Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz nagyonjjo #40981 üzenetére

    Tisztázzuk már a szituációt.
    1.Azért küldöd vissza mert hibás és ezután amit kifizettél vételárat azt visszakapod, ezt szoktuk case, dispute néven elindítani az eBay-en, vagy a PayPal-on és refund-ként emlegetjük az így visszakapott összeg. Ez az egyik folyamat. Ez természetesen az eladótól jár vissza alapból.

    2 Mivel a case, dispute keretében az van előírva hogy visszaküldés az előfeltétel, ezért a terméket visszaküldjük, ennek díjának visszaigénylése történik a Telus-on keresztül. Ez lenne a második rész, de ehhez lenni kell egy 1.-nek. De ezt nem az eladótól hajtják be, ez a Paypal szolgáltatása.
    Ilyenkor nincs jelentősége annak hogy megérkezik vagy nem, hiszen csak fel kellet adni és azt egyértelműen, nem screenshottal, hanem egyértelmű dokumentumok képeivel igazolom. Így 5 napon belül ezt a költséget visszaadják.

    A vételár pedig akkor kerül refund állapotba és visszautalásra ha az eladóhoz visszakerül a termék és ezt vagy ő, vagy én igazolom a postai nyomkövetéssel hogy átvette.

Új hozzászólás Aktív témák