-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #208006 üzenetére
Lejárt a szerk idő:
Nem is kell gyári csak azzal egyenértékű...Az 1.9.4 pedig eleve kizárja a garit:
a keletkezett hiba természetes kopás vagy az üzemeltetés módjából származó idő előtti elhasználódás
következménye (pl. izzó, kivéve xenon és LED, biztosíték, fékbetét, féktárcsa, szűrők,beleértve kipufogógáz-részecskeszűrő, kuplungszerkezet, kuplungtárcsa, bőr és szövet üléshuzat, lengéscsillapító,
ablaktörlő lapátok, gyújtó- és izzítógyertya, hosszbordás szíj, vezérműszíj, kipufogódob, kipufogócső);Magyarul miért érintené a garit egy fékbetét csere ha eleve azt mondják hogy arra nem is vonatkozik a 2+2 éves "gari".
A 3.2.4 részletesen írja mi van ha nem márkaszervizbe mész. Mint lehetőséget, a gari feltételein belül.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Bandit21 #209787 üzenetére
Ha jól tudom, az nem állítópöcök, hanem annak benyomásával tudod levenni a fejtámlát.
Az ellenkező oldalon vannak a rúdon a > rovátkák, egy rugó egy kis éket tol a rúdnak, a rovátkáknál pedig beakad, de minimális erővel felfelé, lefelé mág állítható.
A rúdon az alsó rovátka \ alakú, itt megakad az ék és nem engedi kihúzni a rudat a hüvelyből.Ha tippelnem kéne, valami tompa pöcökkel benyomva a törött csonk két oldalát le tudod venni a fejtámlát. Keskeny csavarhúzóval, vagy multiméter tüskéivel próbálkoznék elsőre.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #212076 üzenetére
2 hétre helló a kocsinak. Múlt csütörtökön azzal adták vissza, hogy persze nyugodtan hajtsuk amíg meglesz a cella, ma meg importőrrel egyeztetés után azt, hogy a cella csereig náluk marad.
Kapunk egy Taigo -t helyette amíg meglesz.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
válasz Bandit21 #212106 üzenetére
Ha így hajtod, akkor a BCM elkezdi a hibás cellához igazítani a többi tölthetőségét. Pont így jártam Hanssal. Egyik nap 36km, majd 26 és estére már csak 12km volt a hatótáv. Ezek után majdnem két hétig minden modult külön kellett összetölteni a kocsin kívül és újra tanítani visszarakva.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bandit21 #212111 üzenetére
Amilyen szr idojaras van ma a napelemmel nem jutnal messzire, vigasztaljon ez.
Viccet felre: Scala 1.5 tsi-t probaltam az kimondottan kellemes csodas volt. Nem neztem mennyi az ara olyan 10M+ lehet de siman hozta a kozel 20M-os Superb belsejet ami vicc.
Nincs tokeletes auto, foleg ha markaszervizbe hordja az ember nekem ez a tapasztalatom. Koklerek, beleszarnak az egeszbe.
Igen rendbe teszik... Villanyoknal meg nagyobb riziko ha mar nincs gari. Ez sajat zsebbol kikohogni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zolnagy
őstag
válasz Bandit21 #212157 üzenetére
Nálam is volt tavaly egy hétig csereautóként. Mi nem vagyunk nagy növésűek, nekünk megfelelt a beltere. Nekem inkább a dsg karakterisztikája nem tetszett. Normál üzemmódban túl hamar elváltott. Olyan 1200 körül tartotta a fordulatot. Meg tudott indulni nyomatékból, de a motornak nem túl jó ez a folyamatos alacsony fordulat, főleg hidegen. Sport módban már jobban tetszett, de persze ekkor a fogyasztása is több volt.
Ezzel együtt normál módban is nagyobb volt a fogyasztása, mint az 1,5 tsi kéziváltós A3-nak.[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Bandit21 #215087 üzenetére
Nem nagyon értelek, de az autónak 2 egymástól külön álló-futó szerviztevékenysége van.
1. Olajcsereszerviz 30ezer km vagy 2év: olajat+olajszűrőt és fékolajat szoktak ilyenkor cserélni.
2. Ellenőrző szerviz 30ezer km vagy 2év: szűrőket, gyertyát, folyadékot, féket...stb szoktak ilyenkor cserélni.A 2 intervallum eltérhet egymástól, de egybe is eshet, ha úgy jön ki a lépés. Ha pedig úgy jön, ki a lépés, akkor persze érdemes egyszerre végeztetni az olajcsere és ellenőrző szervizet, talán még egy kicsivel olcsobb is, mint 2x menni (mert valami közvetítői díjat is fel szoktak számolni alkalmanként).
Ha nem vagy 60ezer kmnél, ahol cserélnék a gyertyákat, akkor örülj, ha "csak kiütik" az ellenőrző szervizt, mert így magadnak cserélheted aprópénzért a levegő és pollenszűrőt.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Bandit21 #215099 üzenetére
Csak az a lényeg, amit az autó fedélzetije ír. Semmi mással ne foglalkozz. Nincs ilyen meg olyan éves szervíz. Vinni kell akkor, amikor a fedélzeti kiírja és ilyenkor azt cserélnek, amit ők jónak gondolnak, ami éppen eszébe jut az ajánlatot készítő kollégának.
Én vittem 52ezernél a második ellenörző szervízre, ahol gyertya mellett cseréltek volna levegő meg pollenszűrőt is, mert rajta volt az ajánlaton, de nem kértem, csak a gyertyák cseréjét kértem. Otthon kicseréltem magamnak a szűrőket. Így is "hivatalos" szerviz lett.
Neked csak annyi a lényeg, hogy a szervizben legyen 0-ázva a szervíz intervallum és legyen nyoma az online rendszerben. Azt, hogy mit cserélnek vagy mit nem teljesen független, nyilván esetleges garanciális probléma esetén vagy valamilyen audit során nekik lehet belőle büntetőpontuk.
Egyébként ezt kellene követniük az ajánlat adáskor:
2évente -> pollenszűrő, fékolaj
90ezer vagy 5év -> levegőszűrő
60ezer -> gyetya
Ellenőrzés során -> fék, ablaktörlő, folyadékok...stbDe ezek az évek ahogy sikerülnek a 30ezer km és 2év függvényében, tehát bagyjáboli érték.
Az első fékfolyadékot amúgy 3 évnél szokták cserélni és utána 2 évente, de ez már kezd kikopni és 2év fixre állnak át.
U.i.: többnyire ez mind az rengeteg flottás autó miatt van, ott aztán cserélnek mindig mindent a profit miatt.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Bandit21 #215122 üzenetére
Ha listázva csak olajcsere van, akkor azt fogják cserélni, ennyi. Ők biztos drágábbak alapanyag és óradíjban, meg ügyesen tudják a bullshit szolgáltatásokat listázni. Oda vidd, ahol olcsóbb. 49ezerért ajándék az az olajcsere. Itt Bp-n is 120ezer ft felett van mindenhol (kivéve a kedvenc titkos markaszervizembe, ahol 82ezer ft volt tavaly fékolajjal együtt).
[ Szerkesztve ]
-
-
zsoltip
őstag
válasz Bandit21 #215206 üzenetére
Ez azt jelenti, hogy már Kodiaq is csak ezzen a nagykijelzős, érintős mulatsággal lesz kapható? Vagy ezt azért nemjelenti, ugye?
Mennyi lehet egy jó, fullos, masszázs üléses, vonóhorgos, L&K az újból vajon?Egyel korábbi modellből nem is tudok konfigolni?
[ Szerkesztve ]
-
zsoltip
őstag
válasz Bandit21 #215229 üzenetére
A kérdés még továbbra is adott, miszerint
"ha nem kapok L&K-t, de kapok Style jólfelszereltet, ugyanaz az eredmény is kijöhet felszereltségi szintre?"Más:
Szervizköltségben és általános fenntartásban, melyik olcsóbb és mi alapján
Kodiaq vs. Superb vs. Octavia?
Vélelmezem, csak SUV volta miatt nem lesz egyértelműen a Kodiaq.... -
Qru
MODERÁTOR
-
Corsa02
őstag
válasz Bandit21 #215301 üzenetére
Jaaa, nincs itt feszkó
Egyébként igen, 10-15e km / év olajcsere, normális üzemanyag. Ennyi. A többi a konstrukció dolga...az meg van, hogy sikerül van , hogy kevésbé
A beálljak vele nem tudom mit jelent, de ha fedett akkor én inkább a beállok vele éjszakára verziót választanám. Az az 1 perc beindít nem jó, de nem is tragikus.
Tavaly nyáron vaterom vacilált amikor itt voltak nálunk, hogy ááá nem megy ki beállni, mert nem indítja be ezért. Aztán úgy alakult, hogy még elugrottunk valahova, utána beparkolt a garázsba. Éjjel 2 körül jött egy vihar és a szomszédban a gyerekek fa játszóterét egy az egyben kerítésestől felborította/felkapta és pont oda dobta le ahol vater parkolt előtte
Reggel áldott minden jellegű istenséget, hogy beálltThe Truth Is Out There --->
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #215122 üzenetére
Folytatom a Kodiaq 1.5 TSI Style szerviz sztorit.
21 be vettem, 12-15 ezrenként kapott köztes olajat. Most van benne 28 ezer km. Májusban lesz 3 éves.
Az ellenőrző szervíz és az olajcsere elvált egymástól a kis futás miatt.
Tavaly a 2 éves szerviz májusban volt.
Amikor idén kértem ajánlatot a köztes olajra akkor a helyi pohu 125 ezret mondott egy "3 eves szerviz és olajcsere" dologra.
Nem sikerült kideríteni mi lehet olajon kívül benne (pollen nem volt fekolaj csere meg megvolt 2 évesen)
A 70 km re lévő kisváros VW szalon meg azt hogy, 50 ezer az olaj és kész.
Megkérdezem levelében a pohu központot azt mondták a Kodiaq ellenőrző szerviz 2 évente van. (A pohu központ mondta meg tehát hogy a helyi pohu kb hülyének néz. Nincs olyan hogy 3 éves ellenőrző szerviz)
75 ezer Ft ért nyivlan mentem 140 km -t oda vissza és megvolt az olajcsere. Rendes VW szalonban csak nem pohu-ban.
Az autó menüje azt írja jelenelg hogy 23.000 km vagy 350 nap múlva kell ellenőrző szerviz. Ez stimmel kb mert tavaly május óta az idő és a km kb ezt adja.
Az olaj meg kb 29.000 km vagy 680 nap. Ez is ok elvileg 2 év és 30 ezer.
De...
A kocsi tegnap a kis kijelzőre kiírta hogy 30 nap múlva ellenőrző szervíz.
A car menü elején is ezzel fogad.
Ha ott beállítások majd szerviz menübe megyek akkor meg azt mondja hogy 23.000 km vagy 350 nap.
Mi a frász ez? Mit szeretne 30 nap múlva?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #215736 üzenetére
A szerviz szerint hiába volt tavaly meg a 2 éves és hiába 4 évesen 2025 be kell majd csak vinni, de csak 1 évet tudnak beállítani neki ezért vagy elmegyek hogy ki üssék ezt belőle vagy kibírom hogy vissza számol.
Ez röhej.
Ha 2 év az intervallum és a belső menü is ezt tudja akkor nem tudják megoldani hogy az autó ne szóljon évente?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
-
-
tibbike01
őstag
válasz Bandit21 #216056 üzenetére
Mi az, hogy a szerelő csak 1 évet tud beütni?
Az ellenőrző szervizt a szerviz alkalmával 0-ázni kell (majd újraindul a 2év/30k), amit akár te saját magad is meg tudsz tenni (youtube segít), de ezt bármelyik szerelő is meg tudja tenni.
Ha arra gondolsz, hogy át akarják írni a gyári intervallumot 1év/15k időre, az más tészta, de miért akarnád átiratni?
Szóval tisztázd kérlek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bandit21 #216065 üzenetére
Skoda nem tudott ilyet (2019-es Superb). 26k km-nél szólt, hogy akkor olajcsere és kész. Nullázták, aztán onnan megint elkezdett visszaszámolni 2 év vagy 30k km-től (nyilván használattól függően fogyott a megtehető km nem a megtett útnak megfelelően).
#nincsbennetarcsi
-
tibbike01
őstag
válasz Bandit21 #216069 üzenetére
Már egyszer volt téma. A márkaszerviz bármit ráírhat bármikor az árajánlatra, cserélhetnek bármit bármikor vagy sem. Az ajánlatot készítő kollégán múlik igazából az egész. A flottások világában és a naponta közel 10 autó szervizelése közben senki nem fog rád odafigyelni, persze mindig a magasabb profit felé fog terelődni a dolog részükről.
Szervizt illetően nagyon évekről beszélsz, holott km-ről kellene, tehát nincs olyan, hogy 2éves vagy 3éves szerviz. Km van, de ha keveset mész, kevesebbet mint 15ezer/év, akkor jöhet hamarabb egy-egy szerviz, de akkor sem úgy hívjuk, hogy 2éves szerviz.
Én a helyedbe bevinném egy márkaszervizbe megmutatnám nekik a kijelzőket és tisztáznám, hogy most akkor mi a túró van. Nekem annó azt mondták, akkor kell vinni az autót szervizre, amikor a fedélzeti írja...de hogy melyik fedélzeti az nem mondták. _D
Illetve, ahogy CharlieDrop írja, maradhat gyári 30k/2év intervallumon a számláló, attól még te viheted hamarabb, kinullázzák akkor is és újraindul a 30k/2év.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen