- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Milyen routert?
- Hálózati / IP kamera
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Mobilinternet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz Qorthral #2088 üzenetére
Köszönöm, így van, a második opció nem jöhet szóba Ferrari drukkerként. A baj az, hogy a Williams is teljesen kiszámíthatatlan, tehát most nagyon el kellene kapni a fonalat a pilótával, hogy utána ismét fejleszteni lehessen, de ez nem valószínű. A pilóták árai is teljesen el vannak szállva, a hatodik helyezett is száz millió körüli árral rendelkezik...
-
-Mike-
addikt
-
-Mike-
addikt
válasz Qorthral #2094 üzenetére
Én valahogy most nem érzem, hogy Abu Dhabi RBR pálya lenne. Idén nem akkora a dominancia, mint tavaly, ha van is némi fölényük akkor az olyan pályákon ahol tempós gyors nyújtott kanyarok vannak. Suzuka, Korea, India. Ezzel szemben Abu Dhabi inkább derékszögű lassú kanyarok és egyenesek. Ugyan Szingapúr is ilyesmi de azóta már történt ez az.
Ehhez még hozzá jön, hogy 2. számú pilótát berakni most már nem annyira érdemes. Webber és Grosjean azok akiket ha tudnék sem raknám már be. Mindketten kiszámíthatatlanok, vagy az autó vagy ők nincsenek ott a pályán 100%osan. Kobayashi detto. Szerintem ő nem érzi az autó elejét, többször bontott már első szárnyat, most legutóbb meg emlékszünk ugye Szingapúrra pl. Ezért Perez, Hülkenberg, ha tudja valaki akkor Alonso, Vettel, Kimi.All in all szerintem most hétvégén McLaren pole, RBR Ferrari erő sorrend, mindezt Kimi a 7. helyről végignézi.
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz Qorthral #2100 üzenetére
"mert a Red Bull már elértea költségplafont"
Ezt,hogy érted?Hiába érnek be 1-2be akkor sem drágul tovább az RBR?
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Motion_Blur
félisten
válasz Qorthral #2082 üzenetére
Jobban belegondolva mégis csak hibás döntés volt RB-ra váltani. Mivel a hátralévő 3 futam egyikére se tudom már berakni mellé se a Ferrarit se a McLarent. Tehát gyakorlatilag dettó fejleszthetetlen, és kevesebb pontot is hoz mint a két másik csapat. Főleg hogy a RB nem annyira domináns (szerintem) mint azt sokan gondolják. Szal valszeg visszapakolom a Ferrarit és a McLarent és megy mellé Grosjean és Perez.
Azért kíváncsi vagyok persze hogy mit gondoltok erről
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Qorthral #2108 üzenetére
Te is jól tetted hogy nem cseréltél Ferrarira, ha jól látom madster kolléga és közted ez dönt (majd). Amit sajnálok hogy Hamit nem tettem be, de a McLaren megbízhatóságától tartok. Maldit TOP6-ba várom, Groval az oldalán
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Qorthral #2111 üzenetére
Ne büntessék, bár ha tényleg nincs elég üzemanyag mintavételezésre előírt 1-2 liter akkor rajtrács vége. De remélem csak szenzor hiba lesz. Alonso-t sajnálom, de a Ferrari megérdemli hogy nem lesz bajnok idén se..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz Qorthral #2139 üzenetére
Az első szabadedzésen eléggé lemaradtak a Lotusok, Maldonado is lassú volt, Hülkenberg viszont első volt a három top csapat mögött. Igaz, a második edzésre szépen visszaesett. Meglátjuk, mi lesz a harmadik szabadedzésen, de a szokásosabbnál is nagyobb lutrinak érzem ezt a nagydíjat.
-
McCartman
senior tag
válasz Qorthral #2152 üzenetére
Az utolsó futamokon 10. körül ill. bőven 10+ helyekről indult, utoljára Monzában volt ilyen ígéretes kvalija. (5. -> 6.)
Vérmes reményeket én se fűzök hozzá, főleg, hogy volt ez a Coanda kipufogó körüli maszatolás is, esnek-kelnek ezekkel az új típusokkal.Ezt viszont most a "semmiből" húzta elő, reméljük a legjobbakat.
[ Szerkesztve ]
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
Motion_Blur
félisten
-
McCartman
senior tag
válasz Qorthral #2166 üzenetére
A szabadedzések alapján valóban úgy tűnt, 2 lyukas garast nem érnek a Lotusok ezen a futamon aztán megtáltosodtak az időmérőre.
Massa: Nem sokan tennék meg ezt a csapatért, na mindjárt elmorzsolok egy könnycseppet. Barrichello is úton-útfélen elsírta milyen nyomorult élete volt a Ferrarinál Schumacher mellett, de azért a dollármilliókat elrakta közben.
Amúgy mesébe illő ahogy felszívta magát a kis brazil az év végére, le a kalappal, mindazonáltal én még mindig is páros lábbal rugnám ki év végén, kevés ide ez a rapszodikus teljesítmény.„Egyszerűen nem találok, csak ironikus szavakat erre a versenyre."
„Igazi kínszenvedés volt a mai verseny. Sok akció zajlott körülöttem, de sajnos a rossz irányba. Az első garnitúra gumival nem volt tapadás, és feltételezem, sérültek is voltak, mert olyan rosszul teljesítettek. Aztán átálltunk két kiállásos taktikára, ez pedig még tovább nehezítette a dolgunkat.”Legalább megdöntötte Barika rekordját.
Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66
-
-
madster
tag
válasz Qorthral #2193 üzenetére
A meki HAM vagy BUT-ra csere nem tűnt összességében jó ötletnek, pláne, hogy nem nagyon lehetett látni melyikük az erősebb. Voltak radikális ötleteim, papíron egy RB kivétellel és így 5 közepesen jó és jó kompenenssel egy kevésbé szerencsés RB hétvége esetén lehetne többet szerezni, de legyünk őszinték: a te felállásodon reálisan nézve ha megszakadok se tudok 50 pontot hozni.
-
Pá
addikt
válasz Qorthral #2214 üzenetére
Gratula, szép menet volt. Úgy látszik kifizetődött végül a sok számolgatás, azt hiszem a saját év eleji elvárásaidat is sikerült felülmúlni.
A végére még v anitát is sikerült lenyomni. És fenyő sem kavart be a végén. (még jó, hogy nem vettük fel )
Meg persze ugyanez szól Madsternek is, jó látni, hogy ilyen erős a ligánk.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz Qorthral #2220 üzenetére
Ennyit találtam:
F1liga.hu 2010 – Top3
1. cseszy 3 604 pont
2. Remete 3 603 pont
3. hippi 3 492 pontTavaly Plutornak volt 38xx, asszem a győztesnek épphogy 4000 fölött, de arról nem találtam semmit. Érdekes hogy nincsenek az oldalon archiválva az eredmények
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #2220 üzenetére
Jaja, nagy grat neked és Madster-nek..szép volt.
..és mindenkinek aki célokat tűzött ki.
Személy szerint nem voltam benne sem Maldonado, sem Perez nagy futásaiban, és a végén nagyon visszafogott felállást hagytam. Év közben kitartottam Schumacher mellett amíg lehetett, hittem a Grosjean-Schumacher párosban, viszont Hamilton-t mint kedvenc versenyzőt egyszer sem tettem be...talán az az oka hogy Button is és Hamilton is nagyon szimpatikus versenyző, így szívesen szorítottam a McLaren-nek mint csapatnak.
Volt egy tanulsága is az évnek, Maldonado-t ki akartam zárni a fejemből, de aztán olyan változást mutatott ami beláttatta velem, hogy tévedhettem, az év meglepetése volt számomra ebből a szempontból. Még most sem tudom hova tenni, de annak ellenére hogy a kisebb sorozatokban nem figyeltem rá, mert nem volt miért, ..és rengeteg pénze sem teszi könnyen elhihetővé az egyéni teljesítményét...majdnem párhuzamot tudok vonni a volt motorversenyző Gibernau és Maldonado között.
Be kell lássam hogy van benne spiritusz.
Az év csalódása (nem Schumacher, mert benne nem kellett), Grosjean számomra. Tartom hogy az egyik leggyorsabb,...de ez bizony, mint már számtalanszor: nem elég.
Vergne szintén -figyelt- versenyző volt a kisebb kategóriákban, de nála is hasonló, akkor most már használom:
Franciás lazaság volt a versenyhétvégéken.
Sajnálom.
Erős liga ez, grat minden aktív tagnak.[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
válasz Qorthral #2242 üzenetére
Abban teljesen biztos vagyok, hogy túlárazott lesz. A kérdés csak az, hogy mennyire. Jah, Hamiltonról beszélek. Bár sztem Kimi sem fog csökkenni semmivel, sőt.
A HRT-re nem is gondoltam, tényleg hiányozna az elején. Hátha még megmentik a kínaiak.
Massa, Perez és a Force India, amikben bízom, hogy alul lesznek árazva az értékükhöz képest.
Még a Mercit is ide mondanám, de egyszerűen nem bízom benne, hogy magukra találnak, így hiába lesznek esetlegesen olcsók.[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz Qorthral #2261 üzenetére
Szerintem is elég jó az árazás
Merci, Williams helyére pl. beférne a Ferrari, Torro is. Csak kérdés hogy a Ferrari egyáltalán erősebb-e mint a Merci...
Lehet a McLaren megint tönkre ver mindenkit év elején, vagy megint rosszul jár az ha valaki már az elején nem rakja be a RB-t...
Ami elég biztosnak látszik hogy most Lotust nem rakok be.
mod: szuperlágy miatt úgyis káoszfutam lesz, már előre idegbajt kapok
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Armando_19
őstag
válasz Qorthral #2295 üzenetére
Meg amúgy sem vérre megy. A másiknak is lehet egy betli hétvégéje, amikor te jössz ki jobban. Ebben pont az a vicces, is az izgi, mert soha nem tudhatod, mi fog történni a következő hétvégén..
Nem az a fontos, hogy mindenképp te nyerj, hanem hogy része legyél a játéknak.
Jókat lehet majd nevetni a másikon 1-2 futam után, de addig jár a korsó a kútra, míg be nem vezetik a vizet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest