Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Acheron #127598 üzenetére

    DSG mellett van a villany technika, nem tudom, mennyire sikerült jól :B Csak eszembe jutott, hogy rákeressek, és újdonság volt, hogy Jetta is volt ilyen. Mindenesetre a GTE nagyon jól sikerült, csak azok gondolom kereten felül vannak. Ha már a Tesla szóbajött, egyébként tudok egy céget itthon, akik átalakítással foglalkoznak - Volvo V60-ból és Porsche 911-ből is csináltak elektromos autót, teljesen hivatalos átalakítással, de gondolom inkább megválasz a Toyotától (plusz még fel is emésztené kb. a keretedet). Csupa irreleváns dolog jut eszembe, de ha egyszer azt a néhány jó VAG benzinmotort úgyis felsorolták a többiek.

    Kiskokó: fogyasztással kapcsolatban egyetértek - ha egyszer ott tart valaki, hogy belefér egy adott árkategóriájú autó, még órabérre kalkulálva is simán megéri a kevesebbet fogyasztó autó, mert pl. feleannyi időt kell töltenie tankolással, ebbe nem gondolnak bele sokan szvsz. Törött Model S javításon én is gondolkoztam (persze nagyon elméleti síkon), mennyire ropiról szokta helyrehozni? Ugyebár az alut nehezebb javítani, bontott elemekre cserél? Szervizek elfogadják a munkáját?

    focvis: nincs kedved A6 Avant & A8 V6 TDI, E350 CDI menetpróbára valamikor (ha nem kelt még el valamelyik), vagy már eldőlt, milyen márka lesz? :D

    FoLey-v: mérni kell szerintem is, nekünk pl zárnyelv miatt nem világított, és csak kulccsal volt nyitható.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák