-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
degec
senior tag
Nah! Megvilágosodtam !
(lehet senkit nem is érdekel de leírom..hátha mégis! csak én vagyok ilyen """tudományos"""" gyerök ittt ?? )
Megtaláltam amit kerestem..a koxlerakódás és a duplabefecskendező témakörében szép értelmes képekkel dokumentálva !!! igaz márkaidegenékhez kellet menni mivel lent említett vw modellből senki sem akart motort boncolni vajh mér
Toyota 86 meg Subaru brz vagy mi, ezekben a motorokban is dupla befecskendező van 2013 tól (D4-S), ugyan úgy mint vw nél is 2 modellben, gti golf 7 2.0 tsi és audi a4 2013 as 1.8 tsi.
Srác 5000 mérföld után szétkapta a mocit lefotózott mindent: szép tiszta minden ! szóval ezen nem lesz koximaxi.. ígért fotókat legközelebb is, valami újabb tuningra készül megint szét kell kapni..ezek gyári motorról készült képek..Engem meggyőzött !
Ekkora (nem óriási) futás teljesítmény után egy sima közvetlenes motoron már szépen látszik a koximaxi!
Link a motorról: [link]
Video a működéséről: [link] 1.14 től !
Téma lezárva..! nem írok többet ilyen fárasztót..
Nyilván idő múltával kiderül, hogy esetleg ez hoz e egyéb bajt magával. eddig nem, mondjuk a befecskendező rendszer vezérlése, klasszul nem egyszerű, majd az pukkan el, de még mindig jobb mint miszlire szedni egy motort nem kis lovéért és vakargatni..!
ÜDV ![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen