasz Cheesy #85294 üzenetére
900ért vettem a Passatot, turbó meg köszöni jól van
Biztos hogy van olyan is amiben nincs jól, de olyan lesz 1 milla felett is. A pontos válasz BÁRMI lehet.
Overdose:
Cimboráméban nem találtunk Lehet hogy szerelték a vége felé DMF-el de jellemzően nincs bennük.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
-
-
-
zsolt19900
őstag
válasz Cheesy #87291 üzenetére
maj' holnap meglássuk 20percre vagyok tőle, 2ezer Ft se lesz az züzemanyag, ennyit megér.... ha elmondja, hogy xy dolgot ki kell benne cserélni stb. akkor is reális az ára, és legalább fogom kicserélem és tudom, hogy az ki lett cserélve de majd holnap okosabb leszek
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Z0mbi
senior tag
-
siti
senior tag
válasz Cheesy #87540 üzenetére
mert ez a kőolaj ára, nem a benziné. erre még rájön hogy az olajkúton dolgozó is pénzt kér, Dzsoki Juing se dolgozik ingyen, finomítóban se csökkentek a bérek, stb, stb...
az is persze más kérdés, hogy ez Brent kőolaj (Északi tenger, legdrágább kitermelés), mi meg orosz kőolajat finomítunk itthon, de világpiaci áron adjuk a népnek, pedig olcsóbb kitermelni.ja és egy hordó kőolaj, az kb 158 liter, mondjuk hogy litere egy dollár, ami 200Ft volt, most 60 dollár esetén egy liter 120Ft, ami -80Ft. a 430-as benzinár ma 350Ft. megvan?
[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
siti
senior tag
válasz Cheesy #87546 üzenetére
ismerős
és az, hogy a benzin árából a nyersanyag is csak kis arányban van jelen?
amúgy a nyersanyag és a végtermék ára ritkán arányos, pont a ráfordított fix költségek miatt.
Felére csökken a kőolaj ára még nem hozza, hogy a benzin is felére fog csökkenni, mert az adózatlan benzin árának is csak egy része a kőolaj. remélem világos.[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
-
Cheesy
őstag
válasz Cheesy #89744 üzenetére
Hacsak... Mi a véleményed:
Pentosyn CHF11
Audi (1990-2006); models requiring spec TL 52 146.00ahol a TL 52 146.00-nek megfelel a
Febi 06161 1l szintetikus VW TL 52146
Gyárilag ezt írják elő: G002000
De mivel a G004000 M2 visszafele kompatibilis, ezért megfelel.Arra lennék kíváncsi, hogy mivel az előző tulaj piros ATF olajat töltött az egyébként zöld színű kupakkal ellátott rendszerbe (nem tudom mikor, de a pipettában eléggé opálos volt a minta ahhoz képest, mint amit most beletöltöttem), ez a piros olaj esetleg károsan hat-e a tömítésekre? Nem lehet, hogy azért fogyogatott el szép lassan, mert valahol kilyukadt? Olajfolyást nem látok "felülről", hol derülne ez ki?
www.vakbelmutet.hu
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Cheesy #89745 üzenetére
Ha nagyon fogyna, észrevennéd. Elvileg 2 évente cserés ez a folyadék. Amúgy tud láthatatlan helyen folyni, a kormányösszekötők gumiharangjaiba(az a harmonika cső mindkét oldalon,amiből kiáll a kormányösszekötő). Azokat érdemes megtapogatni, vagy megnyitni, ha megtalálod benne az olajat, akkor az egész kormánymű cserés lesz.
-
Rambovits
senior tag
válasz Cheesy #89768 üzenetére
Jaa, hát azokat én fel se soroltam még. Bal hátsó, jobb hátsó ajtómon kis horpadás, mert rányitották az ajtót, jobb első elem elkezdett rozsdásodni, lehet azt kéne előrevennem. Ráadásul amikor kölcsönadtam haveréknak meghúzták a garázsbeállónál, szóval egyszerűbb lenne cseréltetni, és fenyeztetni. Mindig találok valamit amit meg lehetne csináltatni. Csak nem látom értelmét 300-at rákölteni egy 550k-s autóra. Vagy ha igen, akkor meg kell tartni 20 éves koráig, hogy megérje.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Cheesy #89790 üzenetére
Rángatást tud okozni, vagy egyik jeladónak sem ad áramot és dolgozik vészmódban. A motorvezérlőt csak akkor kell cserélni, ha meghibásodik, beázik, túlmelegszik. A vezérlés alatt mindenki a szíjakat vagy láncot és tartozékait érti, nálam a vízpumpa, a vez. tengely szimering és a hidrotőke is bele tartozik, egyszóval minden, ami a szelepvezérléssel kapcsolatos, vagy közös szíj hajtja.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Cheesy #89790 üzenetére
Utodestol(H Astranal a lokharito mogott bal oldalt van hogy az elso koccnal perec legyen ) , melegedestol, forrasztasok elfaradnak. Ajanlom VOX Autodoktoren(csak trukkos hibakat csinalnak, olyan autokat amibe mar belelocsoltak 2-3ezer eurot) cimu sorozatat vasarnap delutan. Volt mar egy joparszor hogy a motorvezerlot kellett cserelni/javitani.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest