Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
Nem tudom,..túl sok lett a Hamilton drukker és már nem érzem szükségét hogy reklámozzam
A tavalyi évben csak mókából játszottam, tag lettem a ligában, és úgy gondoltam maradok..pláne mert drukker is vagyok De néha kicsit gáz, az is ahogy felhígult a Lewis drukkerek csoportja, meg az ellendrukkerek szekálása is.
A PH!-t meg szeretem, szimeztem is PH-s ligában, Gladiatus-t is PH-s ligában nyomtam, szal akkor legyen ez is az...bár meg kell mondjam ahogy megvan a:
Hamilton-Alonso-Red Bull-Mercedes-Force India már nem fogom tovább variálni -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #240 üzenetére
sokszor jobban megéri ülni a pénzen mint elkölteni...pl. a kis csapatoknál.
Teszem azt én most Di Grassi-t le akarnám cserélni, mindjárt buknék 670 ezret az eladáson (5%), azaz olyan versenyzőre éri meg lecserélni, aki minimum 18 ponttal többet hoz nekem egy versenyen.
Ehhez a 12. helyről kell rajtolnia és a 12. helyen kell befutnia..és nem szabad hogy üsse egyik csapatomat se, mert ha ott is el kell adnom ez miatt, akkor az még egyszer 5% bukó.
...
..a versenyzőben nagyobb a kockázat, de ott lehet előrelépni az időmérő miatt,...a kisebb csapatoknak esélyük sincs pontot szerezni az időmérőn, hisz csak az első 10 kap.Ezért aztán sztem 2-3 milliókat nem mindig van értelme elkölteni, hisz amúgy is cserélni fogod, de nem biztos hogy addig visszahozza az árát.
Mondjuk az bosszantó hogy sokszor pár tízezer hiányzik, vagy 1-2 százezer egy jó üzlethez.. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #245 üzenetére
Glock nem jó...reálisan nézve nem hoz Di Grassi-n 10 pontot versenyenként. Glock-nak a 19. hely időmérőn ami elérhető, ha minden kis csapatot elver....az 3 pont időmérőn ha Di Grassi kiesik vagy 24. ..azaz nem szerez pontot, egyszerűen az autókban is van másfél másodperc különbség a kis csapatok között, szal hiába gyengébb mondjuk Di Grassi mint Glock, nem nagyon ékelődik be közéjük senki...most az utolsó futamon igen, de ez az időmérő sokaknak bekavart (Ferrari-McLaren), erre nem jó alapozni.
Futamon sok minden történhet, de ahhoz célba kell érni...ezt pedig az autó sem garantálja egyenlőre.Szal Glock nem hoz futamonként 10 pontot Di Grassi-n...és Glock nem maradhat meg 4-5 futamig mint versenyző mert akkor valami rosszul működik, vagy nagy pechszériád van hogy a húzóágak nem hozzák a pénzt.
Trulli, Glock ezért is volt veszélyes, mivel mélyen képességeik alatti technikát vezetnek, ezért (nálam) nagyobb kockázati tényezők.
Di Grassi, Chandhok, újoncok, be akarják hozni az autót, Kovalainen szintén ez a tipus, az autóban meg sztem úgy sincs annyi hogy rizikós vezetéssel nagyot tudjanak előrelépni.
...bár a Lotus és a Virgin közt már alakul valami, de még ott is inkább a technika sebessége dominál jobban, mint az egyéni teljesítmény.Akire érdemes lehet váltani Di Grassi-t, az egy Torro Rosso-s versenyző, vagy Rubens a Williams-szel, és persze bármelyik Force India-s.
De itt már az számít hogy mi van a csapatok közé beválasztva, pl. a Force India mindkét versenyzője jó, így ők csapatnak is jók, a Williams és a Torro Rosso közt is az kell hogy döntsön, hogy melyiket rakjam csapatba és melyik egyéni teljesítményében bízom.Szal az amit mondasz tök igaz az első 12-ben, de pl. Glock esetében illetve a hátsó régiókban már nem biztos hogy megéri befektetni 3-4 milliót, de még talán 2 millás különbséget sem..sztem persze.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #247 üzenetére
Ez olyan hogy már 3 futam eltelt és Glock vs Di Grassi között 4 pont van. ..vagy bár a Lotus lényegesen jobb (még legalábbis) mint a HRT, a két csapat közt sincs több 4 pontnál...azaz 200 000 a pontban hozott különbség, viszont ha váltani szeretnék akkor a HRT eladása 5% + a Lotus árkülönbsége= 3.5 milla..azaz 69 pont.
Glock vs Di Grassi között jelenleg szintén 4 pont azaz 200 000 hozott haszon van Glock javára, viszont 1.2 millát buknék a cserével azaz 24 pont különbséget kellene kihoznom Glock-ból hogy pénzemnél legyek. Ahogy ezt írtad is előbb.Egyik váltás sem jó. Szvsz kis csapatot másik kis csapatra váltani bukás, és csak azért érdemes meghozni ha zsonglőrködni kell egy jobb cél érdekében.
Amit írsz, versenyző vs csapat, az nehezen eldönthető..ez már a játék lényege.
A Maláj verseny előtt a Red Bull-t sztem egyszerűen muszáj volt megvenni, mert annyira jó áron volt köszönhetően Ausziban Vettel kiesésének, és Webber sóderágyainak, ...és a Force India is még jó áron van ahhoz képest hogy mennyit tudnak hozni.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #252 üzenetére
Jogos, viszont sokat nyom a latban, hogy nem nagyon van helyette más, öt erő van sztem..ezek közt lehet variálni, illetve néha a Renault is jobban fizethet mint a Force India.
A Red Bull csak azoknak nem alap akik vagy Webber-t vagy Vettel-t akarják később versenyzőnek, mert akkor ők el fogják adni.
Én hiszek a Red Bull-ban mint az egyik domináns erőben az öt közül -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #258 üzenetére
Ahogy nézem nekem is, bár én most inkább a pénzre utazom mint a pontokra.
De ha holnap esik, bármi lehet. -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #260 üzenetére
Pont erről dumáltunk nemrég...pár hozszólással alant, mármint hiába pontokra osszák a pénzt, sok esetben többe kerül a lehetőség megteremtése mint a kitermelhető hozam.
A Toro Rosso 10. kivül van qual-n azaz nem fizet csapatként,...Sutil csak hozott 1 pontot a Force India-val.
Liuzzi kiesése valami gubancra vezethető vissza...versenyen fel fog jönni, ha csak ki nem esik. Persze ha esik az eső és Buemi autója tényleg esőre van állítva akkor ő erős lehet,...de ez már az a rizikó ami vállalható szvsz.
Időmérő az sok mindenen múlhat...pl. MS szabadedzéses defektje is beleszólt, hogy használt slick-n kellett fusson. Valamint mostanában tuti főznek valamit a csapatok a hasmagassággal qual és futam között azért lett ez a nagy csönd a téma körül.
Mivel a PF-ben már nem nyúlhatnak az autókhoz, valami kell hogy qual-ra mégis le engedhessék az autó alját, és az megint kirugja magát a telitankolásra. -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #266 üzenetére
Kitartás
Ez (is) egy esős futam...nincs papírforma...ahol Kovalainen a Lotus-szal 6. tud lenni ..ha csak ideiglenesen is, vagy ahol az első helyezett 2 kiállással, a 4. helyezett pedig 5 kiállással,..de csak 12 mp hátránnyal sorakozik egymás mögött, ott az nem egy egyszerű versenyt tükrözMondjuk a Renault az meglepően erős az ziher.
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #270 üzenetére
Előbb-utóbb mindenki megtorpan...mivel a versenyzők ára nagyon szalad, ezért el fog kelleni adni egy húzócsapatot (akár a Red Bull-t), és bevásárolni a lehető legjobb versenyzőt akit venni lehet.
Ennek az időzítése lehet döntő.
Pl. ezután a verseny után én beáldoznám a Red Bull-t és a Force India-t is egy Alonso-ért, de kevés a pénz.
Viszont Schumacher megfontolandó lenne, bár rettenet kevés pontot termel az árához képest, viszont én hiszek benne rendületlenül.
De aztán lehet hogy még korai versenyzőn gondolkodni, és inkább a HRT-t kellene lecserélni lassan. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #280 üzenetére
Egy kicsit visszatérek Glock vs. Di Grassi-ra
Szal egyvalamire tök jó volt egész biztos a beszélgetésünk ebben a témában anno, elhangzott hogy Di GRassi és Glock közt 1.2 milla volt a különbség...ha megfigyeled most Di Grassi és Glock közt ez kiegyenlítődött.
azaz 1.1 millát buktak azóta a Glock tulajok,..15 nap alatt, úgy hogy Di Grassi is bukott 400 ezret, de hát versenyző csak kell.
Most viszont már sztem nem érdemes váltani Glock-ról, mert 4 befejezetlen verseny után már csak sikerül célba érnie.Szal érdemes maximalizálni a hasznot minimalizált veszteség mellett, mert a veszteség majdnem annyira fontos mint a nyereség.
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #291 üzenetére
MS-t bevállalni tényleg nagyon bátor húzás volt Oliverda-tól, néztem én is szépet.
Ahogy fejlődik a Sauber, valszeg Chandok-t én is lecserélem Koba'-ra a következőre.
Nehéz ügy mert akkor megpróbálni 19-re lapot kérni amikor még nagyon fontos a pénz, az rossz odds-l fizet a jövőre nézve, ezért én még pár futamig mindenképpen csirkemód menedzselek
De azért nem bánnám ha bejönne MS első helyre, a bátor húzás jutalmaként...viszont Koba' most még ne érjen célba hogy a csökkent Red Bull bevétel mellett is meg tudjam venni
Jó verseny legyen az a fontos. -
#70869248
törölt tag
Kipróbáltam Hamilton-t...mindent el kellett adnom ...azaz mindnek buktam az 5%-t.
De még így sem lett jó, mert annyira az alsóbb osztályból kell főzni, hogy ütik egymást a csapatok.
Monaco előtt pedig lehetne variálni, mert itt lehet fogni a lepattanókon szvsz, azaz eladni az inkább aero-ban erős csapatot, és bevállalni egy újoncot a helyére, mert nagy esély van arra hogy egész jó helyen érjenek be...jóval nagyobb mint egy sima versenypályán.
Én ide terveztem, hogy eladom a Red Bull-t és versenyzőt vásárolok, de majd a szabadedzések után meglátom mi lesz. Trulli jó szokott lenni Monaco-ban...ez volt az előző versenyen a rossz döntésem, nem figyeltem Trulli teljesítményét Mert már akkor le kellett volna váltani Kovalainen-t hogy Monaco-ra már ne kelljen ezzel foglalkozni.
Szal lehet sakkozni... -
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #314 üzenetére
37..nem rossz, ennél sokkal rosszabbra gondoltam.
-
#70869248
törölt tag
Szvsz Montreal-ra érdemes időzíteni, ha má Monaco-ra nem sikerült, a Török versenyt még csirkézni kell, és aztán....ha jól jönnek ki a dolgok akkor van egy kis mozgástér.
Az elején hamar el lehet lehetetlenülni a vad húzásokkal, ami aztán a kedvét is elveheti a játéktól a 'menedzsernek'.
...tudod ..ez itt az all-in időszak egy versenyen ...persze van hogy bejön, de arányaiban akkorát lehet bukni ami egyszerűen túl sok a rendelkezésre álló pénzhez (mozgástérhez) képest.
Szvsz Montreal inkább az egyéni teljesítmények pályája mint a Török...utána pedig egy utcai pálya ahol szintén jobban fizetnek a versenyzői képességek mint az autó ereje... -
#70869248
törölt tag
169-t ír neked,..megnézem mi lesz a szabadedzéseken, mert ha Koba' jól megy akkor megveszem az eredeti felállás mellé Trulli helyett, ha viszont nem kiemelkedő akkor a Toro-t lecserélem a Force India-ra.
Nekem 192-t ír Monaco-ra...de nem voltam netközelben egy hétig, még jó hogy van egy nagyobb szünet a következő versenyig. -
#70869248
törölt tag
Igen, de a Lotus folyamatosan bukja az árát, míg Koba' a mostani betlizés után eséllyel jó befektetésnek tünik, ...és a pálya is fekszik sztem a Sauber-nek.
...de egyenlőre én is gondolkozom...mert bármennyire jó/jobb befektetésnek tűnik, a Force India is jó lesz a Török pályán sztem, és még ha bukok is a két versenyzőn, így a következő 2 futamra már van sanszom versenyzőben gondolkodni.
Jelenleg azon gondolkodom, hogy a Toro sem lesz annyival gyengébb a Török csíkon, mint amennyibe kerül nekem az hogy lecseréljem őket a Force India-ra....
Tehát ha a Toro és Kobayashi erős lesz a szabadedzésen, akkor lehetséges hogy inkább Koba' lesz a befutó.
Viszont ha Liuzzi is összekapja magát, akkor marad az eredeti terv, és a Török versenyt még csirkézem a Red Bull-Renault-Force India felállásban, és Montreal-ra valamint Valencia-ra gondolva, és a szabadedzések fényében vagy a Red Bull-t lecserélve felsőközépkategóriás versenyzőt, vagy a Force-t lecserélve középkategóriás versenyzőt veszek...szerk...de még az is lehet hogy a Renault és Force-t beáldozva McLaren-t...
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Hamilton szívügy ...oké hogy ez egy menedzserjáték, de a legszívesebben őt menedzselném, azaz van egy határ ahol már nem érdekel a hozam, Hamilton és Alonso a két kiszemelt menedzseltem, a háttérország már más tészta...csapatokhoz nem kötődöm.
szerk: egyébként kicsit sántít ez a magyarázat...hisz ha most is megvehetném, akkor mi a dilemma? kérdezhetném magamtól....azaz ezzel a részével még nem teljesen vagyok tisztában, lehet hogy csak tisztán jó érzés lenne a csapatban tudni, de mivel a végső cél
a Hamilton-Alonso felállás, így ezt kellene figyelembe vennem.
Szal kicsit hülyén fogalmaztam fent, a lényeg valahol ott van hogy Vettel és Webber nem kell..mert ha ebben a kaliberben gondolkodom akkor csak Hamilton és Alonso jöhet szóba....itt valahol belép az érzelem.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
működik...Schumi (meg még valaki term..Kubica mondjuk) és erős háttér..Red Bull-Ferrari-McLaren.
..vagy Renault és valamelyik Ferka/McLaren/Red Bull versenyző
Egy konyhából főzünk..nekem is lesz Mercedes..
szerk: jut eszembe Schumi 20ezerrel olcsóbb jelenleg...és erősödni fog.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
Igen valószínű túlzás ,
..de nem lehetetlen hisz a kiscsapatok egyfolytában bukják az árukat mivel kizárt számukra a 13 helynél feljebb kerülés, az erősorrend szerinti legkedvezőbb 17 hellyel számolva -3% a legjobb kiscsapatnak, ez a Lotus-szal számolva minden futamon minusz 400ezer.
Bruno Senna erősorrend szerinti 23. helye - 6% azaz minusz 600 ezer.
Tehát 1 milliót buksz ezzel a két résztvevővel....ehhez jön még Di Grassi minusz fél millával.
Ez az erősorrend szerinti felállás azaz ezen csak Chandok és Senna nem bukik többet, hisz ők mások kiesésével csak 'nyernek'...azaz kevesebbet buknak. pl. most Monaco-ban Chandok és Trulli mások kiesésének köszönhetően a szerencsés 14-15. helyen lettek elszámolva azaz -2% és ehez még hozzájön az időmérős minuszolás.tehát ha ezt az állandó veszteséget leszámoltad akkor már nyertél másfél millát futamonként, a jelenlegi nyereményed 8 és fél milla volt...ami így 10 milla lehetne.
Schumacher-hez 36, a McLaren-hez 38 milla kellene cserével.
Persze nem biztos hogy ennyi lesz mindig a nyereményed, de azért ahogy erősödik a felállás úgy ez várható..sőt többnek kell lennie hisz ezért fektetsz be.
Szal ez a számolgatás elcsúszhat, bőven hisz nem mindegy hogyan próbálod felszámolni a veszteséget, a Bmw Sauber versenyzői jöhetnek számításba versenyzői fronton, és a Bmw Sauber valamint a Toro Rosso csapat oldalról, és nincs garancia semmire.
Chandok ezért van bent sokaknál...a legolcsóbb versenyző hiába bukik -6%-t..ennél csak kevesebb lehet, illetve mivel olcsó ezért az ő helyén a -6% kisebb veszteség mint a 19 helyezett -4%.
Szal túlzás volt, de azért nem égbekiáltó sztem. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #340 üzenetére
Az idény elején kevéssé működik mint ahogy haladunk előre.
Nézzük a saját példámat, én Liuzzi+Kova' és Sauber+Toro+HRT-ből főztem.
Azaz Liuzzi kivételével mindenkin buktam....és ezzel a nagy többség így volt.
Jelenleg viszont Chandok annyira olcsó hogy alig számít, Trulli a veszteség..de arányaiban jó választás mert a legjobb kiscsapat legolcsóbb versenyzője.
A csapatok viszont hoznak (vagy nem, de ez már a játék része), azaz jóval optimalizáltabb.
Azaz Alonso nem működik, mert túl sok a veszteség a játék elején...nem hogy nyereséggel lehetne számolni.
Tavaly én valami 60-70 milla plusszal zártam, amit el sem költöttem. Azaz gyorsul majd a bevétel, de a játék elején nagyon lassan indul.
Ezzel számolok,..csak az erősorrendet veszem fixnek, a többi képlékeny.
Jelenleg pl. nem lehet játszani, mert hiába nyernék kb. 5 millát ha megvenném Button-t, hiszen most nullázott első kiesőként..azaz bukott -8%, és a következő versenyen a 6. hely már +7%-t ér...és ez elvárható tőle (de akár a 9-11 vagy a max. 15% is)...egyenlőre még nem húzom meg, mert túl nagy falat, el kell adnom hozzá a Red Bull-t.
De egy jó versenyző hasonlóan jár mondjuk Kubica-Barrichello-Sutil-Liuzzi közül, azaz azok aki valószínű 10-ben lehetnek a következő futamra, akkor már lehet a pénz miatt is játszani.
Egyre tágul a mozgástér ez biztos, de a szerencse/szerencsétlenség is ott van term.
pl. Kobayashi 20 milla és az eddigi 6 futamon 5 alkalommal kiesett, és egy alkalommal a 12 helyen gurult be (azaz +1%)..rajta akár másfél millát bukhatok egy korai kieséssel..és eddig ált. a 22. helyeken adta fel a futamokat, azaz túl korán, ez minden alkalommal -5.5%.
Nagyon sokat lehet rajta bukni. -
#70869248
törölt tag
sztem sem olyan rossz, persze rossz azért
Buemi miatt rossz, de hát ezért játék.
De pl. ha meglépem Hamilton-t akkor sem jöttem volna ki jobban megnéztem..az más kérdés hogy Hamilton-nak most felmegy az árra szépen, tehát ha eladnám akkor végül is talán 1-2 millával beljebb lennék...de ha én egyszer megveszem Hamilton-t akkor nem valószínű hogy eladnám, szal ez nem számít.
126 pöty..kár volt Petrov-ért -
#70869248
törölt tag
40 pont...kíváncsi leszek mi lesz a versenyen, remélem Kubica nyer
-
#70869248
törölt tag
..hát elég katasztrófális 148
Mostanában nem igen ajnározott a szerencse -
#70869248
törölt tag
Bevillant a búrámba mikor Kubica kiesett hogy ehh most mekkorát buktam, de frankó futam volt bánja kánya.
Szoros lesz, sztem is ott lesz a két pont, ez van...mindig tudtam hogy jön a gödör, a sors bebüntet mert nem vettem meg Hamilton-t amikor az volt az első gondolatom...okoskodtam hát most tessék -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #376 üzenetére
Ja, rekord pont született nálam 242.
Petrov és Hülkenberg szinte biztos volt hogy jól bejön a HunRing-n, kettejük közt variáltam, Webber kényes húzás volt, de muszáj, mert biztonsági játékkal már nincs esély...a piloták rizikósabbak, de többet hoznak, és nagyobb az áremelkedésük is...akkora hullámvölgyben voltam az elmúlt futamokon, hogy valamit kellett, viszont ez azzal járt hogy 4 összetevőt kell cserélnem ami viszont persze viszi a pénzt a bukó százalékok miatt
Most is igazából vissza kellene cserélnem Webber-t Vettel-re Spa-nak, de 6 milla kb amit csak az eladás miatt buknék...még meggondolom.
Szal most is újra kellett alakítanom a következő futamra, remélem utána már lesz esélyem 1 összetevőt cserélni futamonként...mert Spa után Monza-ra nagy eséllyel jók maradnak a Force India-sok, a BMW Sauber-k, és a Williams-k is. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #380 üzenetére
ooo én simán visszacseréltem volna Vettel-re Webber-t, ..és jól is tettem volna, tiszta szerencse hogy az történt ami történt.
A saját kútfőből gondolkodva én arra gondoltam hogy a csapat megpróbálja feltolni Vettel-t a HunRing-s bakija után.
Ezért akartam cserélni, de nem volt olyan kombináció ahol megérte volna Webber eladásával járó összeget bebukni. Így hogy két futamon is felfele ment az ára, így már valszeg igen.
Szal tiszta mázli hogy nem az akkora bukás következett be amit említettél.Majd holnap meglátjuk hogy mi lesz, kit mire lehet cserélni...., de az biztos hogy egyszer fent egyszer lent. a Jó döntések igyekeznek minimalizálni a sors hozta fordulatok veszteségeit, és maximalizálni a szerencsét....de semmi több, technikai sport és Spa, eső és 5 esélyes VB menő....na szal lehet húzni a kalapból
Ne aggódj egy percig sem. -
#70869248
törölt tag
Na nagy a csend?
én nem jártam túl jól az ziher...bár tervem van, ami azért nem rossz -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #387 üzenetére
Az a jó hogy tervem van, az hogy mennyire működik helyzetfüggő
Term. egyértelműen Alonso-t kellett volna megvenni...de akkor nem tudom lecserélni a Sauber-t a Renault-ra...és ebben a felállásban több lábat láttam mint csak Alonso-ban (pedig ő is nullázot Spa-ban)
Így aztán már az időmérő előtt leszűkítettem a kört Vettel-re és Button-ra, mindkettő jó vétel, hisz szintén betliztek az első futamon...Hamilton-t erősebbnek ítéltem egy hétvégén és a szezonban, így Button már vesztett, Vettel-l kapcsolatban viszont ez fordulópont lehet. Kettejük közt a többi helyszínt is nézve, Vettel-t választottam.
Aztán a futam meg lett amilyen lettMuszáj volt pénzben gondolkodnom...azaz olcsón venni-drágán adni, mert a sok hullámvölgy hiába tett pontban előre, nincs pénzem
Kell egy olyan akit olcsón megvehetek és jól emelkedik az árra...hogy jól tudjam eladni.
...még mindig azt a hibát nyögöm, hogy akkoriban nem vettem meg Hamilton-t
...így jártam, ez büntetésem amiért nem tettem fel mindent a kedvencemre -
#70869248
törölt tag
Na ki mit hozott össze?
Qorthral:...ssszz szoros lesz
-
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #402 üzenetére
ooo..nálam nem lett mentve a Hamilton
Valami kavar volt az időmérővel, és mire láttam addigra már nem engedte változtatni, szal ez véletlen...amúgy is mostanság kicsit zűrös az érzelmi életem...bár a futamot természetesen néztem, de nem voltam 100%-s.
Mindegy, jelenleg ezt a felállást néztem ki magamnak Hamilton-Heidfeld-Williams-Toro-Mercedes....de a Merga vs. Reanult-val még várok.. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #406 üzenetére
háát én sajnos azt sem tudtam mi mikor van...úgy összetörték a szívem hogy a zinternet most éppen sokadrangú...sőt szinte minden más is...éppen a padlóról kaparom össze magam.
Szal c'est la vie...így jártam. Még a Renault vs. Merga cserével várni akartam...aztán meg elfelejtettem az egészet, de ennyire még nem örültem hogy buktam, mert Lewis legalább pontot tudott hozni -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #408 üzenetére
Nem tudom pontban hogy leszünk, most én sem számolom ki, majd kiderül.
Viszont most már ha fene fenét eszik is elmentem a felállásomat...bár a Brazil futam estefele van ha jól tudom...szal akkor mégsem...igazából most kicsit problémás lett a dolog, mert futamot bukott versenyzőt nem jó üzlet eladni...igazából a legrosszabb húzás üzletileg (kivéve ha a következő futamon is nullázik ).
Szalé lehet hogy a brazilra meghagyom Vettel-t, és inkább más poszton alakítok....nullázott versenyzőt csak venni érdemes, eladni nem ez alapjajaj bajban leszek már látom
-
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #410 üzenetére
hááát majd meglátjuk....azért én utálok szándékosan bukni
Valamit majd megpróbálok okoskodni, de hát most ugye kb. 8%-t fogok bukni ha lecserélem..ami a mai pénzén 13 és fél milla.
Míg ha várok vele akkor feltehetően az első négyben végez ami csak a 4. hellyel számolva is 9% bevétel-5%:3% haszon még eladva is a jelenlegi szituval szemben.
..és azért utálok 13 millát bukni ha nyerhetek 5 millát.
..hiába már csak egy futam lesz, még fontos lehet, lehet hogy inkább másba fektetek be ha már így alakult és csak a végső összecsapásra állítom fel Hamilton-tAzért tavaly sokkal egyszerűbb volt, mert olyan hamar látszott hogy a Button mennyire jó, hogy asszem nekem már a 3-4 futamon megvolt....nem tudtak annyira elszaladni az árak amennyire fölényben volt...tavaly lazán röpködtek a 200pontok...
Idén elég feszülős. ..de jó -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #420 üzenetére
Pedig lehetett volna jobb is
...sajna az oldal tartja magát a du 1 órás időmérőhöz, így már nem tudtam lecserélni a Renault Mercedes-re E-kavézóból léptem be, hogy cseréljek, de akkor már nem lehetett
Mindegy, az utolsó futamon dől el minden mint az életben
Sok sikert mindenkinek, rossz már nem lesz ez az idény semmiképpen, én élveztem, sajna a végére elég figyelmetlenül követtem le a dolgokat, de hát hol fent hol lent. -
#70869248
törölt tag
válasz Qorthral #424 üzenetére
Pedig buktam bezony, mert a halmozódó pénz nem hoz semmit, a Mergát már betehettem volna simán Brazilra, hisz egyértelmű volt hogy MS jó Interlagos-ban...és még így is jó volt hogy vonatozni volt kénytelen.
Kubica húzza a Renault, Petrov a legtöbb futamon felejtős, Szal az hogy felhalmozódott közel negyven millám, az semmi, mert közben mentek fel az árak is....szal én buktam ezzel mindenképpen, hiszen ha nem a megérzéseim szerint játszom akkor már bukás....még ha véletlen jól is jövők ki az egészből, nálam akkor is bukás hisz nem variálok csak vagyok.
Sajna Hamilton-t nem tehettem be egy futamon sem, ezzel majd valahogy elbánatoskodom. Most meg már nem is fogom, mert mivel elszaladtak az árak, 'pontos' öngyilkosság lenne -
#70869248
törölt tag
Elvileg fekszik neki a pálya, Ahol jól megy Hamilton és Alonso ott jónak kell lennie MS-nek is szvsz. De azért csak új neki ez a pálya...bármi lehet.
NEm tudom mi lett volna a másik két varia, de jól néz ki a felállásod sztem.szerk: az enyémben is nagy a rizikó
Elvilg Vettel akkor nyerhet ha Alonso 4. vagy hátrébb van. 3.-ként már nem, és ha a csapat úgy dönt hogy Webber-t hozzák be pole-ra akkor is csak kis sansszal hozhatja a futamot.
Tehát ezzel a felállítással gyakorlatilag elköteleztem magam Vettel világbajnoki címe mellett.....illetve esetleg ha helyet is cserélnek futamra, egy esetleges Vettel pole-l minimálisat bukom.
Viszoont ha Webber-re cserélek, vagy Hamilton-ra, akkor a többi egység nem lesz igazán ütőképes.
Szegény ember vízzel főz[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
köszi
Jövőre újra kezdődik minden, de még mennyire....MS egy jobban fejlesztett autóval, 5 világbajnokkal, Pirelli-vel, KERS-l....
Lehetne ez a játék a motorversenyekkel is
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- OLED TV topic
- Path of Exile (ARPG)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Villanyszerelés
- Fotók, videók mobillal
- Házimozi belépő szinten
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Xiaomi smart home / Xiaomi okos otthon
- További aktív témák...