- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- Linux kezdőknek
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Mozilla Firefox
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz focvis #140712 üzenetére
Finoman tolva hazaértem; eleinte a 150-160-at is bírta kis gázpedálállás mellett. Aztán Siófoktól 15-20 km dugó; valószínűleg a meleget nem szerette, mert utána egyszer csak enyhe gáznál elkezdett 3 hengerezni, lehúzódtam és újraindítottam, utána gond nélkül jöttem hazáig 120-140-nel, kis gázzal.
A hibakód ismét P0301, holnap viszem a szervizbe. -
zeus_2k14
senior tag
Szevasztok.
Érdeklődnék, honnan érdemes behozni kocsit? Hollandiából gondoltam, meg érné onnan?
Jelenleg egy 1.4 Golf 4-esem van, ezt akarom le cserélni egy 1.9 TDI-re.Mennyire érné meg behozni kintről? Előny - hátrányt meghallgatok.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
150ló az autó, majd dobok képet róla, talán 1 rövid vidit is
de chip+turbó csere lesz majd még szóval olyan 200ló lehet belőle -
diablo1984
veterán
válasz zeus_2k14 #140753 üzenetére
Hollandok jellemzően túlhasználják az autót, ott nem ritka a tizenéves példány is, sőt! Ennek megfelelően van bennük kilóméter rendesen és piszok messze van egy közép-német viszonylathoz! Szerintem ha sima 1,9 tdi-ben gondolkozol és adagolósban, azt már el kell engedni, 5 éve sem volt már európában használható keveset futott darab, azokat már kitakarították mind. Nem éri meg kintről hozni, ott is ami van, felverték az árát és még lefingottak is többségében. Ha kintről, akkor inkább fiatal verdát.....
-
diablo1984
veterán
válasz freaghill #140756 üzenetére
Rozsdamentes? Fehérré sózzák az országot, megkíméltet lehet, mert a pályáikon a max tempó 120, már ha nem áll éppen a forgalom rajta, ergó motort nem hajtják picsára! De mivel épp úgy sóznak mint másfelé, ha meg zergeösvényen járnak csak a kocsival, hideg motorral hegyet, akkor meg a motor kap bőven.....
Nem logikus továbbá a +vám miatt sem... -
válasz diablo1984 #140732 üzenetére
A főnököm 1,4 tsi touranjából 100ezernél kidőlt a motor(dugattyúból letört egy darab) és az 1,5 tsi-t rakták garis cserébe helyette!
Erre kíváncsi lennék részletesebben, de már előre látom, hogy nem lehetséges.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz diablo1984 #140762 üzenetére
Azt furcsállja, hogy a fenébe tettek olyan cseremotort a kollégád autójába, amit még nem gyártanak sorozatban. De ha gyártanák, akkor is az 1.4-et tennék az 1.4 helyére.
Az 1.4-ből is van létezik ACT, az a hengerlekapcsolós. -
diablo1984
veterán
válasz focvis #140763 üzenetére
Picsa tudja, főnöknek ezt mondták(ha őt altatták, akkor most èn is titeket), èn sem hallottam mèg róla, utána olvastam ès akkor tudtam meg, hogy egyáltalán lètezik! Az biztos, hogy hangra volt difi, ez a 2 hengerezès egyèrtelmű volt, az előtti blokkal nem csinált ilyet. Szemre nem tudom, hogy mi lehet a difi a 2 blokk között, így úgy sem szúrnám ki. Idèn januárban volt a csere 2 hónap múlva lecserèlte a kocsit egy új tiguanra....
-
veterán
válasz diablo1984 #140764 üzenetére
Szvsz behülyítették a főnököd.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz Speeedfire #140720 üzenetére
Senki? Igyekszek minél hamarabb szerelőhöz is elvinni, mert elég fura hangja van a motornak. Nem tudom, hogy lehet-e köze a múltkori olaj/szűrő/szelepfedéltömítés cseréhez vagy sem.
Illetve tudja valaki, hogy a kormány levételéhez pontosan mi kell? Valahol 15-ös torx-ot írnak, máshol pedig M12-őt. Itt se írják sajnos. [link]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #140767 üzenetére
Spline kell hozzá(több ágú mint a torx, és azt hiszem 12-es)
A feszítőnek nincs semmi baja, ha nagyon zavar 10e egy SKF (ami valójában gates lesz, ahogy nekem is az volt ráírva ), 3csavar, te is ki tudod cserélni.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #140768 üzenetére
Valami 12mm triple square-t írnak itt. De pl obi-ban vagy hasonló helyen milyen név alatt találom ezt meg?
Normális akkor ezek szerint, hogy így mozog?
Én magam nem akarok hozzányúlni, félek, hogy kárt tennék benne.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #140769 üzenetére
Írtam, hogy SPLINE....
Ilyen bitfejkészletet vettem, sikerült kivenni vele a kormányt, veszel hozzá T kulcsot pl. rátettem +erőkart, mert alapból nem lehetett kitekerni. 3e Ft volt a szerszám hozzá.Racsnis kulccsal ki tudod tekerni a 3 csavart is a feszítőn, lehet kicsit meg van fáradva a rugó benne.
Kárt nem lehet benne tenni. Az új feszítőhöz kapsz egy csavar stiftet emit betekersz ugyanoda a régire, azzal eltolja a görgőt, hogy le lehessen szedni a szíjat, utána 3 csavar.
5-10 perces munka.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
sharp4
őstag
Sziasztok!
Budapesten tudnátok ajánlani egy megbízható, olcsó szervízt, szerelőt, aki ért a Seat-okhoz. Ha lehet, akkor a 13. kerület környékén. Köszönöm
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5
-
lenko
aktív tag
válasz sharp4 #140771 üzenetére
Olcsó, és megbízható hivatásos szerelő nem létezik. Akik igazán értenek hozzá többnyire nem is szerelő végzettségű emberek, hanem sok év alatt önszorgalomból felszippantott tudásból, és nagy adag fanatizmussal vannak ellátva egy-egy márka iránt. Miskolcon tudok ilyet...
Aki hivatásos műhelyben dolgozik, és esetleg rendelkezik ilyen képességekkel, az minden lesz csak nem olcsó.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #140769 üzenetére
XZN néven keresd az a 12 fogú, abból kell neked M12.
Nekem a videóról nem a feszítő hibájának tűnik, hanem a generátor szabadonfutója is tud ilyet okozni. Azt már többször is írtam, hogyan lehet tesztelni.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz lenko #140770 üzenetére
Lehet, hogy egyszerű, de ilyennel nem játszok szívesen. Egyszerűbb dolgokat inkább megcsinálom.
Mágus2: Köszi, rákeresek erre is.
Itt egy másik videó is, hátha többet mond el. Ezt tegnap csináltam. [link]Ha haverral nem beszélgetünk a kocsi mellett, amíg hűl a turbó, lehet észre sem veszem, mert bent egyáltalán nem hallani. Kint is csak alig.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
bognar110
őstag
Sziasztok kinek van csak chippelt 1.8T 150 lovas gyári audi vw skoda vagy seat ? Mennyire lehet fel húzni ezeket gyári turbóval ? Mert lehet megchippeltetem a vasat a rigotechtől kaptal egy árajánlatot na meg elég sokan dicsérik őket. Én ilyen 180 lóerőre húzatnám fel. Nem szeretném megbarmolni a vasat meg vagyok vele elégedve a 150loval is, csak kíváncsi lennék rá Úgy lenne igazából jó nekem hogy alacsonyabb tartományba jobban húzzon kicsit.
-
sharp4
őstag
válasz lenko #140777 üzenetére
Nem hivatalos szervízt keresek, hanem egy autószerelőt. De gondolom ez érthető volt. Felvilágosítani nem kell, amennyire kell az vagyok.
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5
-
Ricsx
tag
Sziasztok,
Lassan újra olajat kell cseréltetnem a vasban,jelenleg Motul 8100 X-cess 5w40-es olaj van benne,ez jelenleg 11500FT(5L) akcioban ahol néztem. TOTAL QUARTZ 9000 5W-40-es viszont "csak" 8300FT/5L...a 2 olaj közötti minőség milyen?maradjak inkább a Motulnál vagy jó lehet a Total is? 1.9 TDI ASV 110+chip 290.000km. Szűrők azok kizárólag csak Mann mennek bele.
-
lenko
aktív tag
válasz Speeedfire #140785 üzenetére
Továbbra is MMC, 2x voltam eddig.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #140774 üzenetére
szabadon futós tibort még nem láttam, csak fix tárcsásat, a feszítő azért mocorog, gyárilag is kissé, mert az visszi el a lökéseket (ezt már nem neked szántam hanem a többieknek)
bognar110:én bármi féle hagymás tejfőlős, elött diagoltatnék mi szar és ha semmi (ezt nem hiszem...) akkor is meg csináltatnám a turbo és a kat közti szakaszt úgy hogy a legszűkebb belső átmérő 57mm legyen legalább (igen a kupot is el kell vágni), anélkül csak adsz egy szarnak egy még nagyobb pofont!
a rigotekkkes csóka meg konzervekkel operál, ami nem feltétlen baj, de máshol meg kapod ugyan azt olcsóbban, és ha már chipeltetsz csak a maxit, ami szar (már persze a diagolás után kijavított dolgok után!) az úgy is lekonyul hamar.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Speeedfire #140798 üzenetére
dobjál rá egy 15 v 16os villást mozgasd meg, ha nem akadozik szorul, mindenhol egyenletesen nagy az ellenállása, igen, de ettől a görgő még lehet szar.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Gaming notebook topik
- PlayStation 5
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...