- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Thronks.90 #72100 üzenetére
Miért nem forrasztasz rá valami jelenlegi szabvány csatlakozót?
Renault power
-
Thronks.90
tag
válasz Mágus2 #72081 üzenetére
Nem akarok kötekedni, de egy turbó motort hasonlítasz egy szívómotorhoz... Hasonlóság képpen a konszer 1.8 20V turbómotorja 180lovat tud, 210Nm mellett. Ez is harmatosnak tűnhet a 300+ Nm TDIk mellett, de hidd el, ez megeszi. Volt dolgom ilyesmivel (ugyan csak 1-2 alkalommal sajnos) és disznón megy. Szóval nem akarok flamelni vagy bármi, de nem igazán értem miért kell egy szívó és egy feltöltött motort összehasonlítani Nincs értelme.
rob210: Annyira rövid a kábel ami kijön belőle, hogy nem sok esélyem van. Összeforrasztani még oké lenne, de szigetelni már nem lenne hely neki...
[ Szerkesztve ]
https://www.twitch.tv/thronks_
-
tresh
addikt
válasz Thronks.90 #72102 üzenetére
abban az időben az az 1.8 T 150 paripa volt...PD váltásnál jött kb 180 Le 1.8 tamás Ráadásul a4,g4, be is elég ritka példány a 180 pacis
-
Thronks.90
tag
Igen. Jó motorok azok, talán a legjobban sikerült benzinturbósak... Na de a tárgyhoz visszatérve, szerintem akkor sincs értelme a kettőt összehasonlítani. Vagy szívót a szívóval, vagy két feltöltöttet. Ez csak az Én személyes véleményem, lehet hogy rosszul ítélem meg a dolgot.
https://www.twitch.tv/thronks_
-
rob210
nagyúr
válasz Thronks.90 #72104 üzenetére
Helyes én is mindig ezt mondom! De itt néhányan csak azt szajkózzák, hogy ez ezt veri meg ez meg azt veri meg, azt hogy turbó vagy épp benzin diesel közötti nyomaték különbség van nem értik meg
A szigetelést zsugorcsővel nem tudod megcsinálni?
Renault power
-
Thronks.90
tag
válasz rob210 #72105 üzenetére
Nem mert ahogy leszedem a csatlakozót enged kb 2mm- t a kábel. Ha ezt megforrasztom, lehet hogy már nem férne be a forrasztás végéig a zsugorcső. Végig gondoltam Én is minden lehetséges megoldást... Azért meg nem akarom szétbarmolni, hogy vehessek 20k- ért egy új gyujtáselosztót, meg utána még szívjak a gyujtás beállítással. Lehet hogy veszek egy gyujtáselosztót, beledobom a csomiba, és ha meghal ez, akkor majd kicserélem.
[ Szerkesztve ]
https://www.twitch.tv/thronks_
-
VR6-Fan
veterán
válasz Thronks.90 #72102 üzenetére
G4 alapu kocsikban a 180le-sre azert batran biztos nem jelentenem ki h disznon megy, a 150esek pont dinamikus autozasra elegek.
Amugy nem ertem a gyarat... Siman mindegyik setupba van meg 100-150nm tarcsi egy 50-el feljebb tolhattak volna a szamokat mar gyarilag is...
A 225 mocik jok ekkora bodekba de azok is inkabb optimalizalva.
Tomcsi:akar milyen szep volt a bele, meg szervizeltek ebbe ora szerint 2x annyi van.
No meg ez az olaj teszt jelleggel megy bele es kb fele annyi mint a tied[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Thronks.90 #72106 üzenetére
Jah es az nem jarhato ut, h keresel valamit amibe olyan a halljelado csatija amilyen kell levagod kb 10cm vezetekkel, a sajatodat is csatitobe es ugy ossze forrasztani ugy maris nem olyan feszes a kabel, szerintem rob is erre gondolt.
Masik temahoz hidd el az elmult honapokba bele astam magam elege az 1,8 tamasok lelki vilagaba tuningjaba, 50nm pluszba a kis csapszegesek is elbirnak siman barmi fele elettartam csokkenes nelkul. Ill a turbo is.
De nagy valoszinuseggel azert nem ugy adtak ki h a paraszt nyugottan tankolhasson 95ost is illetve mert a turbok csapagyazasa viszonylag gyengecske.Hidd el van olyan motor ami a tapasztalatol szerint a teljesitmenye 2x is elbirja hosszu tavon.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Thronks.90
tag
válasz VR6-Fan #72107 üzenetére
Persze. Ki lehetne hozni több lovat is ezekből a motorokból (lásd youtube) az élettartam rovására. A régi 1Z mocikból is sima ügy 150- 170lovat kihozni, úgy, hogy még megbízhatóak, és viszonylag sokáig (50- 60ezer Km) elmennek hiba nélkül, mert túl vannak méretezve. De egy 1.6 D Jetta ki megy neked a világból, csak lassan. A családnak van egy 88as gyártású, újonnan vásárolt, van benne 670ezer km. Kötelezőkön (vezérlés, olaj, szűrők) csak egyszer volt meg bontva a motor, 500.000 km- nél, egy teljes generálra. Ennek viszont a kasztnija ami szarnak van. Annyira túlméretesek ezek a régebbi motorok, hogy simán lehet megbízhatóan teljesítményt növelni, de csak ésszerű határok között. Az újabbak (2004- től kb) viszont a "downsizing" miatt már nem tartalmaznak annyi anyagot, hogy ezt kibírják. Hidd el, nem hülyeségből, vagy hasra ütésből határozzák meg a teljesítményt a gyárban.
A témához: Ahogy kilép a jeladó vezeték a elosztóból, kb a 2mm-t ha enged. nem hagytak neki sok utat (nyilván, máskülönben belóghatna az árnyékoló tárcsa bordái közé) így nem tudom 100ra mondani hogy odaférne egy zsugorcső végig. Azzal, hogy keresnék olyat, eleve elbuktam, mert nagyon ritka mint már mondtam.Unixban sem volt, még cask rendelésre sem, bontó meg ami a közelben van 3- 4, azokban nem volt...
[ Szerkesztve ]
https://www.twitch.tv/thronks_
-
VR6-Fan
veterán
válasz Thronks.90 #72109 üzenetére
Jah hogy te most az alaplaprol jovo 3 vekonyka vezetekre gondolsz ?
Hat elv magat a muanyag hazat kitudod cserelni az eloszton aztan a 3 palcat egy masikba bele dugni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tresh
addikt
válasz Thronks.90 #72104 üzenetére
Evvel egyetértünk...nekem szerencsére semmi jelzés nincs gyárilag a gépben (hála az égnek) de még így is minden paraszt hondás suzukis versenyezni akar a lámpánál Gondolom nagy szám egy gyári tdi-t letolni a 13" virsli gumikkal 400KG súly különbséggel...sose fogom ezt megérteni.. persze pályán meg hirtelen megfordul a dolog...na mindegy lényeg hogy szerintem is almát az almával szóval szívót a szívóval turbóst a turbóssal kéne hasonlítani csak a szívó dieselnél nincs mit
-
degec
senior tag
ÜDV !
Elnézést ha nagyon elméleti, de a képet nézegetve, kajak nem vágom hogy, miért kellet erre várni 7 golf generációt hogy a benzines motorok igy puffanjanak ki? tehát hogy ha szemből nézed akkor nem feléd megy hanem hátra..oké hogy kapitalizmus fokozatosság. stbstb meg teKnika fejődik, de hát könyörgöm ez azé nem a marsraszállás bonyolultságával vetekszik, nem tom más autógyártónál is ez így van?
golf 3 asom volt anno 199*-ben már akkor sem értettem miért pufog előre és kerüli mega puffanó a motort alulról hogy aztán hátrafelé menjen..valaki okos mondja meg !
kép link nagyban: [link][ Szerkesztve ]
-
Thronks.90
tag
Ha a kipufogó gázt lehűtöd, sokkal jobb emissziós értékeket lehet elérni. A menetszél valamelyest hűt. Én speciel az új audiknál tudom, hogy a katalizátor közvetlen a turbó mögött van, alatta pedig egy vízzel hűtött dob van, így a kipufogógáz lehűl. Szerintem ezért.
VR6-Fan- nak is igaza van, de a keresztöblítést meg lehetne oldani fordítva is, szerintem.
[ Szerkesztve ]
https://www.twitch.tv/thronks_
-
Dr.Zoo
senior tag
Azért szeretjük a hülyéket, mert mikor megáll melletted Józsi, a Homasitából tuningolt 1.3i stiftel, oszt átnéz a lámpánál, és látja, hogy te ülsz a kombiban, hátul semmilyen feliratod nincs (nehogy elvedd a kedvét ) .... (Odacsördít mind a 75 magyar póninak, és meglepődve konstatálja, hogy húbammeg, ebbe mivan??.....) Akkor mosolyra húzodik a szád, mikor elindul a 150 német mén, úgy 350 nyúlmókus által meghajtva....
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
degec
senior tag
válasz Thronks.90 #72116 üzenetére
ezt euro 5 -6 nál megértem de euro 0-1-2-3-4 ál is ezért volt ez így? akkor nem volt ekkora kihívás euro normáknak megfelelni..pff érdekes...
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz Thronks.90 #72119 üzenetére
mondhatol TE is okosságot, hűtik a kipuffanó gázt az új TSI-kbe is 1.8 és 2.0 ban is hengerfejbe integrált leömlő van..
ez annyira hatékony lenne hogy emiatt nincs egr visszavezetés? ezekben már?
-
tresh
addikt
válasz Dr.Zoo #72117 üzenetére
Ez csak csóri 1.9 turnyódezső a maga 110póniával és 245Nyúlmokuskával (majd kicsit csiszolunk rajta még )
annyira nem szoktam velük foglalkozni de g*ci vagyok és megvárom mindig az érdi emelkedőt aztán gyorsan magam elé engedem és utána picit rálépek a gázra.. na akkor jönnek a meglepetések hogy nekem emelkedőn is úgy gyorsul felfelé mint sík terepenVR6-Fan: élmény lehetett
-
degec
senior tag
válasz Thronks.90 #72121 üzenetére
ezt a hengerfejet magyar tervezte.. totalcar is megírta anno 2011 ben audi a4 cikkben keretes rész.. grat azért..
na szóval, ez valami nagy okosság lehet mert a nagy amerikai blokkokba is kezdik ezt alkalmazni.. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Thronks.90 #72102 üzenetére
Ha nem akarsz kötekedni, akkor olvasd vissza kinek írtam amit írtam és miért. Szó sem volt összehasonlításról.
-
Dr.Zoo
senior tag
Gondolom szoft lesz rája írva, az már tökéletes közútra szvsz..
Ace: fenét, sajna alig megyek mostanság, spórolás van ezerrel...
FET: a való világból teccet idézetet olvasni, időnként (sajna egyre ritkábban..) elkap a gépszíj, oszt megalázok egy ilyen harci gyíkot, akinek akkora arcza van, mintha minimum egy Porche-ben ücsörögne.. Mikor hallom mögöttem, hogy recsegve teszi 2-ből 3-ba, (minden egyes fogaskereket hallok ) akkor már elengedem, hadd szaladjon...
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
tomcsi23
veterán
válasz Thronks.90 #72102 üzenetére
Muti már egy 1,8T mocit, ahol 210 Nm van, 180 lóval ofkorsz.
tresh: leonba tolták már 2000-től.
Dr.Zoo: amíg egy matiz nem kötött beléd, addig még nem láttál semmit.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FET-MEN #72136 üzenetére
Ezt a passzust bemásolnád ide a könyből, elég a fotó is. Utána veszem a baltát és megyek Boleslav-ba rendet tenni. Bár nem hiszem, hogy ilyet írna.
Az ideális kis terhelés, nagyobb fordulat. 40-nél 3. 50-nél 4. -ha rövid a váltó. Mennyit forog 4.-ben 50-nél?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FET-MEN #72138 üzenetére
Kézikapcsolású sebességváltó
– Az első fokozatban csak körülbelül akkora távolságot tegyen meg, mint amilyen
hosszú a gépkocsi.
– A következő magasabb fokozatba mindig csak akkor kapcsoljon, ha a fordulatszám
kb. 2000-2500 1/min között van.Nem körülbelül kérdeztem, hanem pontosan. Ha nincs 2000 fölött, akkor ne tedd 5.-be.
Erre gondoltál? Mert ott van fölötte, hogy 1000-1500 km közötti bejáratós szakaszra érvényes.
A kézikapcsolású sebességváltóval szerelt járművekre érvényes még: ne vezessen túl
alacsony fordulatszámmal járó motorral. Kapcsoljon vissza, ha a motor már nem jár
egyenletesen.[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz FET-MEN #72136 üzenetére
nekik ideális mert költhecc alkatrészre hát én pd tdivel 2000 alatt nem járok ha már meleg, fokozatosan emeled hűtővízet aztán 90 foknál kitalálod hol okés..neked a fordulatszám / sebbességfokozat, én 80% ban városban járok ! csont hidegen 2200 fölé nem tekerem csak óvatosan.. így van turbó is már jobban is melegszik..stb.
3 adik 55 tempomat az 2000 rpm asszem, le sem trafiznak nem is erőlködik, olajnyomás fullon, turbonyomás is van de nem a max.. dpfnek is van gáz rendesen.. én így nyomom.. ja és kettőstömegű is utálja az alacsony fordulatokat !! hehe szóval itt igaz a népi legenda: hogy tötyögni nem szeretnek ezek a mai kocsik.. szerintem ha bécs budapestet járnám vele minden nap tized ennyi gondom lenne !!
ide tartozik persze vízíó és naivitás,hogy érdemes lenne már a kocsi vásárlásánál szalonba tájékoztatni a kedves ügyfelet a kocsi használatából adódó nyűgökre amire oda lehet figyelni lásd dpf! (nekem elmondták már 2007 ben hogy kéne erre vigyázni eddig sikerült is)
Úgy halottam mazdájéknál kötelező feltenni a kérdést hol mire használná a kocsit mielőtt ovijáratra mindenképpen dizelt venne mert az kevesebbet eszik 1 literrel! szal érted..
valami elkezdődőtt mazdájéknál!! se turbó ,kis nagy kompresszió fordítva ők megváltják a világot..
a gyári könyv meg arra jó hogy kb kitöröld vele. NÉHA !!
pl nekem ezt írják dpf hez: kivillan lámpa toljad neki ótópáján, ennyi csak azt felejtik el odaírni hogy hiába tolom neki majd én kiégetem 180al 3300 rpmnél, mikor 2400 rpm től feljebb nincs utóbefecsi ergo nem fűti plusszba dpf et nem égeti ki semmit szal ezt is érted .. nem nézel utána bas***todboccs hosszú lett..
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #72137 üzenetére
Ha már a könyvnél járunk - korábban volt téma - belinkelem, mit írnak az olajszintről.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #72142 üzenetére
Jah, nem gond szerintem, 1-2 mm. Ha meg így nézem, ahogy írják: melegen, pár perc állás után, még a "c" tetejét sem éri el. Elvileg plusz 3-4 mm sem lenne gond, de ezt majd megerősíted.
Jaja, a felső hajlat lenne a max szerintem is, ekörül jó a szint szvsz.
Úgy-úgy, nálam is ennyi. Hidegen, pár nap állás után.tresh: eszi az, csak pótolja.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz MunezXBK #72134 üzenetére
Oszt mitől lepődnék meg?
Okés, egye kukac, meglepődök.Tresh: ezen azért mint PD tulaj vitatkoznêk... Nekem 10e km-ként egy decit nem kell utántöltenem...
És 240e van benne.....[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
trassher
addikt
válasz FET-MEN #72131 üzenetére
Jó helyen lakhattok hogy vergődnek a suzukisok. Én ezt 1 hónap alatt kinőttem, nincs homasita sem, minden full gyári és Dr Állatkertnek üzenem hogy egy tisztességes stift váltó nem recseg csak a bontásra ítélteké, azokat meg nem nagy szám lenyomni
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
eddie17
addikt
Sziasztok.
Régen jártam erre.
2-es Golfom van, 1.8 GT RP motorkódos. Most lett kikasztnizva, tökéletes lett. Csak festeni kell.
Viszont, füstölt hidegen az autó. Elment egy szervízeshez. 3! hétig ott volt, és átvertek nem csináltak rajta semmit. Azt mondták, cseréltek inj fejet, csatlakozókat, cpu-t mindent. És nem, semmit nem csináltak.
Visszakaptam, azóta nem csak füstöl hidegen, de dadog is (600 alatt az alapjárat), és folyamatosan világít a check engine lámpa... Szóval köszönöm nekik.
Elvileg lesz majd szerelőm rá, de itt is megkérdezem, hogy van valaki szagértő?
Vr6-al beszéltem erről, ő egy kicsit messze van tőlem, most 1km-t nem tudok megtenni vele, félek hogy nagyobb baj lesz.
Injektor fejre gyanakodnak. Nem tudom milyen árban megy ez az alkatrész.
Szóval ha tud valaki egy gyors, jó szerelőt Bicske környékén azt megköszönném. Nem sürget a tatár, de ha már vissza kaptam 2 hónap után az autót, jó lenne már használni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel