- Linux - haladóknak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
-
IT café
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Oliverda #41400 üzenetére
Azt félre olvastam, igaz.
Nem az eladónak kell a pénzt visszaadni ha te visszaküldöd az megvett terméket? Szerintem az nem a PayPal felelőssége
Ők segítenek neked behajtani az eladótól ha az önként nem teljesíti. Kár rájuk kenni a felelősséget. Lassú az ügyintézés, hát ez van, benne vannak még a vállalt határidőbe.
Ez szerintem nem hiba, de hát könnyebb őket okolni, amikor csak közvetítenek a vásárlói védelem keretében. Ha banki utalással fizettél volna a bank ugyan miként intézné a kárpótlásod?
Azért te sem gondolhatod azt, hogy a saját kontójukra azonnal kifizetik neked és meg sem próbálják előtte az eladótól behajtani akinél ott a pénzed?[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
Milyen határidőbe? Amit kedvük szerint nyújthatnak mint a rétestésztát? Eddig legalább az ilyen ügyeket sikerült gyorsan és hatékonyan kezelniük, de most úgy fest, ezt is lezüllesztették.
”Kár rájuk kenni a felelősséget.”
Pedig az övéké a felelősség. A vásárlók felé a customer protection szolgáltatással reklámozzák magukat. Más előnyük már nincs is a piacon. Az lenne az alap, hogy legalább ezt tisztességesen kezelik, de úgy fest, hogy már erre is képtelenek. Márpedig könnyen slamasztikába kerülhetnek, ha a vásárlók elkezdenek elégedetlenkedni és hátat fordítanak nekik, ugyanis az ő pénzükből működtetik ezt az egész katyvaszt.
És még mielőtt századjára is leírnád: nem érdekel, hogy szerinted makulátlanok.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Topikgazda
válasz Oliverda #41402 üzenetére
Ismert hogy te nem kedveled őket, de még is használod, szapulod őket és nem vagy hajlandó elismerni hogy nem ők tartoznak neked, hanem az eladó.
Így a jelenlegi problémád kiváltó ok nem a PayPal. Tudod te hogy egy tartozás behajtása mennyi időbe telhet?
Ha az eladó egyenlegén, fizetési eszközén nincs elegendő pénz, vitatja a jogosságát akkor szerinted mennyi idő valahogy elővakarni azt az összeget?
Az eladóktól származik a jövedelmük nagyobb hányada, ha te vevőként nem az ő devizaváltásukat használod akkor tőled egy fillér nem kerül hozzájuk, abból biztosan nem élnének meg.
A vásárlók miért elégedetlenkednének, hiszen nem nekik kell az eladóval hadakozni? Csak meg kell várni hogy a PayPal visszaszerezze a pénz. Ez kedvezőbb mint más jogi út igénybevétele, de ha ezt nem látod be akkor ám úgy legyen, a PayPal-on kell levezetni a dühét a vásárlónak, nem az eladón aki felelős érte.
Mindegy, úgysem tudlak meggyőzni.[ Szerkesztve ]
-
papirzsepi93
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, ugyanis gondom akadt a PayPal-hoz való bankszámla csatolással.
Bankkártyát sikerült már hozzákapcsolni korábban, de a bankszámlát most csinálnám először, de a következő üzenetet adja: Ezt a bankszámláját jelenleg nem tudjuk csatolni.
A bank nevét szerintem jól írtam be (OTP) és a számlaszámot is az itt leírt tutorial alapján írtam be folyamatosan szóközök nélkül, a nevem meg értelem szerűen ott van helyes sorrendben.
Mi lehet a probléma?
Köszi a segítséget!Üdv Dávid
-
Topikgazda
válasz papirzsepi93 #41404 üzenetére
Van amikor a számlahozzáadást blokkolja valamiért a védelmi rendszer. Hívd fel őket ez a gyorsabb, vagy írj nekik a megfelelő témakört kiválasztva az üzenteknél. Mindjókét esetben a kommunikáció nyelve angol.
Azt még kipróbálhatod hogy angol nyelvre állítod, ha magyaron volt, azután törölve böngészőből a PayPal sütiiket és a böngésző gyorsítótárat újból próbálod. Ha van reklámblokkolód azon legyen a PayPal átengedve, ne legyen VPN és ha nyilvános az Internet hozzáférés akkor inkognitó vagy privát ablakban menjen. -
jobarat01
tag
-
Topikgazda
válasz jobarat01 #41406 üzenetére
Majd visszakapod -1500 Ft-al. Ez a számlaszám a PayPal szerint továbbra is virtuális számla és mindegy hogy $-os vagy forintos, nem lehet a Transferwise számlát hozzáadni, nem lehet rá kiküldeni pénzt, ez bankszámla ahogy látod belgiumi székhelyű bankhoz tartozik, hiába forintos, nem magyar.
Az utóbbi időben még az addig néha hozzáadható $-os számla sem megy már, több volt az elutasított mint a sikeres.
Szerintem a TW topikba is említettem hogy nem lesz ez itt jó. Forint esetén mi értelme lenne, a $-nál az oké hasznosabb, mert a TW devizaváltása kedvezőbb, de a forint forintként megy ki, ha az OTP-t akartad itt kiváltani akkor ez egyenlőre TW számlával nem megy.Ugye az ilyen kinézetű számot adtad meg:
12600016-23495011-00334694az első 8 az azonos mindenkinél. -
_Atesz
addikt
Sziasztok
Paypalon hibát jelentenék, de ha jól látom nincs már telefonos ügyfélszolgálatuk??
-
Topikgazda
válasz _Atesz #41410 üzenetére
Szerintem van. Azok a számok amiket az Összefoglalóba írtam még jók. De van amikor leírod a problémát és visszahívnak vagy akkor adnak telefonszámot.
Magyar idő szerint 09:00-17:30 munkanap, 00353 1 436 9111
Ez lenne a magyar ügyfélszolgálati vezetékes telefonszám: 1 777 7944 de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók.Most a Chat sem működik náluk, így az írásos az alap elérhetőség.
Sajnos nem igazán tudunk ezzel mit kezdeni, a gond az hogy ők sem:
We currently have limited customer service staffing due to Coronavirus (COVID-19) safety precautions. We encourage you to find quick answers to your questions by searching the community forum or visiting our Help Center. Thank you for your patience.[ Szerkesztve ]
-
_Atesz
addikt
Köszi. Hívtam a "magyar" számot, de csak az automata jelentkezett, hogy jelenleg csak írni tudok nekik.
Küldenék pénzt a számlámról, de dob egy hibaüzenetet. Nincs benne semmi konkrétum, csak hogy nem sikerült a tranzakció. Amire küldeném számla, azzal minden ok, szóval náluk lesz valami kehe.
Azért vicc, hogy egy ekkora végnek nincs telefonos ügyfélszolgálata.
Írtam nekik, de a válasz nem akar megérkezni.[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Sziasztok
Rendeltem én Olixar [link] tól teleóra kijelzővédő fóliát.
Szeptember 2 án.
írtam nekikDear olixar
I ordered transparencies for my phone.
When will it be shipped?Ezt válaszolták:.
Hi Norbert,
Thank you for your email.
I am sorry to hear that you have not received your order yet.
Unfortunately, the shipping service you selected does not supply customer tracking.
I can confirm, however, that your order was dispatched from our warehouse on the 02/09/2020. Whilst most orders arrive within 4-8 business days (Monday-Friday), we have been advised that on some rare occasions due to delays caused by COVID-19 it can take up to 20 business days to arrive.
In the unlikely situation you have not received your order by 30/09/2020, please do get in touch by replying to this email with your full address, and one of the Customer Relations team will be more than happy to assist.
Additional Information can be found here:
https://business.help.royalmail.com/app/answers/detail/a_id/5317/~/international-incidents-updateThank you for understanding and for your patience.
Olixar support
Jo Gibson
Ha nem érkezik meg szeptember 30 ig.
Akkor pay pal fele lehet reklamálni?Vagy az Olixarnak írjak majd?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz K Norbi #41413 üzenetére
Elsőként mindig a kereskedővel kell megpróbálni a probléma rendezését, ha ez nem megy vagy neked nem felel meg csak azután a PayPal.
Ezt kérik, javasolják:
5. Hogyan oldhatom meg a problémámat?
a) Próbálja meg közvetlenül a fizetést fogadó féllel megoldani a problémát
Tegyen meg minden ésszerűen elvárható erőfeszítést, hogy a problémát közvetlenül a fizetést fogadó féllel oldja meg. Ha továbbra sem tudja megoldani a problémát, lépjen be a Vitarendezési központba, és kövesse a b, c és d lépéseket.
b)Vita indítása
Indítson vitaeljárást maximum 180 nappal a vita tárgyát képező vásárlással kapcsolatos kifizetés végrehajtását követően. Jogunkban áll elutasítani az adott vásárlással kapcsolatos minden olyan vitás ügyet, amelyet a fenti időszak eltelte után nyújt be (ne feledkezzen meg erről, amikor eldönti, hogy elfogadja-e a fizetést fogadó fél által kínált, a fenti intervallumon kívülre eső termékkiszállítási vagy szolgáltatásteljesítési határidőt).
c)Minősítse fel a vitát reklamációvá
Amennyiben nem tudnak megállapodni a kifizetést fogadó féllel, a vita benyújtását követően 20 napon belül minősítse fel a vitát reklamációvá.Az Ön felelőssége a fenti határidők betartása.
Amennyiben a PayPal másképp nem rendelkezik, Ön a kifizetésének dátumától számított 7 nap elteltével jogosult reklamációvá felminősíteni a Nem érkezett meg (angolul NR) problémával érintett vásárlásokat.[ Szerkesztve ]
-
Memora
senior tag
Üdv,
jól tudom, hogy saját bankszámlára küldhetek PayPal-ról pénzt akkor is, ha a bankszámlám nincs semmilyen módon konfirmálva a PayPal account-ban, csak a bank neve és a számlaszámom van felvíve?Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
Magyar regisztráció és magyar bankszámla van hozzácsatolva. Nekem is azt írták, hogy nem kell megerősíteni a bankszámlát, hogy küldhessek rá pénzt, de később összevisszaságokat is írtak, mint pl:
a bankom nem ajánl fel opciókat a megerősítéshez hogy "funding source"-ként használjam a Paypal acc-hoz (nem is akarok utalni a bankszámlámról PayPal-ra...).
Írja még, hogy "Please try to make a withdrawal to your bank" (ez nekem ráér majd ha tényleg szükségem lesz rá),
ill. hogy "If this option is not available you will need to add a different bank account to withdraw any funds"Van olyan magyar bank, amely nem tud fogadni utalást PayPal-ról
Fancy quote placeholder
-
Memora
senior tag
Szerintem USA oldalra vagyok regisztrálva (ez számít?), még 2012-ben regisztráltam (akkor még postán küldött levélben igazoltak vissza ), talán most esetleg fogom használni is. Lehet, hogy nincs gondom egyébként, de most csak azért nem utalok, hogy kiderüljön.
Fancy quote placeholder
-
fecs
senior tag
Sziasztok!
Német webshopnak szeretném kifizetni a megrendelést. Tegnap és ma is ezzel a hibaüzenettel elutasítja a paypal: "A fizetési mód nem működik. Szeretné újra megpróbálni egy másik kártyával vagy bankkal?"
Próbáltam OTP-s, Revolut kártyával. Adtam meg másik szállítási címet, engedtem/nem engedtem hogy a Paypal váltsa az árfolyamot. Semmi
Mindkét kártyán van elegendő pénz.
Mi lehet a gond?Pixel 6a
-
simpley
őstag
PayPal egyenlegfeltöltés netbankból? Itt nincs most semmi gond csak a visszautalásnál?
signed by simpley.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz simpley #41429 üzenetére
Az már rég, nem kötöttek új szerződéseket a bankokokkal a PSD2 hatálybaklépése óta, azt írták hogy folyamatban van. De szerintem nincs jelentősége, munkanap tényleg gyorsan le van könyvelve hiszen a te bankod és az Unicredit közt azonnali utalással megy és csak a Paypal könyvelési ideje van.
-
Memora
senior tag
Hogy tudom megállapítani, hogy az EU vagy az USA oldalon vagyok e?
A cím paypal.com. 2012-ben regisztráltam, csak nem használtam egyáltalán a szolgáltatást. Az oldalon választható a magyar nyelv.Szerk: közben azt hiszem, sikerült (?) beazonosítani:
A message center aláírásai EU-sak:
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349[ Szerkesztve ]
Fancy quote placeholder
-
C64
őstag
Sziasztok. Ez az üzenet fogadott vasárnap este:
Számlájával kapcsolatban probléma merült fel. A számla teljes körű hozzáférésének visszaállításához mindenképpen oldja meg a problémát.
Kiderült, hogy azért nem férek hozzá a számlámhoz, mert túlléptem az 1800 euros eladói keretet és további "adatokat" kérnek be. Ez legális egyébként? Megadtam, bár nagyon nem szívesen és azóta se történt változás. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Lehet-e ebből problémám, feloldják majd a zárolást? Ha igen, mennyi idő? Mindent legálisan intézek ezen a sz@ron, nem értem mi ez az egész.Köszönöm
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
Topikgazda
Annyira legális hogy törvény írja elő a személyes adataidnak az igazolását. A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozás elleni törvény a PayPal-ra, mint pénzügyi szolgáltatóra is vonatkozik, így igazolnod kell magad.
Ha beküldöd és minden rendben van akkor 48 óra - pár nap és kapsz visszajelzést. -
senior tag
-
Topikgazda
válasz dani0113 #41442 üzenetére
Mivel már leigazoltad magad és ha hozzáadsz egy bankkártyát akkor úgymond igazolt fiókod lesz ahol nincs limit, ritkább lesz a pénzmozgás ellenőrzése. Ha viszont személyes tranzakciók jönnek folyamatosan és ezeknél arra találnak utalást hogy ez inkább kereskedelmi tevékenységhez köthető, akkor mivel az felhasználói szerződésbe ütközik akkor gondod lehet. Pl. egy elégedetlen "vevő" felnyom náluk.
De most szerintem egy darabig nem lesz semmi problémád. -
mufi
senior tag
Mennyibe kerülhet kb 500 € összeget (forintban van) paypalrol rendes bankszámlára utalni?
Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
Topikgazda
Ingyen van, mivel csak a saját bankszámládra mehet. De kell bankkártyának a fiókhoz hozzáadva lenni, mert ha nincs akkor havi 21000 Ft a maximum ami kiküldhető. Itt a bankok sem szoktak kérni forint jóváírásért pénzt.
Gondolom magyar regisztrációd kérdezed.
A külföldieknél is van rá lehetőség, persze az €-ban mehet ki €-os számlára vagy bankkártyára (ahol van ilyen opció), a PayPal ott sem kér pénzt, de az adott bank felszámolhat díjat -
FingR86
őstag
üdv mindenki.
paypal-ról eurót legkedvezőbben ki lehet úgy venni, hogy OTP főszámlám alá igényelek egy euró alapú deviza számlát és azt is hozzá adom a paypal számlákhoz és eurót utalok ki közvetlenül ? Majd OTP-vel válttatom át? A PP magyar regisztráció.
paypal elég gyérül váltja az eurót: vmelyik nap sikerült egy "elég" jónak mondható árfolyamon váltani. (351.56)
ettől gondolom jobb lenne euróban ki és váltsa a bank, nemde ?
azt hiszem deviza számlának 60ft a havidíja ha nem kell mellé kártya.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Innen indultunk: Mennyibe kerülhet kb 500 € összeget (forintban van) paypalrol rendes bankszámlára utalni?
Azután azt kérdeztem hogy ez a PayPal fiók magyar regisztráció lenne-e.
Erre azt válaszoltad hogy igen.
Magyar regisztráció és a PayPal egyenlegen van a pénz amit bankszámlára akarsz kiküldeni.
Ezt jelen esetben úgy tudod megtenni, hogy a saját (mint írtad OTP) bankszámládra amire kapsz valami jövedelmet és arról utalgatsz különböző helyekre pénzt ezt hívom pénzforgalmi számlának utaltathatod ki. A folyamat és a szükséges dolgok leírva az Összefoglaló 5. A és B pontjában.
Máshogy a magyar PayPal egyenlegről nem lehet bankszámlára, főleg más bankszámlájára utaltatni pénzt.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Suzuki topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- NBA és kosárlabda topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...