Hirdetés
- AliExpress tapasztalatok
- Gondok vannak a Samsung 17 milliárd dolláros chipgyáránál
- OpenWRT topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- YouTube
- Vírusirtó topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz mazacar #122602 üzenetére
Több minden okozhat hangot, pl. kopott fékbetét, vállas/rozsdás tárcsa, beszorult kavics vagy porvédő hozzáér a tárcsához, aztán a kerékagy is, meg a forgó alkatrészek.
Ja, akkor a kopott tárcsa/betét nem feltétlen. Jól lett összerakva?[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
smiti
veterán
válasz Brumi˘ #122608 üzenetére
Bocsi, tényleg elnéztem. Jelenleg egy Blaupunkt fej van benne, de délután 4 körül már okosabb leszek, hogy ez a kocsi lesz-e, s ha igen mi van benne és az hogy szól...
Eddig mindig hagytam az alap vagy gyári dolgokat, de most úgy néz ki, hogy lesz némi aprópénzem erre a műveletre is. -
netguru10
aktív tag
válasz Blaise #122585 üzenetére
Hát én eléggé szkeptikus vagyok ezekkel a benzines kis köbcentis vérszegény motorokkal kapcsolatban. De mondjuk a másik fronton (diesel) sem sokkal jobb a helyzet 1,2CR vagy 1,4CR ugyan már...még az 1,6CR is nagyon karcsú egy középkategóriás vagy egy családi autó kellemes mozgatásához. Engem eggyáltlán nem győztek meg,hiszen se nem kellően takarékos,se nem megy rendesen.. (de persze ez mindig relatív dolog,hogy kinek mi a jó.)
Arbeit Macht Frei
-
veterán
válasz focvis #122612 üzenetére
Nem genyóságból kérdeztem, sokan harmadkézből szerzett infók alapján fikázzák a mai motorokat, köztük a TSI-ket.
Többen használunk itt a topikban TSI-t, szerintem eddig mindenki elégedett vele, van aki a másodikat, van aki már a harmadikat koptatja - és senki se kényszerből.Van egy jó barátom, VW-buzi 20 éve, G1, G2, G3, G4, G5, Caddy volt neki, mind dízel.
A mostani G5 kombi 1.9 TDI-t újonnan vette 7 éve, sajnos belementek 2 hete, gazdasági totálkáros az autó. A szervizben kölcsön kapott egy Octavia 1.4 TSI-t (150 le); azt mondja, ha nem lehet normálisan megjavítani az autóját, akkor egy G7 1.4 TSI-t vesz, mert annyival nem fogyaszt többet az 1.9 PD TDI-nél, mint amennyivel jobb vezetni.[ Szerkesztve ]
-
netguru10
aktív tag
válasz focvis #122612 üzenetére
Fél évig használtam egy céges Golf VI Variant 1,4 TSI 122 lovast. És hát nem estem tőle hanyatt egyáltalán. 75k kilométert tettem bele és semmivel nem fogyasztott kevesebbet,mint a sajátom.(VW G4 1,9 PDTDI) (azonos feltételek mellett.)
Nekem sem pályán,sem városi forgalomban nem volt meggyőző. (De mint mondtam,kinek mi az igénye...)TaaT
TSI-re értettem.[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
TaaT
nagyúr
válasz netguru10 #122615 üzenetére
"és semmivel nem fogyasztott kevesebbet,mint a sajátom.(VW G4 1,9 PDTDI) (azonos feltételek mellett.)"
A TSI annyit evett mint a 2generációval korábbi dízel? Wow nem rossz
És a 2 autó között van 2 Euro emisszós norma különbség is, ezt nagyon sokan elfelejtik amikor régit hasonlítanak újhoz. Ilyenkor mindig azt mondom, hozzuk fel a tiédet Euro5-re, valszeg be sem indulna, vagy butítsuk a TSI-t Euro3-ra, olyan lesz mint egy rakéta.
Give them hell Ukraine!
-
netguru10
aktív tag
Lehet,hogy rosszul fejeztem ki magam az előbb,mert nem,hogy nem fogyasztott kevesebbet,inkább többet és cserébe még csak meg sem közelítette ugyan azt a vezetési élményt.
Értem én,hogy mire akarsz ezzel ki lyukadni,de nekem nem igazán szempont,hogy most EURO4 vagy EURO6 a motor a verdában,hiszen most is éppen átépítés alatt áll. (Katalizátor OFF EGR OFF.. stb...)Arbeit Macht Frei
-
-
Lacess
tag
Ezt a képet még szeptemberben csináltam Lacházán:
Ezt a videót pedig most mutatta egy ismerősöm (nem tudom látszik-e, nekem nincs facebookom): Videó
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
F_Zolee
veterán
TaaT: ez a váltószegecses buli mikor "érik be"? Túlzott terhelés miatt vagy szimplán az idő eszi meg?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz F_Zolee #122623 üzenetére
Nyomaték miatt nyíródik el, inkább terheléstől függ, mintsem km-től. Nem mindegyik autót szerelték ilyen váltóval, Mágus tudott valakit, aki be tudja azonosítani olyan-e látatlanban, amúgy pedig marad a szétszedés. Létezik gyári csavar szett a szegecs helyett.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz molnarpeter #122625 üzenetére
Elvileg 2004-ig gázos a konstrukció. Így valóban nem mindegyik olyan. Utána már alig gyártották(legalábbis hahun kevés van).
-
huliganboy
addikt
Sziasztok
OBD II-vel ki lehet szedni valami értelmes információt egy B6 Passatból vásárlás előtt vagy nem érdemes vele foglalkozni?
Köszi
-
Lacess
tag
Én úgy tudom hogy ez a helyzet a váltókkal (ha hülyeség kérlek javítsatok!!):
"DLP, CZE, DRZ, DRY, DUU, DUT, DUS, CZB, DUW (1999-2001) Ezek a problémásak vagyis pontosabban nem a váltó maga!!! Hanem a differenciálműnél elhelyezkedő a bolygóműhöz kapcsolódó kúp-tányér kerék szegecsei fáradnak el."
ERT (2001-től) már jó.
Ezeket az "infómorzsák" még az autókeresős időkből maradtak. Aztán ugye nekem olajkályha lett... meg EGS váltó...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
golfvariant
aktív tag
Golf VII TSI motorhoz szerintetek hol és milyen benzin érdemes tankolni? Mol-nyál mennyire jó, vagy látogassak inkább OMV és Shell kutakat?
-
veterán
válasz golfvariant #122629 üzenetére
Mindhárom (MOL, OMV, Shell) bevált nekem; sima 95-öst tankolok, nagyritkán prémium 95-öst.
Meglepődtem a múltkor, hogy Szlovéniában - ahol szabott ára van az üzemanyagoknak - az OMV csak MaxxMotiont kínál, azt is a szabott áron (8 napja 1,18 € volt).
-
netguru10
aktív tag
válasz golfvariant #122629 üzenetére
Hát ez a melyik kúton tankoljak,melyik a jó kérdés egy kicsit érdekes...
Ugyanis,Magyarországon minden kúthoz,a MOL szállítja az üzemanyagot és ők csak a saját adaléklyukkal vegyítik. (Talán az OMV nem,de viszont a MOL szállít az Osztrák OMV-hez is,szóval így elég nagy az esély,hogy az is MOL-os alapokra épül.)Tehát,csak azt kell mindenkinek eldöntenie,hogy melyik adalékot preferálja legjobban.
(Ez a infó egy MOL-os belsős emberkétől szivárgott)(OFF)Arbeit Macht Frei
-
Lacess
tag
válasz F_Zolee #122631 üzenetére
& TaaT:
Sajnos meglehet hogy hibásak az infók, ha így lenne akkor elnézést kérek!
Még olyanra is emlékszem azokból az időkből hogy ERT is lehet ilyen is meg olyan is. Azt is olvastam hogy főleg 1,6 SR-nél (8v) voltak bajok. Pedig talán az még jobb motor mint a 16v.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Viperator
őstag
válasz netguru10 #122633 üzenetére
Ne mondd, hogy a Maxxmotion95-ös is a MOL-tól van...
Ugye jó a Maxxmotion 100plus Golf IV kocsiba (motortér tisztítás céljából)?
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
tomcsi23
veterán
válasz Viperator #122641 üzenetére
motortér tisztítás céljából)?
Az a baj, hogy ott sosem lesz tele, mert kifolyik alul.Focvis: az osanos mérések alapján sokszor volt inkább 100-as oktán az a 98-asnak eladott benya. Amúgy meg olyat csináltak a "vevőnek", amilyen oktánt/adalékozást kért szvsz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
brumi1024
veterán
válasz tomcsi23 #122642 üzenetére
Én megyek is reklamálni. A 100plus-tól nem lett kevesebb a fogyasztás és nem is lett 2x annyi lóerőm. Hát milyen átverés ez?
[ Szerkesztve ]
-
Viperator
őstag
-
Vaze
őstag
sziasztok!
TCS CDP+ diagnosztikat erdemes venni?Ezzel lehet mar kezdeni valamit?
Errol lenne szo kek szinu
elore is koszonom a valaszokat[ Szerkesztve ]
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX Extra 2kWh LiFePo4 3200W hordozható erőmű védőborítással, kempinghez is
- Opel Insignia Full extra! Ezt érdemes megnézni és elolvasni a hirdetést !
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt// ingyen foxpost
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- ÚJ Razer Iskur gamer szék
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: DHP Global Kft
Város: Sopron