- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- DIGI kábel TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Milyen routert?
- Windows 11
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
-
IT café
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Rocky975 #11766 üzenetére
Élettartam olajtöltet 😅 Igaz csak 2 hengeres, de nekünk gyanúsan porlasztó probléma miatt volt pár éve egy főtengely törésünk, mondjuk az a típus amúgy is hajlamos rá - ki tudja mennyire sikerült jól méretezni -, ennek is már a második alkalommal történt új kora óta, bár anno nem tudom, volt-e a befecskendező rendszer ellenőrizve. Csapágyak szépek voltak, pedig néha leesik a nyomás - nem erre való a karter (lapos) és a szívócső (egyik felén és oldalról/vízszintesen szív, nem alulról függőlegesen ahogy kb minden más), ellöttyen onnan a kenőanyag... Azért persze új csapágyak lettek belerakva. Valamiért nekem a csapágy problémák olyannak tűnnek, ami kevésbé agresszív, gondolok itt főtengely épen maradására, de nem tudom, valami tanulmány érdekes lenne erről.
Nemrég cseréltem le a 6S-emet, csak az aláírásodra reflektálva, az egészben kb az alaplap+home button és talán még a kamera ami viszonylag épségben maradt, amúgy sikerült jól elhasználni[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen