-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibbike01
őstag
válasz Kiskokó #204273 üzenetére
Alapvetően de, drágább fenntartani egy prémium autót (ha csak a gumizásra, féktárcsára, olajmennyiségre, szerelhetőségre...stb gondolunk), viszont az alacsony kategóriás olcsóbb autókat ritkábban szervizelik (mert hát erre nem kell költeni), kivárják, amíg nagyobb nem lesz a baj és utána ugyanúgy költséges lesz egy-egy javítás. Persze tisztelet a kivételnek.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
válasz Kiskokó #204298 üzenetére
rhotacizmus, azaz, miért lett a linealisbol linearis
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
veterán
válasz Kiskokó #204298 üzenetére
Mamámékhoz került vagy huszon éve egy fain kis-közepes keverék kutya, elég mostoha körülményelből jött, egyedül volt kikötve hosszú kötélre egy idős bácsi telephelyén őrízni, aki Gyulának nevezte el.
Mivel ezt mamámék igen bénának ígélték meg, nameg papám öccse, annak a fia, unokája is Gyula, átnevezték Gyurkára, az csak modernebb, jobban hangzik, és pont annyira hasonló, hogy még halgatott rá.https://tinyurl.com/rasoapro
-
szabzoltan1
csendes tag
válasz Kiskokó #205151 üzenetére
Igen, igazad van, de sajnos nem sok szerelőt ismerek aki ért hozzá.
Vagyis egyet se. Lehet csak én nem tudok megbizni akárkiben, de sajnos nem találtam még meg a szerelőmet. Ha esetkeg szeged vagy környékén tudsz vagy tudtok ajánlani jo szerelőt azt szivessen fogadnám. -
imyourfriend
őstag
válasz Kiskokó #205200 üzenetére
A "prémijum temető" jelző Sági Úr műsorai után keletkezett, nincs benne negatív tartalom vagy bármi egyéb ilyen jellegű gondolat.
Utóbbi időben tény picit átcsapott alpári stílusba, de amiket megszerel.. legutóbb a 3000 V6 azért ilyenekhez nem mer minden mezei szerelő hozzányúlni, meg utána felelősséget vállalni, bizonyára tapossák a szekérnek. Majd alakul a műsor, ez nagyon egyedi.
-
rbalint88
addikt
válasz Kiskokó #205204 üzenetére
Az Urus egy fos. Ezerszer inkabb egy Cayenne, abba futotta sajat kapcsolokra, klimapanelre, egyebekre, meg az egy polccal feljebbinek erzodik beulve, mint egy Urus. Szeretem az Audikat, szoval nem leszolas, de belul az Urus semmivel nem erzodik kulonbnek, mint egy kifullozott A6
-
CharlieDrop
veterán
válasz Kiskokó #205200 üzenetére
Gratulálok, mostanság nem voltam itt túl aktív.
Ja V6, most elkezdtem beleásni magamat. De annyi motorkód van, hogy elvesztem.
@all
Tud valaki olyan oldalt, ahol a különbségekről írnak pár szót?
Most leginkább a CASA és a CCMA közti különbség érdekelne, de elolvasnám az összes V6-ot.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
tibbike01
őstag
válasz Kiskokó #205522 üzenetére
Azért mert eddig nálunk happy volt, hozzánk jártak át vásárolni, itt lehetett ingatlant venni, olcsó volt a Balatonon nyaralni..stb. De pl Németországban vagy Angliában már 10 éve is elérhetetlen volt ingatlant vásárolni. Most a mi áraink mennek fel az europai átlaghoz. Megszünt a jóvilágunk.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Kiskokó #205888 üzenetére
Szia,
lehet VIN-el is pl skoda oldaláról, de ha megbizonyosodva amundsen mib2 kell neked akkor innen leszeded, fat32-re van formázva a kártya és a maps mappa a főkönyvtár úgy kell felmásolni az SD-re amennyiben arról indul. [link]
[link] ezt Columbusnak írja ebben nem vagyok jártas, itt van cd olvasó sd kártya meg gondolom belső SSD a fejegységben és arra másolja át a videó alatt az adatokat.
Download the map update from https://updateportal.skoda-auto.com/en-US/Updates after keying your VIN no. I got a zip file of 26GB. Took a 32GB SD card and formatted it to exFat(right click on the drive in your computer > Format > exFat) . It was in FAT32 by default, and the files would not copy. It would error out saying not enough space. Unzip the zip file in step1 and copy the contents into the SD card. I initially copied the zip file, and the Columbus gave me an error when searching for updates. Put in the SD card into one of the available slots. Choose Navigation > Settings > Version > Update ( SD Card /USB) option. The system finds the files and starts updating. The complete update took abt 40 mins, the duration of my commute . All my personal POIs also still in place.
Itt pedig egy Briskoda leírás ahol exFat-nak formázza a kártyát és úgy fogadja el a rendszer.
egyéb: befutott az új hátsó ajtózár, sikerült felszerelnem és bezárni de hamar kioldódik, mi a helyes útja annak, hogy megfelelően záródjon és pici felfelé húzásra ne kezdjen el világítani a belső lámpa?
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Kiskokó #205915 üzenetére
Alvazszam alapján dobni fog valamit a Skoda oldala, és abból lehet következtetni arra, hogy miféle rendszer. Amúgy a fejegység tulajdonságainál is lehet látni, ez MST2 nálam ami mib2 standardot jelenti. Telefonról nem nagyon tudom megnézni hogy a karoq kodiaq melyik lehet. Jó kiindulási pont megnézni melyik térképet ajánlja a Skoda oldala és utána briskoda-n rakeresve ad friss térképet hozzá az oldal. A legfrissebb mintha fizetős lenne mindig.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #205944 üzenetére
B5 Passat kombi
128,5 k km - első-hátsó fék tárcsa, betét csere
164k km - első tárcsa szabályzás, első fékbetét csere (ezt követően került hozzánk)
195k km - hátsó féktárcsa és fékbetét csere
211k km - kb itt tart most a szekérApósom jóformán csak Budafokról járt az Infoparkba dolgozni vele.
Qru: városban is lehet a féket kímélve menni.
A mostani fékbetét szűk 50k-t ment és még bőven van rajta kopóréteg, az előző hátsó 55k km felett.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
Morris
veterán
válasz Kiskokó #205972 üzenetére
70 ezernél tartok a jelenlegi betét szettemmel (textar) és köszöni szépen még teljesen jók.
A gumis meglátásod megint nem fedi a valóságot..
Az Apolló Allnac 4 évszakos garnitúrával 65k kilométert mentem el és nem értem el a kopási határt.Az autó súlya az, ami legjobban meghatározza a gumi kopását illetve a keverék.
Ha puha a gumi akkor nyalja az autó és kopik is. Ha nagyon kemény akkor kevésbé kopik, de a súly itt is meghatározó. -
Morris
veterán
válasz Kiskokó #205985 üzenetére
De milyen felhasználás van még egyáltalán? Mert ugye lehet állat módjára vezetni mert ledarálni a gumit álló helyben, de az nem okos felhasználásra vall.
De persze mindenki úgy égeti el a pénzét ahogy akarja.
Nálunk az alföldre tökéletesen bevált a négyévszakos.
Az ég világon semmi gond nincs vele. -
enddav
aktív tag
válasz Kiskokó #205985 üzenetére
Egy extrém negatív példa: A szomszéd huszon pár éves srác, aki mindig padlógázzal indul, 10 ezer km alatt kopásjelzőig koptatta a vadi új nyári gumikat az 1.5 dci megane-nal. Tipikus hülyegyerek.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Morris
veterán
válasz Kiskokó #205989 üzenetére
De milyen gumi kell egy sárnehéz tankra? Hát nagy.
Nem azért kopik jobban a gumid mert nagy, hanem mert dög nehéz az autód!
Minél nagyobb egy gumi annál több utat tesz meg egy fordulás alatt.
Szóval a nagy gumi pont hogy feltételezi a későbbi kopást mivel egy 20"-os gumi kerülete jóval nagyobbik mint egy 15"-osé. -
veterán
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Kiskokó #207177 üzenetére
Jut eszembe, azt beszélik a Boschban ,a jövőbeli tervük az, hogy az autóiparba gyártott rengeteg alkatrésznek, részegységnek az árát 15%-al akarják csökkenteni, amit a kocsik árában a gyártónak is muszáj lesz az új autó árából elengedni, mert ilyen árakon lassan nem fognak új autót venni az emberek. Chip hiány sincs már annyira mint állítják... ugye az elektromos autó piacot a Tesla most kúrta szét másodszor is csökkentett az új autók árán. Nagyjából egy M3 Perf 5,5 Milllióval lett olcsóbb mint párhónapja mikor az első csökkentés volt, összesen!(nem emlékszem mikor, de idén ha minden igaz.)
Mivel nem fogy nekik a kocsi, kínában is veszik a sajátjukat a kínaiak.
Lesz itt még készletes autó, nem 60 hetes várakozási idő meg a ló.p.cs.m.
Erről jut eszembe, faternak megjött 2 hónapja Q5. 1 hónappal korábban lett meg a beígérttől, és az ára sem változott.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
grizlisandor
addikt
válasz Kiskokó #207178 üzenetére
"ugye az elektromos autó piacot a Tesla most kúrta szét másodszor is csökkentett az új autók árán."
Nyilván próbálja a Tesla bepozícionálni magát a piacra.Kereslet, kínálat. Szoktam emlegetni, minden annyit ér, amennyit adnak érte.
Pár hete beszélt Karotta a TC hiradóban, hogy alakulnak az új autó árak Kínában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Jogász topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Medence topik
- EAFC 24
- Motorolaj és szűrő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen