- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- SkyShowtime
- Mozilla Firefox
- DIGI kábel TV
- Szolgáltató router után Tp-link router
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- C# programozás
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Calogero
addikt
Már írtam hogy jött ki Astra 3800K és 4300K (állítólag)
Az enyémbe nem tudom hogy milyen, de azzal én jól látok [link] (felszereltség)Mivel a gyári lámpát a Hella gyártja így gondolom az izzó is Hella
4300K vagy 5000K ami még megfelelő szerintem, ennél nagyobb K számú izzó már kékes színű.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
Típus: Xenarc 66240 CBI Cool Blue Intense
Színhőmérséklet: 5000K
Fényerő: 3400 LumenRészletek: Kék fényű Osram D2S izzó. Ez az izzó nem csak egyéni stílust ad az autónak kékes színének köszönhetően, de fényereje is valamivel magasabb (3400 Lumen) annak ellenére sem, hogy a színhőmérséklete 5000K. Ez az új gyártási technológia határozottan az Osram erős innovációs képességét bizonyítja. Európában és Amerikában is engedélyezett közúti használatra. Az izzókat párban ajánlott cserélni.
Típus: Xenarc 66240 SVS SilverStar
Színhőmérséklet: 4300K
Fényerő: 3400 LumenRészletek: Új fejlesztésű, 4300K-es Osram D2S izzó. Fényereje valamivel magasabb (3400 Lumen). Ez az új gyártási technológia határozottan az Osram erős innovációs képességét bizonyítja. Európában és Amerikában is engedélyezett közúti használatra. Az izzókat párban ajánlott cserélni.
Típus: Xenarc 66240
Színhőmérséklet: 4300K
Fényerő: 3200 Lumenezek közül nekem az első kettő a szimpatikus.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Nincs az a gyári üveg ami így nézne ki
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
deicide
veterán
A CD30 MP3 fejegység hány hangszórót kezel? Van a kalaptartóban 2 hangszóró, ami látszólag nincs bekötve, nem megy oda madzag, de akkor minek van? Ha viszont kezel 6 hangszórót a fej, akkor beköttetem azt a kettőt is...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz deicide #23257 üzenetére
Nem kell ennyire felfújni a hangszórók számát. Gyakorlatilag ma minden autó legalább 8 hangszóróval van, a 9. általában egy "mélynyomó". Ajtónként kettőt kell számolni, de ahhoz csak egyetlen érpár megy, csak a magashoz egy kondenzátoron, a mélyközéphez pedig egy tekercsen át (jobb esetben). Azaz négy csatornád van összesen, amit a fejegységek már nagyon-nagyon régóta tudnak.
Kalaptartóban levőt hangszórót kidobni kell, nem bekötni.[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
amargo
addikt
Megnéztem a gumikon a DOT számot és 2003 jött ki rá még az eredeti Continental.. kicsit a gumi oldala repedezett a minta környékén. Azt gondoltam érdemes lenne lecserélni ilyenre Continental Ecocontact5 vélemény?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
bambano
titán
válasz amargo #23264 üzenetére
10 éves gumival a gumison kívül máshova ne menj, életveszélyes.
hogy pont mire lenne érdemes neked cserélni, ahhoz tudni kellene, hogy mit vársz el egy gumitól, mert a gumival szemben támasztott igények ütni szokták egymást.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
hdman
őstag
Voltam ma az opel kereskedesben, 38k a gyari xenonizzo, 14k az utangyartott.
Az ablakokat megnezettem, elol es az anyosnal GYARI ablak van, ha elkezded kapargatni nincs szele a folianak, mig hatul van...
Fenyszoropolirt megcsinaljak, 6k a par.
Radiotanitas 3-5k.
Kertem ajanlatot komplett elso hatso fektarcsara es betetre, szerelessel egyutt kb 130 k lenne, de mar megvan mas forrasbol.
Sopron city :)
-
hdman
őstag
válasz Jim Tonic #23271 üzenetére
Lehet Te is meg tudod csinálni.
Annó a corsában kazettás rádió volt, és vettem bele egy cd 30 mp3-at. Már ugy vettem, hogy ki volt ütve szállitási állapotra. Beraktam a kocsimba, és 10mp-ként pittyent egyet. A srác mondta, meg a neten is olvastam, hogy tech2-vel (vagy opcom, nem tudom, már rég volt), rá kell "tanitani" az autó nemtommijére.
Győrben megcsináltattam, azt hiszem talán 3k volt, irtam itt a fórumon is róla, de lusta vagyok visszakeresni.
Most ezt a cd30mp3-at akarom átrakni az astrába, az astra 6-os cd táras rádióját meg átrakatni a corsába. Asszonynak elég a class fm, én meg néha mp3 aznék.
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Ma voltam átiratni a kocsit, meg apróságokat intézni.
Jövő héttől kezdek el dolgozni járni vele, kiváncsi leszek mennyit fog enni (ténylegesen) 90% 140 tempomattal pályán, 10% város kombóval
Sopron city :)
-
amargo
addikt
válasz bambano #23265 üzenetére
Azért csináltam vele pár fékezési tesztet és nem volt probléma vele.
Az elvárásaim, Ecocontact5 és a Premiumcontact5 keveréke, leginkább a biztonság lenne a főszempont, de az sem ártana, ha benzint lehet vele spórolni - ez inkább környezet tudatossági érv. Viszont jó lenne a jó fékezési tulajdonság.A kettőt lehet keverni, azaz 2-2? Hogy a jó tapadás is megmaradjon, de még is legyen valami ECO vagy hülyeség?
Jim Tonic: Leginkább azért is akarom cserélni, mert pályán megyek leginkább, eddig ugye városban használták.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
bambano
titán
válasz amargo #23274 üzenetére
kétségeim vannak a keverést illetően. egyrészt garnitúra vásárláskor szoktak rendes árengedményt adni, ami lehet, több, mint amit spórolnál két ecocontatctal. Azoknál a gumiknál, amiket én nézek az enyémre, 110-120k között van a listaár, de valahogy mindig ideadják 55-60k között. Ez két guminál akár 100 rugó spór is lehet, amit elbuksz, ha nem garnitúrát veszel.
Másrészt meg a fékezést és a gyorsítást is jobbára az első tengely végzi, ott van a nagyobb tengelyterhelés is, oda rendesebb gumit raknék. (ez az állítás nem tévesztendő össze az átlag embernek adott két téli gumis válasszal!) A hátsóra meg hiába tennél spórolósabbat, ott nem fog annyit spórolni szerintem.
szóval én nem keverném. nem hiszem, hogy az ecocontact biztonság terén bármi negatívat produkálna, viszont fékezés terén elvileg a premium jobb.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
TasiA
senior tag
Hali! Ha bele szabad kotyognom én a 4300K-ra szavazok. Én nagyon sokat kínlódtam ezzel a xenonozással annak idején és szerintem a 4300 a legtutibb. Ami e fölötti az kékes és talán 1 picit csalóka tud lenni, hogy a fényvisszaverős dolgok, mint pl közlekedési táblák jobban rikítanak ezért azt hiheted, hogy , tyűű de világít, de valójában a többi tárgy a kékes fényben kevésbé látszik.
-
8th
addikt
Üdv. Van itt valakinek "D" Kadettje?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
amargo
addikt
válasz bambano #23275 üzenetére
A biztonság egy főszempont, üti az ECO énem így marad a Premiumcontact5 vagy érdemes más márkát is nézni Michelin Energy Saver+, Michelin Energy Saver
Elindítanék még egy kérdést, egy Oepel Astra G-ről van szó van benne gyújtás és benzinpumpa megszakítás elrejtve, de ezek kintről nem látszanak, mit érdemes bele rakni, amivel meggondolják magukat? Váltó - kormányzár?
Köszönöm a segítséget![ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Hi!
Köszönöm, én a kopás oltárán inkább a jobb teljesítményt nézem ebben jobb a Premiumcontact5 a kettő közül. Ellenben a Dunlop SP BlueResponse egész jónak hozták ki viszont csak 195-ben találtam - eddig 185/65/15 néztem. Olvasgatom még kicsit ezt a tyrereviews.co.uk.
Ugyanakkor ezen a teszt oldalon ez elég jól szerepel:
Goodyear EfficientGrip Performance“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
bambano
titán
válasz amargo #23278 üzenetére
nekem a michelin saver gumijai nem jöttek be, igaz, régebben volt olyanom az astrán.
ha biztonságos gumi kell, amivel jóóóó nagyokat lehet fékezni meg kanyarodni, akkor pirelli pzero nero. nem olcsó, hajlamos a kopásra, fogyasztást sem pártolja, viszont tapad, mint a ragasztó.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nzozz
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék tanácsot kérni néhány dologgal kapcsolatban. Egy 2007 -es Astra G -ről van szó, Z14XEP motorral.1. kérdés: milyen gyertyát érdemes bele venni? A többpólusúval egy kicsit jobban szimpatizálok, de nem találok olyat, ami tuti jó lenne és érdekelne a véleményetek.
2. kérdés: ha "tünetmentes" az autó, nem tapasztalok semmi hibát, érdemes-e az EGR szelepet, fojtószelepet, légtömegmérőt alaposabban kitisztítani?
3. kérdés: bár elméletileg "élettartam töltésű" (vagy mi) a váltóolaj, de ettől függetlenül érdemes lehet kb. 150e km körül kicserélni?
4. kérdés: nem tud valaki jó állapotú első padlókárpitot olcsón? Mert eddig csak a márkakereskedésben mondták, hogy van, ott meg 90e Ft, annyit meg eszem ágába nincs fizetni érte....
Köszi
-
hdman
őstag
Most azon agyalok, hogy csak a "rosszat" cseréljem, és azt mire: gyári opel (38 kicsit k sok), opelos utángyártottra (14k), vagy dobjam ki a másikat is, aztán cseréljem le osramra( 21k).
Ugyis le kell venni a lököst, meg ki kell venni a lámpatestet is, az lenne a legcélszerűbb, ha egy füst alatt meglenne.
Köszi a tippet, már biztos, hogy a 4300-as lesz. Van 3200-3400 lumenig.
Jim Tonic: Szerintem holnap 5-6 körül felhivlak, ha Neked is jó, összefuthatunk...
Szerk: most olvasom, amit irtál: akkor viszem mind2 kocsit, mert az astráét meg a corsába kell tenni. Csere bere fogadom
Remélem a cd30mp3 kezeli a BC-t meg a 9 hangszórót. Elvileg igen, mert Astra is jött ki gyárilag ezzel a rádióval.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
amargo
addikt
válasz bambano #23284 üzenetére
Én 185/65 R15-ben nézek, de a Dunlop is csak 195-ben van a pirelli-ből meg ilyen nincs is.. a Michelin-t nem ajánlod, akkor marad a Conti. Még emberi áron lehet kapni a Premium 5-t.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
bambano
titán
válasz amargo #23287 üzenetére
én nem mondtam olyat, hogy a michelint nem ajánlom, olyat mondtam, hogy a michelinből az energiatakarékos verziókkal bajom volt régen. primacy hp-t vagy pilot primacy-t ajánlom, most is primacy hp van a szekéren.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
1: gyárit vegyél. Erre a motorra van tervezve, kész. Nem versenyautó, jobb nem lesz vele, max árban van diffi...
2: ránézni nem árt, bajod nem lesz belőle, max megspórolod a jövőbeni kellemetlenségeket. Sőt. EGR-t érdemes le is falazni, igaz, akkor villamosságisnak tiltania kell, h ne dobjon hibát.
3: igen, érdemes váltóolajat cserélni, vicces ez az élettartam dolog.
4: bontóban nem nézted? Opel Csergő, Cromax, Bárdi/Láng és társai?[ Szerkesztve ]
-
nzozz
aktív tag
válasz zolikaDB #23290 üzenetére
Köszi a választ!
A GM gyertyával egyáltalán nem szimpatizálok, de mondjuk egy Bosch (super plus) gyertya, ami kompatibilis a Z14XEP Astra G motorral, az jó választás lehet? (árban jó, 1055Ft/db)A kárpitot néztem a helyi bontóban meg a neten, de nem volt sikeres.
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
GM vagy ha másik akkor is GM. Miért nem szimpatizálsz vele?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
nzozz
aktív tag
válasz _seth_ #23292 üzenetére
Gyertyát, olajat, stb. nem az Opel gyárt. Valaki, csak nem tudjuk ki. Az GM olaj is megfelel elméletileg az előírásoknak, mégis szinte csak rosszat lehet róla olvasni, szinte mindenhol és ez nem túl biztató. A Bosch gyertyákkal már bizonyítottak az előző autóban, árban is jó, azért gondoltam arra.
-
_seth_
veterán
A gm olajjal pedig nincs semmi baj, a többi olajnak is max a reklámja jobb, ellenben a gyertya kifejezetten jó ha gm, boscht semmi pénzért nem raknék bele, meg úgy egyáltalán semmilyen bosch terméket sem, már rég nem a régi megbízható márka. Egyébként kifejezetten nem szokták ajánlani a boscht, viszont pl b vectrába a két pólusú gm gyertyánál nincs jobb (benzinesnél).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Apple notebookok
- Fotók, videók mobillal
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...