- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
netguru10
aktív tag
Üdv az Uraknak!
Az iránt érdeklődnék,hogy kinek van az itt jelenlévők között húzott 1.9 TDI-je (természetesen csak PD)
Elsődlegesen csak az információ gyűjtési stádiumban tartok még. De szívesen fogadnám a részletes módosításokkal kapcsolatos hsz-eket.
(Ki mit és hogyan módosított,vagy cserélt ki benne)Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz Brumi˘ #121881 üzenetére
A nagyobb turbó, front cooler egr off az egyértelmű.
Konkrétan arra lennék kíváncsi,hogy mekkora az a teljesítmény érték,ahol már a blokkba is bele kellene nyúlni?
(olyanokra gondolok,hogy dugó,hajtókar szeleprúgó...milyen teljesítmény szint elérése után kell ezeket cserélni erősebbre?)
AJM,vagy ASZ motorkódnál. Olyan 260-270le lenne az elérendő cél.
A lényeg az lenne,hogy "lent" is éljen,ne csak 2500-3000 rpm-től...Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz Gergello #121887 üzenetére
Hát ez sok mindentől függ. Pl: saját magad rakod-e össze,vagy valami szakival csináltatod. Akkor,hogy használt cuccokat,vagy újat teszel-e bele. De csak úgy nagy vonalakban,ha a blokkba nem cserélsz semmit,akkor... használtból: ~3-400k újból: ~5-600k De arról sem szabad megfeledkezni,hogy ennyi ló mellé már fék is kell az kb +80-100k (előre-hátra) Szóval nem egy olcsó hobbi,de végül is,kinek mi...
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz zsolt19900 #121899 üzenetére
Mert eddig mekkora volt alatta?
Egyébként meg nem kell félni a nagyobb felnitől,de ha csak gyári fék van a kocsi alatt,amire a 15"-os kerék is felmegy,akkor elég viccesen néz ki a "kis" sör alátét fékkel a 18-19".Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz lenko #121916 üzenetére
A takarítás nálam is evidens minden hétvégén.
Nem kell sarokra kinyitni azt az ajtót ha be akar szállni az ember. Pakolás szempontjából meg egy 3 ajtósba is ugyan úgy be tudod tenni az ülés mögé a cuccot. Nálam sem ül hátul senki,hiszen nem "taxinak" vettem.
Abban egyet értünk,hogy "kinek mi",hiszen minden ember más és más.Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz kk831228 #121927 üzenetére
Hát azért az erős kifejezés,hogy jobb. Eleve ott a súly,aztán a futóműve sem az igazi,a fékek azon is csak akkorák,mint a G4-en. (max 312-es) na meg a hossz motor miatt nehezebb a szerelhetősége is.
Nekem az túl nagy lenne (tudod,sok az ajtó) magamnak építem csak.
A szigetelést meg a hifi miatt rakom csak bele.Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz gzbotii #121978 üzenetére
Hát igen. Mindenhol akad egy-két "kókány" szerelő műhely.
Volt már tapasztalat (Osztrák és Német) műhelyekkel is és én inkább mindent magamnak megcsinálok.
Mert azt az időt inkább rászánom,amit a "normális" szerelő keresgélésével töltenék.[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz Lacess #121988 üzenetére
Miért nem lepődök meg ezen a történeten?
A bánásmód kísértetiesen hasonló volt a nálam is,csak én kicsit keményebben léptem fel az általuk flegmán lekezelő bánásmód ellen. És had ne mondjam,hogy amikor elmagyaráztam nekik,hogy mit és hogyan kellett volna elvégezniük,akkor igen csak tágra nyílt szemmel néztek és azonnal elkezdték a kért javítás újbóli elvégzését,természetesen ingyen.
És teljes mértékben át tudom érezni,hogy mi játszódott le benned az adott helyzetben.Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz Lacess #121990 üzenetére
Szilenteket cseréltettem volna és ezek a félőrültek,mindent leszereltek. Az utolsó csavarig leszerelték a egészet...pedig csak elég lett volna a lengőkarból egy menetes kinyomóval kitolni és ugyan úgy vissza. Hozzáteszem,hogy volt is hozzá szerszámjuk,de ők inkább mindent lebontottak feleslegessen.
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz 1stVikman #122015 üzenetére
Hát,az általad felvázolt két verzió közül,én inkább az 1.6 CR-TDI-t venném. Már csak a tartóssága miatt is,mert úgy gondolom,hogy az 1.2-es jobban ki van hegyezve ugyan ahhoz a teljesítményhez,mint az 1.6-os. (na meg a szervízmúlt miatt is)
De persze ez csak az én véleményem. De Ti döntitek el úgy is.[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz kk831228 #122022 üzenetére
Az elején,amikor felhoztam ezt a tárcsa hibát,akkor pont erre akartam célozni én is.
Szerintem elfelejtették felszabályozni a tárcsát,mielőtt felrakták. Akkor szokott ilyen jelenség előfordulni.
Tehát,egyértelmű a teendő,vissza kell vinni a verdát,hogy csinálják meg rendesen. (nyereg takarítás,tárcsa szabályzás,stb)Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz gzbotii #122084 üzenetére
Nem feltétlen kell hozzá iskolát végezned,bőven elég ha meg van a kellő kézügyesség. És némi információ gyűjtés. YT-n van elég sok hasznos videó amiből kellő tapasztalatot lehet meríteni.
(#122085) kk831228
200k-ért vétek volt kihagyni...[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz Kiskokó #122122 üzenetére
+1
Egy chippelés,nem feltétlen a nagyobb teljesítmény kisajtolásról szól,hanem inkább optimalizálásról. Így részben csökkenhet a fogyasztás,némi többlet lóerő fejében.
De az az 5,7-5,8l/100Km-es fogyinál már én sem reménykednék kedvezőbbnél,hiszen egy relatív kis köbcentis motorról beszélünk,egy effektív nagy bódéval. (persze,ha csak egyedül használnád csomagok nélkül,akkor talán pár decit javulna a helyzet.)Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
Ez már tiszta tragikomédia kezd lenni lassan...
Ezzel többet fogyaszt,azzal kevesebbet...de most komolyan!...
Ha ennyire spórolni akartok,akkor járjatok gyalog,vagy biciklivel és nem kell a fogyasztás miatt parázni és még a környezetet sem szennyezitek.
Persze értem én,hogy ez nem amerika,vagy az arab emirátus ahol "bagóért" árulják a naftát,de akkor is.
Egyébként,meg teljesen láb függő,hogy mennyit kajál a szekér.Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz molnarpeter #122176 üzenetére
És az árakkal sincs elszállva,mint némely hasonló "zugbontós"
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz lsebestyen #122177 üzenetére
A rádiót kikapod és máris látod,hogy mi a helyzet. (vagy az egyik hátsó ajtó kárpitot lekapod)
De szerintem felesleges a hátsó ajtóba is tenni,inkább egy mélyládát a csomiba.[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
-
netguru10
aktív tag
válasz lsebestyen #122184 üzenetére
Na oda biztos,hogy nincs behúzva gyárilag.
De mint mondtam,én inkább egy szolidabb mélyládát tennék be hátra.
Vagy az elsőket valami minőségire cserélni egy erősítőről hajtva.FoLey-v Félre értesz,nem feltétlen olyanra gondoltam. De mondjuk egy 205/55R16 az már alap szerintem.
[ Szerkesztve ]
Arbeit Macht Frei
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nintendo Switch
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Suzuki topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos cigaretta 🔞
- Hardcore café
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...