Új hozzászólás Aktív témák

  • degec

    senior tag

    Nah! Megvilágosodtam ! :)

    (lehet senkit nem is érdekel de leírom..hátha mégis! :DDD ;] csak én vagyok ilyen """tudományos"""" gyerök ittt :F ?? )

    Megtaláltam amit kerestem..a koxlerakódás és a duplabefecskendező témakörében szép értelmes képekkel dokumentálva !!! igaz márkaidegenékhez kellet menni mivel lent említett vw modellből senki sem akart motort boncolni :) vajh mér :D
    Toyota 86 meg Subaru brz vagy mi, ezekben a motorokban is dupla befecskendező van 2013 tól (D4-S), ugyan úgy mint vw nél is 2 modellben, gti golf 7 2.0 tsi és audi a4 2013 as 1.8 tsi.
    Srác 5000 mérföld után szétkapta a mocit lefotózott mindent: szép tiszta minden ! :) szóval ezen nem lesz koximaxi.. ígért fotókat legközelebb is, valami újabb tuningra készül megint szét kell kapni..ezek gyári motorról készült képek..Engem meggyőzött !
    Ekkora (nem óriási) futás teljesítmény után egy sima közvetlenes motoron már szépen látszik a koximaxi!
    Link a motorról: [link]
    Video a működéséről: [link] 1.14 től !
    Téma lezárva..! nem írok többet ilyen fárasztót.. :R
    Nyilván idő múltával kiderül, hogy esetleg ez hoz e egyéb bajt magával. eddig nem, mondjuk a befecskendező rendszer vezérlése, klasszul nem egyszerű, majd az pukkan el, de még mindig jobb mint miszlire szedni egy motort nem kis lovéért és vakargatni..!
    ÜDV !

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák