-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Ricsx #139552 üzenetére
Én biztos nem variálnék ilyen "tuning" lámpákkal. Szerintem eléggé gázul néz ki egy audin az angel eye. Szerintem is rakj bele egy eredeti gyárit. Attól jobb úgy sincs amit a mérnökök annó kitaláltak. Másrészről meg az ilyen tuning csodákkal nem mész át műszakin.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ricsx
tag
válasz Doki16 #139553 üzenetére
elvileg ami bizonyos "E" jellel van ellátva azokkal nincs gond a műszakin (de nyugodtan javítsatok ki ha tévedek) egyébként a hátsó lámpáim nem gyáriak. Aki viszi nekem most műszakira majd,direkt megnézte hogy a hátsó lámpám el van e látva "E" jellel.
Szívesen hallgatom az építő kritikákat.Szóval akkor szerinted gázul néz ki...igazából nekem mint a lámpa tetszik,csak ott van benne az hogy ez béjemvés. Led soros lámpa ára húzósabb az már 70+. -
Doki16
addikt
válasz Ricsx #139554 üzenetére
Nekem a típusidegen dolgokkal van a bajom. Egy Audi legyen igenis Audi. Rosszul néz ki egy angel eye vagy egy utólagos vérgyenge ledsoros lámpa. Ha szép, legális, hasznos és jól látható ledet akarsz akkor rakj inkább egy ilyet a kocsira.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
bakkir
tag
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok, lebeszéltek a mazda 6-ról, így most felvetődött a passat cc (2009).
Mi a véleményetek róla?
1.8-as benzint néztem ki. Érdemes lenne megvenni?Vásárlás előtt mit érdemes megnézni illetve átvizsgáltatni rajta?
Előre is köszi.
-
i-sti
senior tag
#leazolcsótuninggal
Mindenkinek BMW-tNovum Forum Siculorum
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Kedves Mágus és mindenki más.
Valamiért Diesel-t szeretnék. Most hogy lassan betiltják. Soha nem volt. De mostanában többször ültem VW csoport gázolajos autóiban, és tettszett a nyomaték.
Lecserélném a Benzines Toledo 1.6 16V-t. Egyterű vagy kombi kellene.
A kályhákról, annyi mindent hallani, ezért kérdeznék párat.
1.9 PDTDI. Sok, vagy kevés 450 ezer kilométer ezeknél? Példa. Bp-Róma közt járt a kiszemelt autó. 1 tulaj. Nem látszik a belsőn és a külsőn hogy ennyi lenne benne. Szépen jár a motor, jól mozog a gép, a doboz sem rohad. Korrekt, autó. Nincs lelakva, csak mentek vele sokat.
1.9 TDI Szintén zenész.
2.0 PDTDI 330 ezerrel. Ez felejtős? Ezt olvastam többször itt is. Jól emlékszem? A hatszög tengely átfordulás a veszélye csak? Ha a motor vételkor szép és jó, vállalhatónak tűnik, azonnali vezérlés cserekor ez is cserélve mennyit élhet még? Vannak egyéb buktatói?
2.5 V6 TDI Ennél is két tábor van. Nincs vele gond, ez egy xar. Dilemma ismét.
Évjáratok kb 2005-ig.
Direkt sok kilométerrel néztem első kőrben. Mert furcsa mód, nagyrészt 220 és 270 ezer között van a további 90% az autóknak.
Melyik az amivel a legkevésbé fáj, ha mégis beadná a kulcsot vétel után?
Parázok a sima benzines gépekkel kapcsolatban is. 1.6 TSI/TFSI kb ugyan annyi rosszat hallani.
Nem megyek sok kilométert évente. Mondjuk 10-15 ezer. De javarészt agglomeráció, vagy vidék. Per pillanat semmi nem köt a fővároshoz.
Minden autómmal gondosan bánok. Vétel után folyadékok, szűrők, vezérlés csere. Fék és futómű is megkapja ami jár neki. Rendszeres olaj és szűrők cseréje 10 ezrenként.
Szóval, nem tudok dönteni. Meghallgatnám a véleményeiteket, kérdéseiteket. Mert szeretek itt olvasgatni. Jó a társaság, adok a véleményekre, okosságokra, tapasztalatokra. Kiemelném Mágust! De sorolhatnám még a neveket. -
Tomi0703
őstag
Üdv!
Céges Transporter (T5) ugyan ezt a hibát produkálja. [link] Tegnap még minden okés volt vele. Ma reggeli első indulás után kigyulladt ez. Mentem vele, közbe leállítom, újraindítom semmi, ugyanúgy ott van. Aztán egyszer mikor leállítottam és utána ugyanaz mint a csávónál. Viszont ez a lámpa azóta nem gyulladt ki. 2szer is eljátszotta ezt. Mikor beértem vele, leállítottam, után indult rendesen. 1 óra múlva újra rápróbáltam akkor is rendesen indult.
Mi a gond?[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz CharlieDrop #139564 üzenetére
-
válasz Tomi0703 #139565 üzenetére
Szia!
Az a gond, hogy diag nélküli, varázsgömbös jóslást vársz el
Mik a hibakódok? Milyen motor (kód!!!) van a T5 ben? Egyáltalán mikori a T5?Nekem legutoljára a linkelt kis lámpa akkor világlott amikor az abs kockám tönkrement a passatba.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz cool13 #139562 üzenetére
Szia!
A 2.0 pdtdi nem ajánlott. Akkor sem. Kész. Pont.
Amikben most látsz picivel kevesebb mint 300k km-t, azok már megjárták a föld-hold távolságot párszor. Minden pümpe v CR dízel mérhető állapotú. Ez nem jelenti h holnap nem fog megmakkanni rajta valami, de adhat egy megnyugvást, hogy nem azonnal következik be. A 2.5 a közhangulat alapján nem ajánlott (bár jómagam 2 alkalommal is azt vettem , teljes megelégedésemre), mert nem találsz olyan szerelőt hozzá aki tudja kezelni, és magad fogod tapasztalni, hogy több törődést igényel mint az 1.9. Mellé jobb a karaktere , és csak v6
Az 1.9 pd-k megfelelő karbantartással hamarabb rohadnak el , mint hogy meghaljanak.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tomi0703
őstag
válasz bitpork #139567 üzenetére
Igazából csak olyan szinten érdekel a dolog, hogy holnap el merjek-e vele menni melózni? Csak mert holnap sietnék haza, és nem akarok vele szervizbe menni csereautó procedúra stb.... hosszú 1,9 pd amúgy, motorkódot nem tudok mondani, meg azt sem hogy hány lovas. FL előtti, asszem 2005-ös.
-
-
cool13
őstag
válasz bitpork #139568 üzenetére
2.0 kilőve.
Nem az a gond hogy valami elromlik. Reálisan állok a dologhoz. Nem mai autókról beszélünk. Csak próbálnám minél kisebbre méretezni a copást ha gáz van. Eddig a benyásokkal nem voltak gondjaim. Na jó, két trafó, meg apróságok. De hiba nélküli élet nincs is talán.
Unokatesóm is 2.5 V6-ot hajt 8 éve. Nem nagyon gondos gazdi. Nem rég dobtunk bele másik motort, és megy gond nélkül azóta is.
Érdekelne, mire kell a 2.5-nél figyelni.A mérhetőn mit értesz? Laptop, kompresszió, pl?
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz CharlieDrop #139572 üzenetére
-
válasz cool13 #139571 üzenetére
Például. A befecsik mind mérhetőek, a turbó mérhető - szóval lehet kapni egy képet.
A 2.5nél árulkodó pl ha olajos a motor. Ha melegen vagy hidegen nehezen indul, ha beázásnyomok vannak a szőnyegek alatt. pl.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz cool13 #139571 üzenetére
Mennyi pénzt szánsz rá amúgy?
Ha nem kell a plusz ló akkor 1.9PD ha kell a plusz ló akkor újabbat 2.7 vagy 3.0 TDIAz a baj hogy az ilyen használt 15 éves dizel autókba szerintem sokszor már a 350-400ezer km se igaz... és szinte majdnem mindben több van mint fél milla km...
Ott meg már ugyan mind1 hogy 1.9PD vagy 2.5 V6 mikor lehet a 3. motor van benne ami szintén ki tudja mennyit ment el..
A 2.5V6 szerintem mindenképp költségesebb ha "szarkettőőöt" ha nem.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
cool13
őstag
Kicsit tisztul a kép. 1.9
MunezXBK Köszönöm!
bitpork Ezt a vcds-re értetted? Nem vagy egyértelmű.
Kiskokó Betolnám a toledot + 4-5 k. Max még erre gondoltam én is, beledobom a 4. motort ha úgy alakul. Sajnos lutri az óratekergetés miatt ezt tudom.
Mágus2 Touran az álom. Esetleg alhambra. De kombi a minimum. A4, Passat. Kell a hely és a nagyobb ajtó mint a toledo szűk nyílása.
[ Szerkesztve ]
-
cool13
őstag
válasz Mágus2 #139583 üzenetére
Régóta tetszik a touran. Tetszik az a téglatest forma. Toledó méret és kényelem elég. Ezért is pl touran. Azért csak nagyobb. Még nem óriás, de már nem is egy kis görcs. Saran, Alhambra, Galaxy az már majdnem félelmetesen nagy számomra.
Szépségre számomra pl a 2002 től pl A4 is kiváló. De abba is gondolom kevéske már az 1.9.
Szóval ezzel a motorkóddal vállalható a 2.0 is. Ez is jó hír. Azért már 140 ló környéke ha jól sejtem. Az maxi elég nekem.Viperator A SUPERB kombi elérhetetlen áron van számomra. Az csak 2010 környékétől van ha jól sejtem. Annyi pénz nincs is a világon, amibe azok kerülnek.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
POLO IV-hez tudna valaki ajánlani egy jó minőségű kerékpár szállítót? Nincs vonóhorgom, de valami olyan kéne ami hátra szerelhető, nem a tetőre.
Köszi! -
VR6-Fan
veterán
Csak kéne egy egy chipes kipus G7 gti, adaptív futoművel napi járósnak..., a dsg-n még gondolkodok.
gyáriba elég vér szegényke
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #139588 üzenetére
GTD kell, hogy legyen nyomaték is.
Nekem elég lenne a 4.2 FSI A6 vagy A8 két Milltek trombitával.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #139589 üzenetére
most valami RS4-el (v8) fenyegettek be, kiváncsi leszek
csapni is jó lenne egy olyannal.nem rossz a kis gti, de 4500-től gyengül seggre, a dsg meg majd 6500ig forgatja, de minek 5500-6000 közt váltogatva sokkal jobb!
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Hallgatom a zenét usbről és ha hangosítok, egyszercsak lenémul a rádió.. Mitől lehet? Valami pioneer van benne, a pontos típusát nem tudom!
-
Doki16
addikt
válasz Runner_fxr #139587 üzenetére
Én Thule clip on 9104-et használtam. Ezek nagyon jó minőségű tartok. Most már elég sok fajta van belül. Az a lényeg, hogy a clip on szériából válogass. Ezek vannak csapottseggu kocsira.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MunezXBK
nagyúr
-
brumi1024
veterán
válasz Mágus2 #139598 üzenetére
Nem hiszem, hogy jelentősen több lenne, legalábbis érzésre nem adta. A GTI-ben is baromi alacsony fordulaton jön a csúcsnyomaték, de az magas fordulaton sem válik vérszegénnyé, mint a dízel. Fogyasztáson kívül másban nincs esélye a stock GTD-nek, de mondjuk ez nem véletlen van így.
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Konteó topic
- Anime filmek és sorozatok
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Dell notebook topic
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vicces képek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...