-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Ace owner
addikt
-
Kiskokó
veterán
-
-
FET-MEN
veterán
válasz ßrainiac #71276 üzenetére
Lassan veszti a fordulatot, ha így érthető. Mindet lehet röfögtetni , de ezt plnem. Megnyomod picit a gázt, felpörög x fordulatig de utána lassan esik vissza, ezért cumó ezzel a váltó szinkronizálás. Mareánál pl 3-madiksebességnél kellett. Ott sikerült is, bovdenos gázpedál és dájzel powa
Iphone 7
-
7600 GS
addikt
válasz ßrainiac #71285 üzenetére
Elképzeltem most hogy elhozni a Passat mellé, brr.
Amúgy ezeket a svájci imporokat bírom, a Passat is Svájcból jött be még '92-ben (te jó ég, lassan már 25 éve lesz nálunk). Csak ehhez alkatrész, hát nem tudom. MK1 Sirkán sem rossz egyébként, nekem az is bejön. No meg persze a Corrado, meg a Jetta Coupé a Passat Coupé-val egyetemben.
rob olyat fotóztam neked két nappal ezelőtt hogy sírni fogsz ha meglátod, teszem fel mindjárt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #71282 üzenetére
Full fapados van csak. Az ülés siralmas.
-
bajnokpityu
félisten
-
brumi1024
veterán
válasz ßrainiac #71340 üzenetére
Általában lehet "manuálisan" váltani ezekkel, de azt maximum a kormányon lévő opcionális fülekkel érdemes, egyébként baromi kényelmetlen és nagyon fura egy idő után. A füleket én akkor szoktam használni, ha erőteljesebben gyorsítani akarok, de nem akarok kick-down-olni(padlógáz tulajdonképp, csak van egy kapcsoló).
-
-
brumi1024
veterán
válasz ßrainiac #71343 üzenetére
Itt a képen látszik, hogy a D üzemmód mellett van egy +/- is, az a "manuális mód", amikor is a váltókar rövid előre hátra pöccintésével lehet váltani fel illetve le. Utóbbit egyébként ilyenkor is automatikusan csinálja, tehát nem lehet 6-osban elindulni 0-ról Erre mondtam azt, hogy használat alatt nekem kényelmetlen, mert egy idő után rááll a kezedlábad arra, hogy nincs kuplung és az autó dodzsem üzemmódban megy, és nekem pl ilyenkor szokatlan lenyúlni és előrepöccinteni a váltót. Opcionálisan rendelhető ezekhez kormány mögötti váltófül, ahol általában a jobb oldali felváltás a bal a le. Ezzel már bele lehet szólni a váltóprogramba, és mindenféle manuális mód nélkül felülbírálni a váltót (de az egy idő után konstans sebességnél visszaveszi az irányítást és vált helyetted), tehát a vissza kettő+kövér gáz egyszerűbben megoldható két húzással és egy rugással Ez azért hasznos, mert a váltó megpróbálja kitalálni, hogy te mikor akarsz nagy hévvel menni és mikor finoman (gázpedál lenyomás sebessége + helyzete alapján) és úgy váltogat, de mondjuk egy 50-ről előzéskor egyszerűbb a kézi kettő visszaváltás, főleg ha gyorsan kell cselekedni. Erre a problémára egyébként a másik megoldás a kick-down, ami tulajdonképpen egy kapcsoló a gázpedál végállásánál, lenyomáskor érezhetően kattan a végén egyet, ez a 80-90% és a padlógáz közti kapcsoló, ezt lenyomva tudja a váltó, hogy te most nagyon menni akarsz és optimálisan visszavált és teljes gázzal megindul. Na de ahova ez sok (azért van olyan helyzet), oda kényelmesebb a váltófülekkel visszaváltani és finomabban megindulni.
A lényeg egyébként annyi, hogy tök más egy ilyet vezetni, de ha ráérez az ember akkor ez is jó móka, én nem értek egyet az "automata megöli a vezetést" érveléssel. Jó az amerikai automaták nagy része igen, de az már más kérdés.
-
brumi1024
veterán
válasz ßrainiac #71481 üzenetére
Egy hosszan tartó élmény lehet vele a 0-140
Azért tudnak a franciák gyors kishaszongépjárművet is csinálni, ha arról van szó. 1:00-tól és 1:50-től jó a móka, azért az a gyorsulási adat nem gyenge.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz ßrainiac #71600 üzenetére
Bódé már tényleg porlad. 11éve áll az autó, néhány évvel ezelőtt volt utoljára beindítva a szomszédok legnagyobb "örömére" azóta nem nagyon lett erőltetve a dolog. Egy négykettővényolc a kapuköldökön tőben leszakadt kipufogórendszerrel nem kifejezetten egy kertvárosi lopakodó. Amúgy nem az enyém egy barátom épített versenyautója csak nálam tárolja. Nálam nagy az udvar, elfér nincs útban. 4sec körül van százon nitró nélkül. Octavia WRC-ről levetett használt 18" aszfalt gumikkal. Később meg lett nitrózva mert a főellenség Promaro ellen már kevés volt a kraft. Sajnos 2002-2003-ban még nem volt túlzottan elterjedt a Zinnternet így videó egy szál sem maradt fent az autóról. Így múlik el egy világ dicsősége.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen