- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz Bling95 #62591 üzenetére
Szigorúan elméleti szinten a kis motor nem hátrány, hanem előny a megbízhatóság/strapabíróság szempontjából, mert kisebb a mozgó tömeg is benne. A baj azzal van, hogy mivel ezt a tervezők is jól tudják, ezért spórolnak az anyaghasználaton, mivel nem érdekük olyan motort tervezni, ami elmegy 1 millió km-t megbontás nélkül. Ennek ellenére a forgattyús mechanizmus általában tartós ezekben a kis motorokban is, a gond inkább az üzemanyag-ellátással és kokszolódással van, illetve az 1.4 TSI esetében a láncnyúlással. A 125 le-s változatot még hegyesnek sem mondanám, ezt a literteljesítményt a szigorodó Euro-normák előtt röhögve kihozták szívómotorokból is. Érdemes lenne utánanézni, hogy a 180 le-s 1.4 TSI pontosan miben is különbözik a gyengébb változatoktól, de nem hinném, hogy más a forgattyús mechanika.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs