- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- 3,6 billió dollárt ér az NVIDIA, idáig még egy cég sem jutott el soha
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 7
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz germinator66 #42999 üzenetére
Oké nem értünk egyet néhány dologban. De tartsuk tiszteletben egymást és ennyi a vége.
-
taranis
addikt
Visszatérve a korábbi problémámhoz, a Paypal support annyit írt, hogy valami internal security checken hasalt el a TW banki adatok felvitele, de valamit átállítottak valahol, és most már fel tudtam vinni
colorizer.net
-
WiZARD
addikt
válasz taranis #43003 üzenetére
Szerintem direkt blokkolják a TW hozzáadást. Persze ha supportot keresed akkor megoldják, de milyen meglepő hogy support nélkül pont az nem megy soha...
Céges Paypal számlához ugye jól sejtem, hogy esélytelen EUR számlát hozzáadni?
(Ugyebár csak forintot/dollárt enged)Brutális a 9% körüli jutalék amivel paypal levesz az eladásaim után, de sajnos be kell nyelni, mert PP nélkül meg vevőket bukok. (még a 6% is fájt, de így hogy még 3%-ot rátettek a kiutalásra is...)
Legszívesebben ráterhelném a vevőkre a plusz költséget, de ilyet nem lehet shopifyban beállítani, másik webshop motorral meg megint ott tartanék, hogy az eladások csökkennek.
(ott a simplepay mellette, de a külföldi vevők alig használják és a vásárlóim 98%-a külföldi)De van pl egy nyitott ügyem november közepe óta. Vevő azt mondta nem kapta meg a csomagot, postától van igazolásom, hogy átvette. Paypal állítólag a vevő bankjára vár, mert onnan indult a chargeback. Mindenesetre a merchant fee november közepe óta nem jár nekem, mert van nyitott ügyem. A pénzt tőlem már elvették, maximum visszakaphatom, az ügy a vevő felé rég megoldva, mellette másik sokezer tranzakció lement gond nélkül, de az le van szarva. 3 hónapja én vagyok büntetve, mintha én tehetnék róla bármilyen formában, hogy ez most nyitva van. Undorító cég a PP.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
Topikgazda
Köszönettel venném, ha kulturált hozzászólásokat lehetne olvasni!
A jóérzést zavaró, vulgáris szavakat legyetek szíves hanyagolni. ÁSZF III. Moderáció. 10.1 pont.
Értem én, hogy ez a megszokott beszéd stílus, de muszáj ezt használni itt is? Azt nem tudom megváltoztatni akinek ez a természetes, de a többieknek miért kell ezt olvasni?
Gondolom ez nem olyan nagy kérés, csak egy nyilvános fórumon mutatjuk be magunkat a hozzászólásainkkal. -
Topikgazda
válasz pictigjis #43007 üzenetére
Nem tolom túl, azt várom el hogy az ÁSZF teljesüljön, nem okozhat gondot a megfelelő kulturált szóhasználat. Ha valakinek ez nem megy azt sajnálatosnak tartom. Van értelmes mondanivalója a hozzászólásnak, de a stílusa miatt nem jelenhet meg, akkor azzal nem viszi előre a topik témáját.
[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
Érdekes módon ha jól látom csak az USA-n kívüli accountokra vonatkozik ez a +3% díj.
Szerintem sokkal inkább elkezdett fájni nekik, hogy bárki nyithat TW USD számlát és ha oda utalják ki a Paypalról a lét, akkor nem tudják a 3% körüli konverziós díjakkal is lehúzni az embereket, az alap 5-6% díjon felül.
(persze lehet a bankközi díjakra fogni, de azért az közel se 3%)Egyértelműen szivatva az aki TW számlát akar hozzáadni, hogy support kell hozzá, mert alapból egész véletlenül pont fennakad valami szűrőn. Ha csak pár % nem szórakozik a supporttal azzal már nyertek.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
pictigjis
senior tag
nem nagyon akarok spamelni, de a 43006-ot amúgy minek írtad be? melyik szón akadtál ennyire fent? az ászf általad hivatkozott pontja azért messze nem azt jelenti, hogy nem lehet leírni egy hozzászólásban azt, hogy sz.r (de a kedvedért kipontoztam)
ez is csak egy vélemény, ha gondolod, megfontolod, ha gondolod, akkor nem
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz WiZARD #43009 üzenetére
Bankközi díj van amit továbbterhelnek, nem egészen ők találták ki, meg is indokolták amikor be lett vezetve, a Transferwise is felszámolja, igaz ott fix költség és mivel az EU-s PayPal-ról megy a $ ezért itt is megjelenik.
A TW így említi:
A TransferWise támogatja USD küldését az Egyesült Államokon kívülre, azonban ehhez az utalást a SWIFT rendszeren keresztül kell teljesítenünk.
Mivel a SWIFT további költségeket von maga után, egy 3.20 USD díjat adunk az utalásodhoz, hogy ezeket fedezni tudjuk. -
WiZARD
addikt
Jó, de ez a $3.20 ez egy $5000 utalásnál 0,06%
Persze a TW-nél van egy $1.05 díj is, azzal együtt már $4.25, azaz 0,08%Ehhez képest a paypal 37x magasabb díjat számol a 3%-al, kifejezetten azoknál az ügyfeleinél, ahol korábban számolhatott a 3%-os konverziós díjból keletkező bevétellel.
(úgy, hogy 5-6% díjat egyszer már felszámolt ezekre)Lehet őket védeni, de elég egyértelműnek tűnik a kép.
Persze nem tudunk ezzel mit tenni, ez van. Sorry de mindig felhúzom magam ha a PP témán gondolkozok. Szerintem pofátlanul kihasználják az kvázi monopóliumukat és visszaélnek vele. Mind áraikban mind a működésükben, feltételeikben.
Eladóként nem kapok semmi védelmet, feladom az árut, a postától van hivatalos, aláírt, lepecsételt dokumentum hogy a vevő megkapta. Ehhez képest nem csak az adott tranzakcióhoz kapcsolódó pénzt veszik el tőlem, de még hónapokra extra díjat is szednek, kvázi mint büntetés hisz van nyitott ügyem. Lényegében nulla a jogorvoslati/panasz lehetőség, ha nem tetszik ne használjam.
Ezt kapom azon "szolgáltatásként" amiért én fizetek, nem keveset.[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
Topikgazda
válasz WiZARD #43012 üzenetére
Nem védtem semmit, de nem önként vezették be ezt a díjat, ezért írtam hogy más is felszámolja. A mértéke ennyi.
Ha a vevő visszaél a vásárlói védelemmel, akkor abban ő a sáros elsődlegesen. Lehet vitatni hogy jogos-e a PayPal eljárása ha a vevő becstelen és igénybe veszi a védelmet, de mi lenne a megoldás azonkívül hogy az eladók szerint ezt meg kellene szüntetni, a vevők szerint meg maradjon?
Gondolom eljuttattad az igazolást feléjük, de ha eddig nem volt rá több napon keresztül reakció én a helyedben újból elküldeném hogy ez van, legyen már valami. és ha ezután sem akkor megint. Most például chat-felületen is elérhetőek, esetleg az gyorsabb lenne a kapcsolatfelvételre, ha ők nem teszik meg akkor kezdeményezz te, mert én ezt tenném. -
WiZARD
addikt
Persze ennyi, de egyértelmű hogy miért ennyi és mit pótolnak ezzel a 3%-al...
A védelem működése, nem léte egy dolog. Nagyjából túltettem magam ezen.
Ami inkább felháborít az a PP belső eljárása, miszerint hónapokig magasabb díjat kell fizetni ilyenkor. Nincs semmi arányosság, nem számít az előélet, semmi.Még novemberben megkapták az igazolást, azóta többször rákérdeztem, mindig az volt a válasz hogy miután a fizető fél bankjából indult a chargeback így a bankra várnak blabla...
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
germinator66
aktív tag
Elképesztő, hogy emberünk leírja, hogy a PP hónapok óta szívatja, de itt sem a PP-t látod hibásnak, hanem megmagyarázod, hogy miért ő a béna... A vevő egy dolog, a PP ezt már rég kivizsgálhatta volna, mert ha jól értem, függőben van egyelőre. Nehogymár ezért az 5-10% jutalékért ilyen support járjon, és még maradjon is kussba...
-
WiZARD
addikt
válasz germinator66 #43015 üzenetére
Mind1, én vagyok hülye, most jobban átnéztem a panaszolt merchant rate listát és látom hogy átvariálták és már nincs is kedvezmény, minden sávban ugyanaz az ár... Ettől még lehet rá "jelentkezni" és az le van tiltva a nyitott ügy miatt.
De most úgy felhúztam magam megint a PP témán, hogy kikapcsoltam a webshopban, pár napig megnézem mi történik nélküle.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
Topikgazda
válasz germinator66 #43015 üzenetére
Semmik bénaságot nem írtam, ne forgasd ki a szavaimat, hanem azt javasoltam ha nincs reakció akkor küldje el újból, még a szófordulatokból sem lehet arra következtetni hogy hibásnak tartanám. de persze most amikor leírta az okot teljesen más a szituáció, ebben az esetben nincs mit újraküldeni. De én is így csinálom, akkor béna vagyok?
Ez nem általános és normális probléma.
A vásárlója a bankján keresztül indított pénzvisszakérést, teljesen más pénzügyi-jogi eljárási folyamat van ennél, nem csak rajtuk múlik a dolog, nézz utána. Kvázi végrehajtás indult.
De ha megnézed a rövid leírását itt akkor kiderül hogy nem olyan egyszerű a téma.
És ezzel nem a PayPal tevékenységét védem, lehet hogy jelen pillanatban nem tudnak mit lépni.
Az hogy jogtalan volt a vásárló ez a kezdeményezése és te igazolod hogy jogszerűen teljesítetted az adás-vételt az a "végrehajtást" kezdeményező bank elfogadásától is függ és tényleg sok idő lehet.De ez a legszemetebb vásárlói magatartás, nem PayPal-on jelzi a problémát mert ott elutasítanák, hanem a bankkal küldet visszavonási követelést azzal az indoklással kérelmezve hogy nem ő használta bankkártyáját, hanem egy illetéktelen, a legtöbb bank nem is vizsgálja hogy jogszerű-e ez kérelem, mert ha ugyan ellopták a kártyát akkor miért nem jelentette és miként lehetséges hogy a vásárlásnál az ő adatai szerepelnek.
Itt nincs a PayPalnak sok mérlegelési lehetősége, eleget kell tenni és azután lehet vizsgálódni, igazolgatni, rendezkedni.
Egyértelműen a vásárló a hibás és szemét. A bank és a PayPal csak benne van az ügyben.[ Szerkesztve ]
-
-
marybegood
friss újonc
Az Unicreditnél nyitottam pay pal számlát 5 éve. Akkor feladtam rá egy nagyobb menyiségű pénzt, amiből költöttem. Ja, nincs bank számlám ezért is kellettt személyesen bemenni a bankfiókba. ]Ez fontos. Eljött az újabb befizetés ideje. Megint be a fiókba és a Bank of Amerika számlájára befizettem. De nem jelent meg a számlámon a pénz tudom is hogy azért, mert a profilomban lévő azonosítót nem írattam be a közlemények rovatba. Én hibám.Gondoltam 10 nap elteltével írok ha már nem tudtak azonosítani, bár név, számlaszám, cím minden stimmelt. Közben bemenntem a Szt István körúti fiókba, de nem kaptam felvilágosítást, mondván semmi közöm a Bank of Amerika számlájához. Kértem fiókvezetőt, nem volt.
Ma megjött az angolnyelvű válasz, amit ha jól értettem 3 nap múlva visszamegy a pénz iilyen esetben. De esetemben hová? A bank nem mondja meg, hogy ott dekkol e a pénz a pay pal nem írta jóvá hiába küldtem el csatoltan a befizetésről szóló papírt. Remélem ha megtartják akkor risztelnek.
De félre a tréfával sok pénzről van szó, hova mehetek. -
Topikgazda
válasz marybegood #43021 üzenetére
El van írva bank név a magyar nyelvű felületen az továbbra is egy Unicredit bankszámla, semmi nem változott a téves kiíráson túl.
Váltsd angol nyelvre és ott az eredeti bank név van írva, lásd az Összefoglaló 11. pont leírásban a képeket, a számlaszám eleve a magyar Unicredit 1091......, nem USA számla.
Ha nem tudták le könyvelni a PayPal egyenlegre akkor 15-30 nap közt visszaküldik a bankba, tehát az Unicredit fiókban kell majd érdeklődni ahol befizettél a számlára.
Talán még időben vagy és használható az Összefoglalóból a Tippek az egyszerűbb PayPal használathoz 7. Ha Top Up-al lett pénz utalva és lemaradt vagy nem jól lett megadva Transzfer ID.
De Unicredit bankot kell emlegetni nem a Bank of Amerika-t.[ Szerkesztve ]
-
marybegood
friss újonc
-
Topikgazda
válasz marybegood #43024 üzenetére
A PayPal felület használható magyar és angol nyelven. Sajnos a magyar nyelvű felület egy része hibásan működhet és nem egészen pontos a fordítás.
Ha belépsz a fiókodba a jobb felső sarokban vagy egy fogaskerék ikon a Kilépés gomb előtt, arra kattintva megjelenik a beállítások oldal és bal szélen a Számlabeállítások, Nyelv-nél állíthatod hogy melyik legyen használva. Ha nyelvet váltasz akkor célszerű kilépni és újból be, mert akkor állítódik át rendesen. -
GAbre
veterán
Intézhetem velük,de nem hajlandóak elfogadni.
Belekötöttek,hogy nincs nyömkövetés,mert a nyomtató jóval lejjebb nyomtatta az ajánlott szelvényen. Mondták,majd akkor küldök,ha a paypal refundolt,mondtam jó nekem akkor is.
-Belekötöttek,hogy nem egyezik meg az ajánlott szelvény,és a nyugta ára.(mert vettem csomagolást is).Hiába írtam bele képbe,nem fogadták el.
Most meg újrafótóztam nekik,most meg abba kötöttek bele,hogy nincs postai jelzés,így nem tudják a csomaghoz kötni xd
És törölték a kérésem is"Please be advised that we are not able to accept the provided photo as there are no official post office marks, stamps, tracking or other numbers that can connect the post office receipt and the package.
Please be advised that the only thing we would require in order to successfully process your claim is for you to upload a screenshot of the confirmation email from the merchant that the item has been received or of the confirmation email from PayPal that you have been refunded with the date visible."[ Szerkesztve ]
Avatar
-
Topikgazda
Ha az elektronikus feladóvevénnyel lenne gondjuk azt megérteném, de a normál feladóvevény amin rajta van a feladó, címzett adatai, a nyomkövetési szám, a kifizetett összeg, a posta bélyegzője ez nem egészen világos hogy miért nem jó nekik. Nem jelzett senki ilyet még.
Hogy érted az hogy nem jó helyre van nyomtatva, a postás rosszul tette be a nyomtatójába?
Ha a képen egyértelműen beazonosíthatóak a fenti adatok akkor nem veszítesz semmit ha elküldöd a PayPal-nak hogy nem akarják elfogadni pedig egyértelmű minden és kérsz segítséget.[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Nincs postai bélyegző!
Te még nem adtál fel ajánlott levelet?
Nincs bélyegző,kézírásunkal adatok ,és a postai nyomtató ráírja adatokat.Feladás dátuma,helye,nyomkövetés...
Minden más a rublikában van,de a nyomkövetési szám lement a lap aljára.
Köszönöm írok paypalnak,de már a telus-os embernek is írtam,hogy mi a francot akar,elküldtem neki 3 másik feladási szelvényt,és megkérdeztem,hogy miért nem fogadták el,hogy paypal ügy lezárása után küldik vissza a pénzt.Múltkor még abban maradtunk.Az is elég idegesítő,hogy folyamatosan,minden 1es belépésnél security chalange van.
És minden belépésnél meg kell erősítenem magam.
Fizetésnél meg nem.Nem tudom ennek is mi értelme.[ Szerkesztve ]
Avatar
-
Topikgazda
Oké igazad van az utóbbi időben a külföldre menő küldemények esetén mintha lehagynák és csak a gépi nyomtatási adatok látszódnak, de tudtommal rajta kell lenni.
Ha értéknyilvánítással megy, akkor mindig előkerül a bélyegző és ezért nem is világos hogy miért nem nyomják rá a feladóvevényre. A CN23-at is pecsételniük kell mert az úgy igazolt.
Most megnézve néhány csomagos feladóvevényt, némelyikről ott is le van maradva.
No mindegy ez a Posta.
Most úgy működik hogy amikor a bankkártyát hozzáadod akkor történik az erős hitelesítése a kártyának azután azt nem kéri, mert igazolva van a dolog.
Ha nincs belépési védelmed akkor jön ez a megerősítés, bár nem mindig, ha van belépési védelmed ami igencsak célszerű, akkor viszont mindig megerősítés van, de ez a te érdeked is lenne, hogy be legyen üzemelve, ugyanúgy mint amikor a banki dolgaidat használod, a PSD2 a PayPal-ra is kötelező, biztosítaniuk kell.
Lehet hogy az is segít ha azt az eszközt amivel belépsz megjegyezteted biztonságosként. -
GAbre
veterán
Vettem észre.
Nyitottak ügyet.Refundoltam.
Erre pont a paypal fee-vel lett kevesebb a balance-om.Miután végleg meghozták a döntést,hogy oké visszaadják a vevőnek a pénzt.
Nagyon jó,nem hogy védve nincs az ember,ők még mohón lenyúlják a saját kis pénzőket,ha nem tőle akkor tőlem!
Szemét 1 banda!!!!!
Slusz poénként az ebayes ember(ek) se tudják visszatörölni rendelésem.Küldözgeti a linkeket,amit már rég megpróbáltam,hogy töröljék eladást! Második Chates ember is hülyeséggel zaklat,mindent írjak meg neki újra,jelentkezzek újra be,teljes nevem.De megoldás az nincs,és nem tud mit csinálni XD
Mondhatom szép nap!Fizethetem ki ebaynek azt is.
De legalább visszanyertem ma kaparóson a jegyem árát!Legalább ez jó volt a napban!Ebből kifutja kb a paypal fee.[ Szerkesztve ]
Avatar
-
Topikgazda
Én arra értettem a védelmet, hogy a PayPal belépési védelmed ha nincs aktiválva, akkor nem vagy védve hogy illetéktelenek ne férjenek hozzá a fiókhoz, de ez azzal jár hogy minden belépésnél "meg kell erősíteni az azonosságod".
Az hogy refund esetén nem minden esetben futsz nullára még tavaly lett megváltoztatva, küldték is az értesítőt és itt is beszélgettünk róla.
Ha én vétlen vagyok mert a vevő gondolja meg magát akkor ezt nem igazán kellene alkalmazni szerintem sem:
Ha Ön visszatérít egy kereskedelmi tranzakciónak minősülő kifizetést, akkor a visszatérítésért nem számítunk fel díjat, de a kifizetés fogadásáért eredetileg kifizetett díjakat nem kapja vissza.
Ezt a részt azért lehet hogy át kellene nézni talán van valami ez utóbbi esetedre ha a teljes jutalékot felszámolták.[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Ez Unauthorized transaction ticket volt.
Miért kéne ilyenért nekem fizetnem?
Nem az én hibám,hogy feltörték a fiókot,vagy a paypal védelme gyenge!
Nem lehet átrakni,hogy ebayes fizetést elfogadom-e vagy sem,mint amikor megadom paypalom valakinek,és rámegyek listából,hogy kérem vagy nem?A linken nem olvastam semmi használhatót erre vonatkozót.
Elég szemétség,hogy lopott pénzt nyomnak a kezedbe mondjuk boltban,szinte rögtön visszaadod.
És aztán meg jön oda pénztáros,mert,hogy itt történt ez a boltban,és fizess még egy 1000-est saját zsebből.[ Szerkesztve ]
Avatar
-
Topikgazda
Ja ez az indok kamu szerintem, ha EU-s lakos az illető minimum január 1-től él az erős hitelesítés akkor ki vásárolna a illetéktelenül?
Ha ez nem külső bankos chargeback, akkor három kérdés bennem is felmerül.
1.Miért nem aktiválta a PayPal belépési védelme közül valamelyiket, Ez már az ő hibája.
2.Miként fértek hozzá a fiók adatokhoz? Meg tett-e mindent a védelme érdekében?
3.Ha bankkártyás fizetés, akkor miért nem működött az erős hitelesítés?
Ez alapján jogszerű-e a követelése? Mennyire felelős a kialakult helyzetért. És itt most nem vesszük azt figyelembe hogy egy csaló vásárlóról van szó, aki csak hazudja ezt az indokot: Unauthorized transaction
Ezeket az eladó nem tudja befolyásolni így azt semmi hátrány nem érhetné, még a fogadási pénz nem visszakapása sem jöhet szóba.[ Szerkesztve ]
-
GAbre
veterán
Igaz sztem ,2 hirtelen eladásom lett volna.Sejtettem,hogy ilyesmi lesz.Kivártam mit írnak vissza.
De 1-2 órán belül mind2 írta,hogy hacked.
A másik meg,hogy nemrég csináltam másik paypal fiókot,nem volt semmi,amit írtál.
Regeltem kártyám,max revoluton meg kellett erősítenem a fizetést,és azóta is jó.
Még az elején sms-ekkel kellett fizetést +erősíteni,de már azt se kéri azt hiszem.
De lényegtelen igaz-e.
Attól még elég pofátlanság.
Eddig 0.3 usd-t vittek el a visszaküldések.
Azt még lenyelem.De 3 dolcsik az már kicsit sok a semmire.
Akkor nem lehet beállítani pénzfogadás kérdést?[ Szerkesztve ]
Avatar
-
thrill
tag
Hello!
Bocs ha olyat kérdezek, amiről volt már szó.
Próbáltam visszaolvasni, de teljesen össze vagyok már zavarodva.
A legutóbbi PayPal fizetéseimnél észrevettem, hogy mindig a PP váltja a fizetést Forintra.
Régebben ezt a fizetésnél el lehetett dönteni, meg ilyen titkos helyeken átállítani.
De most már nem találom. Elérhető valahol, vagy megszűnt teljesen ez a lehetőség? Novemberben még euróban ment a bankom felé a kérés, most már minden esetben Forintban (természetesen számomra igen kedvezőtlen váltással). -
aktív tag
Sziasztok! Már lassan egy hete próbálom napjában többször és több böngészőből megoldani, hogy a jelszavam megváltoztassam. Belépek a fiókomba, rákkantintok a "Biztonság" fülre és állandóan ezt írja ki: " Sajnáljuk.
Kérését nem tudtuk feldolgozni. Próbálja újra később."
Minden más fül működik, ez nem. Mit lehet tenni?
-
-
PROTRON
addikt
válasz thrill #43039 üzenetére
Vagy ha a kolléga linkje nem segített (most nem tudom kipróbálni, de mindenképp jól jönne a visszajelzésed), akkor a forum topic legtetejére görgetsz, lenyitod az összefoglalót és ott a 4. pontban frissítésre került az ezzel kapcsolatos információ. Mivel ez egy paypalos "újítás".
Elméletileg nincs hülye kérdés...az elmélet és a gyakorlat között elméletileg nincs különbség.
-
thrill
tag
válasz PROTRON #43042 üzenetére
Megnéztem ezt is, közben a PP customer service is ezt írta.
Ezt meg is találtam (egy órája fizettem eBayen). Már bánom, hogy nem shotoltam le, de nem volt választási lehetőség, pontosabban a bankkártya volt beírva, mégis forintban lett az összeg kifizetve.
Ez van, a következőnél próbáélok jobban figyelni, shotolni.
Mindenesetre felháborítónak találom ezt a dolgot. -
Topikgazda
válasz thrill #43047 üzenetére
Az Összefoglalóban írtam hogy megváltozott a váltás, előre nem lehet beállítani, akinek a változás előtt be volt állítva a kártyához annál még az az érték maradt a fix, de ha cserélni kell a kártyát akkor már csak a fizetésnél lehet állítani.
Itt találod 4. Konverzió beállítás bankkártyához, hogy ne a PayPal deviza árfolyam legyen használva
Az eBay topik, az AliExpress és a Banggood összefoglaló is tartalmazza ezt a témát[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest