Új hozzászólás Aktív témák

  • lsebestyen

    addikt

    Sziasztok! Hétvégén pályáztam az Octaviaval (1.6 BFQ) és azt vettem észre, hogy pályázás után (3-4000-es tartós fordulatszám után), ahogy először alapjáratba kerül a kocsi, utána rövid idővel az olajnyomás jelző elkezd villogni, meg sípolni. Megnéztem a szintet állás után 10 perccel, illetve másnap reggel is, min max között középen van. Viszont szerintem az alapjárat kevés, illetve ilyen az olajbeöntő nyílás, illetve a kupak. :F
    Alapjáraton kicsit remeg az autó, de amúgy ezenkívül semmi hibát nem vettem észre, húz rendesen, váltásnál nem dadog stb. Tavaly szét lett szedve az egész motor, tömítéseket cseréltek. Azért lett szétszedve, mert ette az olajat, de azóta szinte megszűnt ez a probléma.
    Alapjáraton ennyi a fordulatszám:

    Olajbeöntő sapka:

Új hozzászólás Aktív témák