Új hozzászólás Aktív témák

  • cool13

    őstag

    Sziasztok!
    Kedves Mágus és mindenki más.
    Valamiért Diesel-t szeretnék. :D Most hogy lassan betiltják. :) Soha nem volt. De mostanában többször ültem VW csoport gázolajos autóiban, és tettszett a nyomaték.
    Lecserélném a Benzines Toledo 1.6 16V-t. Egyterű vagy kombi kellene.
    A kályhákról, annyi mindent hallani, ezért kérdeznék párat.
    1.9 PDTDI. Sok, vagy kevés 450 ezer kilométer ezeknél? Példa. Bp-Róma közt járt a kiszemelt autó. 1 tulaj. Nem látszik a belsőn és a külsőn hogy ennyi lenne benne. Szépen jár a motor, jól mozog a gép, a doboz sem rohad. Korrekt, autó. Nincs lelakva, csak mentek vele sokat.
    1.9 TDI Szintén zenész.
    2.0 PDTDI 330 ezerrel. Ez felejtős? Ezt olvastam többször itt is. Jól emlékszem? A hatszög tengely átfordulás a veszélye csak? Ha a motor vételkor szép és jó, vállalhatónak tűnik, azonnali vezérlés cserekor ez is cserélve mennyit élhet még? Vannak egyéb buktatói?
    2.5 V6 TDI Ennél is két tábor van. Nincs vele gond, ez egy xar. Dilemma ismét.
    Évjáratok kb 2005-ig.
    Direkt sok kilométerrel néztem első kőrben. Mert furcsa mód, nagyrészt 220 és 270 ezer között van a további 90% az autóknak.
    Melyik az amivel a legkevésbé fáj, ha mégis beadná a kulcsot vétel után?
    Parázok a sima benzines gépekkel kapcsolatban is. 1.6 TSI/TFSI kb ugyan annyi rosszat hallani.
    Nem megyek sok kilométert évente. Mondjuk 10-15 ezer. De javarészt agglomeráció, vagy vidék. Per pillanat semmi nem köt a fővároshoz.
    Minden autómmal gondosan bánok. Vétel után folyadékok, szűrők, vezérlés csere. Fék és futómű is megkapja ami jár neki. Rendszeres olaj és szűrők cseréje 10 ezrenként.
    Szóval, nem tudok dönteni. Meghallgatnám a véleményeiteket, kérdéseiteket. Mert szeretek itt olvasgatni. Jó a társaság, adok a véleményekre, okosságokra, tapasztalatokra. Kiemelném Mágust! De sorolhatnám még a neveket.

Új hozzászólás Aktív témák