Új hozzászólás Aktív témák

  • dízelracer

    senior tag

    válasz Balupapa #14788 üzenetére

    Igen Budapesti. Korrekt kisautó a 3L. Tíz lupóból nyolcban biztosan nincs szervokormány, egy parkolóban ha közel állnak hozzád a hosszú ajtó miatt kényelmetlen ki/beszállni. Elől kényelmesen el lehet helyezkedni. Hosszú távon sem fárasztó vele az utazás 185cm vagyok 120kiló nekem kényelmes volt. Fej, váll, láb tér meglepően bőséges. A csapott rövid segge miatt tolatni, forgolódni a viszonylag nagy fordulókör ellenére is gyerekjáték. A padkákra fekvőrendőrökre figyelni kell mert az első spoiler nagyon alacsonyan van. Szerkezetileg erős. Széria hibája nem nincs. A váltóval idővel lehetnek gondok. Legtöbb esetben egy alapbeállítás megoldja ha nem akkor akár költséges is lehet a javítása. Ezt megelőzendő én kapásból átalakíttatnám sima kézi váltósra. Nincs annál idegesítőbb amikor gyorsítanál (előzés, kigyorsítás, besorolás stb) szépen megindul majd a legrosszabb pillanatban megtorpan 1,5másodpercig csak gurul és csak ezután húz tovább. Ezeket a manővereket kézi üzemmódban célszerű végrehajtani mert akkor nem vált fel csak szélsőséges esetben. És persze a kézi üzemmód kiiktatja az ECO-t így mind a 61lóerő rendelkezésre áll. elsőre elég röhejesen hangzik a 61ló de ha belegondol az ember van hozzá 140Nm nyomaték és mindössze 860kg kell vinnie. A kerékcsapágy az átlagosnál hamarabb morogni kezd. Ennek oka, hogy alacsony gördülési ellenállásúra van tervezve és relatív vékony anyagból is van. Hamar kopik. Az ára nem vészes. Igazából a többi alkatrésze sem. alacsony gördülési ellenállású gumik kellenek rá ami drágább mint a sima viszont a kis méretből adódóan ez sem egy horror összeg 12-14k.. Nameg ez némi pénzt is "visszatermel". Az ajtózsanérok idővel vetemednek az ajtó súlya alatt. Ha kicsit megereszkedik nem gond mert állítasz rajta ha nagyon kattogva nehezen jár akkor azt már a zár is megsínyli mert kikoptatja. a csomagtartó nagyon kicsi. Zárható kesztyűtartó nincs. Csak egy térdnél végig futó pakoló rekesz mint a trabantnál anno. Ha valakinek pont ez hiányozna át lehet rakatni bármelyik akár benzines Lupo/Arosa műszerfalát és meg van oldva a dolog. Csak a műszeregységet és a középkonzolt kell megtartani. Autóvillamossági gondok erre a típusra szerencsére nem igazén jellemzőek. Valószínűleg anno nagyot akartak dobni volkswagen-ék így jobban odafigyeltek erre. Elképesztő a fogyasztása is. Városban ha felveszed a forgalom ritmusát 4,5liter alatt el lehet járkálni. Autópályán 130nál fogyaszt kb 3.3litert, 160nál 4,5-et. Ha egyenletes 90-el haladsz 2.8-2.9literrel lenyomsz 100kilométert. Fantasztikus értékek egy 10+éves konstrukciótól. És ehhez nem kell finomkodni meg 70-el cammogni. Újabban elkezdték lopni őket alkatrésznek. Ha esetleg veszel egyet rakass kerékőrt mert a gyári alufelnit is lopják (Magyarország :((( ). Nem árt valami home made indításgátlót is beszerelni. Most így hirtelen ennyi jutott az eszembe. Összességében korrekt minőségű, jól használható kisautó, kis fogyasztással, átlagos alkatrészárakkal, 4csillagos törésteszttel. Másfél millióért már törésmentes szervós, légkondis is akad.

    Néhány konkrétumot tudsz mondani a kiszemelt kocsiról? Szín, évjárat, felszereltség, futott kilométer, ár stb... Ha Paksi az eladó meg ne vedd!!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák