-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FRENK1988
veterán
-
válasz Ace owner #75752 üzenetére
Ki fogod nőni, hidd el! Utána majd annak fogsz örülni hogy a vizes kanyarban nem mocorog, meg hogy télen rendesen megáll 40-ről.
Ck. : egy szóval nem mondtam ilyet. Hozzá teszem azt hittem neked is kvatród van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ace owner
addikt
válasz viperabácsi #75754 üzenetére
Sosem tetszett az AWD drift.. Most is gondolkozom erősen hogy beülök egy Ladába, de a józan ész győzni fog szerintem..
Galaxy Fold 4
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #75760 üzenetére
Mert nehezebb. A veszteség is több. 8 Gömbcsukló...
-
ßrainiac
addikt
Golf 4 1.8T 150LE (AGU)-ra féktárcsát / betétet ki milyet ajánlana?
Ate tárcsája tetszik (kinézetre is, meg a magas széntartalom miatt), valamint gyári minőséget is ígér. Részletek: szellőztetett, magas széntartalmú, bevonatolt
Betétből még nézelődtem, mehet abból is Ate?
A minőség a lényeg, nem az ár, persze nem százezreket szeretnék költeni
Hála
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #75762 üzenetére
Ezek a jobb 4 kerék hajtási rendszerekre igazak, de ha nem jó a konstrukció, akkor elég sok plusz meghibásodási lehetőség jöhet még szóba. 4 kerék hajtásból is csak a jót szabad megvenni. Szerencsére ez a konszernen belül többnyire adott, de a viszkós Scenic RX4 vagy az Ignisek nem biztos, hogy túlélik az első terepútjukat.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz ßrainiac #75764 üzenetére
Szerinted milyen a gyári első fék?
Ate. Van abból a "sima", ill. powerdisc, betét is sima, ill. kerámia. Másik alternatíva EBC; ott is van sima tárcsa, ill. a mart, bevonatos tárcsák, betétek meg fekete, zöld, piros (ez a kerámia), ill. sárga.
Tárcsa és betét egy gyártmány legyen.
Mind szvsz.
Hja, első kell vagy hátsó?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #75719 üzenetére
Az mit takar?
Adott volt ugye a Golf IV. Ott egy Eurocar tipusú riasztó volt beleszerelve.
A kulccsal a központizár le/föl húzta az ablakokat.
Ha pedig riszatóval (távirányítóval) zártam, akkor fel is húzta az összeset.Most a Passat-nál ez nem megy sajnos. Kulccsal ugyanúgy működik a le/fel, mint a Golf-nál.
De a riasztót nem lehet megtanítani, hogy záráskor fel is húzza az ablakokat.Ebből gondoltam, hogy a riasztóval van a bibi. Mondta is a srác, hogy a riasztó nem tudja ezt a fícsört.
-
ßrainiac
addikt
válasz tomcsi23 #75768 üzenetére
Első-hátsó.
Akkor powerdisc + kerámia betét, mi?
Akarok bele menő ellipszis mintát!!4
Másik témához: tudok egy jó riasztóst, aki szerelte nekem a rádiót (mikrofonos őrületet), meg immo+riasztó kombót, az ilyen ablakfelhúzós, napfénytető bezárós. Jó áron és profin dolgozik.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Uraim, számoltam, osztottam, szoroztam, beszélgettem Vele egy nagyot, és végül megszületett a döntés: MARAD.
Túlságosan a szívemhez nőtt és ezt a kis olajos kalandomat leszamitva az autó tökéletes állapotban van. Sokkal újabbra nem telne, kb. azonos évjáraton belül tudnék csak csere-berélni és ki tudja mit fognék ki.
Arról már nem is beszélve, hogy allófűtéstől kezdve kenyérpirítóig minden van benne, abszolút full extra a xenon-t leszamitva.
Úgyhogy szépen megy szerelőhöz, beteszunk ezúttal egy gyári, nem utángyártott O gyűrűt a problémás részre, aztán kap egy új klíma lapátot (mocsok nyest h a fene enné meg), van egy kis horzsolás rajta elől, azt fényező megcsinalja, kap 4 új pacskert és remélhetőleg sokáig még hű társak leszünk és Ő sem fog semmi szomorúsággal meglepni.
Rájöttem h nem tudok azonosulni ezzel a levillogós vese köcsögséggel, legalábbis most nem.Tomcsi23:
Egyedül körforgalom nagy sebességű bevételénél dolgozik az ESP, egyenesfutasnal megy a normál kigyorsitas, nem érzem h bármi is visszafogná az autót, max ha alacsonyabb sebessegről hirtelen padlózok. Arra azért kíváncsi vagyok, h vajon egy quattro álló helyzetben padlógáznál ugyanúgy megcibálja a kormányt, mint egy első kerekes, vagy vagy kevésbé akarja kitépni?[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz ßrainiac #75773 üzenetére
Elvileg van benne némi karbon, ja, mint a sima HCD tárcsánál is.
Azt azért meg kell jegyezni, a mart tárcsák jobban kajálják majd a betéteket is, a magam részéről maradtam a simánál.
Mod: Ebc fékmesternél: tárcsa, betét.VR6: igen, ha olcsó kell, akkor zimmermann, de hogy ahhoz milyen betét a jó, azt passzolom. Lehet amúgy, Nálad a ferodo betét melegedett el.
Ck.: azért kell fogni a kormányt.
Bár nemtom, itt maradt-e a haldex a hajtásban.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
KRISSTUS
tag
válasz ßrainiac #75770 üzenetére
Ha Pesten van akkor kérlek add meg az elérhetőségét.
(#75738) Mágus2
Az egy idézet volt a másik fórumról, ahol az illető az írta, hogy ő tudja is aktiválni őket.
Csak még nem tudtam regisztrálni, ezért még nem tudtam felvenni vele a kapcsolatot.Pl ezen az oldalon az Octavia kanyar fény aktiválása van leírva, persze kell hozzá még egy normális VAG COM kábel.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
remélem ez az ablak fel le nálam is megoldódik, mert amíg nem lett levéve az akkusaru, akkor ment ugye de most nem akar
most teszik majd be nekem a riasztós bicskakulcsos távos cuccost, aztán elmegyek valami szakihoz hogy nézzen rá, ha nem vinné fel le az ablakokat a távról a szekér
továbbá kap új középdobot, axiál csuklókat és a hozzá tartozó alkatrészeket, meg lesz csinálva az ajtó piciny lógása és minden ilyesmi dolog, szóval patent lesz a kis lupókám már csak az esztétikai dolgok lesznek rajta hátra
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Morris
veterán
válasz zsolt19900 #75786 üzenetére
Az Eurocar-os riasztónak pont az volt a gyenge pontja, hogy egyszer lekerült vmelyik akkusaru, mehetett is vissza beállításra.
-
Ck.
addikt
Mági Mester,
A6 C5-ben széria az ESP/ASR páros, vagy csak az ASR? -
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #75780 üzenetére
olcsó? 60e a két tárcsa a szaromra
betét középső része fel volt üvegesedve, meg a tárcsa középső része, ha lesz egy kis időm felrakatom esztergára hogy lehet e egyáltalán kezdni vele valamit.
itt fék mesteréknél gondolom darab ár van, mert akkor a turbo grove darabja 35e (Y)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
zsolt19900
őstag
válasz Morris #75787 üzenetére
én tutihifiről rendeltem egy 10k-s bicskakulcsos riasztós szettet annyira nem vagyok biztonsági mániás, amit el akarnak úgy is elvisznek csak a távos kpzás miatt kellett a szett a riasztó csak ráadás
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #75792 üzenetére
passat/golf/corrado g60-hoz keresd, mert ugye nem túl gyári a fék.
de ha haverom cupra R-je bontásra kerül akkor erősen gondolkodok hogy felkerül az instant 305mm 4 dugós brembo, viszont akkor jöhet a felnik cseréje, meg az is tárcsa cserére szorul és itthon a nagyok nem forgalmaznak ahhoz való tárcsát betétet is csak elvétvede most megy az izgulás, sanszos hogy 0-1misi közt össze autókáztam csekket itt az emelkedőn
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Jaded
senior tag
Sziasztok!
Végre kezdem utolérni magam és mostmár szeretnék a kocsin kicseréltetni pár dolgot. Hátsó lengéscsillapító: Bilstein gázost nézek 14.000Ft/db áron vagy lenne Sachs 12.000Ft/db viszont ez olajos. Melyik lenne a jobb?
A második a motortartóbakok. Ezekből Febit néztem, az megfelel esetleg van jobb/olcsóbb?
A harmadik pedig, a kormányom "nyekereg". Nem konkrétan a kormáánykerék, hanem mintha az egész kormánymű "mozogna". Ez főleg kátyúnál vagy rosszabb földesúton hallatszik. Mintha mozogna minden irányba, valami nem tartaná pontosan a helyén. És a holtjáték is megnőtt. Ez mi lehet? Kormányösszekötő vagy valami más?Renault Megane IV Limited
-
Ck.
addikt
válasz Mágus2 #75794 üzenetére
A középkonzolon ott az ASR kikapcsolója, de a műszerfalon nincs külön jelölve a kettő, ezért kérdezem. Vezetés közben hogy a legegyszerűbb kideríteni? Ha körforgalomban nagyobb sebességgel kanyaradok és bejelez az ESP elvileg, nem? Youtubeon se láttam külön ESP jelölést. Mi a rendes teszt módszer rá?
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #75795 üzenetére
Ja, ez a lyuggatott?
Mondjuk ez az alap sem szar elvileg és elég kedvező ár, ahhoz képest. Erre gondoltam az olcsót.
Persze találtam az enyémhez is 85/db áron sport zimmermannt. ehune.Nofene, mi volt, kint álltak és nem vetted észre?
Ck.: pl durván kanyarodva, gáz nélkül, ha elkezdi fékezgetni a (hátsó) kereket, akkor van esp, de ha asr van a gombon, akkor nem lesz esp szvsz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-