- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
- Asustor NAS
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz KaiotEch #75644 üzenetére
A százalékra és az általánosításra inkább nem mondok semmit, mert egy ilyen állításra egy szociológus lemészárolna egy várost egy kiskanál segítségével.
Ez a dolog egyébként kétélű. Lehet, hogy van ilyen, de sokan ahogy a BMW-khez és a BMW vezetőkhöz állnak az sem normális. Oké, a belső sávban lehúzódnak előle az autópályán legtöbbször, de ha pl kirakom az indexet, hogy bekéredzkedjek, nem engednek be, inkább a gázra lépnek nehogy beférjek. Erre a hozzáállásra érthető, hogy páran kialakítanak egy ennek megfelelő vezetési stílust. És az ilyen sztereotípiák ezt még jobban elősegítik. Hozzáteszem, ez csak itthon van jelen, az osztrákoknál, németeknél nem leszel közellenség, ha prémiumautód van.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz brumi1024 #75654 üzenetére
de ha pl kirakom az indexet, hogy bekéredzkedjek, nem engednek be, inkább a gázra lépnek nehogy beférjek.
Ezt én csak akkor csinálom, ha az autó aki elém akar bevágni egy hulladék és füstöl. Érdekes az is hogy itthon szinte minden autónak jó a zöldkártyája
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz KaiotEch #75644 üzenetére
Hát a BMW-sek 90%-a büdösbunkóparaszt
Ez jó nagy butaság ... ez olyan mintha azt mondanád, a motorosok 90%-a bunkó paraszt ... csak ha megnézed az van, baromi sok motoros vagy bmw-s van, néha néha összefutsz egy paraszttal, és csak az marad meg hogy na megint a gyökér bmw-sek. A többit akivel nincs gond nem jegyzed meg, azért érzed rossznak az arányt Nekem legutóbb 3 hete okoskodott egy 530d, na az tényleg paraszt volt, helyre is tettem Látta aztán hogy szopó van akkor vissza is vett szépen.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Ázzeg, majdnem lett ilyen Seat?
Seat Bolero. V(R?)6 biturbó, 330 ló, 500 Nm, 4 kerék....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Ace owner
addikt
Érdekes mód engem leggyakrabban a béjemvések villognak le a gészibe mert az 50 helyett 50-nel szoktam menni.. Meg a 90-es helyett 120-al előzöm már a buszt de még mindig villog mögöttem.. Ettől függetlenül a kedvencem az üresben túráztatós szarfos suzukis akinél üvölt a MrBukta 0/24 2000decibeles szokol rádióból és annyira menőnek érzi magát a suzukijában hogy csoda hogy elfér az egójától abban a kis kocsiban.Na mindegy biztos én vagyok a helikopter..
Amúgy szerintem én meg 7600Gs a legfiatalabb, freaghill talán még ilyen kis szaros mint mi
[ Szerkesztve ]
Galaxy Fold 4
-
Mágus2
Közösségépítő
Találós kérdés. Mit kell cserélni, ha búg valami kanyarban, vibrációt okoz egyenesben? Esetemben sajnos 2 különböző dolog okozta a hibát.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #75673 üzenetére
Annyira nem szoktál lassan menni. Aki betartja a sebességhatárokat, az lassú?
Szerintem a ténylegesen tötymörgőkre gondolt Munez. Nálatok elég gyakori a lakott területen kívül 50-el tekergő ignis, a gyári fogyasztási adatra hajtanak, mégha tolni is kell, akkor se egyen többet.
rvilike:a 30-assal nem kompatibilis a lábam, a többi betartható.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #75674 üzenetére
Ja, azt némelyik akkor lép neki oda, amikor elkezded előzni.
Vagy a yarisos suttyó a múltkor, átjött az előző sávba, amikor odaértem. Pedig megvolt a gyors elhaladáshoz szükséges tempókülönbség , ám mégis kénytelen voltam a mozgási energia jelentős részét hővé átalakítani....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #75678 üzenetére
A fékkel együtt nyomtam a dudát is, majd mikor hajlandó volt visszahúzódni, óvatosan melléérve nézek át, hogy wtf. Kölök néz ki a fejéből előre, semmi reakció. Elmormoltam pár orális cselekvésre felszólító imát a felmenőire nézve, majd magára hagytam.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #75679 üzenetére
Tegnap mentünk a szülőkhöz 400kg csempével. Low rider módban. Szaláncon a faluban(12%-os lehtőn) gurulok 60-al melgítem a féket, erre bal oldalról egy udvarról kivágódik elém egy világos borsóződmetál fasztra, tuzing lámpa, 20 én körüli kiscsaj a kormány mögött. Lilára fékeztem az első tárcsát. Majd, mokor láttam, hogy erre kevés a gyári fék, menekülőre fogtam a szembe sávba. Erre rámhúzta a ribi. Lehet, hogy hangosan kiabáltam, mert megállt rögtön. De olyan arcot vágott, mintha nem is ő vezetne. 😳
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
válasz KaiotEch #75644 üzenetére
Nekem 1995-ös swiftem volt/van ezres fűnyírómotorral. Mások szerint jól is és biztonságosan is vezetek, de az alatt a 3 év alattmegtanultam, hogy itt túlélő módban kell vezetni. A kis suzukit egy lada is levillogja, lenézi. A csomagtartó (5. ajtó) gázrugóinak elfáradása folytán telente rendszeresítettem egy kb 70-80cm hosszú cserépléc darabot, amivel kitámasztom. 2 éve egy tavaszi napon jobbra akartam kifordulni egy utcáról, egy bmw-s pedig annak az utcának a torkolatán akart balra kanyarodva visszafordulni. Amikor én elkezdtem kifordulni jobbra és arra számítottam, hogy ő meg a mellettem lévő sávba kanyarodik le, akkor először mindketten meglepődtünk, de előjött a propelleres vér. Én a torkolatból félig kint, ő meg a mellettem lévő sávot elzárva a többi elől megálltunk. Ajtót kibassza, félig kiszáll, elkezd anyázni. Szerencsére a hátsó ülés előtt tartottam a lécet így csak hátra kellett nyúlni és azzal szálltam ki, majd elindultam felé, hogy széttöröm a fejé
tn. Elcsendesedett, vissza az autójába és csikorogva rúgta magát tovább, az autója seggével majdnemleromboltamegkoccolta az enyémét. Ezzel annyit nyert, hogy én visszaszálltam, kikanyarodtam és a dugóban egymás mögött vártuk a sorunkat. Magyaránegyfél autóhosszt nyert.
Ó és az emberünk nem tetovált bőrnyakú volt, hanem szemüveges, rövidre nyírt frizurával, elegáns ingben-nadrágban.szerk: ja, a cseréplécet az Audiban is ott tartom a hátsó ülés előtt, megszokásból
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
zsolt1225
aktív tag
-
-
KRISSTUS
tag
válasz bitpork #75688 üzenetére
Sziasztok!
Nemrég vásároltam egy Cordobát, 2007-es, 1.4L, Reference felszereltségű (alap).
Milyen extrákat lehet még beépíteni vagy aktiválni és kb milyen áron (bontott alkatrészekből)?
Gondolom ami nincs benne az gyárilag be sincs kábelezve, relézve.
Ami nekem jó volna:
KM óránál középen a kicsi kijelző - vagy ezekbe nem is volt, Fabia, Polo kijelző nem azonos?
távirányítóval ablak fel/le (ezt gondolom csak aktiválni kell)
fűthető visszapillantó - elektromos állítás nem fontos (ha külön is lehet)
hátsó elektromos ablak
A tempomatott kihagynám mert főleg városban közlekedek.
Kartámaszt milyent ajánlanátok? Nekem eddig az Armster volt (Octavia, Meriva) és meg voltam vele elégedve, bár igaz nem occó, de autóspecifikus. A Merivából maradt is egy csak kárpitoztatni kellene meg másik konzol amit külön nem láttam még neten.
Vagy ha van más is ami jó lehet akkor azt kérlek írjátok le.[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
válasz zsolt1225 #75687 üzenetére
lol!
Ha valaki nem tudna megnezni mobilrol: [Probably the best engine sound I've ever heard]
-
Ivan15
senior tag
válasz KaiotEch #75626 üzenetére
Na erröl most irtam egy kicsit ide, hatha jol jön
Ennel a modszernel mindegy, hogy milyen hosszu vagy hol van a C-oszlop illetve hogy hol kezdödik es hajlik a hatso ablak es milyen magas/hosszu a csomagter[ Szerkesztve ]
-
válasz KRISSTUS #75690 üzenetére
Nem biztos h gazdaságosan ki fog jönni minden beépítése. Vannak dolgok amik összefüggenek. Pl csak a megfelelő komfort elektronika tudja az automata ablak mozgatást, de kell hozzá kétállású kapcsoló és végállás érzékelő is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
joshua7
veterán
focvis illetve mások:
Golf VI-ra van vajon méretpontos napellenző szélvédőre, illetve autóponyva? Vagy mehet rá univerzális cucc is?Semper Fi
-
gabor85
őstag
válasz Cheesy #75684 üzenetére
Nem Rád írom, csak eszembe jutott:
Mondogatták nekem sokan hogy van egy elmebeteg része a Suzukisoknak, akik ha vérszemet kapnak, egész nagy baromságokra képesek. Mivel nem volt tapasztalatom e téren, nem is hittem el...aztán:Jövök ki faluból, előttem egy régi Swift. Kb 70-nel értem utol településen kívül, és egy idő után leesett hogy ő többel nem akar menni. Döntésre jutottam, előttünk/mögöttünk senki, akkor balra el. Igen ám, de emberünk birkózószart ehetett, ugyanis amikor elkezdtem előzni, ő is rálépett a gázra. Egymás mellett haladtunk jó darabon..., há mondom most már belefeccöltem ennyi gázolajat, nem ám hagyom hogy legyűrjön, 150-nél már kezdte feladni, végülis 160-at mutatott az óra amikor visszasoroltam elé.
Hozzáteszem, csak azért mentem bele a játékba mert egyedül voltunk az úton, és nyílegyenes hosszú belátható szakaszon történt.
Más esetben tempomat + jazz zene, és ennyi... -
joshua7
veterán
A karcolódás érthető, de kissé félek az utóbbi időben előforduló jégesők miatt. Vidéken kint szokott állni a kocsi a szabadban. Vagy Mo-n nem esik olyan jég, ami károsíthatja a kocsit?
Semper Fi
-
veterán
válasz joshua7 #75694 üzenetére
A ponyvát én is hanyagolnám, kb. 24 éve a fater vett a kispolszkimra, egyből össze is karistolta a fényezést, ill. bepállik alatta.
Napellenzőt valami reklámajándékot használok, nem éppen méretpontos, gyorsan lőttem képet. Nem tudom a szélvédőhöz csipetetni, mert nem elég magas, így a műszerfalra teszem, hogy visszaverje a napsugarakat - azért igy is van értelme.Jégeső:
Tizensok évet dolgoztam az autókereskedelem környéken, legalább 100 jégvert 0 kilométeres autó kárügyével találkoztam. Az autóra feszülő ponyva is biztos segít valamit, de összekarcolod a fényezést. Akkor inkább mobilgarázs, az tutira megvéd a jégtől és nem karcol - cserébe nem tudom, hogy elfér-e az autóban.
Autókereskedéseknek az un. jégháló (angolul: hail net) kifeszitese lehet megoldás.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen