- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz #75501312 #41500 üzenetére
Úgy értettem hogy a PayPal-ról törölve a kártya vagy még ott van? Mivel a számlaszámod nem változott amihez a kártyák tartoznak ezért törölni kellene a kártyát. Azután kilépni és törölni a FF-ből a PayPal sütiket és a böngésző gyorsítótárat újra indítva belépni és akkor hozzáadni.
-
Topikgazda
válasz #75501312 #41502 üzenetére
Mikor jelenik meg a hibaüzenet? A címben ami hozzárendelődne nincs ékezetes karakter? A megye neve nem számít. A CVV kód az egyértelműen azonosítható a kártya hátoldalán. Volt már ilyen probléma is hogy nem egyezett azzal ami a banki rendszerben benne volt. Egyébként az Erste esetén van vásárlási limit 5 db az alap 1 napra.
[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
A címben nincs ékezetes karakter.
A hibaüzenet akkor van, amikor mindent beírtam és a Confirm gombra nyomok.
FF alatt fura, hogy lejárati hónap és év helyett az email címemet húzza be alapból és a CVC kód helyére pedig a jelszót.
De ettől függetlenül sem Edge sem Chrome alatt nem megy.
Már kipróbáltam másik 4 DNS-t is, újraindítottam a modemet, routert és a gépet is. De több ötletem nincs.
Felhívom majd a bankot, hátha látnak valamit, de üfsz csak hétköznap van.
A kártyával fizettem boltban is és használtam elektronikus számlabefizetésre is, szóval ez a része megy, működik. -
Boonen007
őstag
Sziasztok, volt egyetlen eladásom az Ebayen és paypallal szoktam intézni a pénzügyi részt PayPal-bankkártya megoldással. Ott is van a pénz a PayPal egyenlegemnel, viszont ugye hozza kene adnom Bankszámlát is, hogy az kerüljön a karytamra. De amikor hozza adnam nem Kakuja Imre van alul hanem Imre Kakuja, lehet ezért nem engedne, nevet kell modositanom?
-
Topikgazda
válasz Boonen007 #41509 üzenetére
Nem kell módosítani nevet, ha eredetileg jól adtad meg first name = Imre, last name = Kakuja akkor jónak kell lenni, ha véletlenül felcserélted és nem így van, akkor sem a név miatt nem tudod hozzárendelni.
Persze a szerkesztés, edit link és a másodikat választva, csatolva egy okmányt és hogy miért akarod cserélni mehet a dolog, de csak munkanap foglalkoznak vele és nem igazán fogják érteni az okát.
Milyen számlát akarsz hozzárendelni? Az Összefoglaló 5. b pontra nézz rá és ha ott stimmelnek azok amiket csináltál akkor a számlahozzáadásod van blokkolva. Írni kell nekik és visszahívást kérni vagy hívni őket ahogy itt írva van hogy oldják fel a blokkolást. Írásban és beszédben is angol a nyelv.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Hello,
Annyi kérdésem lenne, hogy 2 PayPal számlámat véglegesen korlátozták. Ez még telefonálással vagy hasonlóval? Bár kezdem úgy érezni, hogy egy marék hangyába több értelem szorult, mint ezekbe, tekintve, hogy az egyik számlát azért tiltották ki, mert több, mint 20 PayPal caset kaptam pár napon belül. Igen köszönöm, engem vernek át és én leszek az akit kitiltanak, gratulálok A másik számla pedig nem az enyém, csak hozzáférésem volt és 100%, hogy ezért lett kitiltva, mert az a számla egyetlen PayPal case -t kapott, az is le lett zárva hónapokkal korábban.
Szóval ezt még meg lehetne oldani valahogy? Legalább a második számlát jó lenne megmenteni, mert azon pénz is van és nem is az enyém, az első / saját számlám annyira már nem érdekel, tekintve, hogy hála a PayPalnak már az egyenlege is mínuszba ment.....
Köszi
-
Topikgazda
Telefonálhatsz, de kevés a valószínűsége, a Felhasználói megállapodás alapján ilyen szituációnál (20 case ellened vagy nem tudom hogy miként érted, te indítottál 20 visszatérítési kérelmet pát napon belül, mert azért az is sok és én sem tudok ilyet elképzelni) nem oldanak fel semmit, de talán el tudod mondani hogy ezek miért voltak jogos vagy jogtalan case-ek ha ellened lett indítva.
Magyar idő szerint 09:00-17:30 munkanap, 00353 1 436 9111
Ez lenne a magyar ügyfélszolgálati vezetékes telefonszám: 1 777 7944 de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók: -
Topikgazda
Nem tudom ki a telefonszolgáltatód így csak a sajátomat tudom írni a magyar számot hívva és szerintem 10 perc alatt lebeszélve a dolgot 40 Ft vagy 114,3 Ft.
Egyértelmű a felhasználói megállapodás, ha az abban leírt általad a regisztrációval elfogadott szabályt megsértesz akkor nem tekinthető pofátlanságnak az eljárásuk.
Mert mi van ha az automata védelmi rendszer tévedett? Ha nem sértettél meg semmit, akkor ha nem közlöd velük, akkor nem is fog rendeződni, így inkább azt javaslom hogy próbálj meg velük egyeztetni. -
Topikgazda
Oké, akkor ne hívd fel őket. Ezt kérdezted: Szóval ezt még meg lehetne oldani valahogy? Erre adtam javaslatot hogy miként lehet megoldani, az csak úgy megy ha kommunikálsz velük.
Az írásos kommunikáció egy felfüggesztett fiókkal nem fog menni, ezért javasoltam a telefonálást. Ennél többet én nem tudok segíteni.[ Szerkesztve ]
-
motorhead
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék. Tranzakciót szeretnék indítani, és azt írja, hogy :"nem tudtuk megerősíteni hogy valóban ön az" Eddig semmi bajom nem volt a PayPal-al. 14 éve változatlan minden beállításom, sms-ben jön egy bejelentkezési kód, azt is elfogadja...--OLDSCHOOL FOREVER--..
-
Topikgazda
válasz motorhead #41521 üzenetére
Be tudsz lépni a fiókodba? Ha igen ott nincs a jobb felső sarokban valami piros szám az üzenet résznél, nem irányít át másik, mondjuk adatbekérő oldalara?
Biztos téged nem tudnak azonosítani?
Ha nem kérnek igazolásokat, akkor próbáld meg kizárni a böngésző problémákat.Töröld a PayPal sütiket, ezután a böngésző gyorsítótárat és indítsd újra a böngészőt, ha van reklámblokkolód és azon nem engedted át a PayPal-t akkor azt állítsd le. Ha nem otthoni Internet vonalat használsz vagy az nem magánjellegű beállítású akkor a böngészőtől függően privát vagy inkognitó ablakot használj.
Nem jegyeztetted meg a belépési eszközöket és ez kimaradt ahol használnád?[ Szerkesztve ]
-
motorhead
aktív tag
Persze, hogy be tudok. Írtam is. Sehol nincs semmiféle szám. Nem, nem irányít át sehova, nincs semmi opció, hogy a hibaüzenet után továbblépjek. Fent a böngészőben a címsorban ez áll : https://www.paypal.com/authflow/verification-failed/
Ez meg középen, tök fehér képernyőn :[ Szerkesztve ]
..--OLDSCHOOL FOREVER--..
-
Topikgazda
válasz motorhead #41523 üzenetére
Oké és a Szívesen segítünk link? Ott az elérhetőségük jönne elő.
De nézd meg ezt a videót 1'30" mp-től érdekes. Jelszó cserével megoldódott.
És ezt a linket használd belépésre. -
germinator66
aktív tag
Próbáltam hívni őket, de azt mondja, hogy most nem tud kapcsolni emberhez, küldjek üzenetet stb. A kérdésem, hogy ez általános, vagy próbálkozzak később? A ciki az, hogy nem tudok belépni én sem a Telenor hiba miatt, és ilyenkor tudtommal üznetet sem lehet küldeni... A vicc, hogy direkt adtam meg alternatív telefonszámot, de azt meg nem lehet választani... Lehet, hogy a hiba nem a PayPal-nál van a konkrét esetben, de azért vicc, hogy ha bármi történik a telefonszámmal, nincs semmilyen alternatíva, csak a hívás, amit viszont a vírusra hivatkozva nem tudnak fogadni...
-
Topikgazda
válasz germinator66 #41526 üzenetére
Próbáld később vagy esetleg az Ír számot hívd. Lehet hogy a 9 óra is korai nekik, hiába akkortól írják.
-
Topikgazda
válasz #75501312 #41528 üzenetére
Én ezt a számot ismerem 00353 1 436 9111. De sajnos megint átmentek bunkó üzemmódba, még mindig COVID-ra hivatkoznak ami egy ekkora cégnél a telefonos elérhetőséget nem kéne hogy befolyásoljon, ez már némileg túlzás.
így aki nem tud belépni az nem tudja felvenni a kapcsolatot velük. Próbálj meg Facebook-on rákérdezni ha sem üzenni, sem telefonálni nem lehet nekik akkor hogyan is lehet elérni őket.
Írok neki, de ha privátban elküldöd a PayPal azonosítót és a telefonszámot ahol el tudnak érni akkor megkérem őket hogy hívjanak fel. Engem nagyon bosszant ha egy szolgáltató nem érhető el egy olyan indok miatt, amit megfelelő munkaszervezéssel ki tudnának küszöbölni -
germinator66
aktív tag
Elnézést, de muszáj megjegyeznem: ráadásul nem is karitatív szervezetről beszélünk... Nem hiszem el, hogy nem tud valamelyik hivatalos szerv a se**ükre verni. Az egyik legrégebbi fintech cég, közben meg a supportja a legalja...
Viccen kívül: hova érdemes bejelentést tenni, ahol meg is tudják őket mogyorózni? Úgy látom, az MNB elég aktív volt az utóbbi időben, és korábban meg is piszkálták őket - ugye azóta vannak magyar leírások, de jó lenne, ha ezt a login (support) dolgot is lehetne finomhangolni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz germinator66 #41530 üzenetére
Az MNB nem tud lépni, a GVH felé bejelentés, de sajnos mire lesz belőle valami addigra lehet hogy a COVID-os hivatkozás is idejét múlja.
[ Szerkesztve ]
-
#75501312
törölt tag
Azóta kaptam üzit egy másik pasitól, hogy jelenleg nincs elérhető ember, aki foglalkozna velem és próbáljam meg újra hozzáadni a kártyát.
Megírtam neki, hogy ez nem működik, és az előző üziben meg azt írták telefonos egyeztetés kell.
Megpróbálom még GB-t, ha nem megy, akkor lehet kérek segítséget.
Az összes havi feliratkozásomat innen vonják + ebay és hasonló netes vásárlásokhoz használom. Ennyi erővel minden oldalon megadhatnám a bankkártyám és vonják úgy, de pont az a jó, hogy egy oldalon kell csak megadnom és van még vásárlói védelem is.Bankszámlát hozzá tudok adni. Az miben különbözik a kártyától? Levonni ugyanúgy tudnának?
-
germinator66
aktív tag
Most éppen működik a Telenor-os hitelesítés is.
-
Phobion
őstag
válasz germinator66 #41534 üzenetére
Pontosan, ma raktam át google authentikátorra, mert ez egy rossz vicc volt így.
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
lacko6
senior tag
Hi.
Valakinek mukodott a visszakuldes aranak visszateritese?
Ami a leirasban van paypal link az nem megy.Amit irnak hogy a tranzakcio megyitasanal ott az opcio a reszleteknel.Az nem talalhato.Tudna valaki irni egy linket? -
AXisBOLD
addikt
hello,
100 éve nem léptem be az oldalra, most szükségem lenne rá, de belépésnél kell egy hitelesítés és a probléma az, hogy a már nem élőrégi számomra küldené a hitelesítő kódot, telefonszámot meg nem tudok változtatni, mivel nem enged belépni...erre van megoldás?
off, jelszó változtatással sikerült...
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
User42
csendes tag
Sziasztok!
A múlt héten rendeltem valamit külföldről, és amikor küldték az e-mailt a feladásról, arról hogy milyen címre küldték, ott a nevem az angol névsorrenddel szerepelt (keresztnév elől, vezetéknév hátul).
Meglepődtem, mert én nem így adtam meg a szállítási címet. Később jöttem csak rá, hogy a PayPallal fizettem. Oda bejelentkeztem, és ott láttam, hogy ott is az angol névsorrend szerepel már, nem a magyar.
Ezt mostanában változtatták? Nálatok a PayPalban hogy szerepel a nevetek, milyen sorrendben?2014 óta használom a PayPalt külföldi rendelésekre, de eddig mindig a magyar névsorrend alapján szerepelt a nevem, a csomagokat is mindig így kaptam meg.
Nem lesz ebből gond a postán, hogy nem szó szerint az én nevemre jön a csomag, hanem a "fordítottjára"?
Nekem a vezetéknevem is magyar keresztnév, tehát a nevem fordított sorrendben is értelmes magyar név, csak épp nem az én nevem.... -
Topikgazda
válasz User42 #41548 üzenetére
Hol fizettél? Ott nem adtál meg nevet és címet, mert nagyon ritkán veszik át a PayPal-os címet.
Nem változott semmi, ha a regisztrációnál a first name mezőhöz az keresztnevedet és a last name mezőhöz a vezetéknevedet adtad meg az úgy a jó és mindenhol így lenne a helyes formátum, mert ez a hivatalosan is elfogadott adattartalma a szavaknak.
Inkább eddig adtad meg helytelenül, ha a külföldiek a magyar sorrend szerint címeztek.
A magyar fióknál magyar és angol nyelvnél a profilnál (fogaskerék ikon fent jobbra) a magyar névsorrend van kiírva, de az előbb írtak szerint kell megadva lenni.
Az összes külföldi levelem, csomagom fordított sorrendben írt névvel (nem magyaros) jön és a közel 3000-ből nem volt gond a kézbesítéssel.[ Szerkesztve ]
-
User42
csendes tag
Megadtam a nevet, címet a rendeléskor. Mindig úgy szoktam megadni, hogy a borítékra a magyar névsorrend kerüljön, most is így tettem. A rendelést visszaigazoló e-mailben benne is volt a szállítási és számlázási cím is, és mindkettőnél rendesen a magyar névsorrendben szerepel a nevem.
Éppen ezért lepődtem meg, amikor végre feladták, és kaptam egy újabb e-mailt, amiben szerepelt, hogy hova küldték és ott már angol nyelvsorrend volt, hiszen én nem úgy adtam meg, sőt az ő visszaigazoló e-mailjükben sem úgy szerepelt!
Ezért kezdtem el gondolkodni, hogy vajon honnan szedhették ők a fordított névsorredet...
Megnéztem a paypal nyugtát és ott írja a " Shipping address - confirmed" sor alatt a nevemet angol névsorrenddel, szóval gondolom innen! Megnéztem az egy héttel azelőtti paypal nyugtát is, de ott még a magyar névsorrend szerepel a címnél! Szóval nem tudom, hogy most miért fordulhatott meg.A paypal fiókomba belépve is angol sorrendben írja a nevemet és nem magyarul.
Amúgy csak azért aggódok, hogy ne okozzon ez gondot a postán -- ahogy írtam is -- mivel esetemben megtévesztő, hogy a keresztnevem és a vezetéknevem is keresztnév. Ha mondjuk Kovács Katának hívnának akkor nem lenne gond, hogy Kovács Kata vagy Kata Kovács szerepel a levélen, mert ott elég egyértelmű, hogy a kettő egy személy.
De ha mondjuk Sára Kata helyett írtak Kata Sárát, akkor az már akár lehetne akár egy másik személy is, mert fordított sorrendben is értelmes név.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...