-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz Mágus2 #212498 üzenetére
Mágus2 szerinted külső féltengely gumiharang cserénél mi a járható megoldás
Touran 2005 (BRU)
Leszedni a végét, ahogy ezekbe a videókba van [link], [link]
Vagy megpróbálni a gumiharangot feszítővel rárakni, már ha megy, ebben a videóban kettő új is szétszakad feszítés közben [link]Aminél le kell szedni úgy látom hogy cserélni kell még ezt azt, vagy mehet vissza minden kis takarítás után
Ezen a oldalon [link]a 16-17-18 dolgokra gondolok hogy azokat kell e cserélni25-én lesz a csere csak hogy mit vegyek hozzá, és mennyit, legyen egy tartalék harang hátha szakad
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bul07 #212502 üzenetére
Ha rendes munkát akarsz, akkor valalmi minőségi gumiharangot kell venni, mondjuk én a Spidan-t szeretem beépíteni, az jó tartós. Lehúzni s végét, szétszedni, kivenni a golyókat, kimosni az egészet, szárazon összerakni, megkenni a zsírral, és mehet össze az egész. Egyedül amit nem szoktam cserélni, az a gyári retesz a féltengely végén (C alakú acél drót, ami helyén tartja a csuklót)
A széthúzható harangok, mind nem méretpontos utángyártott általános harangok, azok max 1 évet bírnak.
Annyi ilyen hasznos videót tudnék csinálni, ha lenne idő...még a biztosítékost sem érkeztem.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz Mágus2 #212503 üzenetére
És mennyire kell figyelni hogy a golyók is, meg minden pont ugyan oda kerüljön?
Mert itt [kép]valami jelölést is ír hogy ugyan oda kerüljön visszaAmúgy SKF harangot néztem ki
SKF VKJP 3151 R [link] 7 685 Ft /Készlet
SKF VKJP 3151 [link] 9 911 Ft /KészletSPIDAN 23690 [link] 9 662 Ft /Készlet
Van azt hiszem 45% kedvezmény
Gondolom a SPIDAN-hoz is van zsír mert a unix-os képen nem látható
Másik a csavar [kép] 1-es alkatrész
Azt szoktad cserélni ha van a készletben vagy mehet vissza a régi
És tényleg 200Nm kell meghúzni +180fok, piszok sokknak tűnik( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #212505 üzenetére
De rossz a feltétel: Vgate != kékfog[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Pikaa
aktív tag
Ismét jövök a hülyeséggemmel..
Rendszám lámpa megvilágítását kicseréltem LEDesre, majd kidobta a hibát a kijelzőn, meg a bordon is. Auto-Scannel végig futtam, majd töröltem a hibát, viszont újra visszadobta a hibát.
Mi lenne a megoldás?
-
Pikaa
aktív tag
válasz imyourfriend #212511 üzenetére
Nem, nem 2 méterre világít, csak hideg-feher párti vagyok. De ha így tudom, hogy ennyi baj van vele, akkor teszem vissza.
-
atos19881101
senior tag
Magus
sajnos a regenerálás még mindig gyakori. A nyomásszenzor csere után kb 300km-t elmegy, de ez nekem még mindig kevés. Vcds-el hogy tudok megbizonyosodni róla, hogy a lambda szondám jó? Ez a köv. gyanúsítottam. De lassan már kifogyok az ötletekből. Egy diószórás esetleg javíthat rajta? Bár mikor leszedtem a fojtószelepet róla, az alig volt koszos./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pikaa #212512 üzenetére
Octavia 3-ban kódolással elfogadja a ledet, csináltam már ilyet, a központi vezérlő modulban be lehet állítani a ledet, akkor nem fog érte sírni.
> Controller 09 - Central Electronics-> 16 - Security Access - enter 31347
-> 10 - Adaptations
Change the 2 channels listed below
(1)-Leuchte25KZL HA59-Lasttyp 25 - set to: 43 - allgemeine LED
(6) Leuchte25KZL HA59 - Dimmwert AB 25 - set to 127[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #212514 üzenetére
Két dolog miatt lehet, kopott turbó vagy nem ideális környezetben használod, a sok rövid táv telerakja hamar a DPF-et, pályán megy a passzív kiégetés, tehát ott is telítődik, csak ott ki tud égni a nagyobb hőmérséklet miatt.
Ez nem városi lötyögős verda. Ha ennyire zavar, venni kell valamit, amin nincs DPF:
-
addikt
Sziasztok!
Kicserélték a bal tükröm (összetörtem) Passat B7 2012. Azóta az elektromos ablak le fel húzás nem megy egy "pöckölésre" csak folyamatosan nyomva / húzva tartott módon. Ez hiba, vagy csak elállítódott valami
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #212517 üzenetére
Nem ideális környezet az megvan. A turbó kopás az nem
gondolom, bár 220k benne van.
Autó csere nem játszik, így ezzel kell kihúznom. Ha tényleg csak 300km-t tud így két regen között akkor lehet ugrani fog belőle a dpf. (nem szeretném és költöttem rá eleget is, hogy ne ez az út legyen, de ha más nincs akkor repülni fog)/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Asbee
veterán
válasz atos19881101 #212522 üzenetére
Városi futkozásnál egyáltalán nem gáz ez a 300 km, főleg egyre hidegebb az idő. Más kocsi kell akkor.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212522 üzenetére
Es miert zavar a 300km-es regen?
-
atos19881101
senior tag
válasz Reggie0 #212525 üzenetére
Mert rohadt kellemetlen hetente vagy két hetente 50km-t kerülnöm pályán a miatt, h le tudjon futni a regen. Természetesen ezt mindig akkor akarja csinálni, amikor épp nem tudom elvinni sétálni a szekeret…
mágus
Akkor lehet ez is új dieselnek gondolja már magát?[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
tibbike01
őstag
válasz atos19881101 #212532 üzenetére
Én pont ezért nem vettem dízelt annó.
-
tibbike01
őstag
válasz atos19881101 #212535 üzenetére
Próbáltad az újabb 1.5tsi vagy 2.0tsit? Nekem pont azért tetszett meg az 1.5tsi mert dízelesen alulról húz nagy nyomatékkal.
Ha a száraz adatokat nézed (tudom az élmény-érzet másabb) akkor a nyomatékok pontosan megegyeznek.
1.6crtdi = 1.5tsi = 250nm
2.0crtdi = 2.0tsi = 320nm[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz CharlieDrop #212538 üzenetére
Már 1500-as fordulattól platózik elég hosszan, sokkal tovább mint a dizel...
The Truth Is Out There --->
-
-
atos19881101
senior tag
Még egy dolog nem hagy nyugodni. Akinek szintén 2l CR-je van: alapjáraton mennyire van szúrós szaga a kipufogógáznak nálatok? Nálam gyanúsan erős szaga van ami többlet kajára utal. Ezért gyanúsítom a lambda szondát, mert ha az szar akkor pont többet fecskendezhet be az ECU. Vagy rosszul gondolom? Hibakódom nincs és nem tudom milyen értékek jelentenek jót a szondánál.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212547 üzenetére
Nekem 3-as cr van. Meghalt a lambda(is), kapott ujat, de ugyanolyan budos. Ezek ilyenek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #212547 üzenetére
Cfhc is dögkút, föleg hidegen.
-
atos19881101
senior tag
válasz Reggie0 #212548 üzenetére
És Mágus
Köszi! Nekem melegen is elég erős szaga van. Befecskendező nem okozhatja, mert azok zsír újak. Ezért gondolok a lambdára vagy még a csipszre amivel vettem. Mikor a lökösömet festették mert nekem jöttek, akkor pont regenerált mikor a műhelyhez értem. Akkor a szerelő kolléga meg is jegyezte, hogy kicsit fura szaga van. Ezért is gyanusítom a lambadát.Reggie
Miért kellett neked cserélned? Hibát dobott?/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ukrajnai háború
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Dell Precision 3640 mini workstation
- SSD kibeszélő
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest