- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- DIGI internet
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Windows 10
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Bittorrent topik
- Autodesk - Revit
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz aphra2 #23601 üzenetére
A termosztát rendben van.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz titanium100 #23599 üzenetére
Lamda szonda: 1 vezetékes szar megy rá, lehúzva és nem lehúzva is szintén leáll Ez mit is bizonyít? Hogy lehet, hogy tök döglött a szonda?
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bicsigabi
tag
sziasztok
van egy elég jelentősnek tűnő problémám.
astra f 1.6 16v-ről van szó. motorellenőrző lámpa ég. kipufogó egyenletes pöfögő hangot ad mint egy traktor. mi lehet a baj?üdv
-
deicide
veterán
-
deicide
veterán
válasz MunezXBK #23606 üzenetére
Még nem, egyrészt 1 hete nem csinálta, megmozgattam a kábeleket a gázpedálnál.
Másrészt a szerelő szólt, hogy nekiállna akkor szétszedni a váltót, úgyhogy holnapig ott van, műszaki is meglesz, aztán ha még csinálja a gázpedál a hibát, akkor azt is megnézetem.Hát igen, a Z20LER alkatrészek nem olcsók, de ezt belekalkuláltam, egyszer élünk
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
JanR
addikt
3.0 CDTi V6 Opel motor mennyire ajánlott?
Hosszú távra tervezek autót, már mint hosszú utakra (minimum 150km 1 alkalom). A 3.2 V6 benzint és az előbb leírt diesel motort nézem Signum és Vectra C modellekben. Inkább benzines vagyok.. de ettől függetlenül érdekelne ellenvélemény is a diesel javára.
-
tomyoy
senior tag
válasz _seth_ #23600 üzenetére
A hűtőn lévő hőgomba kapcsolja a ventilátort, azt lenne érdemes megnézni, de gondolom van egy biztosítékja és egy reléje is. Olyankor bárhol utat tud törni magának olyan nyomás van benne, elvileg a kiegyenlítőtartály kupakján kellett távozzon, 3 napja én is így jártam körülbelül 200 méterre lehettem itthonról, mikor ledobta a bordásszíjat és ugye így a vízpumpa nem ment, állt a hengerfejben a víz....mondom azt a pár métert kibírja..
fagyállót el ne felejts rakni bele.nyiknyiknyiknyik
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Astra-t lehet venni olyan motorral, amiben nincs vezérműszíj (lánc) ?(^)(>.<)(^)
-
bambano
titán
egy halom olyan motor van, ami motor és se szíj, se lánc, de emlékeim szerint gyárilag olyat astrába nem tettek. tehát vagy nem jól mondta, vagy nem gyári astrája van.
a két leggyakoribb se szíj se lánc motor, amit ismerhet az átlagember, a trabi kétüteműje meg a mazda rx7-é.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
tomyoy
senior tag
2 üteműben és wankel motorban nincs szíj, se lánc, no meg az elektromosban, de olyat még fényképen sem láttam
nyiknyiknyiknyik
-
JanR
addikt
Szóval valaki a .30 CDTI V6 Opel motorról? Signum és Vectra C
-
sNORh
addikt
2.0DTI motor, mostanában hallok a motor hangjától független másként más ütemben kalamoló hangot amit eddig nem. Mi lehet?
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
őstag
-
zolikaDB
veterán
bambano kollega véleménye arról a csodás 400Nm-ről és 184LE-ről. Én egyértelműen sunáznám.
[ Szerkesztve ]
-
JanR
addikt
válasz Jim Tonic #23628 üzenetére
Na igen, de mire visszakeresem azokat, 1 napom rámegy
Igazából nem az erejére vagyok kíváncsi, mert vezettem már hasonló autót, hanem inkább a megbízhatóságára, mennyire kell vele vigyázni.szerk: Azt jól látom, hogy a diesel Signum nehezebb mint a benzines?
[ Szerkesztve ]
-
-
JanR
addikt
válasz Jim Tonic #23631 üzenetére
"Nagyon elégedett vagyok, nagyon megbízható autó.
Csütörtökön haverral kikapjuk az EGR(AGR)-t, és kitisztítjuk. Állítólag ez az egyetlen komolyabb Achilles-sarka van az Opeloknak." - Omega B, ugyan ezEzt nagyon jó olvasni. Meg azt a 6.6 literes fogyasztást is.. csak hosszú távokra tervezek autót venni és megtetszett ez a 3.0 CDTI V6 Signum, vagy Vectra C
-
JanR
addikt
válasz Jim Tonic #23633 üzenetére
2005/2006-s évjáratokat nézem, ha idén nem jön össze, akkor jövőre már a 2006/2007-eseket. Bízom benne, hogy sikerül találnom egy jó masinát. Annyit tudok, hogy az 1.9 CDTI (150 lovas), meg a 2.2 DTI-t elég nagy ívben elkerülöm. A benzin motor igaz jobban tetszik, de a 3.2 V6-osnál is már ha bele kell nyúlni a motorba, akkor ugyan ott vagy mint a dieselnél (na meg ugye ezek 2005-től már 2.8 V6 Turbo motorok lettek).
-
JanR
addikt
válasz bambano #23638 üzenetére
MEnnyi km van a tiedében és mihez kellett hozzá nyúlni? Nem mondom azt, hogy olyan autót keresek, amit nem kell piszkálni, mert olyan autó nem létezik, de az első 2 évben legalább ne kelljen már szervizbe vinnem Főleg úgy, hogy pont baba előtt szeretném megvenni (amire egyre kisebb esélyt látok rá).
-
őstag
Hamburg és annak vonzáskörzetében tudnátok egy normális szerelőt ajánlani? Turbó csere lesz a Passatban.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #23640 üzenetére
Öööö, hozza haza. De komolyan. Itthon vesz egy új turbót 300k-ért, és kb. 10 csavarral lecseréli.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
őstag
válasz Jim Tonic #23641 üzenetére
A turbót már megvettük neki. Kedvezménnyel 170k-ba megállt. Eddig az volt a terv, hogy kiviszi a turbót, és ott kicserélik. A szerelője azt állítja, hogy nem fog neki menni, mert kell akna, speckó fejek, és hogy marha nagy szopás...
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz KonzolKartel #23642 üzenetére
Akkor vigyétek ki a szerelőt, bár.. ha akna kell. K.rva drága kint egy ilyen művelet. Lehet, hogy olcsóbb hazahozni az autót. Legalábbis én ezt tenném.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
ez a mit kell piszkálni ez erősen állapot és használat kérdés. ha én mindig kivasalt úton, kresz szerinti sebességgel használnám az autómat (pfuj, aki mást mond, hazudik ), akkor az enyémnek se lenne soha semmi baja.
265k-nál járok, harmadik tulaj vagyok. az első kettőnél atom módon ridegtartásban volt az autó, ez a manager fajta, nem költünk rá, de mindig mindenhova késve indulunk és akkor kitapossuk a bélését a kocsinak típus. Na ettől 68k-nál hengerfejes lett, azt márkaszerviz gariban javította. Azóta nem volt olyan baja, ami csak úgy lett volna baj. Olyan bajai voltak:
- tankoltam kétszer egy bizonyos kúton, elszállt a gyújtás. azóta nem tankolok ott, nincs bajom.
- a futóműben a szilentek fogyó alkatrésznek számítanak az útviszonyok miatt. jobb első lengőkar cserés volt a talpas miatt, de ez is fogyóeszköz nálam.
- nemrég volt kuplungcsere, az is fogyóalkatrész nálam.
- 150k körül belső féltengelycsuklót cserélni kellett. hogy ez most az elődök vagy az én vezetési stílusom miatt volt-e, vagy ez tényleg magától romlott el, fogalmam sincs.
- meg a szokásos, vezérlés csere a nagykönyv szerint, fékbetétek, ilyenek.ja de, van egy baja, ami elromlott: a vezető oldali ülésfűtés nem bírta a 130 kilómat és valószínűleg szétszakadt tehát fogyózzál, ha ilyen autó kell neked
egyébként az autó a rossz családba született kategória, megkap mindent, ami jár, de cserébe egy kicsit sem babusgatom, amikor menni kell.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #23640 üzenetére
hozza haza tréleren. szigorúan tréleren.
a turbó halál mindig egy másik ok következménye, ha a másik okot nem gyógyítod, akkor a frissen felrakott turbóból is halál lesz, úgy meg már drága.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
JanR
addikt
válasz bambano #23644 üzenetére
Na, ezek úgy mond "jó" hírek. Nekem az Omegában van hasonló kilóméter (257e.), a kaszinin a rozsda megvan sajnos, de azon kívül "lekopogom" nincs baja.
- benzinkút miatt már nekem is volt bajom, nem 1 autóval sajnos, azokat eleve kerülöm
- szilentek kopása nálam felér egy olajcserével, omega is átesett már rajta
- jobb első lengőkar és két oldalt a stabilizátor cserélve (kb. 200e-nél)
- kuplungot az enyém is kapott, de szerintem az előző tulaj miatt 185e-nél
- a kötelezőket mindig megkapja, ez a minimum nálam.Ha ezeket nézem, akkor igen csak ajánlott az a 3.2 V6 nekem, bár most ez kemény kérdés lesz, hogy 3.0 cdti, vagy 3.2 benya Szerintem itt a kor fogja eldönteni a csatát. Gondolom Signum és Vectra között nincs különbség, "csak" a fara nem? Mert elsősorban a Signumot venném.
-
bambano
titán
a signum békésebbre, kényelmesebbre, utazósabbra van hangolva.
a gts vectra meg sportosabb, keményebb, haladósabb.a népítéletben leírtam, hogy mi a fő különbség.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
őstag
-
Findzs
addikt
-
bambano
titán
válasz Findzs #23649 üzenetére
A következő autó ugyanez szerintem egyértelmű.
Az pedig, hogy megérte-e a pénzét, olvasófüggő. Ha neked az autó A-ból B-be visz és a fogadhoz vered a garast, meg sikítófrászt kapsz attól, hogy a kúton kicsöppen három csepp a pisztolyból, ehhez képest a Keleti pályaudvartól az Erzsébet hídig érsz, mire felgyorsulsz 50-re, akkor ez nem a te autód.Ha meg teszel rá magasról, hogy magasabb a helyi adója, a biztosítása, a szervize, mint egy átlagos autónak, és neked az számít, hogy elfér-e kiló ötvennel abban a kanyarban, ahol 80-as tábla van és a bőrnyakú sofőrök se mernek 100-zal menni, meg az számít, hogy a lámpa lifo-e, akkor ez a te autód. Ez egy kiváló sleeper car, de akárhogy erőlködsz, akkor is másfélszer annyi gyertya kell bele, mint egy 1.6-os g astrába, akkor is kétszer annyi vezérműtengely van benne, stb. stb. stb.
Az tény, hogy az üzemeltetési költségei nagyon messze vannak attól, amit az átlag ember hisz, a fogyasztása is. De ettől ez még nem spór-autó, pláne nem spór autó akkor, ha a jobb lábad is nehéz.
szerk: a denaturált szeszt itasd meg azzal, aki ezt javasolta, a benzinben mindig benne van mindenféle szükséges adalék.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Építő/felújító topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nők, nőügyek (18+)
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen