Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bandit21

    addikt

    válasz Zsolt_16 #215136 üzenetére

    Akkor tessék (anno kérdezte valaki és Neki küldtem, aztán most Richard-nak is) kis mód, a pálya tempó inkább tipp mert rohadtul nem pályázunk vele.
    125 el szerintem nyugisan 20 körul tartható a fogyi.

    És akkor a beszámoló:

    Nekünk a 45 -ös verzió van és csak 150 le-es.
    Az "alap" id -k inkább a 204LE-s verziók. Úgy vettem észre amúgy, hogy a 80-100 közt és fölötte van különbség a nagyobb 204le javára, 50-re a mienk is kb 2 mp alatt ugrik, aztán a 60-70 még 1-2 mp és utána belassul.
    A 204 le már jobb, az 7,3 talán.
    Ami az előnye egy leaf-el és másokkal szemben viszont (és az ergya gyorsulást magyarázza) hogy a végsebessége nem 145 hanem 160 vagy 165 talán.
    Ha pályán úgy alakul, hogy a belsőbe mész vele és nem tudsz kisorolni és jön egy villigó barom akkor tudsz még hova odalépni. Persze ez nekem ilyen rém teóriám, hogy mire jó a 145 helyett a 160 a kocsiban.
    A fogyasztás nálunk az év 2-2 hónapjában amikor klíma és fűtés se kell akár 11-12 kwh is tud lenni.
    Ha megy a klíma nyáron, akkor 13-14.
    Télen horror, 18-20 is lehet.
    Ez mind város, országútón érdekes amúgy mert érdemben nem eszik többet 90-100 közt.
    A pálya más, ott én 20-25-el számolok. Ebből adódik, hogy a 45-ös akkuval 200 lenne a max, de szerintem ha már hűtés/ futés játszik akkor inkább 170-el számolok és akkor nem merül 10% alá.
    Amúgy jó kis kocsi, hátul aki ült már m3-ba y-ba és leaf-be mind azt mondták, hogy sokkal tágasabb.
    Érdekes módon az id4 se nagyobb hátsó sorban, ott a csomagtér nagyobb. (sőt az id3 inkább egy fölösleges nagy hátsó lábterű autó én 180 cm-el magam mögé ülve kereszbe rakom a lábam és van a térdem előtt egy nagy arasz)
    de gondolom nem akarták hogy a csomagtér nagy legyen mert akkor ki-miért venne id4-et.
    A lényeg, hogy a nagyobb, 58/77-esekről nincs tapasztalatom, de a 77-es szerintem pályán is kell tudjon fix 300 km-t (130-al fűtve is) míg az 58-as is 200 fölött.
    Ebben nincs tapasztalatom mert nálunk abszolút városi gyerek taxi a kocsi, ami 100 km-nél messzebb van oda visz a kodiaq.
    Dinamikában a 77-es rosszabb amúgy mert csak 7.9 míg az 58-as 7.3
    egyik se egy tesla, de ez van.
    Ha venni akar valaki ilyet mindenképp olyat keressen, ami átment:
    - a 2.4 sw frissítésen mert akkor a 12v akku cserélve van
    és
    - a jelenlegi már 3.0 vagy 3.2 mert azt megelőzi egy akku csekk és ha rossz egy cella azt bár ingyen cserélik de nálunk 2 hónapig tartott...
    Az oldalsó tükrök földre vetített (renault??? ) jelét érinti visszahívás még, mert szétesik a képük, ezt is ingyen cserélik.

    Még amiről tudok, nem hirdetett de élő visszahívás az a hátsó tengelynél egy kutya jutalom falat csettintőhöz hasonló kattogás lassú gurulásból gyorsítás / fékezés esetén, ehhez valami ragasztó kell.
    Ami még előfordulhat, hogy 19- és talán 20-as gumiknál is a continental gyári gumi helyett újat adtak mert valami csavar szét ette.
    Azt tudni kell még, hogy a hátsó dobfék nagy, meg az első tárcsa is ezért 18-nál kisebb kerék semmiből se megy rá, a téli acél meg elég spéci méret de már elérhető.
    Az sw már nem olyan lassú, egész jó dolgokat tud, hud nekünk nincs, az automata vezetés elég jó, fék-gáz kormányzást kezeli városban, fél percenként szól, hogy fogd a kormányt de ennyi. Fékez ha városba érsz, ha kereszteződés jön (lámpát nem látja), okos ügyes.

    regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!

Új hozzászólás Aktív témák