- Linux kezdőknek
- Windows 10
- Ubuntu Linux
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Ára még nincs, de végre Európában is indul a Max streamingóriás
- Aliexpress tapasztalatok
- Vírusirtó topic
- DIGI internet
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Calogero
addikt
Igaz még nem vagyok tulaj, de remélem hogy hamarosan igen.
Egy Astra H 1,4 Easytronic (Njoy) lett a kiválasztott model néhány plusz extrával.
Egy februári Ford Focus lesz erre lecserélve. -
Calogero
addikt
Miért nem lehet összehasonlítani L200-al
Íme az én járgányom (igaz nem opel) [link]
Amit tudni kell róla.
Utastér kényelmetlen (szűk, zsúfolt, a japánok nem nagyon ismerik az európai emberek méreteit).
Motorikusan jó, terepet bírja, igaz kapot egy kis tunningot (157Le) ([link]
''majomfogó'' elől-hátul
Golyóálló (előírás, mert munkára is használom, és robbanóanyagot pakolok hátulra)
Ami nem látszik a képen:
Azóta került a tetejére + 5 reflektor ,így van most rajta 7. (Mellék keresetként vadászokat szállítok hétvégeként, és így faszán meg lehet villágítani a területet/vadat)
Aki látta az autót mindenki azt modta hogy megállíthatlan, de egy kocsihoz méretéhez viszonyítva egy pirinyó szőrős, nagyfülű jószág mozgásképtelenné tette a ''szörnyet''
Azt hiszem itt szívesen kipróbálnám hogy mit is bír valójában, meg mit is tudok én [link]
Nha hogy ON is legyek.
Szomorú híreker kaptunk a kereskedőtől. A rendelt járművet lehet hogy csak tavaszra tudják leszállítani
A nehezítő ok: Easytronic váltó + plugin, hogy kormányról is lehessen váltani.
Én mondtam az asszonynak jó lesz nekünk a manuális váltó is, de ő úgy akar váltani mint az F1-be, kormányról. Jha meg a Pajero vezetése után rájött hogy a városba milyen kényelmes az automata, hogy nem kell annyit kuplongolni.
Azt mondja nem fontos van ideje kivárni, ő tudja, ővé lesz a kocsi.
Ezt választotta a leányzó:
5 ajtós Asta H 1.4 Njoy alapfelszereltség
Easytronic váltómú
Njoy plusz csomag (Komfort ülés csomag 1, kartámasz elöl, világítás csomag, 3-küllős bőrborításúkormánykerék szénfekete betéttel, rádióműködtetés a kormánykerékről, elektronikusklímaszabályozó, színezett oldalvédő díszlécek)
Könnyített rosszút csomag
Elektromosan behajható tükör
Levegőminőség érzékelő
Riasztó
CD30 MP3 (7 hangszoró, fedélzeti, információ kijelző)
Fedélzeti számítógép
Kijelző emlékeztető csomag
Első ködlámpák
Behajtahót indító pót kulcs
Elektromos hátsóablak
Könnyűfém hatású acél keréktárcsák
Feketemetál fényezés
Látván az új Corsát, nagyon tetszik, lehet hogy nem az Astrát kellett volna választani.
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
2009-ben lesz model frissítés az Astránál
Kerekedő mondta, mert megkérdeztem.
Mert szerintem baromi ronda az új Astra (szvsz). Remélem vissza jön az autó forma az új Astránál.
Valahogy nem szeretem ezt az új ''kerekített'' világot.
Nekem igazándiból a G Astra jön be legjobban, annak még autó formája van.
[Szerkesztve] -
-
Calogero
addikt
Kezdődött ott hogy a leányzó amikor hozta a szalonból el két hetes jogsival , fék helyett a gázra lépett. Bumm megcsókolta a Pajerom hátulját. (igy jöttünk össze)
Lehetet az elejét újra építeni.
Nyáron pedig hátul törték meg.
Kiakartam engedni egy buszt - ha már kidugta az orrát félig a sávomba - és akkor bumm.
Mondtam srácnak hogy álljunk félre. Ok találtunk is helyett. megállok, erre bumm belém jött mégegyszer (biztos ami biztos alapon). Kiderült hogy a 2x éves Kadetján nem 100%-os a fék.
Azért is adtuk el mer csak vonzotta a ''bajt'', nem akartuk hogy a 3. törésnél személy sérülés is legyen (egy kis babona). Meg találtunk egy olyan vevőt akinek eltudtuk adni jó árban, így is hogy törve volt az eleje, hátulja.
De amúgy sem voltam vele megelégedve.
Sokat evett
- Vegyes 7-7,2
- Városban 9-10
Ha meleg volt a motor, akkor nem mindig indult pöcre.
Nagyobb esőzéskor/mosáskor állt a víz hátsó lámpában, így rendszerint kivágta a biztit.
Igaz miután kicserélték az egész lámpát ez megszünt.
Amíg nem melegedtek be fékek addig minden fékezéskor visítottak a fékek elől.
Egyszer a 4-es főuton cserben hagyott, autómentő hozta haza, egyszer csak megállt. Elfogyott az áram.... generátor csere.
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
válasz Foglalt név #129 üzenetére
Nekem már az szokatlan volt 3 pedált volt benne.
5 éve csak automata váltós autót vezetek.
Igen a Pajerom is lekapcsolja a klimát ha taposom neki. Sőt észre is lehet venni amikor bekapcsol, mert megtorpan egy picit az autó. Előzésnél ez egy kicsit gáz, ezért előzésnél előszeretettel használom ''Turbo boost'' gombot (Knight Rider)
[Szerkesztve] -
-
Calogero
addikt
Mi is voltunk nyíltnapon.
Először a Corsát próbáltuk ki. 1.4 motorral.
Nagyon ment, tetszett nagyon, a sebbesség váltó ténleg szupi. A pedálok jól elvannak helyezve nem olyan kaki módon mint a Focusban volt. A Külső nagyon tetszik. Ez a kerek forma sokkan jobban áll a Corsának mint az Astranák (az utobbi szerintem még mindig undorító). Viszont a belső az Astának jobb. Nekem a Corsáé egy kicsit giccses.
Sokan kérdik hogy miért az Astrát választottam megvételkor ha nem tetszik az autró külseje. Egyszerű rá a válasz, több időt töltök az autón belül, mint kívül. Az Astra beljese nagyon megfogott.
Az Astra kényelmesebb.
Mire kikocsikáztuk magunkat, szólt a kereskedőnk, hogy itt egy Easytronicos Astra is. Kezdtem örülni hogy végre megjött a mienk, de sajnos a mienk bár 100% hogy csak tavasszal jön meg.
Megnéztük az Astrát is. Az Easytronic váltó nagyon megtetszett.
Nem bántuk meg hogy az Astrát rendeltük meg. -
Calogero
addikt
válasz Lord Myn #252 üzenetére
Túl kerek. A G Astrának sokkal jobb a vonal vezetése, igazi autó formája van.
Az Astra H túl futurisztikus kívülről, a belső nagyon jó.
Nekem is inkább a hátuljával van bajom, kicsi szélvédő, olyan nyomi
Meg úgy ha ránézek nem fog meg rajta semmi.
Nekem igazán egy Astra G külső Astra H belsővel és újításaival jönne be. De a Chokitó is ronda is finom -
Calogero
addikt
Könnyűfém hatású acél keréktárcsák, 6,5X16''-os, 5-küllős,
205/55 R16 gumiabroncsokkal
69000 FT Brutto
Fotót próbálok találni róla
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
Lord Myn
Megkérdeztem tartót.
Alaptartó
Anyaga: alumínium, Aerodinamikus forma, Rúdprofil, T-profilú csatlakozórésszel.
Csavarral rögzíthető a tetőhöz. Max. terhelhetőség: 100 kg zárható fedél
Katalógus szám: 6732525
Bruttó 31 329
Alumínium alaptartó
Aerodinamikai szempontból előnyös kialakítás. Rúdprofil, T-profilú csatlakozórésszel.
Csavarral rögzíthető a tetőhöz. Maximális tetőterhelés: 75 kg. A tartóláb magassága: 130
mm. Zárható fedéllel. Tetősín nélküli ötajtós, GTC és Caravan modellekhez.
Katalógus szám: 6732536
Bruttó 31 574
Néhány érdekessék pluszba
Szemeteszsák
Fekete nejlonzsák, amely két szíj segítségével az első ülések háttámlájához erősíthető. A
fejtámlához rögzített szemeteszsák elmozdulását tépőzárak akadályozzák meg. A
mellékelt tekercs 50 db, higiénikusan és gyorsan üríthető szemeteszacskót tartalmaz.
Katalógus szám: 1722246
Bruttó 4 972
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
[link]
A Kelvin szám az izzó színét jellemzi. A sárgás halogén 3000K körüli, a tiszta fehér H.I.D. Xenon 4300K, a jégkék 6000K. Ahogy növekszik a Kelvin szám, úgy kékül az izzó fénye.
A legerősebb fénye a 4300K-es izzóknak van, ettől felfelé haladva az izzók fényereje csökken.
Legjobb a 4300K-es izzó, mivel ez áll legközelebb a napfény színéhez, így az emberi szem ebben a tartományban a legérzékenyebb.
A magasabb kelvinszámú izzó színhőmérséklete torzítja a színérzékelést, valamint az emberi szem nem elég érzékeny ezen a tartományon. A vizes aszfalt kékes árnyalata is jelentősen elnyeli az erős kék fényt.
Amikor a kocsimba szereltettem xenon szettet 2 félét ajánlottak 4300K/6000K
KPM szerint a 6000K-val is átment volna a vizsgán, de nem kockáztattam a 4300-ast választottam,hát a halogén elbújhat mellette az biztos.
Az biztos ha megjön az új Opel akkor egyből cserélve lesz
Igaz rendeléskor is kérhettük volna bele, de úgy 19x xxx Ft-omba került volna . A külön szettet akciósan vettem 80 000 Ft-ért szerelési költésgel együtt.
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
Nem kell újrakábelezni.
Én a Pajeromra csináltattam meg.
A szettben voltak az égők, meg egy doboz, amiből kijött két vezeték.
Az egők mentek a régiek helyére. A dobozt elhelyezték a motortérben, úgy hogy az egyik kábel ment a lámpatesthez, a másik meg pedig csatlakozott a gyárilag behúzott kábelekre.
Villamossági autó szerelő rakta be, kb 20-30 perc volt az egész rendszer kiépítése.
70 000 Ft volt+ 10 000 szerelő.
A6 audiba gyári van, és melléállva a különbség csekély mértékű volt.
De nekem nem is volt a célom hogy a ''gyárit megverjem'', csak a halogénnel jobb legyen.
Ha akarom túl világítom az összes gyári szipi szupi xeonos autót ha kell, 7 reflektor van a kocsin -
Calogero
addikt
Vigneau, _seth_
Nem olyan régen beszéltünk a Alu felninek látszódó fémtrárcsákről, nha megtudtam hogy milyenek is, nem olyanok mint amit _seth_ mutatott.
A dolog úgy néz ki, hogy az acál keréktárcsa 5 küllős (tehát nem az a megszokott teli lemezfelni) és arra megy rá a disztárcsa, ami szintén 5 küllős. Igy pedig olyan hatás keletkezik,mintha alufelni lenne az autón. Csak az autóhoz lépve és megkopogtatva a dísztárcsát jön rá az ember, hogy ez nem alufelni.
Képeket délutánra igértek.
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
Bevallom őszintén nem látok a kettő közt összefüggést.
Állítólag olyan a felni kialakítása hogy dobfékes kerékre nem lehet felszerelni, amibe én kételkedek.
Szerintem csak kereskedői húzásról van csak szó.
Amikor elkeztük ezt az autó vásárlást egy csomó (országszerte) opel kereskedésnek elküldem egy excel táblában, hogy milyen autó kell, adjanak rá ár ajánlatot.
Hát elég érdekesk eredmények jöttek ki.
Az egyik teljesen letojta hogy én mit akarok,rám akart szózni üllésfűtést eső érzékelő ablaktörlőt, automata világítást
Másik azt állította hogy 1.4 motort nem gyártanak Easytronicos váltóval vegyek 1.6-ost vagy 1.8-ast
És az árak.....
Pesten ugyanaz a felszereltségű autó 300 000Ft-al olcsóbb volt mint Debrecenben.
Pl.
Több szólamú kürt: 6000/57000 (Budapest/Debrecen)
Elektromosan behajtható fűthető tükrök: 10 000/45 000 (Budapest/Debrecen)
Fedélzeti Comuter: 59000/75000 (Budapest/Debrecen)
Pesten széria felszereltség volt a légkondi, Debrecenben nem.
A főváros, Nyíregyháza, Érd, ők képviselték reállisan az olcsóságot max 40 000 Ft volt az árak közt a különbség.
Debrecen, Miskolc: extra nagy haszon kulccsal dolgoznak.
Mi Nyíregyházára járunk Opel nézőbe.
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
válasz Rover623 #415 üzenetére
Köszönöm a felvilágosítás, ezt a posztot le is mentem magamnak.
Az autó már 2007 évi model lesz, és 10-16 hét leszállítási időt adtak meg, plusz még az itthoni elbabrált idők. A kereskedő szerint az autó csak kb tavasszal kerül forgalomba, annak is a közepén, így valószínű (remélem) hogy a téligumikra majd csak 1 év múlva lesz igazán szükségem.
Nha a dobfék cseréje nem feltétel ilyen kerék használator, mint ahogy srác állította.
Megkérdeztem az értékesítőmet, az a extra csomag tartalma.
Tehát 69 000 Ft-ért kapok 4 db Stucture felnit gumikkal, és hátra is tárcsafék kerül (motortól függetlenül)
Ha pótkerékre is ilyen felnit akarok, akkor azt külön kell megrendelni
15xxx a felni + 5xxx a hozzávaló dísztárcsa.
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
Kedves opel tulajok.
Nem lehetne-e megcsinálni azt hogy az első hozzászólásban betenni hogy kinek milyen Opelje van, és esetleg fotóval illusztrálni minimum 1, maximum 4 fotó (elölről, hátulról, oladról, belülről)
Pl.
XY: Astra H 1.4, fotók linkjei -
Calogero
addikt
Április - Május (eleje) lesz belőle valami.
Meg akartuk rendelni most, de tt is meg más fórumon is mondták hogy vigyázzak nehogy 2006 -os modelt adják majd 2007-es áron.
Így majd év elején rendeljük meg, megnézzük milyen felszereltségű lesz a 2007-es model.
Nem akarjuk elkapkodni, nem kis összegről van szó.
A kiszemelt példány lista ára 4,7 millió HUF -
Calogero
addikt
Nem valami erőmű lesz, de cél az hohy kényelmesen biztonságosan elvigyen A-ból B-be.
Most még ketten használnák, de tervbe van véve +2 fő is
Egyedül csak a színével van bajom ennél kényesebb színt nem is választhatott volna. De viszont abban igaza van hogy, nagyon elegánssá teszi a kocsit, és a hátsólámpák és az első hátsó króm csíik nagyon szépen mutat a kocsin.
Női szemmel nézzétek a kocsit, a páromé lesz az autó, és mindent ő válaszatott. Mint például Megvilágított smink tükrök
[link] + Riasztó, és Structure felnikkel/kerekekkel jár hátulra is tárcsafék.
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
Én is hallottam hogy az 1.4-es elég lomha lett.
Csak ne lenne ekkora különbség a két kategória közt.
1.4
Éves kötelező alapról indulva: 65 136 (AB EGON)
LE adó : 19 800 FT
1.6
Éves kötelező alapról indulva: 98 520 (AB EGON)
LE adó : 21 900 FT
És ebbe még nincs benne a CASCO
Easytronic-os váltóval lehet manuálisan is váltani nem?
[Szerkesztve]