- Bittorrent topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Microsoft Outlook topic
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- SketchUp
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Octi
aktív tag
válasz tomcsi23 #2325 üzenetére
Talán nem véletlen, hogy nincs sok kép az autó külsejéről
Egyébként nagyon nehéz jó és szép állapotú 1.8T-t találni. Egyik skodris haverom, több mint fél évig keresett egy normálisat. Teljesen esélytelen volt. Vagy szét voltak gyilkolva, vagy rommá törték őket, és össze tákolták eladásra. Végül feladta, és vett egy gyönyörű 1.6-ost.
Egyébként tapasztalatból mondom, hogy jóval költségesebb egy 1.8T fenttartása, mint egy pl. egy 1.6-é. Én bizony 10e-ként hordom olajcserére a turbó miatt. Ráadásul nem szabad sajnálni tőle a minőségi olajat, ami ugye nem olcsó.
Most volt fékgenerálon. Háááát, baráti áron is igen mellbe vágó költség volt.
A kötelezője sem piskóta, bár nálunk céges autóként szerepel.
Ha kihasználod a moci teljesítményét, igen torkos tud lenni. Persze valamit valamiért
És hát ugye idén nyakunkba kaptuk a teljesítmény adót. Na, ez pont kétszrese annak, amit eddig súlyadóként fizettem.
Szóval sajnos a legtöbb tulajdonos sajnálja ezeket a többlet költségeket az autótól, és ezért van ennyi lestrapált, szétgyilkolt példány.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen