-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #177243 üzenetére
Reggel elhatároztam, hogy rendes zöld pógár leszek, ma odateszem magam. Óvatos gázkezelés, kevés ülésfűtés, vitorlázás, minden trükköt bevettettem: sikerült is 87 pontra feltornáznom (azonos útvonal, azonos hőmérséklet kint és bent, guminyomás stb) a tegnapi 83 pontot. Már majdnem odaérek amikor is bekóstolt egy 3er Touring. Szóval ma sem javítottam meg a pontszámom.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #177280 üzenetére
Akkor ez egy újabb B brand butítás lesz...
Ma ültem egy eGolf-ban (kollégámé). Elég baba, kényelmes, bár a csomija elég kicsi. Kérdeztem is tőle, hogy milyen a hatótáv. Erre nemes egyszerűséggel csak azt mondta: "Olyan mind a cifra f*sás, vagy hazaérsz vele vagy nem..."
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Richard #177530 üzenetére
Attól függ, hogy hol mész vele. Ha csak tisztán benzinesen használod, vagyis pontosabbn hibridben, akkor országúton elvan 4-5 literből, pályán olyan 7-8 körül. Ebből tudsz következtetni, hogy mennyire elég a 40 literes tank. Reálisan nézve olyan 700-800 km között jó országúton.
Nekem még félig van a tank és már 1200 km-t mentem vele legutolsó tankolás óta Jelenleg kerek két liter az átlagom, mert "sokat" megyek elektromosan.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #177530 üzenetére
Ki lehet valahogy kapcsolni a lábtér világítást? Engem marhára idegesít este menet közben, hogy világít a lábtér. Sötétben is megtalálom a pedálokat (főleg, hogy csak 2 van).
Volt időm kipróbálni a CarPlay-t, tetszik illetve az EDS-t nagyon tetszik. Azért még így sem kanyarodik úgy, mint az Imprezám de a buta B6 Passatunkhoz képest atomvillanás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #177550 üzenetére
Köszi, akkor ezt megnézem.
Sajnos a 4x4 nem fért bele a keretbe, igazából amíg nem kell sietni nem hiányzik. Viszont ha igen akkor nagyon... Am vicces a Subaruban nincs tartalék de van 4x4 a Skodában van tartalék de nincs 4x4. Vhogy a kettőt össze kéne mixelni... Mondjuk így: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #177557 üzenetére
Jó neked malomkerék van fent, az alapáras 215/55R17-el nincs ilyen gond.
Munez: Menet közben nem nyektettem de majd most álltában ránézek.
Bitpork: Mióta vagy te huligán, hogy ilyeneket tudsz?
mod:
Reggie0: Van pozíció szenzor, kinyomott kuplung nélkül nem is indul az autó (hiába van üresben).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Richard #177988 üzenetére
Nem lehet, még MIB2 se tudja ezt a funkciót. MY2016 a kocsi. FL után már belekerült valószínüleg. Abból gondolom, hogy ha a Superb tudja akkor a Passatnak is kell.
(#177989) seller007: Én használnám ha benne lenne Az adaptív tempomat is folyamatosan megy nálam.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #178074 üzenetére
Igen, 4x4 jó lenne ekkora méneshez már de elég vastag a felára. 11,98 tankolás alapján de ebben elég sok csak pár km-es út is van. iV kellett volna...
Doki16: Igen, pedig még 2-esben is csúsztatja a kuplungot, nem szabadítja rá a teljes ménest a kerékre. Érzésre 3-asban zár csak össze rendesen a szerkezet.
Persze a virslikerék sem segíti a sportos indulást.#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
válasz Richard #178077 üzenetére
Na igen. Aztan kimegyek orszagut/autopalya vegyesre, es maris leugrik 6.3 korulire. Valamit valamiert.
A "klasszikus" varosi fogyasztasa, tehat amikor meleg motorral az ember legalabb fel orat megy varosban, olyan 8-9 liter korul lehet. De igazabol teljesen mindegy, mert a megtett tavolsag keves, igy az uzemanyagkoltseg sem jelentos.
Tisztan varosi hasznalatra meg ott az elektromos auto, vagy a PHEV. -
Tin
veterán
válasz Richard #178081 üzenetére
PHEV kb. semennyire. Multkor lattam handras Skoda PHEV teszjet, siman elment 50+ km-t, amikor beroffent a motor, addig full elektromos modban ment.
Gyanitom amugy, hogy ha be is roffen, okosan csinalja. Meg aztan, egy 150 LE-s turbos autot minek lepadlozni? Nyomatekmaximum fole porgetni eleve teljesen felesleges, ha belegondolsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #178081 üzenetére
Erre Doki16 tud válaszolni, ennyire nem mentem bele a hibrid mélylélektanba. De gondolom, van valami előfűtés féle... Még ha hibrid olajat is tesznek bele (0W16) még azzal is bajos a hidegen padlózás.
#nincsbennetarcsi
-
Coyot
őstag
válasz Richard #178081 üzenetére
A RAV4 reggel indulás után úgy pörgette(érzésre)5-6k rpm-en hogy öröm volt nézni. Bemelegítés címen pedig legalább 1,5 percig járt a motor indulás után aztán le is állította.
Én ezt nem nevezném kímélő üzemnek. Vagy valamit nagyon tudnak ezek az atkinson ciklussal - bár számomra nem logikus ha jobb a hatásfok, merthogy kisebb a motor belső ellenállása akkor ugye még kevesebb veszteséghő marad ami felmelegíti üzemi hőfokra.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
nagyúr
válasz Richard #178242 üzenetére
Jól értem, h a Te CC-d futóműve is elektronikusan állítható? Megtennéd, h írsz róla pár szót?! Utasként számtalanszor ültem már ilyen autóban, (sőt már vezettem is), de nem sokat éreztem az előnyeiből. Sajnos fogalmam sincs arról milyen előnyei lehetnek hosszútávú használatnál.
-
-
őstag
válasz Richard #178256 üzenetére
Adaptív futómű-szabályzás (DCC)
Az Adaptív futómű-szabályzás (Adaptive chassis control; DCC) kívánságra áll rendelkezésre, s a pillanatnyi menethelyzetnek és útviszonyoknak megfelelően alakítja a csillapítást, mindenkor magas fokú kényelemmel és az élvezetés vezetés élményével szolgálva. Gombnyomásra hangsúlyosan sportos, kényelmes vagy normál hangolás választható. A DCC folyamatosan reagál a változó menethelyzetekre, amely során a fékezési, kormányzási és gyorsítási manővereket is tekintetbe veszi. Fedezze fel a vezetés teljesen újszerű élményét - amikor még a kormányzás is az Ön igényeinek megfelelő beállítás szerint működik.
-
Reggie0
félisten
válasz Richard #178250 üzenetére
Az s-line-ban 30mm az ultetes, legalabbis A4 B8 eseten.
Szerintem focvis nem szabalyozas miatti remegesre gondolt, hanem fix beallitasnal is csinalja. Az adaptiv uzemmod csak annyit tesz, hogy a sport-normal-comfort kozott valtogatja az uzemodot, nem azt, hogy a kilenges merteketol fuggoen szabalyozza onmagat. Tehat ettol nem lesz semmilyen extra remeges, foleg, hogy eleg lassan valtogat, masodpercnel gyorsabban nem valt at. Csak a gazpedal-fekpedal-kormany mozgasat figyeli a sebesseg fuggvenyeben.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz Richard #178265 üzenetére
Pl a tehénnél is a strut úgy van megoldva hogy a lufi csak súlyhordó. Rugó is lehetne mert a lengéscsillapító maga rendelkezik egy plusz kamrával amibe szeleppel külön szabályozhatóan megy v nem megy az olaj. Márpedig ha megy a kocsi nem csak lágyabban megy hanem nagyobb úton is jár. Lágy rugózás nagyobb út. Kemény rugózás rövid út. A lufi hogy ott van az annyiban játszik csak hogy mennyivel feljebb lesz a felütés végpontja.
MOD Ne mondd h a tehenedben nem vetted észre h a comfort és a dynamic az már csak a lengéscsillapító állásban különbözik de mégis mozdul a kocsi
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Reggie0
félisten
válasz Richard #178263 üzenetére
Senki, csak leirtam milyen 3 opcio van a vw csoportnal. A legrugosnal fordulhat elo, ha beremeg, mert az szabalyoz magassagot is, az adaptivnal nem(az enyemben se remeg), fixnel meg nincs mirol beszelni.
Amire te 1ms-re gondolsz, az a felfuggesztes-feszesseget szabalyozo korenek a beavatkozasi frekvenciajabol adodik, ami nem meglepo, az ABS is 1ms-os(amivel szinten ossze van kotve).
Viszont az uzemmodot, auto(#178258 kommentben adaptivat irtam auto helyett, de azert a szovegkornyezetbol csak kiderul, hogy az autorol beszelek) modban baromi lassan valtogatja, szoval azt nem erzet meg 1-1 kis katyun atmeneskor, mert joval utana valt, ha egyaltalan valt(comfort->sport valtasnal ugy erzed, hogy remeg utana az auto, mert a kavicsokat is megerzed a katyuk utan).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!