Új hozzászólás Aktív témák

  • ßrainiac

    addikt

    válasz Bdanyy #62938 üzenetére

    En ebay-rol toltam, olyan 6.7k volt talan az ara.

    Ja, diesel is kiraly, en is abban gondolkoztam, neztem 130 es 140 lovasokat, de aztan arra jutottunk, hogy nem megyek annyit, hogy megerje. Ehhez olcsobb a turbo, meg ugy egyebkent minden dragabb szinte azokhoz (a 140 lovas egy 2007-es Passat lett volna, rohadtul nem voltam elajulva tole. A majd 10 evvel idosebb G4-em sokkal minosegibb, jobban egyben van).

    Attol fuggetlenul, hogy benzines lett, tovabbra is szeretem az eros dieseleket, de ahogy annak, az 1.8T-nek is megvan a feelingje, mas a ketto, egyelore (igy egy ev tavlataban) nem cserelnem dieselre :)

    En ma mosattam le, de baxtam lefotozni (meg hat disztarcsak...), OMV premium atyauristen mosas, 2x szaritas (ezt nem is ertettem, mert ugyanugy egyszer ment vegig a szarito), aztan amikor vege volt, ugyanugy tele volt vizcseppel az auto :W

    KaiotEch: azert a turbonak is fel kellene porognie, ha mar ilyen gepet hasznaltok :) neha-neha nem artana odalepni neki. De majd a szakik elmondjak mindjart :P lerakodik a cucc a gepezetben, ha nincs "kikormolva" (meg hat oda az elvezet ;]).

    Bling95: Itt 2300 kobcenti es 5 henger az, ami el tudja hitetni veled, hogy nem harmasban, hanem egyesben van a valto :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák